@Bodkin (14.02.2019 14:35): Ty děláš jak kdybyste tam měli nějaký ženský. Dyť se jich bojíte.
Diskuze
@Walome (14.02.2019 14:30): Pro všechny! Nehledě na pohlaví!
@Bodkin (14.02.2019 14:12): souhlasím. Já bych vousy dal povinně jako dresscode.
@Paul (14.02.2019 14:08): Už tam někdo něco hodil, aniž bych někam psal... kůůl.
@Walome (14.02.2019 14:08): Celé WH je jeden velký kult osobnosti, tak proč dělat PR jinak?
@Walome (14.02.2019 14:08): Celé WH je jeden velký kult osobnosti, tak proč dělat PR jinak?
@Paul (14.02.2019 13:57): to buď rád, že jsem tam ten spoiler na poslední chvíli dal, protože mi nejdřív nedošlo že ještě nemáš dohráno.
PR Warhorse je založeno na knírech a vousech :)
PR Warhorse je založeno na knírech a vousech :)
@Bodkin (14.02.2019 14:05): tak koukejte hasit. Pičfórky bych tam nedával, ještě henry dopadne jak geralt
@Paul (14.02.2019 13:59): Ano, hovořil jen a pouze o KC:D (2018), o ničem jiném se přeci neví ani zblo, protože nic neexistuje ;)
Edit: A pičfórky jsou kůůl, doufám, že je někdo namoduje do hry nebo je dají do pokračování!
Edit: A pičfórky jsou kůůl, doufám, že je někdo namoduje do hry nebo je dají do pokračování!
@Bodkin (14.02.2019 13:57): takže to na codexu od Tobiho blbě pochopili? Bohužel neumím německy abych si ověřil co tam žvatlá :)
na redditu už se vytahujou pičforky...
https://old.reddit.com/r/kingdomcome/com ... _story_is_over_main/
vaše PR fakt potřebuje upgrade
na redditu už se vytahujou pičforky...
https://old.reddit.com/r/kingdomcome/com ... _story_is_over_main/
vaše PR fakt potřebuje upgrade
@Paul (14.02.2019 13:30): Já to teda pochopil tak, že ty DLC (teda teď už jen to poslední) nebudou přidávat žádný 'Main questy' a Henryho voblouk je tedy ukončený.
Ale čert ví, PýjÁristům se nedá věřit ani slovo.
Ale čert ví, PýjÁristům se nedá věřit ani slovo.
@Walome (14.02.2019 13:40): číst spoiler nebudu když jsem to nehrál. Ale pamatuju si Ugrovo rozhořčení že to končí cliffhangerem a že příběh, ani ten hlavní quest, není ukončen. A jak Smejki tak Viktor Bocan dost jasně implikovali že pokračování bude navazovat a dokončí Jindrovo příběh.
@Paul (14.02.2019 13:30): co by nebyla, ukončený to bylo dostatečně. Za mě lepší než aby nějakej Jindra zabil velitele armády :D už tak to bylo místy přepálený až až :)
A teda hlavně ten příběh tam není nic dost osobní na to, abych někomu výrazně fandil. Prostě jsem byl jen účastník historických událostí a byl jsem spokojen.
A teda hlavně ten příběh tam není nic dost osobní na to, abych někomu výrazně fandil. Prostě jsem byl jen účastník historických událostí a byl jsem spokojen.
