Imho co bych rozhodně udělal... Do té hry bych přidal trolla. Stačí jeden, velmi dobře schovaný tak, aby jej našel jen hráč s hodně štěstím a časem. Prostě jedno fantasy monstrum tam musí být už pro tu legraci a troll je jasná a trefná volba.
Diskuze
@Flowerpot (24.08.2017 21:42): Ano
@Flowerpot (24.08.2017 21:32): Záleží na zpracování, revoluce by to fakt být mohla pokud ty rozhovory budou větvený tak jak prezentuje ta experimentální UI. Umí to spousta her, ale v drtivé většině v minimalistickém měřítku, v kombinaci s možnostmi plnění úkolů by to mohlo být super, nedávno tak ukázal třeba Prey. Kde se můžeš k cíli dostat i pěti způsoby.
@Flowerpot (24.08.2017 21:32): Záleží na zpracování, revoluce by to fakt být mohla pokud ty rozhovory budou větvený tak jak prezentuje ta experimentální UI. Umí to spousta her, ale v drtivé většině v minimalistickém měřítku, v kombinaci s možnostmi plnění úkolů by to mohlo být super, nedávno tak ukázal třeba Prey. Kde se můžeš k cíli dostat i pěti způsoby.
@Guldy (24.08.2017 21:40): A sú teda tie kilometre až tak fantasticky irelevantné, že hra, ktorá ich má tak deväťkrát toľko, môže byť menšia?
@Flowerpot (24.08.2017 21:32): Tezko se to porovnava. Ty kilometry nejsou uplne vhodny meritko, protoze dost zalezi, jakym zpusobem se pohybujes (a tim nemyslim, ze Henry bude shcvalne behat pomalu, aby byl svet vetsi..). Svet je dost veliky na to, aby se o nem reklo "massive" a treba kdyz jedes nekam na koni, je to poznat. A presne o tomhle feelingu zrejme pise i ten clovek a to si myslim, ze je vlastne nejdulezitejsi :) ne to jestli vzdusnou carou projdes ty kilometry o 3 minuty rychleji, nez ve hre X..
edit: Witchera povazuji za spickovou hru. Tam ten svet byl giganticky, ale byl rozdeleny na nekolik map.. a byla to jina hra, ve ktere se dely veci mnohem jinak.
edit: Witchera povazuji za spickovou hru. Tam ten svet byl giganticky, ale byl rozdeleny na nekolik map.. a byla to jina hra, ve ktere se dely veci mnohem jinak.
Mám rýpavú náladu. Ako inak, že.
"scale of the world seems to be fucking big, I've seen a glimpse of the map but could imagine how big it is, probably bigger than W3."
Hele, nie je to podľa zverejnených faktov naprostá hovadina? Ja sa teda vôbec nevyznám, jak sa meria herná plocha, ale nemá mať tretí Zaklínač nejak 140 štvorcových kilometrov a Kingdom Come monumentálnych... 16?
"I was impressed by the features, you can choose dialogues, they will have an big impact of your consequences."
To znie ako vskutku revolúcia v žánri, uh-huh.
"They've said you can loose people through your decisions."
Tak buď mi hra umožní, že môžem vypustiť angry mob, aby spáchal pogrom alebo dva, alebo nehovorím rečou jeho kmeňa.
"Unfortunately, we've played a mission which had no highlights, but I have the feeling there will be very interesting moments. "
Tak ok, no. :D
"scale of the world seems to be fucking big, I've seen a glimpse of the map but could imagine how big it is, probably bigger than W3."
Hele, nie je to podľa zverejnených faktov naprostá hovadina? Ja sa teda vôbec nevyznám, jak sa meria herná plocha, ale nemá mať tretí Zaklínač nejak 140 štvorcových kilometrov a Kingdom Come monumentálnych... 16?
"I was impressed by the features, you can choose dialogues, they will have an big impact of your consequences."
To znie ako vskutku revolúcia v žánri, uh-huh.
"They've said you can loose people through your decisions."
Tak buď mi hra umožní, že môžem vypustiť angry mob, aby spáchal pogrom alebo dva, alebo nehovorím rečou jeho kmeňa.
"Unfortunately, we've played a mission which had no highlights, but I have the feeling there will be very interesting moments. "
Tak ok, no. :D
dojmy random člověka z gamescomu (neogaf)
I've played the PS4 Version, we had 40 min to explore a little bit the world and do a mission.
First the technical site, In the cities the game is between 20-30 fps, outside 50-60 FPS. I don't understand why this game runs on 50/60 FPS ? Drops aren't so bad but noticed some big issues in the village.
