@StriderCZ (30.06.2017 19:19): proto jsem sem dával ten odkaz na hru které zaměřená jen na souboje, aby si třeba z toho vzali příklad - tam stačí jeden přímej zásah meče do hlava nebo na krk a je vymalováno, nebo na ruku v lehkém brnění - dají se odsekávat končetiny. v nějakém tom herním videu z KC jsem viděl jak nějakému chlápkovy střelil dva šípy do krku a jeden do čela a pořád nebyl mrtvej - bojoval dál jako by nic.
Diskuze
@StriderCZ (30.06.2017 19:19): Ehm... to není KC. :/
Díky za odkaz. Konečně český gameplay. Souboje vypadají o poznání lépe, nicméně s Z. Princem, nesouhlasím. V závěru tvrdí, že přesvědčil hráče, že vyvrátil pochyby hráčů z toho, že souboje budou těžké (ve smyslu Dark Souls)
Myslím si totiž, že většina hráčů (včetně mně) má obavy, že souboje budou jeden nudný vopruz....prostě mně osobně se*e, že když někoho seknu mečem neteče krev, kyž mu dám ránu pěstí netečemu krev z nosu, když seknu lučištníka po ruce NIC se nestane, jen se po několika úderech vzorně složí k zemi...
. Když je hra realistická, proč souboje vypadají jako na skupině historického šermu.
Myslím si totiž, že většina hráčů (včetně mně) má obavy, že souboje budou jeden nudný vopruz....prostě mně osobně se*e, že když někoho seknu mečem neteče krev, kyž mu dám ránu pěstí netečemu krev z nosu, když seknu lučištníka po ruce NIC se nestane, jen se po několika úderech vzorně složí k zemi...
. Když je hra realistická, proč souboje vypadají jako na skupině historického šermu.
@Paul (27.06.2017 13:51): Takže si spravili srandu sami zo seba, dobre oni :D
@Tarhiel (27.06.2017 13:41): nejlepší bylo když ve dvojce pak jedna postava mlela tímhle staroanglickým způsobem, a hlavní hrdina jí v půlce věty přerušil a smirgldrsňáckým hlasem to zabil s "I don't have time for this bullshit" :)
@Guldy (26.06.2017 11:08): Predpokladám, že by takýto "Easter Egg" bol zbytočne nákladný, ale ako nápad sa mi to páči, no naozaj len na jeden quest :)
Ono by to nebolo o nič ľahšie napísať do stredovekej angličtiny, ktorá je tiež dnes ťažko čitateľná a musí sa na ňu zvykať, nehovoriac o tom, že keď sa to domrví, vyznie to smiešne (viď prvý Two Worlds).
Ono by to nebolo o nič ľahšie napísať do stredovekej angličtiny, ktorá je tiež dnes ťažko čitateľná a musí sa na ňu zvykať, nehovoriac o tom, že keď sa to domrví, vyznie to smiešne (viď prvý Two Worlds).
ehm.... radši nic.
@Nikdykde (27.06.2017 10:37): Byl to nas spisovny jazyk, to ma pro me z hlediska historie samo o sobe uz vyznam. Cestina se vyvinula z praslovanstiny (ne tak doslova..).. a staroslovenstina mela s praslovanstinou spojitost.
@Guldy (26.06.2017 11:08): ale staroslověnština nemá s vývojem češtiny či staročeštiny moc společnýho... je to jiná jazyková větev.
Jsem pro použití Mezislovanštiny! Ušetří se tak za překlady.
@Guldy (26.06.2017 11:08): Neni to pro většinový publikum no :D A máš pravdu, asi by mě nebavilo hrát třeba 50 hodin ve středověký češtině :D Nehledě na to, že ten dabing by byl minimálně 2 krát dražší než dnešní češtinou, aby to nějakej tým odborníků připravil ;) Ale ten potenciál jako učební pomůcka pro lingvisty, a češtináře a další zájemce je nepředstavitelný.
@rikuhahl (26.06.2017 10:57): Ja jsem studoval cestinu, vsechny jeji faze, staroslovenstinu, atd. Ale nemyslim, ze to je dobrej napad.
