Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Takže rychle z X naskenovaných ksichtů různých původů (wh lidi, herci, normální lidi) se vybírali ksichty, které se nejvíce hodili určitým postavám a takhle to dopadlo. (Jak je to v jiných hrách nevíš, protože dotyčné nepoznáš po ksichtu. Stejně jako to nepoznáš u všech ostatních kdo není Dan)

Ten quest se masakrováním koní je docela dobrý průměr na počet mečování se v questech. Jsou tam i takové, kde je toho více. Je jich dost takových, kde je toho mečování ještě méně. Ringo by to neváhal označit za špinavou adventůru, protože grindit na max level dá set sakra práce (jestli to vůbec půjde). Ale zase můžeš padnout na tři eventy po sobě a pak se toho zabíjení odehraje více...

@GodOfTheSick (27.08.2017 17:09): Dotyčný možná ne, ale jeho kumpáni o pár metrů vedle zase jo...
@Guldy (27.08.2017 16:20): Může slyšet? No a? Když za někým stojíš 10 metrů, tak se na něj klidně můžeš rozběhnout, vrazit mu nůž do zad a dotyčný vůbec nebude schopen reagovat. Tohle se mi stává běžně v lese. Všude ticho, jenom se ozývá dupot mého běhu, ale lidi jsou hluší a uskakují přede mnou na poslední chvíli. Klišé jsem myslel krčení a pomalou chůzi, které je ve všech stealth hrách. Pokud to v KC aspoň vyvolá na veřejnosti podezření tak je to v pořádku.
V kedny japonsky hre bylo kradeni vyreseny nasledovne. Postava si proste stoupla za toho koho chtela okrast a jedinou vec co udelala bylo to ze proste rychle svihla rukou. Behem toho zapracovali cisla skillu a statistik a proste sem to ukrad nebo ne. Kdyz ne byla sance ze me chytej v zavislosti opet na cislech. zadny saskovani s krcenim tam nebylo a pritom to pusobilo celkem prirozene.

Jedna moje znama nedavno hrala Horizon kde teda to krceni neni kvuli kradeni ale kvuli tomu aby postavu nevideli nepratele. A ona celou hru az na par vyjimek (splhani atd) odehrala prikrcena, pohybovala se kotrmelci kupredu. byla z tech robotu tak vystresovana ze se bala postavit :)

Nebude v tom KCD to ze u cesty je trs travy 2x2m a kdyz se v nem prikrcim a pojede kolem kohorta vojaku tak me neuvidi ze ne? :)
@GodOfTheSick (27.08.2017 14:50): Tech situaci je vic, neni to zase tak primocary. Kdyz se podivam na to video, tak scenar, ktery vidim, si plizeni nizko, pomalu a potichu vylozene zada. Ale je to jenom tva volba. Kdybys sel normalne, tak te ten target muze slyset. Videl jsem lidi, kteri to ale delali na vsechny situace, coz je jenom zlozvyk z jinych her. Na druhe strane, pokud bys neco takoveho predvedl mezi lidmi (kteri nejsou slepi), tak to hned vyvola pozornost - jako v realu. Zkus jit na Vaclavak a krcit se tam mezi lidma a uvidime, jak tento experiment dopadne. A takhle to mame i my! Navic si jeste rad poslechnu, v jakych dalsich hrach to je timto zpusobem zpracovano, kdyz to je teda to klišé :)
Kurva, teď jsem omylem klikl pryč a zmizel mi rozepsaný příspěvek, kde jsem všechno důkladně vysvětlovat jak to funguje, vypadá a tak.

Ale už se mi to nechce psát znova, tak máte smůlu.
Když je řeč o funkčním stealthu, tak je s podivem, že realistická hra přebírá nesmyslné klišé z ostatních stealth her, tedy plížení v podřepu a pomalu. V reálu je to úplně naopak. Když budu chtít zezadu někoho okrást, tak se budu pohybovat vzpřímeně, po špičkách a rychle.
Tak i kdyby souboje nebyly nic moc, tak dycky můžeš hrát za kouzelníka! :)
@Flowerpot (27.08.2017 11:28): jasně, takhle to ale má být, aspoň dle toho, co tvrdí warhorse. Nebude to jak v ostatních RPG kde jsou banditi na každém rohu, a když ne banditi tak monstra/zvířata. Navíc se většině soubojů ve hře půjde vyhnout, je tu i funkční stealth. Nebo když někoho nebaví meče, tak může jet ten luk.
Mě pořád hrozně štve, že ty souboje jsou first person a nejde to přepnout. To mě prostě nebaví, rád se v soubojích dívám i na svou celou postavu.

