Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Imho co bych rozhodně udělal... Do té hry bych přidal trolla. Stačí jeden, velmi dobře schovaný tak, aby jej našel jen hráč s hodně štěstím a časem. Prostě jedno fantasy monstrum tam musí být už pro tu legraci a troll je jasná a trefná volba.
@Flowerpot (24.08.2017 21:42): Ano

@Flowerpot (24.08.2017 21:32): Záleží na zpracování, revoluce by to fakt být mohla pokud ty rozhovory budou větvený tak jak prezentuje ta experimentální UI. Umí to spousta her, ale v drtivé většině v minimalistickém měřítku, v kombinaci s možnostmi plnění úkolů by to mohlo být super, nedávno tak ukázal třeba Prey. Kde se můžeš k cíli dostat i pěti způsoby.
@Flowerpot (24.08.2017 21:32): Tezko se to porovnava. Ty kilometry nejsou uplne vhodny meritko, protoze dost zalezi, jakym zpusobem se pohybujes (a tim nemyslim, ze Henry bude shcvalne behat pomalu, aby byl svet vetsi..). Svet je dost veliky na to, aby se o nem reklo "massive" a treba kdyz jedes nekam na koni, je to poznat. A presne o tomhle feelingu zrejme pise i ten clovek a to si myslim, ze je vlastne nejdulezitejsi :) ne to jestli vzdusnou carou projdes ty kilometry o 3 minuty rychleji, nez ve hre X..

edit: Witchera povazuji za spickovou hru. Tam ten svet byl giganticky, ale byl rozdeleny na nekolik map.. a byla to jina hra, ve ktere se dely veci mnohem jinak.
Mám rýpavú náladu. Ako inak, že.

"scale of the world seems to be fucking big, I've seen a glimpse of the map but could imagine how big it is, probably bigger than W3."
Hele, nie je to podľa zverejnených faktov naprostá hovadina? Ja sa teda vôbec nevyznám, jak sa meria herná plocha, ale nemá mať tretí Zaklínač nejak 140 štvorcových kilometrov a Kingdom Come monumentálnych... 16?

"I was impressed by the features, you can choose dialogues, they will have an big impact of your consequences."
To znie ako vskutku revolúcia v žánri, uh-huh.

"They've said you can loose people through your decisions."
Tak buď mi hra umožní, že môžem vypustiť angry mob, aby spáchal pogrom alebo dva, alebo nehovorím rečou jeho kmeňa.

"Unfortunately, we've played a mission which had no highlights, but I have the feeling there will be very interesting moments. "
Tak ok, no. :D
dojmy random člověka z gamescomu (neogaf)

I've played the PS4 Version, we had 40 min to explore a little bit the world and do a mission.
First the technical site, In the cities the game is between 20-30 fps, outside 50-60 FPS. I don't understand why this game runs on 50/60 FPS ? Drops aren't so bad but noticed some big issues in the village.
Overall the visuals are fine, scale of the world seems to be fucking big, I've seen a glimpse of the map but could imagine how big it is, probably bigger than W3. Some locations look very good, some not. Sounddesign is fantastic, also the voice actors. I was impressed by the features, you can choose dialogues, they will have an big impact of your consequences. They've said you can loose people through your decisions. There are also many ways to play a mission. Our mission had 4 types or so. The game never tells you, you have to do this NOW. You have to think a little bit.
Some people may think this game won't be exciting because of no dragons or monsters or so. Unfortunately, we've played a mission which had no highlights, but I have the feeling there will be very interesting moments.
Overall I was very impressed by the world, gameplay and your decisions you can make. I hope they will polish this game till the death. Couldn't compare it to the pc-version.
Díval jsem se na nové video ze hry (ING Gamescon) a potěšilo mně, že ta hromadná bitka v lese už působí více uvěřitelně. Jde vidět, že zapracovali na AI.
@Charllize (17.08.2017 20:26): Ale to vis, ze koukat na pribehovy trailer je ale uplne neco jinyho nez hrat 50 hodin open world rpg a delat vsechno mozny.. ? Je to jako divat se na lednici a rict si "ta lednice je bila, takze nic nebudu jist.." :)
nekdy kdyz vidim nejaky video z tyhle hry tak si rikam ze by to asi nakonec nemuselo bejt spatny, a nekdy pri dalsim videu si rikam ze to bude pruser galaktickejch rozmeru..tohle video je bohuzel ten druhy pripad.
@pipboy (17.08.2017 19:33): Kvalita dabingu není top, ale rozhodně je to hodně daleko od toho nejhoršího, co jsem v žánru slyšel. Např. Riseny mají otřesný dabing a nikdo to moc neřeší, ale jinak máš samozřejmě pravdu a toho konečného DUUN jsem si prvně ani nevšiml haha, opravdu zvláštní.
@Guldy (17.08.2017 19:18): Mmm, mohl bych, ale abych zbytečně neházel vlašťovku proti větru. Přeci jenom předpokládám, že týpkovi se skoro třemi miliony odběrateli přicházejí podobné zprávy po tuctech každý den a nebude mít čas či chuť na ně odpovídat.
Tak dneska jsem do tyhle diskuse sel vylozene s tim, ze tu Paul bude obhajovat trailer :D