@Guldy (26.06.2017 10:36): Já ji párkrát do měsíce čtu, tak jsem asi trochu ovlivněnej :D Ale tak třeba jeden quest ve středověký češtině by byl fajn (samozřejmě titulky by byly nutnost) ;)
@rikuhahl (26.06.2017 10:17): Mě by se taky líbilo mít český dabing, ale rozhodně ne staročeštinu...
@rikuhahl (26.06.2017 10:17): Myslis, ze by stredoveka cestina byla cool, i kdybychom z toho nic neprecetli ani my? ...
@Bodkin (26.06.2017 10:11): Aha, já si to splet se soundtrackem :/ No v každym případě doufám, že českej dabing bude, byla by škoda, kdyby ne. Už jsem rezignoval na středověkou češtinu, takže stačí soudobá ;)
@rikuhahl (26.06.2017 05:05): Mýlíš.
Na dabing se snad vybraly peníze na kickstarteru, ne? Nějakej z těch přídavnejch gólů to byl, pokud se nemýlím. Takže pokud by nebyl, tak to bude větší fail, než kvalitní sbírka bugů.
@Gordon (24.06.2017 12:27): O.k., beru zpět. Vývojářům přeju mnoho úspěchů. Co se týče celosvětové statistiky toho moc nezmůžu, ale... Budu si kupovat XOX, i když podle švagra jsem blázen, když na PC bych mohl mít všechny hry "zadarmo"...
@StriderCZ (24.06.2017 07:43): No ono by je to možná i zabilo (obrazně řečeno), neboť se soustředí (jak už jsem říkal) na celosvětový trh, který globálně z většiny umí anglicky. Takže tím "jedním vrzem" osloví co největší množství potenciálních kupců a už asi nějak počítají i s tím že i když je česko pro ně cílovka, a asi tu mají taky největší počet fanoušků že umí anglicky, nebo použijou magickou věc jménem internet/google/diskuze jako zde a zeptají se těch znalích co umí anglicky protože drtivá většina těch informací je snadno dohledatelná i česky. (viz. třeba zdejší diskuze).
Sice by to bylo fajn, jo český video by i mě potěšilo, ale chápu že je to v dnešní době trochu zbytečný když stejným videem v angličtině mohou oslovit mnohem víc lidí. Navíc v době kdy potřebují čas právě na dodělání hry. (tím ti samozřejmě nedavám za vinu že neumíš anglicky, já jsem se anglicky z 90% naučil jen z her)
Samozřejmě má reakce nebyla mířená jako urážka tvé osoby, byl to spíš arogantní vtípek na to jak jsem z tvého textu cítil arogantní selffuck že jsi pro ně něco spešl. Nebyl to pokus o zesměšnění ale jen takový ironický "mem" na to jak se věci vlastně mají.
Sice by to bylo fajn, jo český video by i mě potěšilo, ale chápu že je to v dnešní době trochu zbytečný když stejným videem v angličtině mohou oslovit mnohem víc lidí. Navíc v době kdy potřebují čas právě na dodělání hry. (tím ti samozřejmě nedavám za vinu že neumíš anglicky, já jsem se anglicky z 90% naučil jen z her)
Samozřejmě má reakce nebyla mířená jako urážka tvé osoby, byl to spíš arogantní vtípek na to jak jsem z tvého textu cítil arogantní selffuck že jsi pro ně něco spešl. Nebyl to pokus o zesměšnění ale jen takový ironický "mem" na to jak se věci vlastně mají.
@Neelixx (24.06.2017 09:09): Sorry, spletl jsem si to s tou Nigerii. Taky jsem cerpal z tohoto zdroje.
@Guldy (23.06.2017 21:16): Tak zrovna s tou Etiopií to není dobrej příklad, není ani v první stovce, co se týče výnosů herního průmyslu. ČR je 48.
https://newzoo.com/insights/rankings/top-100-countries-by-game-revenues/
https://newzoo.com/insights/rankings/top-100-countries-by-game-revenues/
@Gordon (23.06.2017 21:12): Dlouho jsem uvažoval, zda mám na tvoji urážku reagovat.
