@Kwoky (09.09.2019 18:44): opravdu? :) Zvláštní.
Diskuze
@Kwoky (09.09.2019 18:44): Na jakém gamepadu? :)
Tak už asi vím, v čem je problém. Vypadá to jen na příliš "klidně" nastavené řízení. Vůbec jsem si toho pokročilého nastavení ovládání nevšiml. Jdu to prozkoumat.
A btw - na gamepadu se mi to ovládá úplně stejně jako na klávesnici :)
A btw - na gamepadu se mi to ovládá úplně stejně jako na klávesnici :)
@Kwoky (09.09.2019 13:41): Dobře Ty! :) Jo volant, to je můj sen. :) Musím se spokojit jen s ovladačem.
@Ronik (09.09.2019 14:38): +1 :)
@Ronik (09.09.2019 14:38): +1 :)
@Kwoky (09.09.2019 13:41): A špatná fyzika se u závodů pozná podle toho, že se blbě hrají na klávesnici?
Ještě zkusím volant. Na té hře je, zdá se, všechno dobře. Kromě fyziky jízdy.
Já hrával vždy i závodní hry na klávesce .. ale ve Forze jsem si navykl na controller a už si to neumím představit jinak :)
@Jab (08.09.2019 09:43): Jj, jakmile je nepředjedeš rychle, už se to špatně dohání, protože většinou vepředu je někdo hodně rychlej, kterej má dokonce rychlejší auto jak ty třeba na rovince.
A ano, taktiku opírání se o ostatní, popř. rychle bokem do svodidla taky praktikuju :D
A ano, taktiku opírání se o ostatní, popř. rychle bokem do svodidla taky praktikuju :D
@Bursoft (08.09.2019 00:05): Tak to zní dobře. To si závodník. :) To pak se s klávesnicí jde naučit.
Já stavím na základní taktice předjet co nejvíce lidí na začátku (díky AWD jsem při rozjezdu rychlejší) a pak třebas prvního vhodně trefit někde v zatáčce (přirozeně u toho zařvu "This is Forza!" :)). Plus auta na hlavní závody mám vytuněná dle toho youtube návodu níže. Hlavně to řazení je třeba upravit. Teď mi to přidalo u Vanquishe asi 50 km/h.
Já stavím na základní taktice předjet co nejvíce lidí na začátku (díky AWD jsem při rozjezdu rychlejší) a pak třebas prvního vhodně trefit někde v zatáčce (přirozeně u toho zařvu "This is Forza!" :)). Plus auta na hlavní závody mám vytuněná dle toho youtube návodu níže. Hlavně to řazení je třeba upravit. Teď mi to přidalo u Vanquishe asi 50 km/h.
@Jab (07.09.2019 21:55): 60%. Replay používám celkem často na začátku závodu, když neznám trať (chápej, ještě si tu trasu nepamatuju z free roamu). Ale nepočítám to. Jakmile všechny předjedu, tak není potřeba. Co jde, snažím se teď jezdit s RWD Laferrari, na zadokolku se hezky drží na zemi, ale když to nejde, tak Aventador. A teď budu zkoušet Mclaren F1, kterej je předělanej na top speed, ale je vytuněnej na AWD a celkem hezky se s ním jezdí... Každopádně když se vymaním z toho startovního bordelu na trati, tak dojedu na 99% první, pokud ne, tak udělám nějakou botu před cílem.
Tak 65%, zkusím bez toho ABS, zatím to nevypadá tak hrozně. A Kwoky mě navnadil, že bych zkusil bez revindů, to by hodilo 80%. Ale ve výsledku je to jedno, protože v té hře nejdou rozumně vydělávat peníze na tu hromadu contentu, nejvíc peněz jsem dostal z kasina..
Tak 65%, zkusím bez toho ABS, zatím to nevypadá tak hrozně. A Kwoky mě navnadil, že bych zkusil bez revindů, to by hodilo 80%. Ale ve výsledku je to jedno, protože v té hře nejdou rozumně vydělávat peníze na tu hromadu contentu, nejvíc peněz jsem dostal z kasina..
