Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SíDžej (08.10.2016 19:19): Tak pištoľ sa neráta ako automaticky vlastnená start weapon, to som odfiltroval.

Ale samozrejme je to úplná blbosť, že v 1/2 nemá žiadnu ďalšiu zbraň, to jedine keby naschvál zbrane nezobral - to je ale samozrejme umelo vytvorená chujovina takže ju nie je možné brať ako Benchmark.

@Matthias (08.10.2016 19:21): Musel to robiť naschvál ak je to pravda, ináč je to blbosť.
vždyť hned na začátku tě to ani nepustí dál, pokud si nevezmeš brokovnici, což je po pistolce druhá zbraň
@Matthias (08.10.2016 18:00): Tak to buď nebol v "půlce hry" alebo je retard.... alebo len píše chujoviny aby niečím zaujal (mať v 1/2 hry jednu zbraň je úplná blbosť, to sa fakt nedá.).

Neboj, zbraní je dosť, ale je pravda že na tej brokovnici pár levelov musíš žiť, ale potom nahárvestuješ Assaultriflu, Plazmovku, Raketomet a po krátkom čase zbytok.
To sa zrazu zlomí, je to v pohode.
no na redditu někdo psal, že je asi v půlce hry a má jen jednu zbraň :D

Tak jsem se lekl, jestli tam není nějaký wtf systém :D
@Matthias (08.10.2016 10:17): teda nevím kde přesně jsem, ale je to tak 2 hodiny hraní celkem začátek a mám motorovku,brokarnu, samopal a plazmovku. Je pravda, že neprolejzat to moc tak si tý zbraně ani nevšimnu, ale určitě to je nějak ošefované, že pujde najít i jinde.
@Matthias (08.10.2016 10:17): Hledej šmudlo. Zbraně jsou kromě BFG poschovávaný po úrovních. Ale meltdown je celkem začátek. Tuším třetí mapa. Tam toho ještě moc není.

@pavouk2 (08.10.2016 00:28): Doom běží na novém id Tech 6. Není to id Tech 5 co v Rage nebo Wolfenstinu. Každopádně mě doskakovali textury jen v Rage a jen při vydání. Hned jak to patchli tak od tý doby nikdy nic. Proto tuhle kauzu vůbec nechápu. A to jsem vystřídal tři grafiky a troje windows.
Už jsem v mapě Meltown a furt mám pistolku a brokovnici. Budou tam i nějaké další zbraně nebo tak?
@Tarhiel (08.10.2016 03:04): Tohle jim dělalo vždycky. I v Rage byl ten samý problém. Tam stačilo vypnout supertextury nebo co to bylo a byl klid. Ve Wolfovi taky víceméně. Tady jsem zatím odehrál asi 2 hodiny, takže nevím. Popravdě mě to zrovna 2x nebaví.
@pavouk2 (08.10.2016 00:28): Mne doskakujú tiež, pravidelne po loadnutí, keď prvýkrát vytiahnem danú zbraň. Potom už nie.

Po loadnutí sa doskakovanie opakuje - vždy len pri prvom vytiahnutí danej zbrane.
@Gordon (08.10.2016 00:24): dík já si právě říkal jestli je to ten samej engine, ale musim říct, že jinak je optimalizace daleko lepší ve všech směrech, ale to doskakování je vopruz no. Najdu si to a zkusím poštělovat.
@pavouk2 (08.10.2016 00:23): Vlastnost enginu, divím se že to neopravili od New Order, když je to nová verze...

U New Order se mi to děla docela často, až uprava nastavení grafiky pomohla, snížil jsem textury ale rozdíl jsem v jejich kvalitě vůbec nezaznamenal, ale už doskakovali líp. Respektive občas skočily ale nebylo to viditelné.
Taky vám občas doskakujou textury? Všiml jsem si toho jen v určitých lokacích. Sice to nemám na ssdisku, ale to ani jiné hry na normálním hdd nedělají.
@Tarhiel (04.10.2016 10:18): Tak som na to prišiel: už v menu treba aktivovať devmode a v uloženej pozícií sa dá normálne pokračovať.

