Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (29.05.2016 19:36): S tím naprosto souhlasím. Ovládá se to jinak, ne blbě. I když drobné úpravy tlačítek jsou myslím u jedničky potřeba. Minimálně si přehodit ovládání na "alternativní", tedy WASD a aktivní tlačítko dát na myš.
@Garion (29.05.2016 19:38): jo tak jedničkovej inventář je blbej...ale zase ten směnejobchod byl správně atmosférickej...pořádný inventář je až v G3



@Neelixx (29.05.2016 20:14): s vysokou obratností jsou luky smrtonosný, na druhou stranu s něma nejde nikoho omráčt - takže pro etapy, kdy je potřeba někoho přemoct a nezabít..solidní nevýhoda.....jelikož jsem vždy většinu questů dělal již v první kapitole...tak jsem to za warra vždy kombinoval .... a stráže ze starýho tábora jde docela solidně kosit kuší...
Já odehrál gothic 1 dvakrát a pokaždý za melee character, kterej začínal s jednoručákem a pak se někdy po druhý kapitole začal specializovat na dvojručáky. Celkem pohoda to byla, ale zajímalo by mě, jestli se to dá hrát efektivně jako pure ranged character.
@Garion (29.05.2016 18:34): Ja kvuli spatnemu ovladani rozehraval snad petkrat dvojku. Jednicku vlastne nikdy. Nakonec jsem zatnul zuby (castecne kvuli herni vyzve, jinak bych to mozna vzdal), zkusil rozehrat jednicku a byl jsem mile prekvapen, jak rychle jsem si na ovladani zvykl. :-p Dvojku jsem pak hral s klasickym ovladanim z jednicky.
@Neelixx (29.05.2016 18:26): No je pravda, že chňapavce, za kterýho je myslím teda sto (nebo stopade?) na prvních levelech nedáš a musíš chvilku farmit mrchožrouty, ale stejně si to po těch letech nepamatuju.
@Greg (29.05.2016 17:01): No jo no :) Ale abych to upresnil, G1 jsem zkousel asi 2x, ale vzdycky jsem u toho vydrzel tak 3 hodiny, strasne me stvalo ovladani. Na G2 jsem tehdy nemel dost vykonne PC a potom uz jsem se k nemu nedostal. G3 s tim community patchem usel, G4 uz byl, pravda, docela hrozny :) Technicky byl mam dojem v poradku, ale gameplay byl nuda.
20/20 :) Jen jsem trochu zaváhal u otázky jestli některý z dílů vyšel na konzole. Sakra já jsem ale gothic šprt :D
@Tyrael (29.05.2016 13:38): 13/20 - všetky tie otázky ohľadne ovládania/XP, to som už fakt nevedel :) + o jednu otázku som mohol mať viac, no pri prvom načítaní som sa nevedel zorientovať na stráke, a nevidel zadanie otázky, len odpovede... tak som čosi klikol.
Až pri druhej som ju zbadal.
18/20....nemohl jsem si vybavit akrobacii...váhal jsem mezi busterem a wolfem..........dále jsem si myslel, že z Trolla byla potřeba kůže a né tesáky.
18 správně, 2 špatně. Říkal jsem si, že si to znovu zahraju, až trochu pozapomínám, co a jak, ale asi ten čas ještě nenastal. :-D A to jsem to nehrál už několik let.
@Walome (29.05.2016 11:24): 40 / 60 (15 správně, 5 špatně). Trojku jsem nehrál, ale dvě otázky jsem správně tipnul. :-) Nevěděl jsem XP za mrchožrouta (dal jsem 30 a bylo to 50), další RPG od piraní (to není ani otázka na Gothic), co znamená skřetí slovo morra (předpokládám, že tohle je až v G3), že na konzole nevyšel žádný díl, to mi ale dojít mohlo a kdo učí akrobacii v novém táboře.
Já hraju toto snad už po dvacáté sedmé :D

Tak ten mód mě vůbec neuchvátil, hlavně kvůli tomu otřesnýmu dabingu, hnus. Taky ty textury z G2 mi tam vadí, je to moc barevné a vůbec se mi to nechce rozehrávat znovu od začátku, když jsem už v polovině hry :-/
Já to trochu rozehrál a zatím se to zdá fajn (je tam už ze začátku několik nových postav, zmíní se tam jeden další tábor + ti k němu Diego dá quest) atd. Jen nevím, co všechno se tam upravuje (jestli je např. hra za "pure mage" jednodušší :D)

A taky by bylo lepší, kdyby ty rozhovory vůbec nedabovali, jednak ta polština docela ruší a jednak to zní, jakoby to nahrávali na mikrofon, který dostali při koupi Happy Mealu...
@Gromnir (02.09.2015 15:56): Pokud máš dost síly (stačí míň než 30), tak si kup ten meč. Jinak bych měl mít už aspoň naučený druhý kruh magie. Pořiď si tedy runu úder větru a dost tu runu provětrej :D
Pokud máš už třetí kruh magie, tak zkus pyrokinezi, ledový blok nebo kulový blesk. Všechny tyhle kouzla mají efekt, který nepřátele zdrží.
@Lario (02.09.2015 15:52): To nekoupil, teď jsem jen slaboučký kouzelníček s trochou bojového skillu... Od skřetích valečníků dostávám silně na prdel, nebo je zabíjím hodinu, metodou strike and run.
Zdravím, potřebuju poradit. Jsem teď na jakémsi skřetím hřbitovu na začátku 3. kapitoly a našel jsem Baala Lukora, který mi má údajně pomoct s likvidací nepřátel, jenže na mě sere a jen stojí i 2 centimetry vedle mě a kouká jak potím krev. Neví někdo jak ho donutit k boji??? Díky.
@vodkasesemtexem (18.04.2015 00:28): Nějak nevím, jestli si to myslel vážně, nebo šlo o cynizmus.
Jinak snažil jsem se pročíst tvůj profil, ale je tak dlouhej, že mi to přišlo nemožný.
Ale potěšilo mě, že mě cituješ. Nečekal jsem, že mě bude někdo citovat dřív, než mi bude padesát. XD

Jinak lidi, není vám divný, že ve hrách od Piraní, nejsou piraně?
zvířátka dycky potěší. zahřejí v žaludku i na duši.

kaslik: máš hustej profil, líbí se mi ten systematickej přístup RPG hráče. určitě si budeme rozumět.
Obrázek

Myslím si, že je kočkovitá. Psovité šelmy mají typicky protáhlý čenich (když neřeším všemožná plemena moderní doby). Další věc, že stínovka "řve", ale vůbec neštěká. U psovitých šelem tam snad vždycky něco jako štěkot je...
Kvůli vám jsem teď přemýšlel, jestli patří stínová šelma do kočkovitých šelem...