Overall the visuals are fine, scale of the world seems to be fucking big, I've seen a glimpse of the map but could imagine how big it is, probably bigger than W3. Some locations look very good, some not. Sounddesign is fantastic, also the voice actors. I was impressed by the features, you can choose dialogues, they will have an big impact of your consequences. They've said you can loose people through your decisions. There are also many ways to play a mission. Our mission had 4 types or so. The game never tells you, you have to do this NOW. You have to think a little bit.
Some people may think this game won't be exciting because of no dragons or monsters or so. Unfortunately, we've played a mission which had no highlights, but I have the feeling there will be very interesting moments.
Overall I was very impressed by the world, gameplay and your decisions you can make. I hope they will polish this game till the death. Couldn't compare it to the pc-version.
I've played the PS4 Version, we had 40 min to explore a little bit the world and do a mission.
First the technical site, In the cities the game is between 20-30 fps, outside 50-60 FPS. I don't understand why this game runs on 50/60 FPS ? Drops aren't so bad but noticed some big issues in the village.
Overall the visuals are fine, scale of the world seems to be fucking big, I've seen a glimpse of the map but could imagine how big it is, probably bigger than W3. Some locations look very good, some not. Sounddesign is fantastic, also the voice actors. I was impressed by the features, you can choose dialogues, they will have an big impact of your consequences. They've said you can loose people through your decisions. There are also many ways to play a mission. Our mission had 4 types or so. The game never tells you, you have to do this NOW. You have to think a little bit.
Some people may think this game won't be exciting because of no dragons or monsters or so. Unfortunately, we've played a mission which had no highlights, but I have the feeling there will be very interesting moments.
Overall I was very impressed by the world, gameplay and your decisions you can make. I hope they will polish this game till the death. Couldn't compare it to the pc-version.
@Guldy (24.08.2017 19:29): Hustyyyý!
#KingdomComeDeliverance won the BEST PC GAME AWARD at gamescom!
https://www.facebook.com/kingdomcomerpg/ ... 9712/?type=3&theater
https://www.facebook.com/kingdomcomerpg/ ... 9712/?type=3&theater
Díval jsem se na nové video ze hry (ING Gamescon) a potěšilo mně, že ta hromadná bitka v lese už působí více uvěřitelně. Jde vidět, že zapracovali na AI.
@Guldy (17.08.2017 20:46): Hmm..jo..asi. Jen ze kdyz jsem se kouknul treba na trailer ke Skyrimu tak jsem hned vedel ze to bude super, a bylo:)
Taky mi to přišlo trochu "cringe" a suché.
@Charllize (17.08.2017 20:26): Ale to vis, ze koukat na pribehovy trailer je ale uplne neco jinyho nez hrat 50 hodin open world rpg a delat vsechno mozny.. ? Je to jako divat se na lednici a rict si "ta lednice je bila, takze nic nebudu jist.." :)
nekdy kdyz vidim nejaky video z tyhle hry tak si rikam ze by to asi nakonec nemuselo bejt spatny, a nekdy pri dalsim videu si rikam ze to bude pruser galaktickejch rozmeru..tohle video je bohuzel ten druhy pripad.
@pajmič (17.08.2017 19:48): kvalita prednesu obecne neni buhijaka, ale da se. Tady mi jde o volbu hlasu k tomu starymu dedkovi.
@Paul (17.08.2017 19:41): Táta s mámou půjdou do kopru ? :(
@Vurhor (17.08.2017 19:42): O tom bych pochyboval.
@pipboy (17.08.2017 19:33): Kvalita dabingu není top, ale rozhodně je to hodně daleko od toho nejhoršího, co jsem v žánru slyšel. Např. Riseny mají otřesný dabing a nikdo to moc neřeší, ale jinak máš samozřejmě pravdu a toho konečného DUUN jsem si prvně ani nevšiml haha, opravdu zvláštní.
@Guldy (17.08.2017 19:18): Mmm, mohl bych, ale abych zbytečně neházel vlašťovku proti větru. Přeci jenom předpokládám, že týpkovi se skoro třemi miliony odběrateli přicházejí podobné zprávy po tuctech každý den a nebude mít čas či chuť na ně odpovídat.
@pipboy (17.08.2017 19:33): se vší touhle kritikou souhlasim a tenhle mi přijde slabší než minulej. Scéna s taťkou na zemi je cringe. Ale jako celek furt ok.
