Diskuze
@M.a.t.t. (07.02.2019 09:49): +1
Někdo u her hledá realismus a ten je pro něj zdrojem zábavy. Já se naopak nebudu trápit tím, že Geralt by meč přes záda nikdy nemohl vytáhnout a animace pohybu jsou tak ve hře "podvedené". :)
Ostatně realistické hry na hrdiny by vypadaly tak, že by polovina party zemřela v prvním souboji a jeden rek by se třebas zvládl doplazit do Kuldaharu a tam vykrvácet pod dubem. Ani ta hudba by mu do toho nehrála, páč to také není realistické.
Historií bych pak už vůbec nemával. Hru nehraji, aby mi po prvním zásahu mečem vyhřezla střeva. :)
@musa (07.02.2019 07:54): I to hrálo roli. Kolik parádních doplňků zbroje a uniformy měly, aby třebas řítící se jízda vypadala impozantně. ;)
Někdo u her hledá realismus a ten je pro něj zdrojem zábavy. Já se naopak nebudu trápit tím, že Geralt by meč přes záda nikdy nemohl vytáhnout a animace pohybu jsou tak ve hře "podvedené". :)
Ostatně realistické hry na hrdiny by vypadaly tak, že by polovina party zemřela v prvním souboji a jeden rek by se třebas zvládl doplazit do Kuldaharu a tam vykrvácet pod dubem. Ani ta hudba by mu do toho nehrála, páč to také není realistické.
Historií bych pak už vůbec nemával. Hru nehraji, aby mi po prvním zásahu mečem vyhřezla střeva. :)
@musa (07.02.2019 07:54): I to hrálo roli. Kolik parádních doplňků zbroje a uniformy měly, aby třebas řítící se jízda vypadala impozantně. ;)
@musa (07.02.2019 07:54): ses ve hre , ne na bitevnim poli nebo na sofistikovane prednasce znalcu historie (90% hracu o tom vi kulovy) :) Prilisna realisticnost ve hrach byva spis ke skode nez k uzitku.
@musa (07.02.2019 07:54): Ani nie, pokiaľ vychádzame z predpokladu, že hry by mali primárne baviť. Niekomu môže každopádne vyhovovať aj tento ťažkopádny realistickejší súbojový systém (realistickejší pritom ešte neznamená dokonale realistický), hoci nie je najideálnejšie implementovaný a niekomu zase nie. Je to iba vec názoru, nič viac.
Rozhovor o budovaní cti ma v tom DLC rozrehotal, jo jo tak to má byť.
@Walome (07.02.2019 08:42): kazdej slusne vychovanej dacan by byl pred Ebenem nervozni
Čo urobil Eben? Prečo by som mal byť nervózny pred ním a nie pred kamerou?
@Allin (07.02.2019 08:18): vávra mě trochu sral s tím jak uhýbá pohledem
https://www.youtube.com/watch?v=3-qeknQ1UxY
@Walome (07.02.2019 08:42): kazdej slusne vychovanej dacan by byl pred Ebenem nervozni
Čo urobil Eben? Prečo by som mal byť nervózny pred ním a nie pred kamerou?
@Allin (07.02.2019 08:18): vávra mě trochu sral s tím jak uhýbá pohledem
https://www.youtube.com/watch?v=3-qeknQ1UxY
@Allin (07.02.2019 08:18): tak Vavra je typickej neurotickej introvert, kteryho osud zaval do role alfa samce a pred tv kamery. To bych mu nezazlival. Ja jsem taky introvert a vystupuju pred lidma a taky z toho nejsem nadsenej :D ale jestli se skrabu, to netusim, nikdy me nikdo nenatacel :(
A hlavne - kazdej slusne vychovanej dacan by byl pred Ebenem nervozni.
Edit: jezis to tricko :D
Edit2: tak dokoukáno, nepřijde mi, že by se nějak drbal :D mně se to moc líbilo, ten Eben tomu dodává něco úplně novýho, než všechny rozhovory předtím.
A hlavne - kazdej slusne vychovanej dacan by byl pred Ebenem nervozni.
Edit: jezis to tricko :D
Edit2: tak dokoukáno, nepřijde mi, že by se nějak drbal :D mně se to moc líbilo, ten Eben tomu dodává něco úplně novýho, než všechny rozhovory předtím.