Mě by spíš zajímalo, jestli je tohle pravda:
"Main game won't be continued. DLC is going to be side stuff. Henry's story is over. Internally, they decided to move on despite the cliffhanger."
https://rpgcodex.net/forums/index.php?th ... age-231#post-6011671
"Main game won't be continued. DLC is going to be side stuff. Henry's story is over. Internally, they decided to move on despite the cliffhanger."
https://rpgcodex.net/forums/index.php?th ... age-231#post-6011671
@ntz (14.02.2019 13:04): první otázka tvého všedního snad musí být "jakpak jen dnes na DH řeknu, že jsem ajťák". Ne? :D
zas vychazej nejaky patche, jaktoze je to je vzdycky tak veliky ... mam:
1.7.2.1010_(25284) .. a chce to
-> 1.7.2.1010_(25284)_to_1.8.1.247dg_(27140) // 5GB, wtf
-> 1.8.1.247dg_(27140)_to_247e_(27165) // 8M
-> 247e_(27165)_to_247g_(27178) // 8M
nedari se mi najit changelog ... je to prosim nekde tady nebo delam neco spatne ???
pripadne mate-li nekdo nejakou poznamku k verzi ``1.7.2 (aktualne mam) -> 1.8.1 -> 247g'' tak se prosim podelte, protoze jako ajtak vim, ze nejnovejsi se nemusi vzdy rovnat nejlepsi
1.7.2.1010_(25284) .. a chce to
-> 1.7.2.1010_(25284)_to_1.8.1.247dg_(27140) // 5GB, wtf
-> 1.8.1.247dg_(27140)_to_247e_(27165) // 8M
-> 247e_(27165)_to_247g_(27178) // 8M
nedari se mi najit changelog ... je to prosim nekde tady nebo delam neco spatne ???
pripadne mate-li nekdo nejakou poznamku k verzi ``1.7.2 (aktualne mam) -> 1.8.1 -> 247g'' tak se prosim podelte, protoze jako ajtak vim, ze nejnovejsi se nemusi vzdy rovnat nejlepsi
TO: Bodkin
Nahlasujem bug, plním "zvuk psa" a idem sa ho naučiť, pes animačne bučí, ale počuť iba dážď.
Nahlasujem bug, plním "zvuk psa" a idem sa ho naučiť, pes animačne bučí, ale počuť iba dážď.
@Charllize (13.02.2019 20:21): Pŕŕ, pŕŕ, najskôr musia dorobiť KCD2 :)
@Aaron_Hill (13.02.2019 12:15): Súhlasím, tiež ma tento dokument zaujaol o to viac, že je to vlastne čístý dokument o stredovekom šerme, ktorý sa dokázal zafinancovať vďaka videohr,e čo je unikát. Chystám sa naň cez víkend.
@Aaron_Hill (13.02.2019 12:15): Súhlasím, tiež ma tento dokument zaujaol o to viac, že je to vlastne čístý dokument o stredovekom šerme, ktorý sa dokázal zafinancovať vďaka videohr,e čo je unikát. Chystám sa naň cez víkend.
@Sadako (13.02.2019 14:57): tak THQ Nordic nedavno koupil prava na Amalur, takze predpokladam ze asi neco delat budou, a Warhorse jsou na nejaky rpg jak delany :)
@Paul (13.02.2019 16:03): tyjo ja uz nevim podle me jsem to blbe precet, byl jsem v praci trosku roztekanej.
Od smejkiho
Further notes:
Nobody outside the old and new owners knew about this deal until yesterday evening. One of the major reasons of course is the fact that THQ is a publically traded company and leaking this could lresult in insider trading.
A third party has always had a majority stake in our company. We faced many grave challenges and at any time (like 3 occasions really) they could have just jumped on the brakes and dissolve the company altogether. This recent change means that now it will be a major company in the games industry who will be deciding our fate and not an individual who primarily dealt in energies.
So far nothing changes internally and it should remain as is for the forseeable future.
@Walome (13.02.2019 15:43): ehm, co je na tom veselýho? :)
Further notes:
Nobody outside the old and new owners knew about this deal until yesterday evening. One of the major reasons of course is the fact that THQ is a publically traded company and leaking this could lresult in insider trading.
A third party has always had a majority stake in our company. We faced many grave challenges and at any time (like 3 occasions really) they could have just jumped on the brakes and dissolve the company altogether. This recent change means that now it will be a major company in the games industry who will be deciding our fate and not an individual who primarily dealt in energies.