@Bursoft (07.09.2019 21:11): Tak my to porovnání na rozdíl od tebe máme. ;)
Btw kolikrát použiješ průměrně replay a jak se umísťuješ? Bonus máš 55%?
Btw kolikrát použiješ průměrně replay a jak se umísťuješ? Bonus máš 55%?
@Bursoft (07.09.2019 21:11): nevím jak Horizont ale Motorsport je v MP masakr.
Jezdím často v FM7 multiplayer s kolegou na split screenu. Hrajeme to se všemi asistenty off s výjimkou: stopa brzdné dráhy a automatické řazení.
Je fakt dobrý, málokdy vyhraji. Říká ale, že v MP končí pravidelně poslední. Na gamepadu je to speciálně s Steering simulation masakr. Silnější auta je s tímto nastavením obrovský problém ukočírovat na cestě.
Jezdím často v FM7 multiplayer s kolegou na split screenu. Hrajeme to se všemi asistenty off s výjimkou: stopa brzdné dráhy a automatické řazení.
Je fakt dobrý, málokdy vyhraji. Říká ale, že v MP končí pravidelně poslední. Na gamepadu je to speciálně s Steering simulation masakr. Silnější auta je s tímto nastavením obrovský problém ukočírovat na cestě.
@Rapier (07.09.2019 20:47): To jsou vždycky takový silácký řeči.. Zajímalo by mě, kolik lidí v MP hraje se všema asistentama off a na controlleru (a umí ten controller správně používat). Já nepopírám jeho výhody, ale zase to démonizování klávesnice taky není na místě.. Jak jsem psal, není to simulátor (nevím jak Motorsport, ale předpokládám, že když se auta přenáší napříč dílama, půjdou ruku v ruce i s jízdním modelem). Minimálně Horizon je arkádovka jak vyšitá.
Jinak já Xbox gamepad nechci, je hrozně macatej a těžkej.. Za mě rozhodně lepší Dualshock, ale ten má zase hromadu problémů s kompatibilitou na PC..
Jinak já Xbox gamepad nechci, je hrozně macatej a těžkej.. Za mě rozhodně lepší Dualshock, ale ten má zase hromadu problémů s kompatibilitou na PC..
Bez debat, speciálně v multiplayeru s ABS on nemáš šanci. Jakmile se naučíš používat na ovladači brzdy, tak zjistíš že jsi mnohem rychlejší.
Souhlas, jen kvůli všem těm Forza Motorsport/Horizont hrám se vyplatí pořízení Xbox One ovladače. Já ho od té doby používám i na všechny ostatní závodní hry. Je prostě skvělý!
Tak ono Forzy primárně vznikly jako exkluzivní hry pro Xbox/360/One (na PC jsou až plnohodnotné díly FH3/FH4 a FM7, odlehčenou odnož FM6 Apex nepočítám), dá se tedy logicky očekávat že jsou vyladěné na gamepad stejně jako je konkurenční Gran Turismo vyladěné na ten PS ovladač.
Jinak nevím jak Forza Horizont (zas tolik hodin jsem v něm neodehrál) ale v Motorsportu by jste si na klávesnici ani neškrkli. S oběma hrami máš zkušenosti jen z Xbox One.
Souhlas, jen kvůli všem těm Forza Motorsport/Horizont hrám se vyplatí pořízení Xbox One ovladače. Já ho od té doby používám i na všechny ostatní závodní hry. Je prostě skvělý!
Tak ono Forzy primárně vznikly jako exkluzivní hry pro Xbox/360/One (na PC jsou až plnohodnotné díly FH3/FH4 a FM7, odlehčenou odnož FM6 Apex nepočítám), dá se tedy logicky očekávat že jsou vyladěné na gamepad stejně jako je konkurenční Gran Turismo vyladěné na ten PS ovladač.
Jinak nevím jak Forza Horizont (zas tolik hodin jsem v něm neodehrál) ale v Motorsportu by jste si na klávesnici ani neškrkli. S oběma hrami máš zkušenosti jen z Xbox One.
