@Walome (28.08.2017 13:36): Já to vnímám, ale když mi řeknou, co mám udělat a kam mám jít, tak já tu budovu nepoznám nebo nevím, jak se tam dostat. Nezapomeň, že jsem žena a můj orientační smysl, ještě k tomu v mapě, je na bodu mrazu. :D
Diskuze
@Cobot (27.08.2017 23:36): The Fall se odehrává těsně před HR, je to taková background storyline z prostředí těch teroristů, který pak v HR zkopeš.
@Bodkin (27.08.2017 23:44): Hele, ani ne. Invisible War není špatná hra, je "špatná" jenom ve srovnání s Deus Ex. V tom je rozdíl. Ta hra má poměrně vysoké hodnocení.
@Walome (28.08.2017 13:36): Vnímat rozhovory. To mě vždycky pekelně štve, když vím, že hru nezajímá, jestli jsem rozhovor slyšel a já o něj přijdu. Grr. To pak musím hru hrát znova a jinak, abych to slyšel všechno.
Mamí, já chci kompletní zážitek na první dohráníí. Bééé :)
Mamí, já chci kompletní zážitek na první dohráníí. Bééé :)
@Walome (28.08.2017 13:36): Mi někdy přijde že dnešní hráči jsou strašně líní interakovat s prostředím a "prošmejdit/osahat" si ho...
Si ještě teď pamatuji jak jsem v morrowindu chodil dělat questy do dungů jen podle zmatených popisků NPC a někdy jsem přitom zabloudil a vracel se atd. Dnešní děcka by na tohle asi ani neměli nervy. :D
Si ještě teď pamatuji jak jsem v morrowindu chodil dělat questy do dungů jen podle zmatených popisků NPC a někdy jsem přitom zabloudil a vracel se atd. Dnešní děcka by na tohle asi ani neměli nervy. :D
@Auri (27.08.2017 23:17): nojono, taková byla doba! Hráč holt musel nejdříve lokaci poznat a pak teprve plus mínus tušil kam jít. Mimochodem oni Ti to říkají dost jasně, mapu máš taky (jen není interaktivní) atd., jen je třeba vnímat rozhovory, log atd.
@Paul (28.08.2017 13:00): je to tak, jen ty rozhovory mizej po nahrání.
Každopádně tohle je ještě zlatý, protože vždy máš jen jednu mapu. V Arx Fatalis máš otevřený celý svět a někdy fakt nemáš ani tušení co máš dělat :)
@Paul (28.08.2017 13:00): je to tak, jen ty rozhovory mizej po nahrání.
Každopádně tohle je ještě zlatý, protože vždy máš jen jednu mapu. V Arx Fatalis máš otevřený celý svět a někdy fakt nemáš ani tušení co máš dělat :)
@Cobot (28.08.2017 10:58): To sice jo, ovšem pro člověka, který podobné tipy her nehrál, to zas tak přirozeně působit nemusí.
@Cobot (28.08.2017 10:58): aha tak to já myslel, že je venku už bůhví jak dlouho. Tak to asi prubnu, možná už letos, přece jen už jsem DE dva roky nehrál. A z toho přehnaně hardcore finále jsem se už vzpamatoval.
@Auri (27.08.2017 23:17): máš detailní journal kde jsou úkoly vypsané, pokud si dobře vzpomínám. Zaznamenává i rozhovory atd.
@mazar1234 (28.08.2017 00:28): @Walome (28.08.2017 06:43): No já právě mysle tu posldení verzi 9. Je venku asi něco přes měsíc. Zajímaly mě dojmy. Já se k tomu asi hnedka nedostanu.
@Chuck (28.08.2017 00:24): Mě naopak připadá přirozené, že úkoly vznikají až z rozhovorů a jinou iterakcí s herním světem. Jinak hlavní úkol je jasný vždy. Jde jen o to co je mezi tím, případně o co víc se větví. V tom je Deus Ex fajn. AI zlepšuje práve GMDX. Ten bych ale asi pro první hraní nedoporučoval. I když hru dostává na nový level jak graficky tak herně.
@Chuck (28.08.2017 00:24): Mě naopak připadá přirozené, že úkoly vznikají až z rozhovorů a jinou iterakcí s herním světem. Jinak hlavní úkol je jasný vždy. Jde jen o to co je mezi tím, případně o co víc se větví. V tom je Deus Ex fajn. AI zlepšuje práve GMDX. Ten bych ale asi pro první hraní nedoporučoval. I když hru dostává na nový level jak graficky tak herně.