No, ale kdyz pominu ze to technicky neni zadnej zazrak, tak dabing na 1:06 me solidne prastil pres usi. A kdyz jsem u zvuku, tak s tim mixovanim zvuku by taky mohli neco udelat. Hudba vylozene prehlusuje lidi a neni to zdaleka poprve, kdy vidim video z KCD a řeč se ztrácí za BGM. DUNNN na 1:40 je tam uz vubec jak z jiny hry >_>
Trailer se opět solidně povedl .. mě se to fakt líbí :) Počítám s tím, že story budou bombat, pokud ne, tak si mě nepřejte ! Vypadá to dobře :)
Ví o té hře vůbec Angry Joe? Dost rád bych na to viděl jeho review, ať už to dopadne jakkoliv.
Při tak detailních xichtech ty nedokonalosti v animacích vyniknou o to víc, ale osobně na to u mě sere bílej tesák. Slušný tož trailer.

Bodkine, jak to, že tady lelkuješ a vybavuješ se? Hybaj zpátky do práce, holoto! Ty bugy se neopraví sami!
@StriderCZ (02.07.2017 17:45): Ok, odpovím ti tady, nemůžu najít heslo na fórum...

Nic ve velkém se už měnit nebude. Na to je už příliš pozdě.

Následujících pár měsíců se ale bude masivně ladit... všechno. A to především boje, kde většina zbraní i brnění má jen prvotní nástřel statistik a vlastně i ti NPC jsou nenastavení (a pro potřeby E3 trochu připumpovaní), takže pak se nebude snad dít těch 5 šípů v ksichtě a nevadí mi to.

Žádné sekání oudů, hlav a vyhřezování střev nebude. Není to technicky možné (v tuto chvíli). Ale pořád by to mělo vypadat o něco lépe (a krvelačněji), než to vypadá teď.

Shrnuto: Mordhau z toho už logicky nebude (KCD nebyl stavěn jako online arénová rubačka), ale boj projde ještě natolik rozsáhlým polishem, že snad pro většinu lidí ten 'opruz' zmizí, nebo se alespoň co nejvíce minimalizuje.
Někde jsem četl, že nejzbytečnější lidskou činností je přispívat názory v internetových diskuzích. Nicméně...

Vzhledem k tomu, že mně KCD zajímá a zároveň sere co se týče soubojového systému, tak jsem se rozhodl napsat přímo vývojářům na forum:
Prostě pokus ve stylu: ne jen planě nadávat, ale zkusit něco změnit.

Pokud budete mít ochotu zkusit změnit názory vývojářů na to, jak dokonalý a propracovaný soubojový systém vytvořili, může zkusit zde

https://forum.kingdomcomerpg.com/t/soubojovy-system-vyhrady/33338


Ve videu tvrdili, že je těžké jen tak useknout ruku někomu, kdo má brnění typu kroužkové zbroje. jen jaksi zapomněli fyziku
Můžeš zkusit vykrýt sečnou ránu rukou v kroužkové zbrani a spoléhat, že v lepším případě ti ji jen zlomí.
A mimochodem, krev teče jen z tvé osoby...

, na setrvačnost. prostě když má předmět nějakou hmotnost a kinetiku, tak sice ruku neusekneš, ale