Nevím kdo jsi, čeho jsi (na rozdíl ode mne) v životě dokázal, nebo spíše nedokázal a proč si myslíš, že mně můžeš "hrdinně" urážet. Pro lidi jako jsi ty existuje příznačná přezdívka- skutr.
To Guldy: Stále si myslím, že nějaké jedno video, nebo český komentář v dnešní době by studio typu Warhorse nezabilo. I kdyby obsahovalo jen stručné informace typu: další informace pro českou komunitu uvedeme po Gamesconu, nebo tak něco. Vycházím i z toho, že p. Vávra (kterého si velice vážím) komentuje dění okolo her poměrně intenzivně (včetně článků v novém Levelu a podobně).
Nevím kdo jsi, čeho jsi (na rozdíl ode mne) v životě dokázal, nebo spíše nedokázal a proč si myslíš, že mně můžeš "hrdinně" urážet. Pro lidi jako jsi ty existuje příznačná přezdívka- skutr.
To Guldy: Stále si myslím, že nějaké jedno video, nebo český komentář v dnešní době by studio typu Warhorse nezabilo. I kdyby obsahovalo jen stručné informace typu: další informace pro českou komunitu uvedeme po Gamesconu, nebo tak něco. Vycházím i z toho, že p. Vávra (kterého si velice vážím) komentuje dění okolo her poměrně intenzivně (včetně článků v novém Levelu a podobně).
@StriderCZ (23.06.2017 20:10): I v Etiopii se proda vic her nez u nas. Da se to snadno dohledat. Jsme velmi malinky trh. I v samotnem Londyne vydela prodej her vic nez v nasi republice. A svet je pomerne velky.. a slozitejsi, nez mozna myslis :)
@StriderCZ (23.06.2017 20:10): A nechtěl bys od nich i utřít prdel? :D
@StriderCZ (23.06.2017 20:10): O český dabing by som sa nebál, určite skôr či neskôr bude.
@Gordon (23.06.2017 19:40): Celkem blbá otázka-- asi jo. Jsem naivní, čekal jsem po E3 nějaké nové informace o hře, a místo toho? Dvě videa, anglicky... Řekl bych, že by si mně (jako budoucího kupce) mohli trochu hýčkat...
@pipboy (23.06.2017 20:04): Říkali že nejspíš po vydání, tak jako to říkaj všude. A hlavně pokud jim to na ten dabing vydělá asi.
Nicmene otazek na dabing jsem zaznamenal tri prdele, odpoved ne (necumel jsem pravda furt). Also, nikdo mi nerek jestli am budu moct pouzivat kadibudky a jestli tam bude promakany shroompicking.
@Guldy (23.06.2017 18:31): Pěkný!
@StriderCZ (23.06.2017 19:36): Protože To necílí jen na čechy ale na celý svět kterej z většiny umí anglicky, kdyby byl marketing zaměřen jen na česko, tak by zkrachovali už na začátku. (Celkem debilní otázka)
@StriderCZ (23.06.2017 19:36): Protože To necílí jen na čechy ale na celý svět kterej z většiny umí anglicky, kdyby byl marketing zaměřen jen na česko, tak by zkrachovali už na začátku. (Celkem debilní otázka)
Možná se ptám blbě, ale proč u české hry není český stream???
Prave streamujeme https://www.twitch.tv/warhorsestudios
Ten combat v Mordhau mi připadá hodně dezorientační. Když na to koukám, tak mi připadá,že vůbec nevím kam mě kdo trefil a jak kam máchám. Je to moc rychlý.
Z videí mi připadají souboje v KDC docela v pohodě. Jenom by se mi víc líbil nějakej větší feedback od protivníka, aby řval bolestí a víc se po ráně svíjel. Takhle je to jako mlátit do pytle s pískem. Jenže je těžké soudit z videí, přes které neustále někdo mluví. S vibrujícím ovladačem v ruce a s vyhulenou hifi sestavou u televize to třeba bude akční dost. :D
Z videí mi připadají souboje v KDC docela v pohodě. Jenom by se mi víc líbil nějakej větší feedback od protivníka, aby řval bolestí a víc se po ráně svíjel. Takhle je to jako mlátit do pytle s pískem. Jenže je těžké soudit z videí, přes které neustále někdo mluví. S vibrujícím ovladačem v ruce a s vyhulenou hifi sestavou u televize to třeba bude akční dost. :D
@Paul (16.06.2017 20:07): Budu ti věřit....i když mám ze souboje pocit, že já jakožto syn kováře mám v ruce párátko a ne pořádný meč nebo těžký palcát. Končím tuhle diskuzi s pozdechem: čekal jsem od Kingdom come pořádnou prezentaci na E3 a ne jen jeden gameplay....
