Rozhodně. Původní Half jsem dohrál na nejtěžší relativně v pohodě. Naopak Black Mesa byl místama fakt mordor. Hlavně to vylepšený AIčko vojáku dokázalo dost potrápit.
Diskuze
Half-life byl výborná volba. Tak nemusí to být vždy extrémní výzva. :-) Bavilo mě sledovat, jak to tam brouci přede mnou vyčistí. Jen mě při tom napadlo, že by mohlo být ještě brutálnější, vyčistit to bez nich. :-) Hledal jsem nějaký patch, ale nic jsem nenašel. Víc se tím nemá cenu zabývat.
Black mesa má větší obtížnost než původní Half?
Black mesa má větší obtížnost než původní Half?
Black Mesa je na nejtěžší taky docela výzva ;-).
@AndrewWWW (05.06.2016 10:53): Tak možná HL2 nebyla nejlepší volba. Na nejvyšší obtížnost jsem ho dohrál i já a to je co říct :) Jestli hledáš výzvu, zkus sérii Flashpoint + Arma. Z oldschool FPS je celkem drsný Serious sam.
Samozřejmě. :-) Jenomže od doby, co jsem dohrál Far cry, AvP a Dead space na nejtěžší, je nejtěžší obtížnost ve hrách relativní pojem. :-D
@AndrewWWW (05.06.2016 10:36): A hraješ na nejvýšší obtížnost? :D
To jsem dělal. Feromony jsem nikdy nepoužil. Přesto se brouci sami rozeběhnou na vojáky. Jen co po nich některý vystřelí. Než je doběhnu (taktickým způsobem), moc nepřátel na mě nezůstane.
Nevadí. Tuhle pasáž už mám za sebou. A v další si na nedostatek "soukromí" stěžovat nemůžu. Zkusím si to zahrát někdy znovu a házet feromony za sebe a pak jít do útoku, než se brouci vrátí ke mě. Výzva. :-)
Nevadí. Tuhle pasáž už mám za sebou. A v další si na nedostatek "soukromí" stěžovat nemůžu. Zkusím si to zahrát někdy znovu a házet feromony za sebe a pak jít do útoku, než se brouci vrátí ke mě. Výzva. :-)
@AndrewWWW (05.06.2016 00:18): Prostě je nepoužívej.
Nedá se to nějak zařídit, aby hráče v Nova prospect nedoprovázeli antilioni? Je to děsná nuda, když veškerou práci udělají za mě. Projít tuhle část hry bez nich by by byla pěkná výzva.
@Phoenix (21.03.2016 21:45): Jakože Přeloženo ve ztrátě? :D
@MartinezZ (21.03.2016 18:18): Tak to bude hotové Ztraceno v překladu, jen v poněkud opačném gardu.
Nechápu důvod proč bych nemohl hrát sám sebe...
bych přišel včas na natáčení, né jako v minulé práci. Fakt...
bych přišel včas na natáčení, né jako v minulé práci. Fakt...
@mazar1234 (21.03.2016 13:26): Ten ještě do Gordona nedospěl... :-D
Eli je černoch, jeho dcera míšenka, bílých jak naseto... Gordona bude muset hrát logicky Asiat. A bude jedno, že má přízvuk nebo vůbec nemluví anglicky, stejně bude mlčet.
Tak u mně jednoznačně vede Chýlková! :D
Škoda že Ethan Hawke je na tu roli už moc starý... takže to bude Chris Pratt. Nebo Aaron Taylor-Johnson pokud se k natáčení ještě pár let nedostanou, to by bylo hodně vtipné :))
@Walome (21.03.2016 14:04): Práve, môže ho hrať ktokoľvek.... Hipsta-okuliare prekryjú každú odchýľku takže jediná odlišnosť bude tá brada.
@mazar1234 (21.03.2016 13:26): Wut? Dyť má jen tu bradku :D
Freemana môže s kľudom hrať náš obľúbený Heroesák H34D!
@sten (21.03.2016 12:55): Neeeeeeeeeeee :D
@sten (21.03.2016 09:02): A frémana bude hrát doktor hous...
@mvp23 (21.03.2016 08:47): Černoch je jasnej! Eli Vance AKA Bill Cobbs
@Malignus (21.03.2016 07:15): Ano, naprosto souhlasím, proto říká, že dohled Blizzardu je krok správným směrem a myslím, že jsem četl, že Valve také dohlíží na tvorbu HL a Portalu. A souhlasím i s tím, že Hollywood hledá, je to opravdu tak. Co fungovalo za posledních deset let? Marvel je jediná opravdu silná "nová" značka a tak se hledá, kde se dá, aby se našla podobně silná "frančíza" :-)
Tipuji nějaký název jako "Xen útočí!" a nebo "Citadelský masakr" a jednu z hlavních rolí bude hrát Freeman, ale Morgan. Takže černocha by jsme měli, tak tam pro větší korektnost dáme ještě Indiánku Alyx a Číňana Barneyho. No a combine bude mít ve znaku svastiku a další správňácký film "made in Holywood" je na světě!
