@
Paul (17.06.2015 19:43): otazníky jsem mel vyple asi 20 hodin hry a zadny lepsi pocit z pruzkumu jsem nemel, ono totiz nejde o ty otazníky ale spis o ten obsah. Je to porad to same dokola, chybi tomu variabilita a moment prekvapeni a radost z odmeny.Ono je fajn nicit hnizda priser z kterých vypadane raritni kost, problém nastava ve chvili kdy tech kosti mam 40 v inventari a k nicemu moc nejsou.
Oproti TES serii kde v mnoha pripadech je strůjcem situace sam hrac, a ona situace je unikatni a vlastne ji zazije jen třeba jeden clovek z tisice (občas třeba jen jeden), je ve W3 vse pevne dane, hrace zadne unikatni prekvapeni neceka a uz vůbec ne při opetovanem hrani. Uvedu priklad toho co mam na mysli, a co TES serie umi dokonale.
V Oblivionu jsme byl jednou v hospode a z nudy jsme chtěl mecem srazit z pultu nejakej hrnek, blbe sem se trefil a mecem strejchnul hodpodskeho. Toho to samo nastvalo a jelikož mel pro strach udelano tak sel po me, ja ho nechtel zabijet tak sem se snazil spis zmizet, a jak po me machnul rukou trefil nejakou zenskou co tam zrovna byla, ta zacla rvat, vybehla ven a během chvile do hodpody vbehly straze, a sli po hospodskem.Ten zdrhnul ven. Když sem vylezl z hospody tak hospodskej lezel mrtvej na zemi. Takových situaci dokaze TES serie vytvaret stovky, ten svet proste reaguje na hrace. To je to co W3 chybi.