Diskuze
@Bellerofontes (05.04.2017 01:59): Až do Tvé poslední věty jsem myslel, že je to fakt ironie. :-) Každopádně velké díky!
@Chuck (komentář): Naprosto geniální komentář. Takovou kanonádu hlášek jsem nečekal.
Už druhý odstavec byl velmi dramatický, ale až "pověstné růže tentokrát přinesla a nevoněly vůbec špatně, ba přímo líbezně" mě sundalo ze židle.
Zítra dočtu zbytek a vpravdě se těším. S tímhle se musí opatrně, vyšetřit na vzácné chvíle. (Jen pro upřesnění: myšleno jen v tom nejlepším.)
Už druhý odstavec byl velmi dramatický, ale až "pověstné růže tentokrát přinesla a nevoněly vůbec špatně, ba přímo líbezně" mě sundalo ze židle.
Zítra dočtu zbytek a vpravdě se těším. S tímhle se musí opatrně, vyšetřit na vzácné chvíle. (Jen pro upřesnění: myšleno jen v tom nejlepším.)
Málokdy je vidět taková katarze. Za tím komentářem je velký příběh:)
@Tarhiel (05.04.2017 00:38): Vďaka! ;-)
@Chuck (05.04.2017 00:34): Chuck, gratulujem :)
@mazar1234 (05.04.2017 00:24): On ten postup hrou, kdy jsem občas našel náhradní cestu k cíli, popř. nějakou skrýš s udělátky, dával vědět o tom, že další hraní může tu hru obrátit naprosto jiným směrem.
@Phoenix (05.04.2017 00:29): Mně už se taky zavírají oči, ale když jsem sám ve svém bývalém bydlišti a nikde nikdo, tak se mi usnout zas tolik nechce. :-)
@Phoenix (05.04.2017 00:29): Mně už se taky zavírají oči, ale když jsem sám ve svém bývalém bydlišti a nikde nikdo, tak se mi usnout zas tolik nechce. :-)
@Chuck (05.04.2017 00:14): Gratuluju k dohrání. Ta změna hodnocení je opravdu radikální, už se těším na komentář.
EDIT: No jo, holt pozdě večer, jdu číst.
EDIT: No jo, holt pozdě večer, jdu číst.
@Chuck (05.04.2017 00:18): No jo, ty si vlastne starsi, takze podla etikety som ja ten co sa ti ma pchat do zadku....
zasrana etiketa, je to nieco ako laska...
"mechanizmus, ktory vymysleli bankari aby nas donutili precerpat ucet".
No ale k veci, na prve dohranie si OK, pockaj az to dohras 3-5 krat, to len uvidis kolko veci si nevidel, nespravil, neobjavil....
zasrana etiketa, je to nieco ako laska...
"mechanizmus, ktory vymysleli bankari aby nas donutili precerpat ucet".
No ale k veci, na prve dohranie si OK, pockaj az to dohras 3-5 krat, to len uvidis kolko veci si nevidel, nespravil, neobjavil....
@mazar1234 (05.04.2017 00:16): To je od Tebe, zvlášť po dnešku, kardinální chyba! :-D
@Chuck (05.04.2017 00:14): Prave som zistil, ze ta ani nemam v priateloch a pritom si tak rozumieme :-D
@mazar1234 (05.04.2017 00:09): Přesně! Jakmile jsem cítil, že ten konec přichází, zmocnil se mě určitý pocit úzkosti. Čas, který jsem s tou hrou trávil, byl možná až nezvykle dlouhý, ale v tuhle chvíli jsem právě za to nejvíc rád.
@Chuck (05.04.2017 00:01): Jo mohla by byt dlhsia ze.
Cloveku je hned luto ked nieco genialne uzasne skonci, ten pocit prazdnoty.
Cloveku je hned luto ked nieco genialne uzasne skonci, ten pocit prazdnoty.
