Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Dohráno. Zajímavá variace na Serious Sama apod., nicméně podstatně, ale podstatně lepší než Hard Reset. Na můj vkus trochu dlouhé (přes 16 hodin), nicméně techických chyb minimum a krom opět tuny neviditelných zdí komplikujících exploraci je tomu málo co vytknout.
Mám za sebou první dva chaptery. Na rozdíl od Hard Resetu tohle drží 120 FPS i bez DXVK, což je dobře, protože tím pádem lze zapnout AutoHDR. A u takovéhle barevné šílenosti to vypadá fantasticky. Navíc se mi konečně povedlo rozchodit ty pitomý diody za bednou, takže... vizuálně pecka :-) https://www.youtube.com/watch?v=0NR4o8PzOSs
Myslím, že nastal ten správný čas na stínového válečníka. Po sérii AitD a Time Gate je třeba něco odpočinkového... :) Pro mě je navíc novodobý Shadow Warrior premiéra.
Dohráno. Po dlouhý době (15 let?) střílečka co mě bavila. Vždycky jsem dal tak 20 minut max a super odreagování :)
Jako pravý virtuální rebel :) Neoficialita může být velice blesková a efektivní..sám Matt mi to ukázal.
@M.a.t.t. (14.10.2016 20:09): Jo takhle, tys narážel na ten Odyssey. No co já vim jak máte rozdělený role. To mě nenapadlo že jste si to takhle rozdělili a slováci nemůžou schvalovat český návrhy a vice versa :)
@Paul (14.10.2016 20:01): Že porovnávaš hrušky s jablkami :). Išlo o slovenský návrh schválený pred pár dňami slovenskou časťou VIP, kým SW2 bol zaslaný až po ňom a o schválenie by sa mala postarať česká časť VIP. Jednoduché :D

A nebuď líný, tvorenie ti ide dokonca aj v angličtine ;)
@M.a.t.t. (14.10.2016 19:59): teď se přiznám že ti vůbec nerozumím. Jestli mluvíš o tom že jsem měl ten návrh profilu poslat já, tak ano, kdybych nebyl tak línej tak bych to udělal :)
Ale Gordon napsal že ho poslal, tak jsem čekal že se tu vcuku letu objeví, a přitom kde nic tu nic.
@Paul (14.10.2016 19:09): Keby sa ti na spomínaný profil chcelo aspoň kliknúť, keď už máš reči :P Po prvé, bolo to zaslané pred dvoma dňami a po druhé, ide o slovenský návrh, pričom české návrhy majú primárne schvaľovať českí VIP :) Mali ste ho zaslať skôr, prípadne si to mohol učiniť aj ty sám po viac než piatich rokoch ;)

Okey, offtopic :D
vy si to představujete jak hurvínek válku. to není jen tak, schválit hru! ale třeba to Gordon jen pohnojil a teď se čeká na jeho opravu... :)
Toho Shadow Warriora 2 se tu asi fakt nedočkáme co? :)
Já chápu že The Odyssey: Winds of Athena je důležitější, ale stejně by bylo hezké ho tu mít :)
Mohu se zeptat, jak je to s tím shalováním dvojky? Nemohla by pravomocná osoba čeknout a shválit? Děkuji.
Když chcípnu, tak se všichni zabití nepřátelé v lokaci znovu obnoví nebo se jenom těm živím doplní zdraví na maximum? Z toho popisu obtížností nejsem moc moudrý, vypadá to na stejně debilní systém trestání smrti jako v Dark Souls.

Jsem se schválně hned na začátku několikrát po sobě zabil na stejném místě, ale hra mě pak pokaždé hodila někam jinam...

Fajn je, že mám pomerne vysoké nastavenia grafiky a ide to úplne hladko bez najmenšieho záseku/dropu FPS na úbohej 7870, takže optimalizácia je tu na veľmi nadštandardnej úrovni.

Veru pohyb a mobilita je tu alfa omega, prískoky a odskoky.
Trošku sa bojím jumpovania keďže neznášam featúry ako normal jump+long jump to mi obecne v hrách vadí. Považujem to za nadbytočný opruz, ale uvidím koľko tam toho bude zatiaľ som len za prvým levelom.

No pri nastavovaní klávesnice som márne hľadal klávesu pre quicksave.

BTW na akej obtiažnosti hráte? Ja som si dal srabácky tú druhú ale rozmýšľam či to nebude moc ľahké.
@FildasCZ (14.10.2016 07:29): Těžko soudit, takhle po necelých dvou hoďkách. Zatím jsem neumřel a checkpointské sošky jsou asi v dosti honosném množství. A když člověk spadne, tak se patrně okamžitě teleportne zpátky, a ještě neviditelnej (možná bug? přišlo by mi to jako divná fíčurka). Ale když už v předešlém díle byly quick savy, a to už tehdy byly quick savy rarita, tak jsem se na ně těšil i zde. :/
Mám za sebou 100 minut a je to vskutku pecka. Na obměněné ovládání, svět bez quick savů, staronový pohybový systém, a tu hromadu zbraní, si jistě budu nekrátce zvykat, ale už teď z toho páchne zlepšení na všech frontách. Jen se trochu bojím, že příběhově to bude oproti jedničce slabší (čti nebude to mít takovej hlubokej přesah, jaký vykoukl na konci z jedničky). A to UI je též docela meh.
@mazar1234 (13.10.2016 21:51): mám za sebou 90 minut a je to pecka. Zkoušel jsem gamepad ale hodně rychle jsem přesedlal na myš :) Ta mobilita tady hraje hodně velkou roli, horizontální i vertikální.
Grafika nádherná a hraje se to skvěle. Pošťuchování s Kamiko roztomilý :)
Recenze venku. Osmičky a devítky. PC verze dokonalá. A ty technologie - první hra co podporuje HDR. První hra co podporuje MultiRes Shading, což je fakt zajímavá věc. Za dvě hodiny odemčeno a tady furt nic :)
Kucí tradiční dementní otázka. Na tomhle dělu by to ještě mohlo použitelně fičet nebo ani ne?
Athlon. 64 X2 5600+
4GB RAM (ale na 32bit Win)
Radeon HD 6750 1GB
Znovu rozehráno, pořád paráda. Znovu jsem zkoukl to 12min video z dvojky, pořád paráda. Dopředu si zamlouvám koop partnera. >_>
@Bodkin (15.05.2016 22:47): to první beru, ikdyž nic co by mi nějak extra vadilo..to druhý je ale pozitivum, na každej upgrade jsem se těšil, a to že je tu meč skvělej a silnej považuju taky za plus

Každopádně se těším na dvojku, Flying Wild Hog rulz :)
@Paul (15.05.2016 22:22):

1. Nepřítel nedropuje zbraň kterou vyloženě má (pravda, bylo to jen v prvním levelu a pak už ne)
2. Upgrady zbraní jsou tak nějak, nutné, protože bez nich jsou k ničemu, oproti meči (teď nedávno jsem dostal kuši, která byla dost použitelná i bez vylepšení, které je ale super).


@John Mirra (15.05.2016 22:28): 'Autoheal' tu mají zmáknutý docela dobře (protože zas tak auto není) a bez něj by to bylo nehratelný, stačilo by neodhadnout rozmístění lekáren a...
@Bodkin (15.05.2016 16:13): mě ta buddy komedie bavila, pošťuchování s Hojim bylo super a pak to jde i do docela seriózních vod..kdybych měl SW něco vytknout tak to budou nudný bossové, jinak paráda
Jo to jsou stejní vocasové co můžou za Hard Reset, proto je to tak podobně meh.