Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

No, tak secret level stál za to :)
Ten starter pack je vážne dobrý.

A súhlasím teda, že tie mestské otvorené levely boli dosť mätúce, frustrujúco som tam pobehoval a pozeral na mape, kde som nebol, ktoré dvere ešte neotvoril...
@Garret (09.01.2016 20:28): V těch otevřených levelech je mnohdy problém s orientací, dokonce je tam použita i nápověda, což mě dostalo. Tři levely z této části byly již dříve zveřejněny a mám je na blogu, a třeba jeden z nich je upraven tak, že jsem znovu tápal, i když jeho původní verzi jsem dvakrát prošel.

Počkej na tu třetí epizodu, zejména v závěru myslím, že budeš spokojen. Návrat ke kořenům :-)
@leebigh (09.01.2016 20:18): No, hlavně toho mám nainstalováno již dost, pokaždé tam hodím nejnovější build enginu, natož pak se zaobírat ještě BD modem. :) Pak taky síla zvyku, když mi sedne nějaká specifická verze. Ta BD 141 byla později ve verzi 2.0, což mi už přišlo přehnané. Nyní jsem tedy jen vzal ty textury, ten oficiální megawad, pustil to a šel hrát. Ale v té ofiko new verzi BD mi nešlo bouchnout do toho prvního spínače. Ve BD 141 je to klávesa Q, v té novější verzi Brutal Doomu to nijak nereagovalo :)
@leebigh (09.01.2016 01:41): no já bych to asi taky nepovolil :-)

udělal jsem ten kritický třetí level, byl jsem kousek od konce. musím tedy říct, že tyhle otevřené levely pro Dooma ve stylu reálných kulis, mě moc neberou. jaxe mi první epizoda líbila, tak dvojka už není takový terno...
@PavelU (09.01.2016 06:15): Já už jsem téměř před koncem, jsem zvědavý na bosse, snad to nebude takový masakr jak píše Pajmič a zítra to na UV obtížnost dokončím.
Proč vlastně používáš tu starou verzi ? Z nostalgie ?
Dal jsem ten Hell on Earth megawad do téhle starší, již nedostupné, verze Brural Doomu. @PavelU (06.09.2015 18:49): Funguje Ok, akorát tedy sedmá obtížnost je maso, dám asi na šestou :) Na sedmou obtížnost Impové reagovali fakt rychle, v tom důsledku to byl výtečný festival particle efektů, na UV to ale krapet ustalo. Mám tam z nové verze BD jen ty textury.

V tom wadu jsou pěkné moderní detaily. A první tlačítko fakt stylový :) V prvním levelu nalezeny čtyři secrety. Ta venkovní část s letadlem byla skvělá. Řešení jsem dopředu nevěděl, ale nalezl jsem jej. Suprově udělané.
Já jsem tedy problémy nezaznamenal, jen mžikové trhnutí v případě načtení nové lokace apod.
Myslím, že to bude bug, jelikož máš lepší grafickou kartu než já, a pokud bys měl nastavení, které by tvůj počítač nezvládal, tak by to cukalo hned od začátku.
@Garret (08.01.2016 20:28): Je. Věř mi, že mi občas FPSka padala v tom městě pod třicet. Pokud máš problém, tak bych si snížil "high quality resize mode" nebo jsi zcela vypl textury, což je také možné :D Ono se není moc čemu divit, když ten engine ti propočítává každou texturu v reálném čase. Jak známo Id tech má neomezenou dohlednost a při velikosti nekterých map to musí být zabiják na paměti.
jsem ve třetí mapě druhé kampaně a neskutečně se to kouše. hlavně na tom venkovním náměstí. je to normální?
Mimochodem, vstup do secret levelu je údajně v 16. mapě - poměrně netypické na megawad, kde tajný východ bývá v 15. mapě.

@Karasman (03.01.2016 07:49): Starter Pack jede na bázi FreeDoomu, což jsou v podstatě grafické a zvukové prostředky na free bázi, takže nevyžadují vlastnit komerční hru. Dále na bázi GZ Doomu, jakožto spouštěcího enginu.