Nezapočítava to síce collectibles, etc. ale dá sa to dohrať.
No, skoro ma porazilo: Cez víkend som počas hrania náhodu zmačkol tilde a spustil konzolu, tak som začal skúšať, či fungujú kódy, zapol developer mod, chvíľku s nim hral, potom ho vypol.

No a teraz mi nechce načítať save, vraj je "corrupted", pritom ho uložilo normálne.
Až potom som si všimol, že toho sú plné Steam&Bethesďácke a iné fóra, že niektorí ľudia konzolu spustili omylom (čo ja tiež, no hral som sa s ním vedome, no vážne by ma nenapadlo, že hra mi nedovolí v hre pokračovať: že mi nezapočíta collectibles, ma netrápi), a save im označilo cheat flagom.

Problém je, že mi ani nedovolí reštartnúť daný level, proste po mne chce, aby som zmazal ten jediný save, ktorý hra dovolí, a progres stratiť nechcem.

Neviete ako vypnúť ten cheat flag?
@pavouk2 (15.09.2016 00:46): Každá hra má FOV jinej, ale u 16:9 používám primárně hodnotu 100. Jde o to, aby obraz nebyl dostatečně zakřivený, nahlížený svět moc oddálený, zkrátka nějaký ideál, kdy akorát vidíš rukojeť/zbraň, je standardně z blízka.
MY GOD! Se mě hra na začátku zeptala na nastavení světlosti - dal jsem málo, protože jsem myslel, že to bude stačit. Teď je ale hra dost tmavá a v menu se mi nedaří najít nastavení světlosti.

To už nejde nebo jak?:)

edit: aha, já jsem debil - je to normálně ve video settings (ale před tím jsem to tam mám pocit neviděl... asi se to nedá když je hra rozehraná)
Dobrá hra, jen po nějaké době souboje docela stereotyp, většina upgradu zbytečných, polovina zbraní se nedala často v boji ani použít a zvuky zbraní taky nic moc, zvlášť u rotačáku sem čekal opravdu masivní zvuk a ve hře takové prďítko :))
@Gordon (14.09.2016 06:55): na tom asi něco bude ykoušel jsem všechny možnosti, ale těch 90 mi přijde asi nejlepší když dám víc je to spíš na bolehlav a svět mi pak přijde jako bych byl trpaslík :-)
cobot : jo pak jsem si to uvědomil :-) Jinak mam spíš dotaz co volíte v nastavení rozhledu field of view. Mam tam defaultně 90, ale nevím co je tak optimální jak by to mělo vypadat podle vývojářů a jestli záleží na monitoru, já mam monitor 16:10 tak jestli těch 90 není primárně na 16:9 ? Možná kravina, ale nechám se poučit. Tahle volba je ve více hrách a vždycky nevím co mi přijde pro mě idealnější
@pavouk2 (13.09.2016 02:57): Mě něšlo ani tak o výkon jako o rozdíly v grafice. Mě to ani na opengl nepadne pod 60. Spíš mě zajímaly nějaký jiný efekty nebo tak. Ale i nvidii to pod vulcanem běží líp
@Cobot (09.08.2016 16:07): tak co jsem četl zatím jsou na tom s vulkanem dobře karty od amd i o desítky procent, zatímco třeba moje gtx 970 má rozdíl k lepšímu i horšímu. Já to mam stejně zamknutý na 60fps takže je mi jedno jestli by to pak jelo třeba 90fps :-)
@Cobot (09.08.2016 16:07): Vulcan dokáže z tvého HW vytáhnout víc šťávy.