So far nothing changes internally and it should remain as is for the forseeable future.
@Walome (13.02.2019 15:43): ehm, co je na tom veselýho? :)
@Paul (13.02.2019 15:36): hezký to maj :)
"Takže hned po dodělání Woman's Lot začne produkce plnohodnotnýho pokračování."
:D
"Takže hned po dodělání Woman's Lot začne produkce plnohodnotnýho pokračování."
:D
Team will commence working on next
large unannounced project in H2 2019
Takže hned po dodělání Woman's Lot začne produkce plnohodnotnýho pokračování.
large unannounced project in H2 2019
Takže hned po dodělání Woman's Lot začne produkce plnohodnotnýho pokračování.
Investorská prezentace
http://www.thqnordic-investors.com/app/u ... -Studios-FINAL-1.pdf
http://www.thqnordic-investors.com/app/u ... -Studios-FINAL-1.pdf
Hru hraju až teď a moc se mi líbí. Vrátil jsem se do Skalice pro zahrabaný hrnek a mlátili se tam nějací debilové v plechu. Počkal jsem, až zbyde jen poslední unavený debil, kterého jsem zezadu bodnul mečem do hlavy.
A hle, mám z něho komplet brnění! Tohle se mi líbí.
A hle, mám z něho komplet brnění! Tohle se mi líbí.
"Tak a Warhorse už není nezávislé studio...." Naběhl mi na fb zdi titulek k článku o odkoupení od games.cz, nebojácně jsem rozklikl sekci komentářů...
"Davam Danovi rok, maximálně dva" *mrkající smajlík*
To byla ale nerozvážnost.
"Davam Danovi rok, maximálně dva" *mrkající smajlík*
To byla ale nerozvážnost.
Tak Vávrič už se chlubí novým autem :D ten si to fakt užívá.
@Charllize (13.02.2019 10:07): pokracovani Amaluru :)
Jen to ne!
Jen to ne!
@Hydr0gen (13.02.2019 13:58): To neví nikdo, ale pořád je to malá firma jejíž (ne)úspěch závisí na jednom produktu - neprodáš, tak končíš. Riziko u dvojky není zrovna malé a proč ho podstupovat znovu? Vávra s Klímou taky berou roha. Lepší vrabec v hrsti - 100 mega teď - než holub na střeše - dluhy potom. Kdyby si byli jisti, tak si podíl nechají a za pět let se napakují mnohem víc.
@GodOfTheSick (13.02.2019 11:51): Je zkušený obchodník, a proto má křišťálovou kouli a ví jak se budou prodávat videohry.
@Bodkin (13.02.2019 13:22): stejne ses vlastne podrekl:)
@Shoggot (13.02.2019 13:20): tuhle Vavra povidal ze naucit plavat psa by zabralo pul roku, a ty bys chtel aby plaval Jindra:)
@Bodkin (13.02.2019 13:22): Jednou tě dostanu. Ale vidíš, v pondělí si kupuju Kingdom Come, ve středu jste koupený. Nosím ti štěstí.
@Shoggot (13.02.2019 12:48): Bakala nemívá dlouhodobé investice. Nikdo nečekal, že by si Warhorse nechal delší dobu, než vyloženě potřebnou pro slušné zhodnocení. A vyšlo mu to moc pěkně, o tom žádná :)
Spíš by nám Bodkin mohl říct, jestli se šéfík nafoukne a sbalí prachy nebo bude otrokem vydavatele :-P
Spíš by nám Bodkin mohl říct, jestli se šéfík nafoukne a sbalí prachy nebo bude otrokem vydavatele :-P
@Bodkin (13.02.2019 13:16): Takže hlavní revoluční nová fíčura ve dvojce bude že se Jindra naučí plavat?
@M.a.t.t. (13.02.2019 12:08): Když i multimiliardový gigant šetří na používání podobných věcí, tak co s tím může dělat taková malá indie firmička?
Edit: Jo vlastně, nás někdo koupil. Ale stejně.