Tak dneska jsem do tyhle diskuse sel vylozene s tim, ze tu Paul bude obhajovat trailer :D
No, ale kdyz pominu ze to technicky neni zadnej zazrak, tak dabing na 1:06 me solidne prastil pres usi. A kdyz jsem u zvuku, tak s tim mixovanim zvuku by taky mohli neco udelat. Hudba vylozene prehlusuje lidi a neni to zdaleka poprve, kdy vidim video z KCD a řeč se ztrácí za BGM. DUNNN na 1:40 je tam uz vubec jak z jiny hry >_>
No, ale kdyz pominu ze to technicky neni zadnej zazrak, tak dabing na 1:06 me solidne prastil pres usi. A kdyz jsem u zvuku, tak s tim mixovanim zvuku by taky mohli neco udelat. Hudba vylozene prehlusuje lidi a neni to zdaleka poprve, kdy vidim video z KCD a řeč se ztrácí za BGM. DUNNN na 1:40 je tam uz vubec jak z jiny hry >_>
@Vurhor (17.08.2017 18:37): Muzes muu napsat PM a zeptat se :) me osobne by to taky zajimalo.
Trailer se opět solidně povedl .. mě se to fakt líbí :) Počítám s tím, že story budou bombat, pokud ne, tak si mě nepřejte ! Vypadá to dobře :)
Ví o té hře vůbec Angry Joe? Dost rád bych na to viděl jeho review, ať už to dopadne jakkoliv.
Mně se trailer líbí! Takže hra má šanci. :)
@GodOfTheSick (17.08.2017 17:45): předchozí byl lepší, ale nic hroznýho to není. Ale pajmičova rada je nad zlato.
@Walome (17.08.2017 17:44): uf
@Walome (17.08.2017 17:44): uf
@GodOfTheSick (17.08.2017 17:45): Mám radu. Vyzkoušej se na něj podívat a udělej si názor sám.:)
Teď jste mě úplně zmátli, tak je ten trailer hroznej nebo ne?
@Paul (17.08.2017 17:34): meta :)
@Walome (17.08.2017 16:46): počkat, tys ten můj post fakt nepochopil, nebo je to metasarkasmus?
@Bodkin (17.08.2017 16:57): měl, o to jsou výsledky tý survey vtipnější.
Osobně je mi co-op u RPG k ničemu, akorát mi to kazí immersion. Furt na někoho čekat a s někým to koordinovat je opruz.
@Bodkin (17.08.2017 16:57): měl, o to jsou výsledky tý survey vtipnější.
Osobně je mi co-op u RPG k ničemu, akorát mi to kazí immersion. Furt na někoho čekat a s někým to koordinovat je opruz.
@pajmič (17.08.2017 16:49): Hele, mám tu otevřený excel plný čísel a pláču u toho. Co ještě víc chceš?!
@Paul (17.08.2017 16:38): Hah, neměl náhodou Original Sin coop? Já bych teda Elex v coopu dal. Nebo Fallout 4.
@Paul (17.08.2017 16:38): Hah, neměl náhodou Original Sin coop? Já bych teda Elex v coopu dal. Nebo Fallout 4.
Při tak detailních xichtech ty nedokonalosti v animacích vyniknou o to víc, ale osobně na to u mě sere bílej tesák. Slušný tož trailer.
Bodkine, jak to, že tady lelkuješ a vybavuješ se? Hybaj zpátky do práce, holoto! Ty bugy se neopraví sami!
Bodkine, jak to, že tady lelkuješ a vybavuješ se? Hybaj zpátky do práce, holoto! Ty bugy se neopraví sami!
@Paul (17.08.2017 16:22): :D jo shrnuls to dobře. To je fakt katastrofa.
@Bodkin (17.08.2017 16:34): naštěstí co-op prej nikoho nezajímá, larian survey mi to řekla :)
@Paul (17.08.2017 16:22): Tvl, další meh video... kdyby místo toho přidali coop a řešili bugy!
novej trailer
https://www.youtube.com/watch?v=O63s6n0eYDk
"ty animace jsou hrozný!"
"ten voice acting je hroznej!"
"ten scénář je hroznej!"
"ta grafika je hrozná!"
tak, už není potřeba bitchovat
https://www.youtube.com/watch?v=O63s6n0eYDk
"ty animace jsou hrozný!"
"ten voice acting je hroznej!"
"ten scénář je hroznej!"
"ta grafika je hrozná!"
tak, už není potřeba bitchovat
Studio tour
https://www.youtube.com/watch?v=HUBBLlMWOjg
Rozhovor s Viktorem Bocanem
https://games.tiscali.cz/datum-vydani/be ... an-z-warhorse-296733
..wow, solidní čistka :D
https://www.youtube.com/watch?v=HUBBLlMWOjg
Rozhovor s Viktorem Bocanem
https://games.tiscali.cz/datum-vydani/be ... an-z-warhorse-296733
..wow, solidní čistka :D
@kuler91 (03.07.2017 00:16): Souhlas.
@Bodkin (02.07.2017 19:11): Tak to je fajn info ... :)
@StriderCZ (02.07.2017 17:45): Ok, odpovím ti tady, nemůžu najít heslo na fórum...
Nic ve velkém se už měnit nebude. Na to je už příliš pozdě.
