@ntz (02.03.2018 18:16): Hehe, to sem na to stejne. Vim, ze tohle a serii Dead Space si nikdy uz nezahraju, par minut stacilo kdysi davno:)
Diskuze
1) uff, uhral jsem jednu kapitolu ... brrr, mam toho zase na nejakou dobu dost
2) pridal jsem strasne zajimavou zajimavost v sekci hardware, co by mozna nekde mela bejt vypichnuta :P, jde to nejak udelat ?
2) pridal jsem strasne zajimavou zajimavost v sekci hardware, co by mozna nekde mela bejt vypichnuta :P, jde to nejak udelat ?
ja na to proste nemam :( ... rozehral jsem to uz asi 3x a pokazdy to vzdal .. jsem srab, vetrelec je hnusnej :(
@Chuck (02.03.2018 13:18): Ten pocit je v pořádku, protože pokud hraješ na baby obtížnost, pak potvoráka zaženeš celkem v klidu plamenometem a můžeš pokračovat v krasojízdě, ale my, co máme rádi pořádnou výzvu, to hrajeme na drsno - to znamená, že na tu pravou obtížnost plamenomet vyplácáš během chvilky a máš po srandě, potom už nastupuje to pravé schovávání se, vyhýbání se a umírání... Obtížnost, to je oč tu jde :-) Takže odpověď na tvoji otázku je - ne, nemůžeš se bránit, rozhodně ne moc dlouho :-)
@Paul (02.03.2018 12:44): Takže ne vždy si Tě najde. Na mě to právě dělalo pocit, že když už Tě objeví, nemáš šanci se před ním zachránit.
@Chuck (02.03.2018 12:13): docela brzy po začátku hry najdeš plamenomet kterým ho lze zahnat. Jinak prostě se schovat a počkat až vypadne.
@mattesak (komentář): Když to tak čtu, napadá mě logická otázka - jak se tedy můžu před vetřelcem bránit, když mě v podstatě všude najde? Dělá to na mě dojem, že pokud mě jednou objeví, můžu dát nahrání posledního checkpointu. Já jsem nedošel příliš daleko, takže jsem podobnou situaci nezažil, ale z většiny komentářů mě napadá právě tahle otázka.
@Ebb (12.12.2017 11:13): To divné skrčení asi bude natlačení se na zadní stěnu skříňky aby tě ten prašivec nezahlédl nebo nevyčmuchal :-) Už ani v těch skříňkách není bezpečno, to je svět tohleto...
@Ebb (12.12.2017 11:13): Tak ta skřínka má "okénko" kterým můžeš čumět ven a stejně tak on dovnitř.
@Chuck (12.12.2017 10:44): No napríklad, keď som zistil, že v skrinke sa je treba aj nejak divne skrčiť a nestačí sa len nehýbať, aby ma nenašiel :)
@Ebb (komentář): Jak vznikla ta chuť rozbít monitor? Měl jsem totiž podobné chutě a neodnesl by to jen monitor. :-)
@M.a.t.t. (30.04.2017 18:50): No nezdálo se mi to. Tak nic no.
Komplet za neskutečnejch €8.27
@fak (18.04.2016 19:26): Na tu hru jsem si naposledy stěžoval, resp. o ní diskutoval (ale pro mě za mě si tomu říkej, jak chceš), koncem února a dneska jsem o ní řekl jen půl nicneříkající věty, které ses Ty chytil jak hovno košile, a přitom jsem se o tu hru prakticky nijak neotřel.
@Walome (18.04.2016 15:11): Cajk a absolutně nic proti, ale narozdíl od Chucka si to tu nevylíváš v každým druhým příspěvku že tohle nabo támhleto. Mě jde o to ustavičný stěžování, ne o rozdíl v názoru.
V klidu hoši, myslím, že už se tady na DH promítám dost dlouho na to abyste věděli, že se normálně k takovým věcem neuchyluju. Pro sprostý slovo nechodím nikdy daleko, ale nikdy to nesměřuju na určitou osobu. Až do dnes. Číst tady furt dokola to skuhrání chudáčka Chucka mě už nebaví. Tu svou větu o kvalitách si strč do prdele, protože to už nemá ani co dělat s tím jestli tě hra baví nebo ne. Nelíbí se ti to, nehraj, je to tvoje volba. Ale kurva nebreč furt dokola.
@Cobot (18.04.2016 16:01): Mno, nejen dneska a nejen u nás. Skvěle o tom psal svého času cover72 na dfens-cz. A je úplně jedno, jestli jde o spory rázu sportovního (tak tobě se nelíbí Sparta, dáme Ti do držky, zasraný Slávisto), politického (koho volíš, Losnu nebo Mažňáka) nebo uměleckého (komu se nelíbí obraz x, film y nebo kniha z je komunista/kapitalista a navíc vůbec nemá vkus).