@Bursoft (07.09.2019 20:01): Je to systém navíc, zvyšující bezpečnost. Zapne se, i když jej v tu chvíli nepotřebuješ. Pokud se naučíš bez něj, tak budeš rychlejší a i tvoje brzdná dráha bude kratší. Věř mi. ;) Klidně to pak sniž jinde btw, pokud by to ze začátku bez ABS bylo těžší. Třebas stáhni simulaci v řízení o jedna.
Controller jsem už používal na Witchera 3 (tam je občasně) a dvě Forzy. Imho to není špatná investice a není zase tak drahý.
Controller jsem už používal na Witchera 3 (tam je občasně) a dvě Forzy. Imho to není špatná investice a není zase tak drahý.
@Jab (07.09.2019 18:11): K čemu je dobrý vypínat abs? Aby se mi blokly brzdy a prodlužoval si brzdnou dráhu? :D
edit: Nevím, co proti té klávesnici máte :D .. Krom RWD aut se to dá ovládát úplně normálně, do simulátoru to má hodně daleko, aby člověk potřeboval to pohodlí controlleru (nebo volantu s pedálama)..
Jinak se teda bavím, jak každej předpokládá, že má každej hráč Xbox gamepad, jak kdyby se rozdával zadarmo..
edit: Nevím, co proti té klávesnici máte :D .. Krom RWD aut se to dá ovládát úplně normálně, do simulátoru to má hodně daleko, aby člověk potřeboval to pohodlí controlleru (nebo volantu s pedálama)..
Jinak se teda bavím, jak každej předpokládá, že má každej hráč Xbox gamepad, jak kdyby se rozdával zadarmo..
@Rapier (07.09.2019 19:46): Zkoušel jsem obé. A potvrzuji, controller je markantně pohodlnější.
Dotáhl jsem to dnes za lvl 200 (přidá se hvězdička a levelujeme od znova - prý to dá dle achievementu cca 7 % hráčů - to je překvapivě dost). Taky street races jsem dal na lvl 25. Po odemčení Goliath Race (lvl 20) už se to rejžuje docela jednoduše. Ale v ukazováčku na pravé ruce (držím s ním plyn na controlleru) skoro nic necítím. Což je asi dobře. :)
P. S. Ve Forzathon Shopu jsem si koupil osm super wheelspinů. Krom asi půl mega to nic dobrého nedalo. Chjo... Na ten levnější hrad mi stále chybí asi mega a půl. :(
Dotáhl jsem to dnes za lvl 200 (přidá se hvězdička a levelujeme od znova - prý to dá dle achievementu cca 7 % hráčů - to je překvapivě dost). Taky street races jsem dal na lvl 25. Po odemčení Goliath Race (lvl 20) už se to rejžuje docela jednoduše. Ale v ukazováčku na pravé ruce (držím s ním plyn na controlleru) skoro nic necítím. Což je asi dobře. :)
P. S. Ve Forzathon Shopu jsem si koupil osm super wheelspinů. Krom asi půl mega to nic dobrého nedalo. Chjo... Na ten levnější hrad mi stále chybí asi mega a půl. :(
To rovnou přesedlej na Xbox One gamepad. Forzy Motorsport a Horizont jsou stavěny na gamepad. Nedokáži si tohle představit jak někdo hraje na klávesnici podobně jako Dirt Rally. :)
@Bursoft (07.09.2019 18:03): Aktuálně jezdím takto: odkaz
Možná důležité info - hraju na klávesnici. A už si trochu zvykám.
Možná důležité info - hraju na klávesnici. A už si trochu zvykám.
@Bursoft (07.09.2019 18:03): Haha. Zapnutej ABS v závodní hře. Vožíš vzadu rodinu? :)
P. S. V posledku to mám podobně. ABS ale vypni. Bez něj to půjde spíše lépe. ;)
P. S. V posledku to mám podobně. ABS ale vypni. Bez něj to půjde spíše lépe. ;)
@Kwoky (07.09.2019 13:52): A jak máš nastavenou obtížnost hry? Já mám nastavení takto. Je třeba hlavně vypnout to automatické brzdění a kontrolu stability, jinak se to nedá hrát. A potom samozřejmě pomůže nějaký RWD, jestli se ti zdá, že auta málo zatáčí :D
@Kwoky (07.09.2019 13:52): Částečně. Kombinace xbox controlleru, tunningu a ideálně tohohle je nej cesta.