Následujících pár měsíců se ale bude masivně ladit... všechno. A to především boje, kde většina zbraní i brnění má jen prvotní nástřel statistik a vlastně i ti NPC jsou nenastavení (a pro potřeby E3 trochu připumpovaní), takže pak se nebude snad dít těch 5 šípů v ksichtě a nevadí mi to.
Žádné sekání oudů, hlav a vyhřezování střev nebude. Není to technicky možné (v tuto chvíli). Ale pořád by to mělo vypadat o něco lépe (a krvelačněji), než to vypadá teď.
Shrnuto: Mordhau z toho už logicky nebude (KCD nebyl stavěn jako online arénová rubačka), ale boj projde ještě natolik rozsáhlým polishem, že snad pro většinu lidí ten 'opruz' zmizí, nebo se alespoň co nejvíce minimalizuje.
Nic ve velkém se už měnit nebude. Na to je už příliš pozdě.
Následujících pár měsíců se ale bude masivně ladit... všechno. A to především boje, kde většina zbraní i brnění má jen prvotní nástřel statistik a vlastně i ti NPC jsou nenastavení (a pro potřeby E3 trochu připumpovaní), takže pak se nebude snad dít těch 5 šípů v ksichtě a nevadí mi to.
Žádné sekání oudů, hlav a vyhřezování střev nebude. Není to technicky možné (v tuto chvíli). Ale pořád by to mělo vypadat o něco lépe (a krvelačněji), než to vypadá teď.
Shrnuto: Mordhau z toho už logicky nebude (KCD nebyl stavěn jako online arénová rubačka), ale boj projde ještě natolik rozsáhlým polishem, že snad pro většinu lidí ten 'opruz' zmizí, nebo se alespoň co nejvíce minimalizuje.
@StriderCZ (02.07.2017 17:45): nejzbytečnější je chodit srát na hajzl a číst horoskopy, dizkuse je od toho si vyměnit názory a přiučit se.
Někde jsem četl, že nejzbytečnější lidskou činností je přispívat názory v internetových diskuzích. Nicméně...
Vzhledem k tomu, že mně KCD zajímá a zároveň sere co se týče soubojového systému, tak jsem se rozhodl napsat přímo vývojářům na forum:
Prostě pokus ve stylu: ne jen planě nadávat, ale zkusit něco změnit.
Pokud budete mít ochotu zkusit změnit názory vývojářů na to, jak dokonalý a propracovaný soubojový systém vytvořili, může zkusit zde
https://forum.kingdomcomerpg.com/t/soubojovy-system-vyhrady/33338
Vzhledem k tomu, že mně KCD zajímá a zároveň sere co se týče soubojového systému, tak jsem se rozhodl napsat přímo vývojářům na forum:
Prostě pokus ve stylu: ne jen planě nadávat, ale zkusit něco změnit.
Pokud budete mít ochotu zkusit změnit názory vývojářů na to, jak dokonalý a propracovaný soubojový systém vytvořili, může zkusit zde
https://forum.kingdomcomerpg.com/t/soubojovy-system-vyhrady/33338
@Shoggot (01.07.2017 10:14): Ochranou ti však musí být pouze tvá mužná, ochlupením porostlá hruď.
@Bodkin (01.07.2017 15:04): To si strká Vávra do prdele než píše něco o světě?
Doufám, že půjde hru projít s fist-only jako pravý muž.
@StriderCZ (30.06.2017 21:08): já bych tam dal fyzikální animačku že mu v tý kroužkový zbroji a podšívce zůstane ta ruka viset jako vůně do auta. :) Ale krev by to chtělo, skříkance ne, to je blbost u zbroje ale spíš jen takový to stékání po těle a zabarvení podšívky atd.
@StriderCZ (30.06.2017 21:08): To mě osobně je jedno ... raději nereálně odsekávat končetiny, než mlátit někoho smetákem po hlavě.
Ve videu tvrdili, že je těžké jen tak useknout ruku někomu, kdo má brnění typu kroužkové zbroje. jen jaksi zapomněli fyziku
Můžeš zkusit vykrýt sečnou ránu rukou v kroužkové zbrani a spoléhat, že v lepším případě ti ji jen zlomí.
A mimochodem, krev teče jen z tvé osoby...
, na setrvačnost. prostě když má předmět nějakou hmotnost a kinetiku, tak sice ruku neusekneš, ale
Můžeš zkusit vykrýt sečnou ránu rukou v kroužkové zbrani a spoléhat, že v lepším případě ti ji jen zlomí.
A mimochodem, krev teče jen z tvé osoby...
, na setrvačnost. prostě když má předmět nějakou hmotnost a kinetiku, tak sice ruku neusekneš, ale
@RXQ79rudax (30.06.2017 20:02): Jo to jsem taky viděl, bylo to vtipný. :D