@sten (20.03.2016 23:28): Já myslím, že to není jen o tom, že by Hollywood začal brát hry vážně, ale i o tom, že poslední dobou nedokáže přijít s žádným novým námětem, kromě remaků, dalších adaptací knih, komiksů, muzikálů a dnes už dokonce i anime a mangy... Všechny ty restarty oblíbených univers, to je jen hledání cesty z tvůrčí krize.
Úspěch PC herní adaptace však nezávisí jen na vysokém rozpočtu a dobrém režisérovi. Záleží také na přístupu k herní předloze a pochopení média jako takového a neignorování názoru fanoušků hry, protože to se dokáže vymstít.
@Gordon (19.03.2016 10:23): Kdyby "Poloviční život". To by si člověk dokázal ještě tak trochu přepbrat, ale oni tomu dají určitě nějakej "super-výstižnej název" jako třeba "Krize na tabulové hoře". :-D
Úspěch PC herní adaptace však nezávisí jen na vysokém rozpočtu a dobrém režisérovi. Záleží také na přístupu k herní předloze a pochopení média jako takového a neignorování názoru fanoušků hry, protože to se dokáže vymstít.
@Gordon (19.03.2016 10:23): Kdyby "Poloviční život". To by si člověk dokázal ještě tak trochu přepbrat, ale oni tomu dají určitě nějakej "super-výstižnej název" jako třeba "Krize na tabulové hoře". :-D
@Malignus (19.03.2016 10:09): Asi to nejde úplně paušalozovat, že všechny filmy podle her jsou naprd. Ano, v 99% to tak je, ale popravdě Hollywood na nějakej herní průmysl z vysoka kašlal, než se v něm začlo točit tolik peněz, který se v něm dnes točí. Proto předchozí filmy dostali režiséři se slabším renomé (Bartkowiak, West, Anderson...), což se snad začne měnit. Ač se mi moc ukázky z Warcraftu nelíbí, myslím si, že je to krok správným směrem. Kvalitní režisér, velkej rozpočet a dohled Blizzardu. Doufám, že podobně to bude s Assassins Creed, i když tam se trošku bojim, aby z toho nebylo něco ve stylu Captain America: Assassins Creed...
@Malignus (19.03.2016 10:09): To máš pravdu, jeho filmy jsou vlastně jen Remajkery. (Super 8 - E.T. atd)
Btw už vidím první český návrh na název: poloviční život... :D
Btw už vidím první český návrh na název: poloviční život... :D
@Phoenix (18.03.2016 18:16): Ano, máš pravdu. Oba dva mám doma na originálce. Spíš jsem čekal, že jsem nějakým zázrakem něco přehlíd. :-D
@Walome (18.03.2016 18:23): Ano, mám to stejně. :-D
@Gordon (19.03.2016 09:20): Zásadní problém posledních let tohoto režiséra je, že jeho filmy jsou mosty, kdy to, co vidíš a další pokračování, je alternativní realita a to, co znáš, máš rád, platil jsi a udržoval naživu, se vůbec nestalo, v podstatě fanfikce, takže i v případě obsazení skvělého J.J.A. jsem skeptický, a to především k budoucímu vývoji série a značky.
@Walome (18.03.2016 18:23): Ano, mám to stejně. :-D
@Gordon (19.03.2016 09:20): Zásadní problém posledních let tohoto režiséra je, že jeho filmy jsou mosty, kdy to, co vidíš a další pokračování, je alternativní realita a to, co znáš, máš rád, platil jsi a udržoval naživu, se vůbec nestalo, v podstatě fanfikce, takže i v případě obsazení skvělého J.J.A. jsem skeptický, a to především k budoucímu vývoji série a značky.
@Phoenix (18.03.2016 19:19): Ale podle hry je inspirován Aliens vs predators.
@Walome (18.03.2016 18:23): Jo to mě taky štve, nebo třeba že tam na tu hru není víc odkazů.
@Malignus (18.03.2016 16:42): Jelikož to bude dělat režisér nebo jeho studio nových SW a Star Treku, který je opravdu zkušený, tak bych se zkažení nebál, důležité je aby dokázal přenést tu atmosféru třeba z hl1, což znamená použít orig. hudbu.
Jinak by mi vůbec nevadilo kdyby někdo hrál Gordona jako imitátor a Ross Scot by ho nadaboval. :D
@Walome (18.03.2016 18:23): Jo to mě taky štve, nebo třeba že tam na tu hru není víc odkazů.
@Malignus (18.03.2016 16:42): Jelikož to bude dělat režisér nebo jeho studio nových SW a Star Treku, který je opravdu zkušený, tak bych se zkažení nebál, důležité je aby dokázal přenést tu atmosféru třeba z hl1, což znamená použít orig. hudbu.
