Už jen to že hru dobrovolně hraji znamená logicky že tomu nemohu dát nulu, ovšem když se k takové hře dostanu omylem (né schválně) tak přesto přece nemohu dát nulu když to hraju... leda že by to nebyla hra... u mě je průměr 50% ale přesto hodnotím velmi kladně prostě protože je v tom práce a kus citu a především jsem to HRÁL a bavilo mě to...
Diskuze
@Zx Atari 500 (31.05.2016 19:54): Mrkni do mého profilu, co mám na tebe nachystáno :-D
Atari: tak jsem to s tím komplexem přehnal asi tak, jako ty s těma 0% :)
@Walome (01.06.2016 09:50): Proto kdysi mela spousta medii hodnoceni rozdelene na "hratelnost, grafika, technicke zpracovani" a tak dale. Jedno cislo muze znamenat cokoliv. Ale jinak ano, ja si treba myslim, ze prumer pod 70% na DH jsou hry spatne, nad 80% hry dobre a prumer je mezi. Je to ale jen uhel pohledu. Az budu stihat rocne jen jednu hru, pujdu, vyberu si tu nejlepsi hodnocenou hru ten rok v danem zanru a reknu ze jen ta hra je dobra (tedy cti dost dobra pro me) a zbytek je prumer nebo horsi. A bude to treba 90% vs 85% a nize. Stejne jako je subjektivni hodnoceni, ktere hre udelujeme, je subjektivni i to, jak vysledne hodnoceni komunity vnimame.
@M.a.t.t. (01.06.2016 09:37): Nemyslel som freewarovky podobného typu, ktoré niekto spichne za pár hodín len tak s nudy a nedokončí ich, lebo ho to prestalo baviť (napr. aj slávny Pivo Adventures..:). Tie nehodnotím vôbec, lebo ich ani vôbec nehrám (Pivo bola výnimka). Mal som na mysli hry ako Doom, teda hry s rozpočtom a celým tímom...
@Garion (01.06.2016 09:48): jako jo, jak jsem psal, nulu bych nedával, leda z nasrání :D blbý je ale to, že pak prostě mají vlastně všechny hry nad 60 % a nemá to žádnou vypovídající hodnotu (když teda pominu to, že pro mě osobně nemá hodnotu žádné procentuální hodnocení, ale to je vedlejší :) ).
@Walome (01.06.2016 09:40): Zklamat urcite, ale dle meho to neni duvod tomu dat 0%. Pokud to treba nema bugy a je to rozumne technicky zpracovane (tim nemyslim DX12 grafiku), zaslouzi si to v mych ocich treba (placnu) 40% jen za to, ze je to po technicke strance v poradku. Jsme u toho, ze kazdy to hodnoceni vnima jinak (nekdo se snazi o objektivitu, nekdo zase napari "bavilo 100%, nebavilo 0%"). Pokud vezmes skupinu takovychto jednotlivcu a jejich cisla zprumerujes, vyleze ti proste nejaky paskvil, kdy je drtiva vetsina her "proste nejaky prumer".
@Zx Atari 500 (01.06.2016 09:20): By mě zajímalo, jaká karetní hra není o náhodě :-D
@Garion (01.06.2016 09:38): rozumím, ale pořád Tě to může zklamat, ne? Navíc to se týká i profíků, protože ti taky začínají u 40 %, ať už to jsou hry, knihy atd., dokonce bych řekl že začínají na 60 %. Ale na druhou stranu, my jsme svobodní a můžeme si hodnotit jak chceme, měli bysme si to užít :)
@Walome (01.06.2016 09:31): To prece ale neni tak jednoduche. Hrat ty "uplne blbe" hry ma cas mozna tak profesionalni recenzent, student nebo nekdo na podpore. Ale v dnesni dobe, kdy vychazi desitky her denne ani to ne. Myslim si, ze jeste porad hraju docela hodne a stihnu dohrat tak prumerne 2 hry mesicne. Samozrejme si v takovem pripade uz dopredu vyberu, s cim stravim cas a za co zaplatim. Tezko si pujdu koupit hru, o ktere vsichni pisou, ze je to blbost, ja si taky myslim, ze je to blbost, a stoji to 1000,-, jen abych u toho stravil nekolik veceru a mohl tomu naparit 0%.
