@Tulareanus (27.01.2019 22:35): je to vtipný.
Diskuze
Ja neviem, ale napísať komentár v zmysle "neviem, čo k tomu vlastne ešte napísať", nie je moc komentár. A otázkou je, načo to vôbec písať?
@Strady (27.01.2019 21:46): je to těžký životní období, ale dá se překonat.
@Walome (27.01.2019 21:41): To je co, teď jen přežít ty mínusy bez prášku :)
@Strady (komentář): jak sis dovolil napsat jiný komentář! Měls napsat to samé, co 26 lidí před Tebou a třeba bys neměl tolik mínusů :'(
@Shoggot (26.01.2019 19:02): Chceš mi povedať, že existuje divák, ktorému v ľubovoľnom príbehu nepadne čelusť pri odhalení mayskej konšpirácie? :O Sa vsadím, že podobný zvrat bol to, čo chýbalo všetkým príbehom od Kráľa Oidipa až po Zločin a trest, aby to boli skutočné masterpiecy.
Tahle hra se mi libila, ale ukocil jsem ji skoro na zacatku. Pamatuju si, nejakou akcni scenu s mackanim klaves v kancelari. Snad i nejaky monstrum tam byo nebo tak neco.. To mi tu hru tak znechutilo, ze jsem to odinstaloval a uz nikdy nezapnul :D
Cage zjevně kdysi slyšel, že kvalitní scénář by měl zvrátit očekávání diváka.
Bohužel to neepochopil.
Bohužel to neepochopil.
@Strady (26.01.2019 18:38): on je problém v tom, že ačkoli ta hra byla mysteriózní odzačátku, v určitou chvíli tam toho začalo být až moc.
@Walome (26.01.2019 18:13): To určitě ale teď jsem dohrál všechny konce a přece jen to má něco do sebe.
@Strady (26.01.2019 17:53): škoda no. Drama o sériovým vrahovi by bylo lepší.
@Walome (26.01.2019 17:37): Máš i dobrý komentář asi ho také napíšu je bodově.
Druhá část opravdu slabší než začátek.
Druhá část opravdu slabší než začátek.
@Strady (26.01.2019 17:30): ja to tehdy rozehral hned znova. Dodnes si pamatuju jak me to neskutecne vtahlo.
@Walome (25.01.2019 23:03): Už to bylo trochu na hraně ale dobrý! Spíš budu mít problém s komentářem vůbec nevím co do něho napsat. Nejraději bych napsal jen: I na dnešní rok velmi dobrá hra :)
@Strady (25.01.2019 22:11): :D no, řeknu to takhle - užij si to dokud to jde :)
Zatím hodně dobrý kousek, dobrá atmosféra k tomu hutná hudba, i basketýk byl :), jen mám předtuch , že neukočíruji děj. Nakonec to bude kočko-pes... Mačkat a číst titulky, taky není někdy úplně jednoduchý.
@Mirus (04.11.2016 19:22): Nebo to hraj s někým, kdo ti bude při důležitých rozhovorech atd. mačkat tlačítka, zatímco ty se budeš soustředit na text :D
@Hrdlodus (04.11.2016 19:20): To zní, jak nástup v první linii :D
@Mirus (04.11.2016 18:26): Rozhodně si nejprve zahrej tutoriál - ovládání je velmi nezvyklé.
Minihry hrej s oběma rukama na klávesnici. (Natrénovat se to dá během hry při boxu.) A při minihře se klidně soustřeď na obraz a barvy dole vnímej periferně. A buď připraven okamžitě připravit prsty na klávesnici (v případě rozhovorů na myš).
Minihry hrej s oběma rukama na klávesnici. (Natrénovat se to dá během hry při boxu.) A při minihře se klidně soustřeď na obraz a barvy dole vnímej periferně. A buď připraven okamžitě připravit prsty na klávesnici (v případě rozhovorů na myš).
@John Mirra (04.11.2016 18:07): Po **či stránka. Díky :D
Jak dlouho trvá, ten film? na gogáči za 37,- tak přemýšlím..
Příběh asi nepředělali, co? :D
Teda rozdíly mezi původní hrou a remasterem aby člověk hledal pod mikroskopem :) Ale hraje se to pořád dobře, i když to ovládání si takhle kravský nepamatuju, ale je fakt, že tenkrát jsem to hrál na klávesnici a teď na gamepadu.
https://prekladyher.eu/preklady/fahrenheit-original-remastered.188/ Tak je predelana cz i na remastered verzi.