Edit: Jo vlastně, nás někdo koupil. Ale stejně.
@Shoggot (13.02.2019 12:48): Teď už to jen musí od THQ i s Vávrou koupit Soros!
@Shoggot (13.02.2019 12:48): tak uz ze same podstaty kdyz se nekdo vyjadruje na facebooku nema to v hlave uplne v poradku :)
@Paul (13.02.2019 12:06): ty prodeje na PC krabice vs digital me malem rozbrecely:(
@Paul (13.02.2019 12:06): ty prodeje na PC krabice vs digital me malem rozbrecely:(
@kuler91 (13.02.2019 11:57): Na Facebooku se už v komentářích pár lidí zlobí, že se "zaprodali", což takřka zjevně vždy vychází od lidí, kteří se k obchodování nejblíže dostali v sámošce při placení.
@GodOfTheSick (13.02.2019 11:51): Což o to, taky mu mohlo vyjít, že to poroste a přinese to zisk. Ale málo. Jen růst a přinášet zisk dneska nestačí.
@GodOfTheSick (13.02.2019 11:51): Což o to, taky mu mohlo vyjít, že to poroste a přinese to zisk. Ale málo. Jen růst a přinášet zisk dneska nestačí.
@sxg (13.02.2019 12:37): Nastav přímo českou zvukovou stopu, titulky nepotřebuješ (taky jsem byl trochu zmatenej).
@Aaron_Hill (13.02.2019 12:15): Dá sa na steame nastaviť čeština? Tie kratšie mi v CZ idú.
@M.a.t.t. (13.02.2019 11:05): co jsme si psali :)!?
Z jiného soudku, nevím kdy se dokument "Fechtbuch: The Real Swordfighting behind Kingdom Come" objevil, ale já si ho všiml teď (po přihlášení na homepage se mi video přidalo na Steam - jsem backer ''Baron'') . Za mě naprosto super záležitost, hodinka povídaní o dobovém šermu, šermířských školách, zbroji, bojovém umění a tak trochu na okraj i o hře. Pány Vytopila, Nůska, Kozu a Waschka bych vydržel poslouchat hodiny a hodiny. Mnohem zábavnější video, než předchozí ''The Making of'', které spíše recyklovalo vše už řečené.
Jo ty prodeje jsou super. To člověk skoro cítí jakousi národní hrdost!
@Bodkin (13.02.2019 11:43): Hádam nie ste Ubisoft, aby ste každým dielom kopírovali jednu a tú istú šablónu!
@kuler91 (13.02.2019 11:57): Když jsem to četl, vzpomněl jsem si na tuhle scénku ze Silicon Valley. :)
Jinak víc jak polovina kopií prodáno na PC, zbytek konzole
PC physical: ~136k
PC digital: ~998k
PC total: ~1134k
Console physical: ~424k
Console digital: ~442k
Console total: ~866k
Total physical: ~560k
Total digital: ~1440k
Total: ~2000k
PC physical: ~136k
PC digital: ~998k
PC total: ~1134k
Console physical: ~424k
Console digital: ~442k
Console total: ~866k
Total physical: ~560k
Total digital: ~1440k
Total: ~2000k
Ja bych se pocural smichy kdyby je koupila Bethesda :) Skoda !
@GodOfTheSick (13.02.2019 11:51): Myslím, že si zbytočne negativistický, blahoprianie je tu viac na mieste.
Naozaj by to mohlo byť pre Warhorse požehnaním.
No a, samozrejme, dúfam vo vyladenejšiu dvojku, ktorá bude stavať na engine jednotky, zoberie si to najlepšie z jednotky a ostatné prepracuje/vypustí.
Naozaj by to mohlo byť pre Warhorse požehnaním.
No a, samozrejme, dúfam vo vyladenejšiu dvojku, ktorá bude stavať na engine jednotky, zoberie si to najlepšie z jednotky a ostatné prepracuje/vypustí.