@Charllize (06.02.2019 19:58): jo zajímavý rozhovor, ale vávra mě trochu sral s tím jak uhýbá pohledem škrábe se, jak by byl poprvé v televizi, ale on to tak asi dělá normálně co. A klasika amíci dělají všechno špatně, ale on dělá vše dobře :). Jsem zvědavý na ten film co natočí:) a ten kůň, že ho dělal jeden člověk cca 3 roky, taky drsné no. Zajímalo by mě jak dlouho dělali koně v RDR2:) tam se beztak 3 roky srali jenom s varlatama :)
Tohle je ale vskutku stupidní názor. Souboje jsou ve hře A lepší než ve hře B, jsou sice dokola stejné, lehčí, nerealistické atd., ale hezky vypadají? Ihned dám vědět historikům, že úspěch v dobové bitvě záležel na elegantním a pohledném pojetí.
@M.a.t.t. (06.02.2019 22:25): Já pointu chápu, jen konstantuji fakta.
@Gordon (06.02.2019 22:12): Irelevantné, pointa bola iná.
@Gordon (06.02.2019 22:15): V KCD to nevypada tak dobre pac to je spis tak nejak jak by to bylo v realu. Chvilema to pripomina bitevni sceny z Boormanova Excaliburu, coz je fajn. Origins je hra pro potechu oka, coz dela taky dobre.
@Charllize (06.02.2019 22:15): Jo, "vypadají dobře", to je asi tak všechno, na obraz taky necivíš hodinu v kuse.
@Gordon (06.02.2019 22:14): Jo jsou, ale vypadaj dobre :)
@M.a.t.t. (06.02.2019 22:10): Tak to bacha kámo, divočáky jsme museli vypnout, protože to byli stroje na zabíjení, který se nedali jen tak zastavit.
@Gordon (06.02.2019 22:12): Tak tak, ve válkou zbídačené zemi se člověk musí víc bát smeček hladových psů, než nějakýho vlka.
@Gordon (06.02.2019 22:12): Tak tak, ve válkou zbídačené zemi se člověk musí víc bát smeček hladových psů, než nějakýho vlka.
@Charllize (06.02.2019 22:13): Já ty bitvy v AC hrál, jsou nudný, zbytečný a vždycky naprosto genericky stejný.
@Gordon (06.02.2019 22:10): a nojo porad, a stejne na oko ty bitvy v AC pusobej lip nez to co je v KCD :)
@M.a.t.t. (06.02.2019 22:10): Vlk by tě v KCD ani nenapadl, protože vlci na lidi neútočí. Je to stejný mýtus jako žraloci.
@Paul (06.02.2019 21:57): Hovorím presne o tej neohrabanosti. Akonáhle sa biješ s jedným oponentom, je to zaujímavé a OK. V masových súbojoch je to však ako za trest a jednoducho mi to nepríde zábavné. Áno, z podstaty je to sympatické aj mne, pretože je to niečo iné, ale celkovo dúfam, že v dvojke sa súbojový systém dočká masívnych zmien. Momentálne ťa nemôže v lese napadnúť, ani diviak, či vlk, pretože to ako je to celé vymyslené, by im to ani neumožňovalo.
@Charllize (06.02.2019 21:47): V AC nemáš realistický šerm a asi dvacet hitboxů a ani kolizní model a ani skill a progrešn systém.
@Paul (06.02.2019 21:57): Jo ja vim, ale opticky to pusobi ze za rok, po Origins:) Ale hlavne si delam srandu, ses moc zamerenej na fakta :)
@Charllize (06.02.2019 21:47): myslíš za 3? (Dělal to Syndicate Ubi Quebec, vývoj začal v 2015)
@M.a.t.t. (06.02.2019 21:55): souboje v Odyssey mě vcelku bavily, ale jsou dost jednoduchý a po odemčení všech skillů už kompletně statický. Na KCD jsem zvědav, z bety mi přišly mechanicky zajímavý, ale neohrabaný. Nicméně ta jejich physics podstata je mi sympatická.