@Paul (16.06.2017 20:07): Já to neodsuzuji a určitě je podpořím a doufám, že máš pravdu :) ... jen se z toho gameplaye bojím, ale třeba je to ve skutečnosti zábavnější než vypadá ...
@kuler91 (16.06.2017 19:17): Mordhau je čistě MP záležitost. Neřeší tam svět, postavy, dialogy, questy, příběh, RPG mechanismy...prakticky nic kromě combatu. Srovnáváš jablko se semínkem.
A ty souboje jsou v KCD supr když do nich člověk pronikne. Snesly by lepší animace, ale ten samotnej mechanismus jak fungujou je super. To že můžu targetovat jednotlivý části těla, dělat feinty, že záleží na stamině...přestaň to furt předem odsuzovat a dej tomu šanci.
A ty souboje jsou v KCD supr když do nich člověk pronikne. Snesly by lepší animace, ale ten samotnej mechanismus jak fungujou je super. To že můžu targetovat jednotlivý části těla, dělat feinty, že záleží na stamině...přestaň to furt předem odsuzovat a dej tomu šanci.
@Tarhiel (16.06.2017 19:51): To by bylo asi úplně nejlepší řešení ... je nějaké šance, že se to ještě předělá ? :(
@Tarhiel (16.06.2017 19:51): To každopádně! :)
IMHO to jak duelista několikrát za souboj zahlásí totožnou hlášku taky nepůsobí nejlíp.
IMHO to jak duelista několikrát za souboj zahlásí totožnou hlášku taky nepůsobí nejlíp.
@Gordon (16.06.2017 19:49): respektíve, ak by nechali KC súboje na duely a "bežné" sa riešili tak kao v Mordhau, bolo by to zaujímavé a mohlo by to fungovať :)
@kuler91 (16.06.2017 19:17): Souhlas, to mordhau vypadá super. Oproti KC soubojům to vypadá mnohem líp, největší problém je že to u KC zabijí ta duelovost a pomalost.
O těch soubojích brečím už dlouho a naivně doufám v nějaký progress ... mě připadají jako nudná minihra. Měli by z toho udělat trochu větší "casual" klik rubanici ... vypadá to hrozně nudně a nezábavně ...
Chtělo by to dost překopat ... má takové obavy, že příběh a vše kolem bude super, ale samotné souboje budou průser a to je u podobné hry celkem problém ...
Budu se si trapně opakovat, ale tato hry by zasloužil tento combat :
https://www.youtube.com/watch?v=PNYXAKqOtjo ... je mi úplně jedno, jestli je toto sebemíň realné, ale vypadá to kurva uspkojivě a zábavně ...
Na rozpočet bych se Paule nevymlouval, tuším, že Mordhau je daleko větší "indián" :)
Chtělo by to dost překopat ... má takové obavy, že příběh a vše kolem bude super, ale samotné souboje budou průser a to je u podobné hry celkem problém ...
Budu se si trapně opakovat, ale tato hry by zasloužil tento combat :
https://www.youtube.com/watch?v=PNYXAKqOtjo ... je mi úplně jedno, jestli je toto sebemíň realné, ale vypadá to kurva uspkojivě a zábavně ...
Na rozpočet bych se Paule nevymlouval, tuším, že Mordhau je daleko větší "indián" :)
Věřím, že spousta magorů už má minimálně z půlky hotový článek o 100 důvodech, co nesnáší na KCD a netrpělivě čekají na vydáni, aby své životní literární dílo mohli pustit do světa.
ještě k těm animacím v dialozích
Yes, hair are being worked on. And as for the dialogs looking stiff, we already do have many full body animations and facial expressions but our guys have only just now (like a week back, really) started putting them into the dialog trees.
So...uh.... wait for Gamescom?