@ad142 (01.06.2016 09:05): Hry ako napríklad Krematórium´si nezaslúžia ani tých 40%. Stačí si prečítať záverečné slová autora, z ktorých je vidieť, že hre veľkú snahu nevenoval :)
Nuly mi přijdou moc... málo :D jinak ale souhlasím s argumentem "Fajn udelam ti hru,je super vedet ze dostanu skoro prumernych 40% i kdyz to bude blbost". Je potřeba hodnotit i nízko a využít celou hodnotící škálu a ne začínat někde u 40 %... ale to už se na dh nesčetkrát řešilo a je to furt marný :)
@HELLER (01.06.2016 08:49): takze hodim parkrat 0 a hned mam komplexy? Perfektni diagnostika. Na Doom jsem alergickej,proto jsem si dovolil ironicky zatrolovat i u noveho vydani. Jak vidis hodnoceni jsem neudelil a ani neudelim. A ze ma HS 0%? A proc ne kdyz,je to hra o nahode. Ale to sem nepatri.
@ad142 (01.06.2016 09:05): Fajn udelam ti hru,je super vedet ze dostanu skoro prumernych 40% i kdyz to bude blbost :) Mimochodem jednu hru jsem sveho casu vytvoril....a ty? :)
@ad142 (01.06.2016 09:05): Fajn udelam ti hru,je super vedet ze dostanu skoro prumernych 40% i kdyz to bude blbost :) Mimochodem jednu hru jsem sveho casu vytvoril....a ty? :)
@HELLER (01.06.2016 08:49): Možno off-topic, lebo Doom som nehral, ale presne práve preto nedávam žiadnej hre nikdy nižšie hodnotenie, než 40%. Aj keď je to nudná kravina, tých min. 40% je proste už len za tú odvedenú prácu a za čas tomu venovaný... Kto nič nerobí, nič nepokazí. Veľa ľudí strávi pri tvorbe veľa času, už len za tú snahu a čas strávený pri tvorbe hry. 0% by som dal len povalačom, čo nevytvorili nič...:) Nula za nulu....)
@Gordon (31.05.2016 18:27): Kámo já vesele vraždím jedna báseň, hraje se to jak po másle a baví mě to moc. Samozřejmě jsem dobře věděl co kupuju, takže su klidný. Nicméně PR kecy měly pro jednou pravdu. Fakt si sedneš, votřepeš si ruce a řekneš: "tak, a teď už to dám". :-DD
Koukal jsem, že jsi dal 0% i Hearthstonu. To je co za komplex ? :D jako jo chápu, že v hodnocení je i možnost 0%, ale aby karty nedostaly ani 5% když to tak řeknu ? no nevím :D ale je to Tvoje věc.
Dej si třeba i DOOMovi 0%, když ti to tak dělá dobře na duši.
Dej si třeba i DOOMovi 0%, když ti to tak dělá dobře na duši.
Ze by uz nastal cas dat tomu objektivnich 0% ? :)
@Gordon (31.05.2016 18:27): Jelikož nevíme co s prachama, tak si kupujeme věci a pak na ně nadáváme, když mě osobně už nebaví létat na mém soukromém tryskáči a pak si válet šunky na Kanárech, tak se začnu nudit, koupím si Dooma a kritizuji ho, protože nemám nic lepšího na práci.
Hopsání v Argent Tower mi přišlo v pohodě, protože to zapadalo do designu mapy. Ale světelné trampolíny v pekle působí jako pěst na oko.
@mazar1234 (31.05.2016 16:43): Neboj se, bude to uz jenom lepsi. A jak vidim, v Argent Toweru se shodneme, taky jsem docela soptil.
@Gordon (31.05.2016 18:27): Říkám si přesně to stejný. Jejich starosti bych fakt chtěl :D
@mazar1234 (31.05.2016 16:43): jj to jsem myslel
Jinak vám moc nerozumím, furt si jen stěžujete na to že tohle je špatně a tamhleto je blbý, kurňa co si tu hru třeba užít? To jste vyhodili prachy jen za to aby jste mohli remcat?