@M.a.t.t. (06.02.2019 21:55): souboje v Odyssey mě vcelku bavily, ale jsou dost jednoduchý a po odemčení všech skillů už kompletně statický. Na KCD jsem zvědav, z bety mi přišly mechanicky zajímavý, ale neohrabaný. Nicméně ta jejich physics podstata je mi sympatická.
Tak súboje v Assassin's Creed sú zábavnejšie ako v Kingdom Come, kde sú hlavne davové strety pomerne chaotické a neprehľadné. Slovo do bitky :)
@Paul (06.02.2019 21:45): a sfoukli to za rok, kluci sikovny ubisofti :)
@Charllize (06.02.2019 21:42): to je sice možný (ikdyž trochu hrušky s jablkama, jiný enginy prostě pracujou jinak), ale zase bitky v AC jsou naprosto o ničem a zbytečný, ani je v podstatě není potřeba dělat, maj vždy stejnej průběh, je to jen gimmick.
@Paul (06.02.2019 21:40): tak me to taky pobavilo zejo. Je jasny ze to nemuze bejt jen pro znalce:)
Ale tak treba v tom poslednim AC mas bitvy se 150 panakama a muzes bojovat se vsema, kam se Vavra hrabe:)
Ale tak treba v tom poslednim AC mas bitvy se 150 panakama a muzes bojovat se vsema, kam se Vavra hrabe:)
Ježiš tak je to nehráč, vždyť to tam sám říká, fakt nevím co čekáte zrovna od Ebena a tohohle pořadu. Mě to pobavilo, prostě pohled nooba a vyjevení nad tím jakej je gamedev clusterfuck, Vávra zábavnej.
@Charllize (06.02.2019 21:24): hlavne se ho pta na uplny debility :(
@ntz (06.02.2019 21:23): je to strasny :) Chudak Vavra, je jak ucitel v prvni tride co vysvetluje abecedu. Vsak on Eben ma za to ze hry jsou pro deti ..
@Charllize (06.02.2019 19:58): koukam na to, a to jelito erben dela fakt bud blbyho a nebo blbej vopravdu je ...
Na plovarne s Vavrou 21:10.
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1093 ... e-s-danielem-vavrou/
https://www.ceskatelevize.cz/porady/1093 ... e-s-danielem-vavrou/
@Paul (06.02.2019 13:17): Ta poslední možnost... kinda.
@Bodkin (06.02.2019 13:15): ty už nejsi ve warhorse? Nebo tě tam zavřeli do kumbálu a nemáš přístup k aktuálním designům a buildům? Nebo sarcastic trolling? :)
@Paul (06.02.2019 13:12): Že jsem taky zvědavý.
@Bodkin (06.02.2019 11:27): Tím same myslíš co? A ta featura bude čokl, že jo :p
A skalický farář je stále zaseklý v Sázavě v kostele... Co kvituju s povděkem, jsou lampy na hracích stolech. Třeba to jednou půjde dohrát.
@Paul (06.02.2019 10:56): Same.
Jsem zvědav co bude ta nová featura ve Woman's Lot. A jestli to chápu správně, tak tam bude playable questline Terezy, ale i nějakej novej kontent pro normální kampaň Jindry.
"Nové DLC pro Kingdom Come vás zabaví na tři až pět hodin," láká jeho designér Ondřej Bittner
https://www.youtube.com/watch?v=g_-TazvMzzs
https://www.youtube.com/watch?v=g_-TazvMzzs
@ntz (04.02.2019 20:28): Taky tak. Protože Když je něco oblečené na mrtvole, tak už to nikomu nepatří :)
@davidjaho (04.02.2019 22:11): pro me je nejdulezitejsi moda a styl co se tyce oblikani a zbroje
@Eleanor (04.02.2019 17:58): Tak plížení a omračování tak jako všechno a to procvičováním. ;-)
Mimochodem já taky roleplayuju, nekradu a že bych měl málo peněz to teda říct nemožu. Jo nechodim v nejnabušenější zbroji a nejdrahších hadrách, ale dá se vpohodě žít.
Mimochodem já taky roleplayuju, nekradu a že bych měl málo peněz to teda říct nemožu. Jo nechodim v nejnabušenější zbroji a nejdrahších hadrách, ale dá se vpohodě žít.