Yes, hair are being worked on. And as for the dialogs looking stiff, we already do have many full body animations and facial expressions but our guys have only just now (like a week back, really) started putting them into the dialog trees.
So...uh.... wait for Gamescom?
@90210 (16.06.2017 14:02): videa byly nejspíš z prototypu, prototyp sice vypadá jakoby "hotově", ale je to jenom hodinový pseudodemo. Plná produkce začala pokud vím až po kickstarteru, takže se na KCD dělá něco přes tři roky.
@Luďa (16.06.2017 13:11): Hele souhlas se vsim, ale s tim Diablem bych to uplne nevidel, nebo ti prijde normalni mit vesnici o nekolika baracich, kde jsou na 100 m2 vchody do vseho moznyho vcetne pekna a hmyziho podzemi, pokud mas i Hellfire?: 0)
Jinak Kindgom Come nijak zvlast nesleduju, videa jsem nejaky videl uz pred par lety a proto me popravde trochu udivuje, ze to porad jeste nevyslo, protoze to vypadalo docela hotove. Uz to trochu pripomina Daikatanu, Vavra je navic podobne uzvanenej jako Romero, ten ale aspon vydal vic, nez jen jednu hru.;0)
Jinak Kindgom Come nijak zvlast nesleduju, videa jsem nejaky videl uz pred par lety a proto me popravde trochu udivuje, ze to porad jeste nevyslo, protoze to vypadalo docela hotove. Uz to trochu pripomina Daikatanu, Vavra je navic podobne uzvanenej jako Romero, ten ale aspon vydal vic, nez jen jednu hru.;0)
@Luďa (16.06.2017 13:11): Nič proti, ale to je problém open world hier všeobecne. Tretí Witcher na tom nie je inak, príšery a zbojníci sú na každom rohu a reálne by sa v takom svete nedalo existovať.
@Luďa (16.06.2017 13:11): V tomhle byl skvělej Gothic II, svět nebyl kdovíjak velkej, ale nic tam nebylo navíc a všechno mi tam vcelku pasovalo. Člověk navíc moh hned na začátku jít na monstra, který ho zabili na jednu ránu ;)
@StriderCZ (16.06.2017 12:54): S tím rozhlížením souhlasím. Souvisí to s tím že ten herní svět je uvěřitelnej. Proto jsem asi hrál jenom málo RPG her, ve většině, i těch hodně dobře hodnocených, se mi svět zdá jenom splácaný z random scenérií a random příšer, které nejsou nijak propojeny. Nikdy jsem nebyl schopen hrát déle než pár hodin žádnou Elder Scrolls nebo Dragon Age. Ty světy na mě púsobí odpudivě, nelogicky a vše ve mě vyvolává pocit, jako by to bylo stvořeno z navzájem nesouvisejících nápadů lidí na 9gagu, 4chanu a dalších autistickcých serverů. Když jsem hrál třeba Witchera, Diablo nebo Titan Quest, tak ty světy působí uvěřitelně a celistvě, prostě jakoby se ve hře utvořila promyšlená představa jednoho člověka. Stejně uceleně na mě působí i Kingdome Come.
Nechápejte mě špatně, netvrdím, že Elder Scrolls hry jsou špatný, ale prostě nejsem schopen hrát hry, ze kterých mám pocit, že vznikly na jedné konferenčce stylem: "No tak tam dáme elfy někam do lesa, ještě možná nějaký trpaslíky do hor, ty hory dáme hnedka za město, ve kterým by mohli být třeba lidi. A na druhou stranu od města, který by asi bylo dobrý, kdyby bylo v údolí, bude poušť a v ní nekromanti nebo něco takovýho."
Nechápejte mě špatně, netvrdím, že Elder Scrolls hry jsou špatný, ale prostě nejsem schopen hrát hry, ze kterých mám pocit, že vznikly na jedné konferenčce stylem: "No tak tam dáme elfy někam do lesa, ještě možná nějaký trpaslíky do hor, ty hory dáme hnedka za město, ve kterým by mohli být třeba lidi. A na druhou stranu od města, který by asi bylo dobrý, kdyby bylo v údolí, bude poušť a v ní nekromanti nebo něco takovýho."