@Hrdlodus (17.05.2016 14:20): Jurrasic Park The Game je až na pár puzzlov (ale tie má napríklad aj prvá séria TWD) klasický interaktívny film a dialógmi nemôžeš nič pokaziť. Jeden achievement sa napriklad nazýva Perfecto Español a pokiaľ nevieš španielsky, budeš len hádať :)
@Garret (17.05.2016 15:10): Takové dobré achievementy jsou i v Stanley Parable :) Např. hrát hru celých 24 hodin v úterý :-D
mně se líbil ačív Idiot v Risenu, kde bylo potřeba 3x skočit ze skály a zabít se. taky se mi líbí ty crazy otravné achievy, jako třeba v Black Mesa, kde musíš celou hrou vláčet klobouk.
@Hrdlodus (17.05.2016 14:20): wut? sebrání věci a její následné využití je hezký prvek hodný ečívmentu? To jsme to dopracovali :D
@M.a.t.t. (17.05.2016 13:40): To máš pravdu. Na to si pamatuju, že jsem to sebral a použil. To jsem si nespojil, že to je takový hezký prvek.
Jurský park jsem ještě nerozehrál, ale tuším, že to je jiný žánr než nové hry Telltale. Od Walking Dead jedou žánr, kde nejsou špatné odpovědi (krom pár výjimek, kdy po špatné volbě postava zemře).
Jurský park jsem ještě nerozehrál, ale tuším, že to je jiný žánr než nové hry Telltale. Od Walking Dead jedou žánr, kde nejsou špatné odpovědi (krom pár výjimek, kdy po špatné volbě postava zemře).
@Hrdlodus (17.05.2016 13:35): Mrkni na dialogové achievementy napríklad v spomínanom Jurskom Parku.
Inak sme sa úplne nepochopili. Napríklad v Game of Thrones môžeš v prvej kapitole zobrať obväzy a pokiaľ ich, máš, vo štvrtej kapitole ich môžeš použiť. Pokiaľ nie, tak nie.
Inak sme sa úplne nepochopili. Napríklad v Game of Thrones môžeš v prvej kapitole zobrať obväzy a pokiaľ ich, máš, vo štvrtej kapitole ich môžeš použiť. Pokiaľ nie, tak nie.
@Walome (17.05.2016 08:47): Tak já si nejprve neuvědomil, co všechno tam lze ovlivnit. Protože tohle jsou samé postranní blbůstky. Naopak mezi achievementy zařadili "umři" a "neuspěj", což není zrovna nějaký důvtipný achievement (sakra, to je blbé slovo, když ho má člověk psát).
@Fatality (17.05.2016 08:59): Telltale měli ve Wlaking Dead jeden dobrý achievement - najít Carley nebo Dougha ve 400 Days. A jeden průměrný - vyhrát kámen, nůžky, papír.
@M.a.t.t. (17.05.2016 09:43): V Telltale nejde vést správně dialog. Nebo přesněji - nejde jej vést špatně. Prostě jej vedeš a každý ho vede jinak. Na tom jsou jejich (nové) hry založené.
A sebrání věci, kterou pak použije - to je stejný princip jako "dohrál jsi kapitolu".
@Fatality (17.05.2016 08:59): Telltale měli ve Wlaking Dead jeden dobrý achievement - najít Carley nebo Dougha ve 400 Days. A jeden průměrný - vyhrát kámen, nůžky, papír.
@M.a.t.t. (17.05.2016 09:43): V Telltale nejde vést správně dialog. Nebo přesněji - nejde jej vést špatně. Prostě jej vedeš a každý ho vede jinak. Na tom jsou jejich (nové) hry založené.
A sebrání věci, kterou pak použije - to je stejný princip jako "dohrál jsi kapitolu".
@Bodkin (17.05.2016 10:27): hehe dobrý. Občas mám strach, že se mi děje něco v mozku, páč podobné překlepy dělám čím dál tím častěji :o
@Walome (17.05.2016 09:51): Když je nikdo nenakrmí, tak se nemůžeš divit.
tak Telltale maj hladně špatný hry, nedivím se, že maj špatný i ačívmenty :)
@Fatality (17.05.2016 08:59): Telltale nemali vždy tak nezmyselné achievementy ako teraz, viď napríklad Jurrasic Park The Game. Flákať to začali len odvtedy, čo začali tvoriť interaktívne filmy, Pritom aj na ne by sa dali napojiť normálne achievementy. Stačilo ak by hráč viedol správne dialóg, alebo zobral niečo, čo by mohol použiť neskôr a podobne.
@Fatality (17.05.2016 08:59): "Convince Tiffany to stay" Krásně řečeno :)
@Hrdlodus (17.05.2016 08:42): No tak ne na všechny akce je vždycky čas anebo je nemusíš dělat vůbec. Seznam achievementů je zde: http://www.chaptercheats.com/cheat/pc/28 ... tered/unlocks/41206/
Ty Telltale achievementy jsou absolutně pointless.
A to s tou bejvalkou do postele tam opravdu je :-D
Forgotten Love - Convince Tiffany to stay.
Ty Telltale achievementy jsou absolutně pointless.
