@
Garret (21.11.2016 15:36):
To je patrně dáno GZ Doom enginem, s tím už žádný další zázrak neudělají.
Ten tvůj vyhlazený vizuál může být dán Hires texturami a hlavně - High quality resize modem. Ten já používám, ale konkrétně u Wolfendooma ne. Ty jsou hned poznat na textu fontů v menu, které jsou pak takové ostřejší.
Jinak antialiasing je nová věc v použitém beta buildu GZ Doomu - najdeš ho v Display settings, Open GL Settings a tuším Preferences - třetí menu. Až někde vespod.
Single kampaň dohrána, celkem 6 levelů. Ještě je jeden tajný,
ale k němu se musí do laboratoře donést všechny Eisenman Files - které jsou součástí sekundárních úkolů a všechny jsem je neměl. Přístup do mapy získáte po ukončení 5. levelu. Každopádně prostor pro znovuzahrání, protože ze šestého levelu se už nejde vrátit.
Takže kdo bude hrát, pečlivě šmejděte a tento bod se snažte splnit.
Co se týká přidání - já bych v tomto případě byl určitě pro - nová a originální hra bez nutnosti vlastnit původní hru. Myslím že by schvalovacím procesem měla projít.
Tomu Starter Packu do určité míry rozumím- i když je stand alone, tak jsou to vlastně "pouze" nové levely pro Brutal Doom modifikaci.
Hodlá se toho přidání někdo chopit ?