Lidé zkrátka berou odlišný názor někoho jiného nikoli jako názor (viz Voltairovo "Nesouhlasím s Vaším názorem, ale budu do posledního dechu bojovat za to, abyste jej mohl svobodně hlásat"), ale jako útok na svou osobní integritu (z psychologického hlediska je to pochopitelné, ale inteligentní člověk by se s tím měl umět popasovat).
Lidé zkrátka berou odlišný názor někoho jiného nikoli jako názor (viz Voltairovo "Nesouhlasím s Vaším názorem, ale budu do posledního dechu bojovat za to, abyste jej mohl svobodně hlásat"), ale jako útok na svou osobní integritu (z psychologického hlediska je to pochopitelné, ale inteligentní člověk by se s tím měl umět popasovat).
@fak (18.04.2016 13:56): Fajn, klidně se můžeme domluvit na tom, že veškerou diskuzi k této hře ukončím, jelikož poslouchat vulgarismy tohoto typu fakt nemíním. Sám hůř vnímám špatné hodnocení mých vysoko hodnocených her, ale na rozdíl od Tebe jsem se k podobným výlevům nikdy neuchýlil a jsem za to rád.
@Walome (18.04.2016 15:11): Pak jsi ale "rozmazlenej hňup" a je na Tobě, jak se s tím srovnáš. :-)
@BINGMAN (18.04.2016 14:25): Taky se na to sám sebe někdy ptám.
@Walome (18.04.2016 15:11): Pak jsi ale "rozmazlenej hňup" a je na Tobě, jak se s tím srovnáš. :-)
@BINGMAN (18.04.2016 14:25): Taky se na to sám sebe někdy ptám.
@BINGMAN (18.04.2016 14:25): Tak to dneska funguje běžně. Nemáš stejnej názor? Tak jdi do hajzlu. Bohužel dalog a argumentace fakty se dost vytratila.
Ale je fakt, že by se nemuselo psát, že hra je nekvalitní, ale spíš že třeba mě se nelíbila protože...
Ale je fakt, že by se nemuselo psát, že hra je nekvalitní, ale spíš že třeba mě se nelíbila protože...
@fak (18.04.2016 13:56): mě to taky nudilo k smrti :)
Proč se lidé tak často uchylují k urážkám, když má někdo jen jiný názor? Deal with it!
@Chuck (18.04.2016 10:31): "Tak určité kvality se na hře nalézt přece jen dají" - to myslíš vážně? Takhle vypiplanou hru těžko najdeš. Fakt si začínám myslet, že seš jen rozmazlenej hňup, kterej naprosto nedokáže ocenit kvality i když je má před nosem. Že tě hra nebaví je jedna věc, ale jinak už radši mlč. Nevím co si od her představuješ, kdybychom se tady bavili o Alien: CM, tak bych ti dal za pravdu, tam je na piču všechno, od grafiky, po příběh, herní mechaniky, bugy, nudu a nudu. Tak přestaň vzdychat. Já tady nikdy nikoho nehejtuju, ale ty už mě s tím pláčem začínáš trochu srát.
Podle mě je AI nejzajímavější a nejlepší hra z prvního pohledu za posledních 10 let. Úplně převrátila naruby vzorec lovec/kořist, redefinovala pohled na hlavního hrdinu. Nikdy jsem ale doopravdy neočekával, že by to oslovilo mnoho lidí, nebo sklidilo zasloužený úspěch.
@fak (16.04.2016 17:18): Tak určité kvality se na hře nalézt přece jen dají, ale jinak.... :-/
Pro mě jedna z nejlepších her. Asi už jste pánové trochu vyrostli a po dohrání stovek her se do toho nedokážete tak vcítit? Hra je kvalitní, žádne CoD reciklovanej šunt, ale poctivá práce. doporučím smotnout kvalitní brčko a bude to určitě ok, atmosféra jasna. :-)
@Chuck (06.04.2016 08:39): Ovšem, já jsem také velmi nerad, protože jsem za to zaplatil plnou cenu :D Ale nelze upřít, že to co jsi napsal není pravda. Někoho to šourání po chodbách, neustálé schovávání do skříněk a střílení do azbestových nepřátel prostě baví.
Chuck to zabil :-D Kompletně. Všechno.
