Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Jop, infarkty dostávajú postavy so stresom 200. Zistil niekto, ako sa používajú camping skills? Podľa wiki sa dajú aktivovať v komnatách dungeonu, ale neviem ako.
@Kvasa (31.01.2016 17:40): Jo takhle :D To mi nepřišlo jako těžká mise, tolik stresu bys tam vůbec neměl mít, kolik jsi měl sebou pochodní? Každopádně když u někoho ten infarkt hrozí, je lepší úplně zdrhnout než riskovat, že umře.
Takže nic, mám se moc rád, na to abych se u toho nervoval. Poslední souboj, parta v plné síle a naráz 3 infarkty.
Právě jsem koupil, 20€ jsem na steamu ještě za nic nedal, tak doufám, že nebudu zklamán ;)
A sakra. Tahle hra mě naprosto pohltila. Nemožnost ukládání mě asi v progressu hry zabije. nerozdejchávám situace, kdy jsem daleko a pak se něco podělá a musím udělat novou grupu.




@Widl (22.01.2016 16:07): Jojo ta náhodnost je drsná. Napr jsem byl skoro mrtvej měl jsem 0hp a prostě 6x mě hitnuli s tím, že dodge :D a pak jsem skapal. Nebo jsem nemohl dát crit a pak bum za 15.

@ugraugra (22.01.2016 15:02): Tak ideálem je něco mezi. Což byl pro mě začátek early accessu DD, hra se ti v klidu vysmála do ksichtu a pořádně ti zavařila. Teď už jen bodá do zad, té náhody je tam opravdu strašně moc.

@mazar1234 (22.01.2016 11:03): Vůbec, s DS se to nedá srovnávat. Tam když ovládneš mechaniku hry tak máš jasně navrch. Tady to neplatí ani trochu, hra bude stejně zákeřná ať rozumíš pravidlům nebo ne.
Ona je otázka, zda je horší a) hra, ve které víte, že když pojedete určitou taktiku, tak na 95 % vyhrajete (pro mě staré díly Final Fantasy, které jsem hrál) a nějaké hody kostkami na pozadí ovlivnují velice málo, nebo b) hra, kde na té náhodě záleží fakt hodně, jako třeba tady.

Jasně, u a) nebudete nasraní, ale bude to nuda a budete u soubojů usínat. Zatímco u b) budete občas nasraní, ale aspon musíte být ve střehu a hra vyvolá více emocí.
Každopádne grafickou štylizáciou je to jedna z najlepšie vypadajúcich hier poslednej doby. Už sa teším, keď to riadne rozohrám. Zatiaľ som to hral len v early accesse.
@Maximus (22.01.2016 10:46): Jako já ho chápu, takovejhle rage jsem měl naposledy u Blackthorne, kdy jsem nemohl překonat nejtěžší skákací pasáž hry, ve které když si failnul, tak si umřel a musel si opakovat celý level znovu :D To jsem mlátil do klávesnice stejně a řval, že toho designera najdu a zabiju ho :D
@ugraugra (22.01.2016 10:38): Klasicky průběh tahovky, kdy se svoje kolo modlíš, aby si se trefil a to nepřítelovo kolo necháš sloužit zpívanou mši, aby minul.

Jen tady je ta náhodnost trochu moc. Hru budeš milovat, když postavička pětkrát v řadě přežije smrtelný zásah. Ale pak si to doma rozmlátíš, když se nepřátelům během jednoho kola podaří vyřadit celou partu kritičákama.
@HEX (21.01.2016 16:25): Koukám, že hra jde dohrát za 22 hodin, takže to znamená, že skoro celá hra je super? :D Grindování mi nevadí, pokud je aspon trochu zábavné, to přeci k některým RPG patří. Je tam vůbec nějaká detailnější příběhová linie? Protože u rogueliků většinou příběh moc nebývá, že jo...
@HEX (22.12.2015 09:42): @Widl (20.01.2016 11:24): O čem konkrétně mluvíte? Zminované infarkty a mrtvoly? Nebo je tam ještě něco jiného?

Zaujal mě tenhle názor
"People are talking rubbish, they’re either whining about stuff that got fixed (heart attack no longer instakills) or stuff like corpses which actually make the game easier as you can use them to deny enemies via positioning/use them to still be able to use backline attacks."

Každopádně to někdy vyzkouším.
Early Access verze jsem nehrál, ale plnou jsem rozehrál hned a zatím mě hrozně baví. Vím, že lidi si mimo jiné stěžovali na přidání mrtvol a infarktů, ani jedno mi vůbec nevadí. Pokud jste Early Access taky nehráli, doporučuju to zkusit a udělat si vlastní názor :)
Škoda toho, zářný příklad, jak se nemá dělat early access. Aneb, i když nám hráčí říkají, že tam dáváme blbiny, tak je tam stejně dáme.
Tak Darkest Dungeon je vonku z early access a reklamu má na Steame neodolateľnú, skoro som to kúpil druhýkrát :D
@mazar1234 (03.12.2015 21:34): Docela ironie, že nejzábavnější verze byla vůbec ta první která se dala koupit. Pak už tvůrci jen přidávali věci a systémy, o které nikdo nestál a které hru jen kazily. Ted vydali s velkou slavou patch, který ti dovoluje vypnout tak 9 měsícu jejich práce na updatech a ze hry tak vyhodit ta nejotravnější "vylepšení".
@Shimargh (15.06.2015 07:10): Oni este obtiaznost s tym novym patchom zvysili :) Pred nim som nemal ziaden problem (alebo len minimalny) s na maxovanymi postavami prejst dungeonom. Po patchi uz som sa zacal o nich zase bat! To je princip hry.
Hraju už asi týden a tedy doufám ,že finální verzi ještě vybalancují a vyladí, je to prozatím díky vysoké obtížnosti a pár nelogičnostem pro mě frustrující martýrium což je velká škoda, jelikož to má solidně našlápnuto na pořádnou, návykovou pecku.
ted sem koukal na gamesplay kde byl mickthemage jedna z hlavnich postav. ta hra vypada hodne dobre a zajimave :)
@MickTheMage (04.02.2015 12:59): Tak máš tu svoj fanklub ako odborník na RPG a preto tvoje dojmy majú svoju váhu. Ak to presvedčí čo i len jedného užívateľa o kvalitách a kúpe tejto hry (ktorá aj napriek svojmu veľkému úspechu na KS nie je na DH až tak známa) tak je to super :)