Jinak vám moc nerozumím, furt si jen stěžujete na to že tohle je špatně a tamhleto je blbý, kurňa co si tu hru třeba užít? To jste vyhodili prachy jen za to aby jste mohli remcat?
@Karasman (31.05.2016 16:35): Asi myslel to že občas trebalo odniekadiaľ z väčšej výšky "skočiť/spadnúť" na nejaké nižšie položené miesto ináč samozrejme žiadny jumping ako taký tam nie je.
@Gordon (31.05.2016 16:01): Jj a v kombinácii s checkpointami že....
Našťastie to bol zatiaľ iba jeden debilný jump level - Argent tower dúfam, že podobný hnus si už odpustia.
@Gordon (31.05.2016 16:01): Jj a v kombinácii s checkpointami že....
Našťastie to bol zatiaľ iba jeden debilný jump level - Argent tower dúfam, že podobný hnus si už odpustia.
@Gordon (31.05.2016 16:01): V původním Doomu žádné jumpy nebyly.
@mazar1234 (30.05.2016 21:14): v původním doomu se taky ''jumpovalo''...
@mazar1234 (30.05.2016 21:14): Herné spoločnosti, sú plné kokotou..:D
Ktory kokot do hry pretlacil tie pridrbane jumpovacie levely, facepalm.
Začínám šestou misi, zatím hroznej masakr. :-)
@Garret (29.05.2016 13:22): Názor, se kterým se ztotožňuju na 110%.
@fak (29.05.2016 11:59): mně je z ní taky smutno. zbytečný kus plastu, papíru a k tomu nepoužitelné DVD... absolutně eco-unfriendly. já bych ty krabickovky zrušila. je to přežitek z minulého století. nechala bych jen sběratelské edice.
Z té ubohé krabicovky je mi opravdu trochu smutno. :-( S láskou vzpomínám na krabicovku Stalkera, kde byla mapa Zóny, bohatý manuál, dokonce jsem k tomu dostal plynovou masku. :-)
@Garret (28.05.2016 18:24): Tak to se tedy mrknu, díky :-)
@leebigh (28.05.2016 18:08): můžeš si je spustit z menu, je tam položka Classic levels. celkem by jich mělo být 14.
@Garret (28.05.2016 17:45): Myslíš ty tajné doomovské ? Já jsem našel jenom dva fragmenty a bez nepřátel.
ty klasický levely jsou těžší, jak celá hra :-)
Grygar je fanda Evil Dead Serie na konci videorecenze z Duke Nukem Forever měl na konci scénu z obchodáku "My name is Ash. Housewares."
@fak (28.05.2016 10:20): Army of Darkness. Třetí volné pokračování Evil Dead.
@fak (28.05.2016 10:20): Army of Darkness, předchozí díly se jmenují Evil Dead.
@Maximus (27.05.2016 23:05): Recenze je velmi povedená, Lukáš je výbornej. Prosím jak se jmenoval ten film, ze kterýho jsou tam ty ukázky? Já ho viděl někdy před 100 lety, ale už si to nepamatuju. Mělo to myslím dokonce dva díly?
Už mě všichni serete. Dneska v noci mi to přivezou a já už si fakt koušu nehty a poslední dva dny nemyslím na nic jinýho, než na plánovanou řežbu v D4. :-DD Jsem divnej?
Já mám s novým Doomem jen dva problémy. Občas opravdu hloupě umístěný checkpointy a nucení využívat glory kills, oboje vyplave na povrch na vyšší obtížnost. Ale jinak tempo, gore, opravdu hodně povedený design map, to vše je super.
No já ten svůj prvotní dojem taky budu muset přehodnotit. Sice nějaké stupidity vyplývající z uzavřených arén zůstaly, ale mapy jsou hodně slušně navrženy a postupně se rozjela parádní řežba.