Bican sice může říkat, že hráči nejsou pitomci a vědí, že když ten meč ve first person nevidí (když mají ruce nad hlavou apod.), tak že tam v reálu je a nezmizí... jenže v reálu máte X dalších smyslů, díky kterým víte, že ten meč nějak držíte, i když ho zrovna nevidíte a koukáte na soupeře. To vám prostě PC hra, kde využíváte jen zrak a sluch, nikdy nemůže nabídnout.
@Paul (27.08.2017 11:22): Tak mojím riešením by samozrejme bolo (ako obvykle), keďže každý súboj je teda ten miniboss fight (a zdá sa, že to časom žiadna zvláštna bžunda nebude), tak drasticky znížiť počet súbojov a spraviť ich zaujímavejšie. Takto sa trochu bojím ryborakosti s tým, že si od obidvoch vezme to horšie - od hack & slash generičnosť, od proklamovanej realističnosti zdĺhavosť.
@kuler91 (27.08.2017 09:28): tak s těmito výtkami souhlasím, problém je že tyhle nedostatky vyniknou i díky tomu že to není scifi ani fantasy, nemaj se tu jak schovat za spoustu typů enemáků apod.
@Paul (26.08.2017 20:27): Myšlenka dobrá, ale ty souboje furt vypadají na jedno brdo ... všechno to vypadá jako "miniboss" fight ... nepřátelé mají stejné pohyby, stejně se chovají a v té hromadné bitvě občas působí jako totální retardi až to trošku vypadá komicky. U těch soubojů se mi také nelíbí to, jak nepřátelé okamžitě reagují ... viz ta bitva ... ten úvod, kdy se vystřelí do protivníků jeden šíp a oni ve stejnou chvíli jak roboti zvednout štíty a rozeběhnou se, vypadá to trošku nepřirozeně stejně jako celé souboje, kdy nepřítel reaguje na můj postoj ? a je schopný v něm "kroužit" několik vteřin ... Nelíbí se mi, když mám luk a nepřítel, který se běží pro férovku drží štít na boku a vůbec si nekryje tělo a čeká na to, až dostane šíp do hlavy ...
Snad je to trochu pochopitelné, ale největší problém vidím v AI, vím, že se hra nemůže srovnávat s největší AAA produkcí, na to tu nejsou zdroje ani lidi, ale furt mě mrzí ty souboje, kterou budou asi po pár soubojích spíše opruz, jinak se mi to dost líbí :)
Jo a trochu gore by neškodilo :D
Dobry den, nedokazete prosim nekdo odhadnout jak velkou roli bude v pribehu hrat NPC s tvari pana Vavry?
A druha otazka. Dokazete si vzpomenout na jinou velkou hru, kde se vyvojari obsadili do hlavnich roli?
@Jab (26.08.2017 20:35): ale to z toho nedělá minihru. Aspoň ne v tom pejorativním slova smyslu. Chápu že bys z toho raději jednoduchý mlácení, každej má rád něco jinýho. Ale jednoduchý mlácení nabízí každá jiná podobná hra (ať už Skyrim nebo Chivalry či Mordhau). Tohle bude trochu něco jinýho a já to tedy vítám. Samozřejmě, mít tam dva combat systémy pro všechny lidi by bylo hezký, ale moc to nejde dohromady s realitou vývoje omezeného časem a penězi, nemluvě o tom že by se musel předělat celej RPG systém kterej souboje governuje.
Takže je to složitý, mnohem těžší než jen klikat tlačítko a proto je to minihra... Aha.
@Paul (26.08.2017 20:27): No... To právě dost zní, jako minihra. Pročež souhlasím. Raději bych v nich viděl také více dynamiky. Ale takhle... Věřím, že tenhle důraz na realismus u soubojů určitě vícero lidí nadchne. Já bych ocenil jejich hloupou hack and slash verzi pro větší dynamiku hry. Pokud by to šlo v menu nastavit, tak budeme spokojení všici.
@kuler91 (26.08.2017 20:09): v čem proboha. V tom že můžeš mířit na různý části těla, což je něco co 99% melee her neumožňuje? Že můžes předstírat útok jedním směrem a pak ho vést jinudy? Že si musíš hlídat staminu jinak chcípneš ani nevíš jak ? Že musíš dávat pozor na crowd control a pohybovat se tak abys nebyl obklíčen?
@Bodkin (26.08.2017 17:05): tak, ono je to uz dost dlouho co to napsal. Ale kazdopadne strasak ve skrini to je slusnej, a zacina dost chrastit:) Ja jako fanousek Bethesdy a jejich her bych asi mel taky prudit, ale bohuzel mistra Vavru mam docela rad, a velmi casto se z jeho nazorama ztotoznuju, takze si na KCD udelam nazor aniz bych do toho tahal Skyrim, snad doufam, neslibuju, ale chtel bych:)
@Paul (26.08.2017 16:39): Jo taky doufam, uz jen kvuli tem 100 duvodum o Skyrimu co Vavra napsal, to mu plno lidi jen tak nezapomene a roznesli by ho na kopytech jestli neudela dobrou hru, obvzlast kdyz se to prelozilo i do anglictiny a putuje to po ruznu internetem:)
Mě trochu překvapuje ta ochota Warhorse ukazovat furt takhle nedodělanou hru. Pak se nemůžu divit když na redditu (atd) čtu komenty např.