@Eleanor (04.02.2019 20:23): ja v kc:d nekradu, tu hru si fakt roleplayuju a vim, ze Henry by nekradl
@ntz (04.02.2019 19:15): Dobrá rada, zvlášť, když k tomu ta hra přímo nabádá. ;-) Třeba situace s Karlem před vstupem do kláštera, kdy se má okrást Manfred. ;-) Nebo taky to, že za úkoly dostaneš daleko míň, než za prodej kradenejch věcí. Jestli tvůrci nechtěli, ať hráči kradou, měli víc platit za questy. :D
@Eleanor (04.02.2019 17:58): Češi, prosíme, nekraďte.
Nevíte náhodou, jestli se dá naučit okrádání lidí i od někoho jinýho, než od mlynáře Peška? Toho mám totiž bugnutýho - pořád mě chce učit okrádat, i když se mi to už jednou úspěšně povedlo a chvilku byl quest splněnej, tak teď už zas splněnej není a navíc splnit ani nejde (dýka v jeho kapse jde označit, ale už nejde ničím vzít a pak mě mlynář vždycky uvidí). Je tam tedy nějaká jiná postava, u níž bych si mohla zlepšit okrádání? :O Vylupování truhel a zámků není problém, k níže zmíněnému opatovi do seznamu jsem se celkem v poho dostala v nosi se šperhákem, klíče jsem nepotřebovala, ale když musím někoho přímo okrást, nastává problém - musím ho zabít a pak okrást. :-/ Přede dík za odpověď. Jo a další problém - nevíte, kde se naučit omračovat a nosit těla? A neříkejte, že jenom u Peška! :D
@strejdafido (03.02.2019 20:02): Aha, tak si asi pletu dveře, když si ho mohl okrást ve spánku. Už je to dlouho, co jsem to hrál v klášteře, ale myslím si, že jsem snad prolezl všechno co šlo a chodil na noční výpravy mimo klášter. Jen si nepamatuju, jestli to bylo klíčema nebo velkým skillem v páčení.
@Luďa (03.02.2019 19:55): Ale toho už jsem okradl když spal a klíč od těch dveří u sebe neměl :-(
@strejdafido (03.02.2019 19:30): Asi by tam měl pasovat klíč od převora. Ráno při mši je šance ho potkat na pár sekund samotnýho.
Mohl by mi někdo poradit s questem? Jde o nahlédnutí do seznamu noviců v opatově kanceláři. Ke dvoum zámkům mám klíče a od posledních dveří ne, spí tam převor. Je to na mě moc těžký zámek a zlámu všech 15 paklíčů co mám, bez výsledku. Nevíte někdo, jestli od toho existuje klíč? Díky
@pipboy (03.02.2019 18:26): @pipboy (03.02.2019 18:26): Velký bugy jsem neměl ani při vydání, ale nedělal jsem moc "kraviny" hrál tak nějak jak to asi bylo zamýšleno. Sem tam narazím na bug i dnes, ale jsou to spíš takové, co člověka rozesmějí, než naštvou. Možná kdyby se fakt člověk snažil tu hru rozbít a hrál úplně nelogicky, něco by se asi rozbít určitě podařilo. Hrát a dohrát se to dá dokonce i na PS4 (já si to přes nekonečný loadingy, rozmazaný textury, neviditelný baráky a 20 FPS užil náramně), ale určitě bych to dal na PC a na SSD, jestli máš možnost. ;).
DLC: Zatím jsem nekoupil lovestory ani ten poslední datáč (zahraju, až poskládám komp), ale přijde mi, že všechny DLC si nejvíc užiješ při rozehrané hře a ne až po dohrání. Já hrál zatím jenom vesnici a ta postrádá po dohrání hry smysl, protože největší zábava tam je v tom shánění peněz mordováním kumánů.
DLC: Zatím jsem nekoupil lovestory ani ten poslední datáč (zahraju, až poskládám komp), ale přijde mi, že všechny DLC si nejvíc užiješ při rozehrané hře a ne až po dohrání. Já hrál zatím jenom vesnici a ta postrádá po dohrání hry smysl, protože největší zábava tam je v tom shánění peněz mordováním kumánů.