Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Matthias (09.11.2015 21:04): Když něco vyjde, někdo to dá na net, tak to považuji za venku :)

@MartinezZ (09.11.2015 20:42): Další várka. Poslední HL2 Mod Maraton jsem měl v prosinci 2010 :) Vykašlal se na to právě proto, že ty starý skvosty přestaly tenkrát fachat. Nejely úplně ideálně.

Awakening, The Citizen, City 7: Toronto Conflict + Fix Dangerous World, Korsakovia, Joutomaa, Research and Development, Wivenhoe: The Fall of Ravenholm, Mission Improbable a Triage.

Devět z dnes linkovaných HL2 modifikací kdysi úspěšně dohráno.
vy děláte jako by na novém pokračování Halflajfa záleželo. pak to dohrajete za dva večery a zase budete x-let fnukat v diskusi...
@Isair (12.10.2015 14:59): Že vůbec plýtváte písmeny na něco, co nemá smysl už několik let komentovat. Pořád to stejné dokola. HL3 prostě není a zatím nebude, hotovo.
@Gordon (11.10.2015 21:22): Šmarja, no tak nějakou tu upravenou DNA, nebo lépe, fyziologicko-mimozemskou neidentifikovatelnou a věděcky nepochopenou natolik, aby ji nemuseli autoři vysvětlovat, prostě nechali diváka se s tím jen smířit ;) Což může být právě i to, že to takhle nefunguje - a hle ;)
@Walome (11.10.2015 19:49): Zapomněls na to, že z třetiny by byl Vortigaunt - kdo ví, co udělali s Alyx při její záchraně v EP2! Ale to se začne projevovat až po nějaké době, ideálně v nějakém ohrožení a srdcervoucí dramatické scéně - a tím se změní jazýčky na vahách, HA! Do toho ještě nějakého hada na prsou, což bude nějaký ufouny ovládaný zběh a můžeme prodat námět Hollywoodu :D
@MartinezZ (11.10.2015 14:26): Tak by to vysvětlila filmová premiéra která by řekla jak to vše začalo a proč a hned na to šel ten seriál. :) potom by to mohlo mít velkou popularitu jen by z toho nesměla vzniknout takové ty kecací postapo seriáli kde o nic zásadního nejde ale muselo by to být ráznějšího charatkeru podobně jako třeba hvězdná brána.
@Gordon (11.10.2015 13:28): Film by se mi líbil, nesměly by tam ale přímo vystupovat známé postavy, minimálně tedy ne Gordon a Alyx a mohla by z toho být i zajímavá minisérie z oblasti City 17 a odboje, kde by se Gordonovy a Alixiny čini jen projevovaly v dění, nebyly by přímo ztvárňovány. Jenže na to by koukalo jen pár lidí, většina diváctva nikdy o žádném HL neslyšela, takže by nechápala "vo co gou" (asi).
@BINGMAN (11.10.2015 12:18): Myslím, že väčšine už nejde ani tak o to, či ho vydajú, alebo nie, ale nech sa k tomu konečne postavia čelom a vyjadria sa. Naozaj nie som zďaleka jediný, koho tento ich prístup vytáča.
HL3 už dle mého nikdy nevydají. Alespoň ne tak, jak ho známe a čekáme. Tím, jak dlouho čekali, na sebe upletli bič. Navíc Valve peníze má, tak proč to riskovat?

Btw, Největší haluz by byla, kdyby po těch letech vydali jen episode 3. A nějaká ta má malá zlomyslná část si to i přeje, už jen kvůli tomu shitstormu, který by se spustil :D
Já se jim popravdě nedivím. Udělali jedno blbé rozhodnutí ohledně epizodního vydávání a brzy zjistili, že to takhle dál nejde. A finančně na tom nejsou tak špatně, aby museli pospíchat. Navíc se ještě pustili na sfé=ry hardware a je jim jasné, že si na sebe díky HL pletou bič, protože čím déle to bude trvat, tím větší to bude muset být pecka (ála DN Forever...), aby se očekávání těch,m kteří vydrží, přinejmenším nezašlapala do bahna. Pokud by vydali další díl, tak by se automaticky čekalo už zase na další a je snad i lepší mít z HL jen pojem s velkým P než to zabíjet něčím, co půjde ven hlavně proto, že se na to už dlouho čeká. Co my víme, třeba bude další HL od dosavadního zcela oprostěn a pokud bude stále ústřední postavou Gordon, třeba zas jinak a jinde, jako v případě navázání HL2 na HL1 - tak trochu zcela jiný svět a období.