Yeah, that was my impression from playing the Gamescom demo. The animations and combat all felt awkward and janky, playing it killed most of my interest in the game.

Samozřejmě chápu že potřebujou marketing a zvyšovat povědomí..ale ať chceme nebo ne, prezentace dělá hodně. Není náhoda, že se většinou z AAA her ukazujou perfektně polished kousky s finální animací atd. Když kouknu na ten 4 roky starej prototyp, tak jsou v něm ty dialogy snad nabušenější než v tom gamescom buildu :)
Hele, vypadá to lepšie, než som si myslel. Dokonca som znovu trochu dostal chuť si to vyskúšať, až to vyjde. Trochu. Ale stále mi to príde nejakým spôsobom... skľučujúco zastaralé čo do mechanizmov? Neviem, I can't put my finger on it.

A frekvencia klišé v dialógov žiaľ naprosto naplnila moje očakávania. Nuž, čo.
No úplně skvěle to nevypadá. Ale celkově je grafika docela solidní. Witcher 3 je určitě dál, ale i ta KC:D se dobře dívá. Za mě to vypadá dobře. A odrazuje mě jen přespříliš realistický soubojový systém (a další obdobné prvky).
Mně asi nejvíc podle toho videa vadí ty silné přechody mezi normálním hraním a dialogy (jak utichne na chvíli zvuk a obraz má stmívačku) a pak přechod do a z cutscén mi přijde taky takový násilný. Ta cutscéna se odehrává na stejném místě, kam hráč přišel. Ten střih mi vždycky přijde jako kdyby najednou hra chtěla ukázat, co se děje o pár kiláků jinde. Vždycky se mi třeba líbilo, jak je to v Uncharted, kde střihy do a z cutscén moc nejsou, ale hra plynule změní úhel kamery z herní na tu filmovou. Na druhou stranu je pravda, že Uncharted je 3rd person hra a tohle je FPS, takže to asi nějak moc dobře takhle udělat nejde.
@valcik (26.08.2017 00:19): Souhlasím, už mi tam jen přijde rušivé to statičtější chování postav při konverzaci. A taky jak tam jeli na koňi a zatáčely kolem své osy, to byly jediné rušivé elementy kterých jsem si všiml.
Video z gamescom buildu
https://www.youtube.com/watch?v=nS3i-01MD3o
Zajímala by mě platforma, protože to vypadá znatelně hůř než stará PC beta (hlavně textury, voda..)
Cutscény už vypadaj skvěle. Je tedy bizár mít tam Vávru s tímhle hlasem, ale v pohodě, kdybych jeho normální hlas neznal, tak by mi to asi tak divný nepřišlo (ikdyž zní krapet stařeji než vypadá). Ale jinak fakt super.
Ale ty dialogy ve hře... doufám že je to ještě prostě nedodělaný a že budou ty dialogy vypadat ve finálce mnohem líp. Ten automaticky generovanej lipsync a chybějící animace působí stále hrozně. Ale dovedu si představit, jakej ve studiu musí panovat crunch aby se to stihlo.
Ještě mě trochu zarazilo, jak Jindra utíkal před tím banditou v lese, tak že ten bandita ho pronásledoval až na tu farmu. Přijde mi logičtější že když jindra zdrhá o život, tak aby se na něj bandita vykašlal a vrátil se.
Ale jinak potenciál tu je prostě obří a těším se až si tyhle questy budu hrát sám, wtz.