@Gordon (04.04.2017 23:59): Díky! A i když jsem nedávno poukazoval na to, že už by se hra mohla chýlit ke konci, teď mi to začíná dost vadit. :-)
@Chuck (komentář): Za to drama si to plusko rozhodně zasloužíš! :)
@John Mirra (04.04.2017 18:44): Teď jdu za Pagem. Jsem zvědav, co to bude za hovado. :-)
@Chuck (04.04.2017 07:18): Už to nebude dlouho trvat! No... ne moc dlouho! :D
@Bellerofontes (03.04.2017 21:50): Než já budu na konci... :-)
@Walome (03.04.2017 21:52): Byla! :-)
@Walome (03.04.2017 21:52): Byla! :-)
@Chuck (03.04.2017 20:08): perfektni postava.
@Chuck (03.04.2017 21:30): Byl jsem zvědavý, jestli už nejsi na konci. Teď vím, že ještě ne :-)
@Bellerofontes (03.04.2017 20:34): Tam, kde jsem na něj poprvé narazil.
@Chuck (03.04.2017 20:08): Kde jsi ho zlikvidoval?
Docela zajímavé, jakými způsoby se dá zlikvidovat Simonse. Já teda nakonec použil pistoli, paralyzoval ho kuší a dorazil mečem, ale co jsem pak koukal, jsou i téměř komické metody. :-)
@Paul (01.04.2017 20:18): Experience Deus Ex pushed to its potential come June 1st 2017. There is no other mod like it.
@Cobot (01.04.2017 19:19): public beta, konečně. Takže finál je na spadnutí. Později tenhle rok si DX zase po letech zopáknu.
Novej web GMDX.
@Gordon (30.03.2017 04:09): Není, správně je "ponorková". Člověk se holt někdy splete. :-P
@Chuck (30.03.2017 01:07): Tam je podmořská základna!? :D
@JohnCZ (30.03.2017 00:40): Jejda, tak takhle jsem to na mysli neměl! :-)
@Paul (30.03.2017 00:49): Savagova dcera. Je to ta mise před podmořskou základnou.
Edit: Nakonec jsem to vyřešil hlučně, jelikož někteří nepřátelé mě měli evidentně v paži. :-D
@Paul (30.03.2017 00:49): Savagova dcera. Je to ta mise před podmořskou základnou.
Edit: Nakonec jsem to vyřešil hlučně, jelikož někteří nepřátelé mě měli evidentně v paži. :-D
Já už ani nevim kdo je Tiffany :(
Asi je čas na další playthrough. Už vyšel ten gmdx 9 ?
Asi je čas na další playthrough. Už vyšel ten gmdx 9 ?
@Chuck (30.03.2017 00:29): Ježiši Chucku, to nám nedělej. Než jsem stihl rozkliknout spoiler, už jsem měl malej infarkt, že s tím chceš seknout. :)
Tak si říkám, jestli mám zachránit Tiffany, ale mám chuť se na to vykašlat, protože veškerý můj postup selhává. :-/
@Bodkin (23.03.2017 12:37): tak sleduju vývoj a hrál jsem alfobety. Prvky imsimu KCD má a i jsem to Vávrovi psal na fejsu když se tam rozčiloval jaká je Deus Ex sračka - že na ně nadává a přitom ho sám dělá :)
U mě ubírá, ikdyž v mládí jsem to viděl jinak a u Diabla 1/2 strávil pár set hodin :)
U mě ubírá, ikdyž v mládí jsem to viděl jinak a u Diabla 1/2 strávil pár set hodin :)
@Paul (23.03.2017 11:58): Ty jsi věštec? :P Imo já vidím KCD jako imsim, kterému se pod nohy plete RPGsystém... jenže jsem asi jedinej, kdo to tak bere.
Jinak souhlas, s DS a Diablem to vidím stejně, ale na zábavnosti jim v to vžádném případě neubírá ;)
Jinak souhlas, s DS a Diablem to vidím stejně, ale na zábavnosti jim v to vžádném případě neubírá ;)
@Bodkin (23.03.2017 11:16): no mýho agenta střílet naučili, protože jsem si ten skill vždycky do začátku trochu navýšil :) Ale tvůj point beru, mohli dát ten skill floor trochu výš.