Úvaha o přidání se týká výhradně tohoto Starter Packu - tedy přidávaná hra by byla Brutal Doom: Hell on Earth. Je to samostatně spustitelné, nevyžaduje vlastnit plnou hru, má to obsah. Asi nadnesu v Radě DH jako dotaz.
@leebigh (03.01.2016 02:08): zatím jsem nepozoroval rozdíl, ale detaily jsem neřešil :-)

jen, jaxme se bavili, mi přijdou slabší. tuhle jsem sejmul Revenanta na dva výstřely z klasické brokovnice na dálku.

@Karasman (03.01.2016 07:49): Freedom je tam v základu. prakticky je to mod na kterýkoli jiný wad, který tam strčíš. pravda je, že se jedná o další verzi něčeho a takových verzí může být ještě více, takže s tím přidáním to asi nebude tak horké. ale bylo by to krásné ;)
@Garret (03.01.2016 02:03): Klidně pokračuj s Freedomem, aspoň mi pak povíš svoje zkušenosti. Monstra vypadají stejně jako v Doomu, nebo jsou jiná ? Co jsem zkusmo spouštěl, tak pod Free Doomem zaklínač vypadal poněkud jinak.
@leebigh (02.01.2016 23:44): hodil jsem tam DII wad, ale není kompatibilní se savy z Freedomu... :-(

dát by se to tady mohlo, je to normálně hratelné... a asi s Freedomem budu pokračovat, nechce se mi to hrát znova :-)
@Garret (02.01.2016 21:35): V popisku na ModDB se píše tohle:

Attention: FreeDoom compatibility is limited. Many sounds will be missing, and some enemies will have buggy sprites on some animations. It's highly recommend to buy a commercial version of Doom 2, place it inside this folder, and use it instead of freedoom.

Proto jsem se ptal na možné problémy, já to hraji s komerčním WADem.
Ono když by Starter Pack fungoval korektně, tak jako stand alone hra by se čistě teoreticky mohla přidat na DH :-)

@pajmič (02.01.2016 21:46): Myslíš ty dva potvoráky (na UV) v 10. levelu ? Potvrzuji, měl jsem s nimi opravdu práci.
@Garret (02.01.2016 17:13): Já narazil na už na několik scriptů, vojáci maji funkční vozidla a celkově to někdy má lepší válečnou atmosféru, než poslední CODka :) A první boss docelá tuhýý, takže budte ready, pokud jste se k němu ještě nedostali.
@Garret (01.01.2016 13:30): Zkoušel jsem taky jenom zkusmo a rovněž spokojenost. Zábavná akce, solidní level design, secrety u kterých se musí přemýšlet, vycházejí z architektury mapy, nikoliv zmatené tlačení na zdi, dokonce se musí prostřelovat bariéry, abychom se do tajné chodby dostali, nad čímž jsem chvíli bádal.
První level 100% secretů, ale chyběl mi jeden enemák, asi bug, protože mi nikdo k zabití nezbyl.
Řešení záhady s venkovním prostorem s letadlem: Velící místnost, do které vede výtah - červený panel vpravo + USE - a voilà :-)
level-design mi maximálně vyhovuje. zapíchl jsem to zatím ve 4. levelu první epizody, ale so far jsou mapy příjemné, nikterak složité. to rozkládání těl asi tolik neocením, ale je tam spousta dalších věcí, které jsou parádní.

btw, pokud se vám podaří přijít na to, jak se dostat v první mapě na to venkovní prostranství, dejte vědět ;)
Do odkazů jsem přidal link na Doombox.
Jedná se o launcher pro spouštění klasických her na Doom enginu (Doom, Doom II, Final Doom, Heretic, Hexen ...).
Z prostředí jedné aplikace umožňuje spouštět po dodání WADů všechny tyto hry.
Lze přidávat add-ony v podobě přidavných balíčků. Jde o modifikaci programu Launchbox.
Oficiální stránky
Info
Já to zaznamenal až tady. Tamty diskuze nečtu, příliš mnoho nepřečtených a nejde se dostat jedním kliknutím na první nepřečtený.

Quake 1 si určo někdy koupím. Doom mám origoš komplet, až na ty datáče :) A Quake II mám origoš též.
každopádně wheee! Třeba tam brzy jednou bude i Hexen II Portal of Praveus nebo Heretic II