@Cobot (27.08.2017 23:36): nevim, s nejakym gmdx jsem to dohral pred 2 lety a byl to supr zazitek. Chystam se na novou verzi, kde jsou snad i perky a rychla klavesa pro vrhaci zbrane, asi to tentokrat pojedu akcne.
@Cobot (27.08.2017 23:36): "Dohrál už to někdo s GDMX 9?" ja som to dohral už dávnejšie, netuším či to bolo GMDX 2.0 alebo 6.0, ale čakám na definitívnu verziu na vianočné prázdniny, to bude IMO tak 10.0.
Teším sa na to :-D
Teším sa na to :-D
@Auri (27.08.2017 23:17): Zpočátku ta hra na mě působila naprosto stejným dojmem a kolikrát jsem fakt nevěděl, jakým způsobem se dostat dál a co pro to vůbec mám udělat. A byl opravdu velký zázrak, že jsem se při prvním hraní dostal relativně daleko. Nemohl jsem si např. zvyknout na fakt, že spousta úkolů vyplyne třeba jen tím, že si s někým promluvím. Walome velice správně popsal ve svém komentáři to, že to chce na začátek poněkud víc trpělivosti, která se fakt vyplatí, protože když ji máš (což já jsem hóóódně dlouho neměl) a překonáš prvních pár misí, pak už ta hra dostane podstatně jiný rozměr a už se hraje velice dobře a sama. Pravda, inteligence nepřátel je žalostná, ale kolikrát se dá i využít ve Tvůj prospěch. :-)
@Auri (27.08.2017 23:17): Well, IW jako tečka na dortu za celou sérií... to bude vskutku smutný konec.
@Auri (27.08.2017 23:17): Ha ha prej minimapa. A QTE bys nechtěla...? :D
Chronologicky podle univerza je Deus Ex vlastně třetí díl. Po HR a MD a dílu, kterej snad někdy udělaj. I když to si pár let počkáme. A pak ještě někam zařadit The Fall.
Dohrál už to někdo s GDMX 9?
Chronologicky podle univerza je Deus Ex vlastně třetí díl. Po HR a MD a dílu, kterej snad někdy udělaj. I když to si pár let počkáme. A pak ještě někam zařadit The Fall.
Dohrál už to někdo s GDMX 9?
Konečně jsem se k tomu dostala, abych celou sérii hrála hezky časově chronologicky a musím říct, že i když ta umělá inteligence není zas tak inteligentní, tak ta hra mi připadá poměrně dost těžká a pro mě dost matoucí. Když jdu na misi, tak prakticky ani pořádně nevím, kam mám jít a co mám dělat. :D A fakt hrozně mi tam chybí minimapa.
@John Mirra (09.07.2017 14:31): Jo, na Vánoce si pekne zahrajeme odladenú 10.0.
Už si neviem ani spomenúť, aké číslo verzie som to dohral pred 2 rokmi.
Ale bolo to super!
Už si neviem ani spomenúť, aké číslo verzie som to dohral pred 2 rokmi.
Ale bolo to super!
@Phoenix (09.07.2017 13:16): To si nechám na Vánoce :)
@Gordon (09.04.2017 02:00): Tak to na sebe taky navazuje další problémy :-)
@CrocoRay (09.04.2017 00:12): Spíše si myslím že jde o neurotickou odlišnost.
@JohnCZ (08.04.2017 22:10): To jo no, ale záleží, jak to kdo bere. Hovadství beru jako širší pojem a trolling jako určitou část. Dávání mínusek kvůli takové hlouposti, která tu byla zmíněna, beru spíše jako špatné neférové chování.
@CrocoRay (08.04.2017 22:07): Ono se týhle dva termíny často v lecčems významově překrývají. :)
@JohnCZ (08.04.2017 18:48): Ale tak rozdávání mínusek z pokřivených důvodů nepovažuji za trolling, ale spíše za hovadství :-D
@JohnCZ (08.04.2017 18:48): To já vím, to bylo jen takové povzdechnutí.