Videorecenze Lukáša Grygara http://games.tiscali.cz/video/doom-videorecenze-pc-verze-277011
Súhlasím s ním zase na 100% a som rád, že sa našiel znovu niekto, koho nový Doom nadchol :)
Súhlasím s ním zase na 100% a som rád, že sa našiel znovu niekto, koho nový Doom nadchol :)
@H34D (26.05.2016 12:35): Ano.
Možná hloupý dotaz - ti z vás, co mají krabicovku - vyžaduje hra přidání do steam library, takže už nejde prodat dalšímu člověku např. jako gift?
@Cobot (26.05.2016 10:41): Po vizuální stránce mi to tak nevadí, jako jasně to že po zabítí nepřítele vyskočí duha složená z nábojů, lékáren a zbroje je trochu nevkusné ale nic za co bych vraždil. Ovšem souhlasím s tím že tahle mechanika hru hodně zjednodušuje, prakticky nemáš nouzi o náboje a zdraví. Pokud už fakt není dostatek střeliva, tak stačí nastartovat motorovku a zabít nepřítele, po tomhle zabití z něho vypadne tolik nábojů že ti doplní munici ve všech zbraních na maximum. Blbé je že hra tě do těchhle akcí nenápadně nutí, protože v arénách není zase moc nábojů nebo lékáren. Rozhodně né tolik aby to pokrilo tvojí spotřebu střeliva za jednu bitku. Jinak hru jsem rozehrál na třetí obtížnost a umřel jsem jen třikrát za osm hodin. Z toho dvakrát jsem spadl blbě vlastní vinou do propasti...
@martinelk (26.05.2016 10:36): Mě to vypadávání věcí vadí víc vizuálně. Mám pěknou oranžovou grafiku Marsu a najednou mi po stranách monitoru vylítnou svítivý modrý lékárničky. Z hlediska hratelnosti mi pak připadá, že jsem nesmrtelnej, protože přidaj víc než o kolik jsem zběsilým hraním bez krytu přišel. Ale zatím nemůžu soudit obtížnost. Vykosil jsme dvě arény a vypnul to.
Čekal jsem že Glorykills mě přestane bavit po prvních 30 minutách. No přestalo mě to bavit tak po 3 hodinách. jako většina věcí u nového Dooma. Hlavně mi to k Doomovy vůbec nesedí. Resp. to brutální zabíjení jo ale to že pak z nepřátel vypadne zdraví, munice nebo zbroj... To je prostě hovadina.
Já glorykills téměř nepoužívám, všechno se snažím likvidovat z co největší dálky. Proto mám rád tu základní pistolku s tím naboostovatelným útokem. To pak jdou zombíci na jednu ránu z dálky.
Já to včera stáhnul a zkusil asi čtvrt hodiny. První dojmy, jede mi to na GTX660 celkem obstojně 30-45 FPS na to co si to nastavilo. Většinou medium, něco high. Ale vypadá to pěkně. O víkendu to poladim a uvidím.
Bleskové dojmy z hratelnosti. Hrál jsem na Ultra Violance.. První aréna lehká, v druhý už jsem chcípnul. Spíš ale vlastní nešikovností. Pocit ze střelby flusátkem nic moc, brokárna ujde. Zatím ale z pocitu střeby spíš zklamání. Musim taky někde vypnout to blikání postav. To je hnus. Glory kills mě bude srát. Schválně jsem jel kus střelba > zmodrání postavy > glory kill a už asi po šestym mě to už lezlo na nervy. Je to díky tomu lehký a připadám si jak tank.
Ae uvidim v sobotu až to pořádně rozehraju.
Bleskové dojmy z hratelnosti. Hrál jsem na Ultra Violance.. První aréna lehká, v druhý už jsem chcípnul. Spíš ale vlastní nešikovností. Pocit ze střelby flusátkem nic moc, brokárna ujde. Zatím ale z pocitu střeby spíš zklamání. Musim taky někde vypnout to blikání postav. To je hnus. Glory kills mě bude srát. Schválně jsem jel kus střelba > zmodrání postavy > glory kill a už asi po šestym mě to už lezlo na nervy. Je to díky tomu lehký a připadám si jak tank.
Ae uvidim v sobotu až to pořádně rozehraju.