A to s tou bejvalkou do postele tam opravdu je :-D
Forgotten Love - Convince Tiffany to stay.
@Hrdlodus (17.05.2016 08:42): "zahraj všechny tři písničky na kytaru" jo to mě taky napadlo, ale teda spíš zahraj SPRÁVNĚ všechny tři písničky na kytaru :) a jak píšeš, všechny tyhle ačívmenty tam přesně můžou být, nějak nechápu čemu se divíš když je sám jmenuješ.
To chápu, to jsou achievementy, že hráč něco dokázal, ale tohle je Fahrenheit. Tady není prostor. Místo nich tu jsou již karty.
Nebo teda, teď mě napadají takovéhle achievementy:
- zahraj všechny tři písničky na kytaru
- pusť si všechny písničky na hi-fi
- nevzbuď podezření pochůzkáře ve svém bytě
- dostaň bývalku do postele
- dokonči hru na všechny konce
- zachraň všechny děti
- tref se desetkrát do koše
- zahraj si desetkrát úspěšně s jojem
- ochutnej všechna kafe ve hře
- posbírej všechny krucifixy
Původně jsem myslel, že tam budou akorát Telltelácké achievementy typu "dokonči kapitolu".
Nebo teda, teď mě napadají takovéhle achievementy:
- zahraj všechny tři písničky na kytaru
- pusť si všechny písničky na hi-fi
- nevzbuď podezření pochůzkáře ve svém bytě
- dostaň bývalku do postele
- dokonči hru na všechny konce
- zachraň všechny děti
- tref se desetkrát do koše
- zahraj si desetkrát úspěšně s jojem
- ochutnej všechna kafe ve hře
- posbírej všechny krucifixy
Původně jsem myslel, že tam budou akorát Telltelácké achievementy typu "dokonči kapitolu".
@Walome (17.05.2016 08:25): Tak tyhle já taky nelovím účelně, jen ty "příběhové" :)
@Fatality (17.05.2016 07:21): wow, píšeš si to i do CV? :) Jako jo beru ten argument, že to vyždíme hru na maximum, ale třeba já hraju Just Cause 2 už asi 3 roky a nemám ani takové ačívmenty jako "zabij padesát lidí tak, že je přejedeš" a podobně :D
@Walome (17.05.2016 06:20): No pozor, můžeš se těmi vzácnými chlubit :) Jako třeba když mezi mé nejvzácnější achievementy na Steamu patří např. to, že jsem prošel BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two na obtížnost 1989 (bez zabíjení), což splnilo asi 0,9 % hráčů, a další.
@Hrdlodus (17.05.2016 00:12): Já třeba se snažím achievementy "lovit". Často tě zavedou někam, kam bys normálně nenarazil. Např. jsem teď hrál to Portal Stories: Mel a bez některých achievementů by mi byly skryté místnosti ... skryty :-D Ale jinak jsou samozřejmě víceméně k ničemu.
@Hrdlodus (17.05.2016 00:12): Já třeba se snažím achievementy "lovit". Často tě zavedou někam, kam bys normálně nenarazil. Např. jsem teď hrál to Portal Stories: Mel a bez některých achievementů by mi byly skryté místnosti ... skryty :-D Ale jinak jsou samozřejmě víceméně k ničemu.
@Hrdlodus (17.05.2016 00:12): ke stejnému nic jak u jakékoli jiné hry :)
@Fatality (16.05.2016 20:56): K čemu jsou u téhle hry achievementy?
Konečně zprovoznili dnes achievementy, takže kdo stejně jako já čekal, může se do hraní vesele pustit :) A kdo ještě nemá koupené, bylo naznačeno, že zítra by Fahrenheit mohl být ve slevě:
Those of you who have waited to purchase Fahrenheit until it had achievements, we would suggest waiting until 5/17 at 10am PST ;)
Those of you who have waited to purchase Fahrenheit until it had achievements, we would suggest waiting until 5/17 at 10am PST ;)
@John Mirra (18.09.2015 13:42): tak dnes jsem to dohrála - mezitím jsem hrála ještě Ori and the blind forest - proto mi to trvalo tak dlouho....jinak tedy co si o té hře myslím...celkově se mi líbila jak nápad tak provedení....co se týká záporů...ten matrixový soubojový systém se mi do té hry vážně nehodil a nevím proč tam vecpali ten purple clan to mi také přišlo jako mimo mísuDojem ze hry mi to ale nepokazilo...a bonusová videa z tvorby hry se mi také líbila :)
@Laurona (06.09.2015 21:12): Tak co, tak co? Dohrané? :D
@MarkJude (komentář): "Fahrenheit je jedinou hrou, kterou jsem po dohrání rozehrál okamžitě znovu."
Taky :) a taky se dostavilo mírné zklamání.
Taky :) a taky se dostavilo mírné zklamání.