Však vodka tu od začátku prakticky jen trolluje. Že ho vůbec řešíte. :D
@Chuck (08.04.2017 18:28): Asi má nějaký jiný problém, tak je trošku podrážděnější a sebemenší blbost ho rozruší tak, že si to potřebuje alespoň lehce ventilovat prostřednictvím mínusek a podobných věcí, aby se mu trochu ulevilo. Těžko říct.
No já mám teď taky problém, který přinesl další problémy, ale komentář jsem si přečetl a nemusíš se bát, že bych si na tobě něco vybíjel, takže jsem ti dal plusko. Je sice fakt, že nesnáším slova jako třeba "líbezné" apod., ale zase takový kretén, abych ti za to dával mínus, ještě nejsem :-D Celkově se mi tvůj komentář líbil a víceméně ve mně vzbudil přesně ten dojem, jaký o hře mám. A taky mě právě i proto mrzí to stáří, protože svým námětem a zpracováním by se mi hra určitě líbila, ale grafika a zastaralost mě prostě vždy od starších her odrazuje. Naposled jsem to překusl u Thief 3, který se mi zpracováním dost líbil, i když ke konci už mě to hledání skrytých předmětů apod. celkem štvalo.
Ale jako fakt uznávám, že komentář máš sepsaný dobře a bavilo mě ho číst, takže za to máš u mě plus. A taky mě potěšilo, že nejsem jediný, kdo má takové pokřivené myšlení. "Nepřátele totiž jaksi nevzrušuje, jestli se jejich parťák válí v krvi" Odsoudit za tohle inteligenci nepřátel, je trochu nefér, ale každý to bere jinak no. Jen bacha, mě takové přemýšlení dostalo do problémů :-D
No já mám teď taky problém, který přinesl další problémy, ale komentář jsem si přečetl a nemusíš se bát, že bych si na tobě něco vybíjel, takže jsem ti dal plusko. Je sice fakt, že nesnáším slova jako třeba "líbezné" apod., ale zase takový kretén, abych ti za to dával mínus, ještě nejsem :-D Celkově se mi tvůj komentář líbil a víceméně ve mně vzbudil přesně ten dojem, jaký o hře mám. A taky mě právě i proto mrzí to stáří, protože svým námětem a zpracováním by se mi hra určitě líbila, ale grafika a zastaralost mě prostě vždy od starších her odrazuje. Naposled jsem to překusl u Thief 3, který se mi zpracováním dost líbil, i když ke konci už mě to hledání skrytých předmětů apod. celkem štvalo.
Ale jako fakt uznávám, že komentář máš sepsaný dobře a bavilo mě ho číst, takže za to máš u mě plus. A taky mě potěšilo, že nejsem jediný, kdo má takové pokřivené myšlení. "Nepřátele totiž jaksi nevzrušuje, jestli se jejich parťák válí v krvi" Odsoudit za tohle inteligenci nepřátel, je trochu nefér, ale každý to bere jinak no. Jen bacha, mě takové přemýšlení dostalo do problémů :-D
@CrocoRay (08.04.2017 18:21): To víš, no.
@Chuck (08.04.2017 18:07): Já věděl, že máš hromadu plusek, ale o mínusku jsem nevěděl, dokud jsi mi o něm neřekl. A tak jestli ti dal mínus jenom za to, že se v diskuzi řešil tvůj souboj se hrou, tak mi to přijde trochu zvláštní. To už bych více pochopil, kdybys mu něco konkrétně udělal a chtěl se ti za to trochu pomstít nebo tak.
@CrocoRay (08.04.2017 16:49): Napsal jsi to naprosto přesně a perfektně! Ale jak říká Gordon... :-/ A tím pádem Ti musí být jasné, kdo je autorem toho jediného mínusu.
@Gordon (08.04.2017 17:50): Tak on ten jeden příspěvek mi zase tolik času nezabral a navíc ho mám teď trochu více. Já ho neznám, takže máš možná pravdu, ale pokud mě bude ignorovat nebo na to kašlat, tak se s tím budu muset nějak smířit :-)
Jen jsem chtěl objasnit, o co tu vlastně šlo. Ale v diskuzích o hrách ho moc nevídám. Možná párkrát, ale většinou se to jednalo jeho komentářů, když na ně někdo reagoval.
Jen jsem chtěl objasnit, o co tu vlastně šlo. Ale v diskuzích o hrách ho moc nevídám. Možná párkrát, ale většinou se to jednalo jeho komentářů, když na ně někdo reagoval.