Btw - Vulcan prý podporují i obě konzole a brzy i android. S takovou by se to mohlo stát hlavní herní API místo Directů...
@Cobot (09.08.2016 16:07): žádnej rozdíl v grafice, jde jen o výkon. V budoucích hrách co budou jen na vulkan/dx12 se ale samozřejmě ten vyšší výkon na grafice projeví (ale nebude jak to porovnat, když nebude existovat dx11/ogl renderer)
Je mezi openGL a vulcanem nějakej rozdíl v grafice jako takové? Nějaký lepší efekty nebo něco? Nebo jde jen o HW náročnost?
@fak (18.07.2016 10:12): Já bych začal třeba tím udělat to jako v německu kde se platí záloha na všechny plastové lahve i plechovky. Ročně to musí bejt ohromná úleva od plastů. A něco podobného by se dalo udělat i s dvd. Podívejte se na konzole. Někdo si hru zahraje a prodá jí dál. Já kupuju na ps4 pouze z druhé ruky a pak zas prodám dál. Nic nevyhodím to bych byl blázen. Nevím co je za problém udělat tohle i s pc hrama.
Mě tady zas někdo nahlodal ohledně "save the planet" pohledu na věc. Psal jsem, že mám rád krabice v polici (asi ten zmíněný fetiš) a kdosi mě odepsal, že to už kvůli šetření planety nedělá, když je to k dispozici online. Něco na tom bude, protože když si tu krabici s DVD koupí 5 milonu lidí a stejně se to musí stáhnout, tak je to zatracený plýtvání.
@GodOfTheSick (17.07.2016 12:51): To máš asi pravdu z hlediska toho fetišismu. Taky rozhoduje cena - krabicový Doom vyšel u nás levněji než na Steamu.
Nicméně úhel pohledu taky odvisí od rychlosti připojení. Řešil jsem to zapnutým počítačem přes noc, moje ADSL rychlost více než 5 000 kb/s neudělá. Jsme příliš daleko od ústředny a kabel od UPC k nám nevede

@marwel (17.07.2016 12:40): Já určitě. I když skladovací podmínky na DVD krabičky jsou doma čím dál tím horší :-)
Dneska je rychlejší a komfortnější si hru stáhnout. V případě Doom by bylo nutných 6-7 DVD a instalace velmi zdlouhavá. Jeden kotouč v krabici je ústupek směrem k fetišistům, kteří si chtějí na hru šáhnout :-)
Me by docela zajimalo, kolik lidi by bylo ochotno si pri koupi hry priplatit za hru na flashdisku ci na Blu-ray disku.
@leebigh (06.07.2016 02:13): No já to pochopil tak, že pokud autor příspěvku neví, že se motorovka vytahuje přes speciální klávesu, tak ji nejspíše ani nepoužívá. A když ji nepoužívá, nepotřebuje ani benzín, který má na maximu a tudíž další sebrat nejde. Proto nejde sebrat ani další motorovka, protože ji už prostě v inventáři má. Jen holt není součástí ostatního bojového arzenálu a musí se vytáhnout přes jinou klávesu. Ale možná jsem to špatně pochopil. Bohužel se nám tu už H34D neukázal, tak těžko říct, jak to vlastně myslel :-)
V roce 2004 jsem s klukama cucli Dooma 3 asi 15 sekund po releasu a mít 3-4 roky starý grafárny tak nám to ta hra popraví... dnes jsem dal za Dooma 2016 něco pod $30 (tedy 1/2 ceny průměrný áčkový hry z roku 2004) po 2 měsísích od releasu o kterém se ani zas tak moc kulervoucně nemluvilo... nějak ta série postupně ztrácí na nekompromisnosti a výlučnosti v záplavě X her s podobnou i lepší technologií a grafikou... co z toho plyne - pro mě nejspíš vůbec nic... :)
@FildasCZ (06.07.2016 14:36): jo... já bych Dooma měl být schopen rozjet na 30+ fps na své kancelářské...
Každopádně nejsem natšenej z toho zpomalení vývoje ani z těch cen... ikdyž mě udivuje co dokážou...