Ano, a proto je RPG subjektivní pojem, různý hry mají tyto složky v různém množství a důrazu. Ale prostě KCD nebo Fallout jsou u mě RPG, Dark Souls a Diablo moc ne.
Ano, a proto je RPG subjektivní pojem, různý hry mají tyto složky v různém množství a důrazu. Ale prostě KCD nebo Fallout jsou u mě RPG, Dark Souls a Diablo moc ne.
@Paul (23.03.2017 11:03): Levelováním jsem myslel jen ty skilly, zlepšování augmentací a zbraní je právě ten správný způsob. Ale máš Agenta za 5 miliard dolarů a... nenaučíš ho střílet, takže ho může zabít první terorista? Chápu proč to použili (gatovaní průchodu hrou), ale stejně si myslím, že kdyby to elegantně obešli, tak by to bylo lepší :shrug:
Klidně souhlasím s tím, že Fallouti jsou template mého nejoblíbenějšího druhu RPG, ale tvé doslovné definování tě velmi limituje, protože většina RPG něco takového vůbec nemá a jednotlivé části, či několik z nich má zase i velké množství ne-rpg her...
Klidně souhlasím s tím, že Fallouti jsou template mého nejoblíbenějšího druhu RPG, ale tvé doslovné definování tě velmi limituje, protože většina RPG něco takového vůbec nemá a jednotlivé části, či několik z nich má zase i velké množství ne-rpg her...
@Paul (23.03.2017 11:03): Tuhle škatulku neznám ještě. Kouknu na to. ;)
@Jab (23.03.2017 10:05): však říkám že je to mix. A jedinej term na kterém se zatím lidé dokázali shodnout je ten Immersive Sim. A i ten může zahrnovat taky hry různých žánrů (Thief - stealth, FarCry 2 - střílečka).
@Bodkin (23.03.2017 10:39): Tvle nesouhlas. Mě teda vylepšování skillů, augmentací a zbraní v DX bavilo a bez nich by můj zážitek byl chudší. A interaktivní dialogy jsou sice i v dnešních adventurách typu telltale, ale pořád je to takovej staple RPGček.
Každopádně definice RPG je nejsubjektivnější věc pod sluncem. Někdo považuje za RPG diablo, někdo Deus Ex, někdo jenom Baldur's Gate.
U mě aby hra byla RPG, tak by měla mít tyhle prvky:
- vysokou player agency - rozhodování, následky, ideálně víc možných zakončení
- character customization/improvement
- interaktivní dialogy
- exploraci
- širokou možnost interakce (nejen zabíjení potvor)
V podstatě Fallout 1/2 jsou takovej ideální template RPGčka.
@Bodkin (23.03.2017 10:39): Tvle nesouhlas. Mě teda vylepšování skillů, augmentací a zbraní v DX bavilo a bez nich by můj zážitek byl chudší. A interaktivní dialogy jsou sice i v dnešních adventurách typu telltale, ale pořád je to takovej staple RPGček.
Každopádně definice RPG je nejsubjektivnější věc pod sluncem. Někdo považuje za RPG diablo, někdo Deus Ex, někdo jenom Baldur's Gate.
U mě aby hra byla RPG, tak by měla mít tyhle prvky:
- vysokou player agency - rozhodování, následky, ideálně víc možných zakončení
- character customization/improvement
- interaktivní dialogy
- exploraci
- širokou možnost interakce (nejen zabíjení potvor)
V podstatě Fallout 1/2 jsou takovej ideální template RPGčka.
@Jab (23.03.2017 10:05): Tohle?
Imo, Deus Ex má 'prvky RPG', které tomu ve skutečnosti akorát škodí - Bez levelování by se celá hra klidně obešla. Interaktivní dialogy a volby jsou i v ne 'RPG' hrách (nebo naopak v 'RPG' hrách klidně chybí ;) )a tudíž na 'RPG' nezávislé.