@CrocoRay (08.04.2017 16:49): Na vodku píšeš naprosto zbytečně.
@vodkasesemtexem (08.04.2017 09:37): Tady nejde o to, že to dotáhl do konce a chlubil se tím. Tady jde o to, že Chuck se hrou bojoval, nadával na ni a to rozpoutalo diskuzní bouři, kde to každý řešil a všichni tedy začali Chuckovo hraní prožívat.
Tohle není o Chuckovi. Tohle je o celé místní komunitě, která se sama rozhodla tohle téma "Chuck vs. Deus Ex" řešit. A vlastně je to i důvod, proč jsem se tu přišel podívat já. Jinak mě upřímně tahle hra moc nebere. Nápad je tedy dobrý a zpracováním by se mi hra i líbila. Jde spíše o to stáří, které už by mi asi trochu vadilo. Tak nějak si říkám, že by pro mě spíše byly novější díly.
Tohle není o Chuckovi. Tohle je o celé místní komunitě, která se sama rozhodla tohle téma "Chuck vs. Deus Ex" řešit. A vlastně je to i důvod, proč jsem se tu přišel podívat já. Jinak mě upřímně tahle hra moc nebere. Nápad je tedy dobrý a zpracováním by se mi hra i líbila. Jde spíše o to stáří, které už by mi asi trochu vadilo. Tak nějak si říkám, že by pro mě spíše byly novější díly.
Teď v GOGu zase za dvě eura a něco.
@Red (07.04.2017 11:12): třeba colonial marines na badass obtížnost.
Chuck - já to taky dotáhl do zdárnýho konce, a nemusím to každýmu vykládat.
@Gordon (07.04.2017 18:30): :-D Tomu říkám návrat k tématu hry!
@CrocoRay (07.04.2017 17:33): Jednička mě nebavila, moc roztahaná.
@Chuck (07.04.2017 18:21): Deus je suprčůpr.
@Chuck (07.04.2017 18:21): Deus je suprčůpr.
Vraťte se ke hře, nebo šup jinam!
@Gordon (07.04.2017 16:28): Vypadá to o něco lépe, ale asi mě tenhle žánr tolik brát nebude. Raději podruhé dohraji Mirrors Edge: Catalyst a možná někdy zkusím podruhé i toho třetího Zaklínače, kterého moc nemusíš ty. Nebo jsi mluvil pouze o jedničce? On je každý díl úplně jiný podle mě. Ale všechny mě bavily. No ale teď tolik náladu na hraní nemám, tak uvidím, jak potom.
@CrocoRay (07.04.2017 16:25): V tom případě bych ti spíš doporučil pixelartovou Terraria.
@Gordon (07.04.2017 16:16): Tam je i drak? O zombících jsem věděl. Jinak ten princip znám, že jde hlavně o to tvoření, ale nikdy mě to moc nebralo a graficky nebo stlyem se mi to vůbec nezamlouvalo a pořád nezamlouvá. Ale na draka se podívám, o něm jsem nevěděl. Jsem ani nevěděl, že tam jsou nějaké mise nebo, že se to nějak dá dohrát a něco se tam má plnit, aby to šlo dohrát. Myslel jsem, že jde pouze o to stavění.
@CrocoRay (07.04.2017 16:04): Oficiální konec je ten že zabiješ draka. Ale spíše tam jde o to, to s někým hrát a vytvořit něco co se ti má líbit.
Mě nikdy moc nelákal Minecraft. Jde to vůbec dohrát? :-D
@mazar1234 (07.04.2017 11:47): U mě by to byl nezáživní zaklínač. (come at me bros!)
@Red (07.04.2017 11:12): Inak to je fakt dobrý nápad, to je také vylezenie z comfort zóny, až no :)
@mazar1234 (07.04.2017 11:47): A já bych se stejně nedonutil ten Skyrim dohrát. :D
@Red (07.04.2017 11:12): To je výborný nápad, aspoň by ma to donútilo konečne dohrať nejaké GTA či Assasins Creed :-D
@Phoenix (07.04.2017 09:34): Příští rok by mohla být v herní výzvě Chuckova výzva - oceňovaná hra které jste nepřišli na chuť/nedohráli/vysmíváte se nad ní v diskuzi:)