@pajmič (06.04.2016 07:09): Až tak moc můj názor sdílíš? :-) Já ho přitom vyslovil dost nerad, jenže... :-/
@Chuck (komentář): Amen, pane. Kdybych tu měl panoše, tak se na to napiju :)
@Cobot (25.02.2016 09:41): Mně by asi u téhle hry bylo vcelku jedno, jak mě hra odměňuje nebo trestá, pokud to nemá vliv na něco zásadnějšího než achievementy. Nicméně tu hru odkládám na neurčito, jelikož mě fakt nijak neoslovila.
No já nevim, ale dyť se jim dá většinou v pohodě vyhejbat a nebo případně utéćt. Androidi jsou spíš jen otravní. Co si pamatuju tak jsem jich zabil jen pár a to jen náhodou, protože dle náviku z Thiefa jsem je bral hasákem do zátilku v domění, že je jen omráčim. Bohužel jsem na konci hry, když jsem nedostal achievement zjistil, že to hra bere jako zabití.
@fak (24.02.2016 06:12): Většinu ran ten android vykryje, takže i ten hasák je poněkud k prdu. A tak třeba tu bude lepší no.
@Chuck (23.02.2016 08:20): Vezmi je francouzákem po hlavě a máš klid, se s tím moc sereš. :-)
@Chuck (23.02.2016 08:20): jo to nebude pak problém:-)
@pavouk2 (22.02.2016 22:04): Já na ně zbytečně startovat zbraněmi nechci, ale pokud nebude vyhnutí, rád bych se s nimi vypořádal.
@Chuck (22.02.2016 20:52): ze začátku se s nima moc bojovat nedá a taky jich tam je pár takže se dají obejít, ale oni maj lepší vnímání než lidé takže jedině plížení. Kolikrát jsem prostě zdrhnul když mě viděl a schoval se on chvilku čuměl a pak si šel zas svou cestou. Revolverem ho dáš až tak na 4 rány. Budou tam na ně ještě lepší zbraně a androidu bude víc, ale nebudu spoilerovat:-) Myslím si, že se neraspownujou. Většinou když jsem je v nějaké oblasti vymlátil už se tam žádnej neukázal. Leda když to bylo nutný kvuli příběhu.
@pavouk2 (22.02.2016 19:22): Brokovnici ještě nemám, ale jedna rána z revolveru mi na androida nikdy nestačila. Asi ho musím potunit. :-) Mně hlavně někdy přijde, že se ten android zjeví odnikud.
@Chuck (22.02.2016 12:15): já hrál teda na normální obtížnost a stačila jedna rána brokovnicí na hlavu nebo několikrát z pistole. Nejlepší je vždycky zdrhnout on tě pak bude chvilku hledat. Nějlíp do průlezu.
@Chuck (22.02.2016 14:55): jsem s tebou! taky jsem si na to ve svém brilantním komentáři stěžoval ;)
@Chuck (22.02.2016 14:55): Já už si to tolik nepamatuji, ale myslím, že v některých pasážích jsem se prostřílel a nějak mě malá účinnost zbraní netrápila :-)
Ale co se týče délky, tak hra má okolo 20ti hodin. Nejkratší není. Zvláště vetřelec tě pak v některých pasážích dobře zdrží. Jeden pětiminutový či desetiminutový úsek se mi dařilo dělat tak hodinu nebo dvě, protože vetřelec byl pořád ve střehu a skoro vždycky mě zabil. Docela jsem si pak oddychnul, když jsem danou pasáž prošel.
Ale co se týče délky, tak hra má okolo 20ti hodin. Nejkratší není. Zvláště vetřelec tě pak v některých pasážích dobře zdrží. Jeden pětiminutový či desetiminutový úsek se mi dařilo dělat tak hodinu nebo dvě, protože vetřelec byl pořád ve střehu a skoro vždycky mě zabil. Docela jsem si pak oddychnul, když jsem danou pasáž prošel.
@HolyMeatball (22.02.2016 12:36): Už přesně nevím, kolik stupňů obtížnosti hra má, ale jak se znám, zvolil jsem druhou, jelikož tak to u her dělávám pokaždé. Aha, ono to je spíš dlouhé než kratší (střední)? Njn, tak uvidíme.
@Garret (22.02.2016 13:05): Je mi jasný, že mají určitou nadstandardní výdrž, ale aby po několika headshotech revolverem na půl vteřiny jen obrátil oči v sloup a jinak nic....no nevím. :-/
@Garret (22.02.2016 13:05): Je mi jasný, že mají určitou nadstandardní výdrž, ale aby po několika headshotech revolverem na půl vteřiny jen obrátil oči v sloup a jinak nic....no nevím. :-/
@Chuck (22.02.2016 12:15): účinnost zbraní je nízká nejen na androidy (nebo plešouny, jak jim říkáš). tyhle staré modely vydrží strašně moc, né jak ty nové aka Ash, který se rozpadne po ráně tyčkou vot Ryplejový. holt, ani ti plešouni už nejsou co bejvali...