Jinak by mi vůbec nevadilo kdyby někdo hrál Gordona jako imitátor a Ross Scot by ho nadaboval. :D
@PRIVATE MARTIN (18.03.2016 20:25): Ziadny votrelec nebol rozrezany motorovou pilou, tudiz by som to povazoval za urban legends.
To uz potom skor Evil dead..... brokovnica+motorovka.... ovela viac Doom.
To uz potom skor Evil dead..... brokovnica+motorovka.... ovela viac Doom.
@Phoenix (18.03.2016 19:19): Ja viem, ale o Cameronových Votrelcoch sa občas zo srandy hovorí ako o najvernejšej adaptácii Doomu, aj keď všetci vieme že Doom prišiel neskôr. A že pôvodne to mala byť herná adaptácia práve Votrelcov.
@PRIVATE MARTIN (18.03.2016 19:02): Asi bych neřekl, že tetralogie Vetřelců je podle nějaké hry, byť první "aliení" hra je z roku 1982.
@orromis (18.03.2016 18:54): A nezabúdaj na Aliens.
Nejlepší herní film je Edge of Tomorrow. Akorát není podle hry...
@Phoenix (18.03.2016 18:16): RE je akční jízda s "romantickou linkou" jako prdel :-) a ještě je to blby, i když mě to baví :-D
Mne se líbil Prince z Persie, libi se mi ta herečka a storylajna je fajn pohádka.
Mne na adaptacích vadí, že tam není původní muzika z her.
Mne se líbil Prince z Persie, libi se mi ta herečka a storylajna je fajn pohádka.
Mne na adaptacích vadí, že tam není původní muzika z her.
@Malignus (18.03.2016 16:42): Třeba Silent Hill nebo Resident Evil :-)
Většina filmů podle her celkem podle očekávání (diametrálně odlišné médium) za mnoho nestojí. Ale najdou se i výjimky.
Většina filmů podle her celkem podle očekávání (diametrálně odlišné médium) za mnoho nestojí. Ale najdou se i výjimky.
@HolyMeatball (18.03.2016 16:47): Prosím, vyjmenuj mi všechny. Rád bych se tedy na ně podíval. :-)
@Malignus (18.03.2016 16:42): Všechny ne. :)
Filmové adaptace PC her jsou všechny bezmyšlenkovité akční jízdy, samozřejmě politicky korektní a přístupné všem věkovým kategoriím, s nezbytnou pitomou romantickou linkou, která pár trotlů přesvědčí, že i trapné rádoby balící hlášky opravdu fungují. A nejinak tomu bude i v případě HL a Portalu. :-((
Do kin určitě s dabingem HL nepůjde, to se nebojte. Myslím si, že i Abrams i Valve vědí, že Freemanova mlčenlivost je určitým znakem HL. Snad to měnit nebudou, ale kdo ví. Myslím si, že budou zvažovat formu nenápadného hrdiny - hlavní postavy budou úplně nově vymyšlený a jejich osudy se budou protínat s Gordonem, který v takové pozici může mlčet a přesto dělat velký věci. Prostě dva hrdinové budou utlačováni v City 17 (tvůrci vykradou 1984 do poslední stránky) a až plameny, které v dáli uvidí šlehat z Nova Prospektu zažehnou revoluci v City 17. Tak to vlastně bylo i ve hře, jen né z pohledu občanů City 17.
V rámci politické korektnosti by mohla být hlavní role Alyx. Prostě takhle můžeme filozofovat dlouho :-D
V rámci politické korektnosti by mohla být hlavní role Alyx. Prostě takhle můžeme filozofovat dlouho :-D
@mvp23 (18.03.2016 08:39): Naopak nejprve se to pokur... tím, že se Freeman nechá mluvit, a určitě povede spoustu duchaplných řečí, a pak se to dorazí českým dabingem.
Já se docela těším, 2xJ Abrams už dokázal že dobrý filmy umí tak snad mu nedojde talent zrovna teď :)
Ono je to fakt dosť stará správa, ale zatiaľ sa ľady výraznejšie nepohli. Ak však na to dôjde, niet pochýb, že Freeman bude hovoriť :)
Výhodou je, že není možnost zkurvit Gordona Freemana českým dabingem.
@Walome (18.03.2016 08:12): Neříkej že tě neláká vidět vznášedlo a jeřáb i ve filmu! :)
@Gordon (17.03.2016 23:08): Jojo, mě tyhle filmový adaptace moc netankujou, původní forma je původní forma.
@Gordon (17.03.2016 23:08): Ona je to celkem stará zpráva. Respektive už to bude cca dva tři roky, kdy oznámil, že koupil obě značky a Valve to potvrdilo. Tehdy se to objevilo v pár článcích na netu. Teď, po Star Wars, se zmínil, že se na obou filmech opravdu pracuje a obletělo to celý svět. Ale těším se, i když se bojím, ale tak to má asi každý :-)
To už jste zaslechli že J.J. Abrams (nebo spíš jeho firma zlý robot) chce zfilmovat HL i portal?
@Gordon (03.03.2016 13:34): Got it! :-D