Imo, Deus Ex má 'prvky RPG', které tomu ve skutečnosti akorát škodí - Bez levelování by se celá hra klidně obešla. Interaktivní dialogy a volby jsou i v ne 'RPG' hrách (nebo naopak v 'RPG' hrách klidně chybí ;) )a tudíž na 'RPG' nezávislé.
@Paul (23.03.2017 09:56): Vše co píšeš má i Jedi Academy. Jen se to vylepšování děje přes force dovednosti. Subjektivně volby a následky má více než Deus Ex, kde je vlastně úplně putna, kdy zdrhneš od UNATCO, Páč se stejně dějově linie zase sbíha. A co třebas v unatcu vyhackuješ z počítačů... To je úplně jedno. Jinak kdysi sem někdo dával to video,jak JC odpráskne toho recepčního v hotelu. Doporučuji to znovu ke shlédnutí. ;)
Ale pojďte klidně do toho. Debata je to potenciálně zajímavá. Byť jak už jde uvedl, v posledku jde o subjektivní pohled.
Ale pojďte klidně do toho. Debata je to potenciálně zajímavá. Byť jak už jde uvedl, v posledku jde o subjektivní pohled.
@Jab (23.03.2017 09:50): deus ex má interaktivní dialogy, volby a následky, možnosti specializace na několika úrovních (augmentace/skilly/weapon upgrades). Je to mix RPG, stealth akce a střílečky. Odborně také Immersive Sim.
@Všivák (23.03.2017 09:38): Proč je to tak důležité, kam to řadím? Jak jsem řekl, nemlich to stejné, co uvádíš, je v Jedi Academy a za RPG to považováno není.
Chápu, že ty nuance jsou jemné. Za mě s argumenty níže a v mém komentáři bych to zařadil mimo žánr RPG s tím, že RPG prvky to má. Ale je to v posledku úplně jedno a jde o můj osobní pohled. Pokud se dokážete vypořádat s tím Jedi Academy (tzn. proč to je/není RPG), tak za mě v poho.
Chápu, že ty nuance jsou jemné. Za mě s argumenty níže a v mém komentáři bych to zařadil mimo žánr RPG s tím, že RPG prvky to má. Ale je to v posledku úplně jedno a jde o můj osobní pohled. Pokud se dokážete vypořádat s tím Jedi Academy (tzn. proč to je/není RPG), tak za mě v poho.
@Jab (23.03.2017 09:00): Specializuješ se tu a vylepšuješ. Je to RPG. Postavu si můžeš zmršit a máš to těžší. (samozřejmě mluvim o nastavené těžké obtížnosti)
@Chuck (23.03.2017 08:50): To je dost subjektivní. Podobně si volíš dovednosti i v Jedi Academy. Dalo by se namítnout, že i třebas ve VtM: Bloodlines, ale tam jsou použitelné i v jiných částech hry mimo souboje (tj zejména v rozhovorech). Je imho asi nejbezpečnější říci, že Deus Ex je akční hra (fps) s prvky RPG.
@Jab (23.03.2017 08:47): A já vždycky žil v domnění, že Deus Ex RPG je. ::-)
@Chuck (23.03.2017 08:42): RPG... Ehrm, ehrm... :)
@Jab (23.03.2017 08:34): Já jsem sice na jedničku názor poměrně radikálně změnil, ale HR asi i tak u mě zůstane v popředí. Hudba se mi u jedničky líbí také, ale ani u HR se mému vkusu příliš neoddalovala. Celkově mi tenhle typ RPG sedí.
@Chuck (23.03.2017 08:28): Imho Human Revolution byl lepší. U mě ale asi oba díly dojely na to, když pominu vše další, co jim vytýkám v komentářích, že žánr celkově není můj šálek kávy.
Ale první Deus Ex mi v hlavě vydrží déle asi díky skvělé hudbě.
Ale první Deus Ex mi v hlavě vydrží déle asi díky skvělé hudbě.
Pojďte se radši bavit o té krásné hře! ;-)