Co si pamatuju, matně, tak kolem uvádění informací kolem vzniku a příchodu HL2 bylo dost halo a i z těch prezentací bylo už tehdy jasně vidět, že tohle je něco značně víc, než ostatní enginy a hry. A pokud je pravda, že Valve čeká s HL3 na dobu, kdy bude moct přijít znovu s něčím skutečně přelomovým, tak si klidně ještě budeme moct nekrátce počkat.

Trochu mi to připomíná situaci s Epicem a UT. Unreal... UT... pak přišlo UT2003, o kterém se básnilo a nakonec ho pohřbili progameři a barvičky, takže to museli překopávat, rok na to vydat "opravu", která stále pro mnohé nebylo to pravé UT, pak čekali a až po nějaké době vyšlo technologické demo UT3. Ani Epic totiž nemá potřebu s vydáváním her někam pospíchat, protože z nich přímo nežijí, mají svůj engine (stejně jako má Valve svůj Steam) a tak jim skoro 10 let trvalo, než se rozhodli věnovat čas a peníze novému UT, kdy do toho ale zapojují komunitu ve smyslu (Vy chcete UT, MY vám s ním pomůžeme a možná to využijeme i jako průběžnou výkladní skříň). A dovolím si tvrdit, že HL2 je o něco větší pojem než UT díky jakémusi spjatí s postavami, jejich příběhem i tamním světem, aby s tím "kohoutkáři" šli ven, když s tím nebudou spokojeni na 150%.

Věřím, že další HL bude, nevěřím že brzo během několika málo dalších let a ani nevěřím, že dějově půjde o přímé navázání ála Epizoda 3 na Borealis s Portal Gun. POkud na sebe bude chtít Valve upoutat pozornost VŠECH, bude muset oslnit nejen něčím technicky a technologicky nezvyklým a inovátorským, ale samotná hra bude muset epičností trumfnout i Mass Effect :) Bude to už nějak jiná hra.
@Walome (14.09.2015 07:27): Nepotřebuju žádnou revoluci, jen alespoň stejně kvalitní hru jako HL2. S revolucema se toho nakecalo a nakonec to vždycky přišlo od her, kd to nikdo nečekal. Kulový revoluce...
já zase slyšel něco jako že čekají na novou revoluční herní technologii, no aby jim nakonec neutekla.
Ono vlastně nedávno dělal rozhovor nějaký ten tvůrce CSka a říkal, že viděl nějaké ty koncepty na HL3 a dokonce že viděl i screeny z L4D3. Tak musí snad něco dělat, ledaže by hrál jen prostředníka, aby lidé věřili, že aspoň něco dělají.

Jo tady to je.
Nedávno som čítal vtipný článok o tom, že Valve si uvedomuje, že má problém s komunikáciou. To sú mi teda veci. Tak predsa len vnímajú to, že ich správanie môže na fanúšikov pôsobiť tak, že ich ignorujú, dokonca si uvedomujú aj výrazné nedostatky v zákazníckej podpore. Jeden by už začal brať pozitívne, ale úprimne... pochybujem, že sa niečo radikálne zmení. Najviac ma pobavila hláška, že vlastne ani sami zatiaľ poriadne nevedia, ako situáciu riešiť. Musí byť veľmi náročné ohlásiť, že začínajú na niečom pracovať, alebo sa konečne vyjadriť, prečo vlastne nikdy nevznikol Half-Life 2 epizóda 3, či máme vôbec niekedy očakávať Half Life 3 a ak nie, tak dať jasné vyhlásenie, že to neplánujú. K tomu môžem povedať len "nasrat" :)
Proč pořád píšete o HL 3? To nevíte, že při každé zmínce o něm se datum jeho vydání posune o půl roku?