@Chuck (22.02.2016 12:15): No jo, kdyz jsi teprva usel takovy kousek, tak se nicemu nedivim. Nicmene jestli te to uz ted bavi tak malo, ze to pokazde po par minutkach vypnes, tak nevim, jestli ma cenu to zkouset dal. Je to docela dosti dlouha hra, kor na zanr.
"Jak jsem psal výše, navíc i při opatrném postupu, který volím, mě stejně ti plešouni (jak že jim ta hra říká??) překvapí. Navíc jsem měl zato, že ten přístroj mě upozorňuje nejen na samotného vetřelce, ale i na některé jiné typy nepřátel."
Na jakou obtiznost ty to jedes? Working Joes by te kazdopadne nemeli nacapat jen tak z hecu, i jim se vskutku ma dat vyhnout. A ten pristroj by te vskutku mel upozornit na vsechny a vsechno, kdo se ve tve blizkosti pohne, avsak nekdy to hapruje schvalne. Je to prece jenom jen obstarozni vec, s nejakym tim prilezitostnym bugem se musi pocitat. :)
"Jak jsem psal výše, navíc i při opatrném postupu, který volím, mě stejně ti plešouni (jak že jim ta hra říká??) překvapí. Navíc jsem měl zato, že ten přístroj mě upozorňuje nejen na samotného vetřelce, ale i na některé jiné typy nepřátel."
Na jakou obtiznost ty to jedes? Working Joes by te kazdopadne nemeli nacapat jen tak z hecu, i jim se vskutku ma dat vyhnout. A ten pristroj by te vskutku mel upozornit na vsechny a vsechno, kdo se ve tve blizkosti pohne, avsak nekdy to hapruje schvalne. Je to prece jenom jen obstarozni vec, s nejakym tim prilezitostnym bugem se musi pocitat. :)
a co nuž, je tam nuž? že bych vetřelce udělal pěkně na ferovku?
@HolyMeatball (22.02.2016 10:04)@Cobot (22.02.2016 10:15): Tahle hra opravdu střílečka není a ani ji tak neberu, ovšem pokud už ty zbraně mám a jsem vyzrazen, rád bych je třeba výjimečně použil a neměl je jen pro ozdobu.
@CrocoRay (22.02.2016 10:37): K vetřelci jsem se ještě vůbec nedostal, pokud nepočítám první setkání, které bylo spíš seznamovačkou, že tam někdo takový je. :-)
@Maximus (22.02.2016 10:46): Jak jsem psal výše, navíc i při opatrném postupu, který volím, mě stejně ti plešouni (jak že jim ta hra říká??) překvapí. Navíc jsem měl zato, že ten přístroj mě upozorňuje nejen na samotného vetřelce, ale i na některé jiné typy nepřátel. Každopádně to mám rozehrané už několik měsíců a pokaždé, když se k tomu vrátím, tak za pár minut to zase vypnu..
@CrocoRay (22.02.2016 10:37): K vetřelci jsem se ještě vůbec nedostal, pokud nepočítám první setkání, které bylo spíš seznamovačkou, že tam někdo takový je. :-)
@Maximus (22.02.2016 10:46): Jak jsem psal výše, navíc i při opatrném postupu, který volím, mě stejně ti plešouni (jak že jim ta hra říká??) překvapí. Navíc jsem měl zato, že ten přístroj mě upozorňuje nejen na samotného vetřelce, ale i na některé jiné typy nepřátel. Každopádně to mám rozehrané už několik měsíců a pokaždé, když se k tomu vrátím, tak za pár minut to zase vypnu..
@Chuck (22.02.2016 09:52): Mne hlavne nejde do hlavy, že taký milovník stealth hier má s Alien: Isolation problém. Toľko schovávania a tichého postupu snáď nie je v celej Splinter Cell sérii dohromady ako tu :)
zbrane sú rozhodne užitočné a bol som vďačný za každý jeden náboj
zbrane sú rozhodne užitočné a bol som vďačný za každý jeden náboj
Mně na lidské nepřátele celkem pomohly. Tuším, že androidy jsem kosil brokovnicí a byli docela tužší. A plamenomet hlavně na vetřelce, který na chvíli uteče. Ten mi hodněkrát zachránil život. Ale už je to dávno, co jsem to hrál, takže úplně přesně si to nepamatuju. Každopádně někdy jsem musel prostě prostřílet.