P. S. Tu speed trap jsem dal nakonec Aventadorem SV. Ani jsem nevěděl, že to půjde. Každopádně díky tomu jsem nemusel nic kupovat. Uf.
P. S. Tu speed trap jsem dal nakonec Aventadorem SV. Ani jsem nevěděl, že to půjde. Každopádně díky tomu jsem nemusel nic kupovat. Uf.
Zatím dost zápasím s ovládáním. Nedaří se mi přimět auto, aby zatočilo. Ale když už dostanu smyk, tak to najednou zatáčí jak divý a těžko se ten smyk zvládá. Vyřeší se to časem nějakými upgrady a nastavením auta?
@Kwoky (07.09.2019 12:18): Miluju ten soundtrack (třeba tu hudbu z menu jsem poslouchal v kuse 30 minut XD)
Poprvé vlezu do hry a naservírují mi tohle. Okamžitě úsměv od ucha k uchu :)
@Jab (06.09.2019 18:25): Ne, zrovna jsem dodělal všechny radary a měřený úseky na 3 hvězdy, teď chci dodělat drifty (mnohem těžší úkol), pak asi skoky a pak mám ještě hromadu těch "příběhových" eventů (10x 3 hvězdy za eventy)..
@Bursoft (06.09.2019 12:36): Zkoušel si ty Plaground games? To je celkem zábava. Až mě to překvapilo. Styl šíření zombie nákazy nebo vození vlajek do domečku.
@Bursoft (06.09.2019 12:36): Nene. Nemám. Fortune Island možná někdy dokoupim. Lego nechci. Štve mě i těmi lego auty v normálních závodech. To bych nejraději vypnul, abych tyhle drivatary neviděl. Narušuje mi to "immersion".
Já mám teď skoro 4 mega. Tak by taky na něco bylo. Ale nekupoval jsem ty dva hrady. Na nich lehce utopíš těch 25 mega.
Včera jsem projel všechny Rallye závody. Stačil na to jeden večer. Subaru holt...
Já mám teď skoro 4 mega. Tak by taky na něco bylo. Ale nekupoval jsem ty dva hrady. Na nich lehce utopíš těch 25 mega.
Včera jsem projel všechny Rallye závody. Stačil na to jeden večer. Subaru holt...
@Jab (06.09.2019 12:13): Pokud máš DLCčka, tak Koenigseg Agera RS by to měl dát jak nic. Stará Agera to dá hodně na těsno podle všeho.
No prodávám v aukcích nějaký křápy (Hennessey Venom - nejhorší supersport, Zenva - k ničemu), tak třeba vydělám na lepší kousky..
No prodávám v aukcích nějaký křápy (Hennessey Venom - nejhorší supersport, Zenva - k ničemu), tak třeba vydělám na lepší kousky..
@Bursoft (06.09.2019 10:55): Na Bugatti se shodneme. :)
Já odpoledne zkusím tu první generaci Audi R8.
Já odpoledne zkusím tu první generaci Audi R8.
@Jab (06.09.2019 10:49): Bugatti to nedá bez vytunění a je to debilní auto krom toho, takže to kupovat nebudu. Nejlevnější varianta je asi McLaren F1 a vytunit si to sám..
@Bursoft (06.09.2019 10:43): Bugatti? Nic stock z mé garáže to nedá. A kvůli jedné hvězdičce nechci utrácet miliony. U vytuněného Audi R8 jsem byl nejblíže. Imho ta předchozí generace by to po úpravách mohla dát.
Podařilo se někomu projet na dálnici ten radar na 3 hvězdy? Koukám na nějaký videa, kde lidi dávají 500 km/h+, ale určitě ty káry musí být natuněný.. dá se to projet s nějakou stock károu? Případně asi koupím Mclaren F1 a budu si s ním hrát..
@Bursoft (05.09.2019 10:09): Jo a jo. To se samozřejmě shodneme. FH4 je arkáda s vlastními pravidly.
AWD je o trakci. I v reálu tak má své plusy. Samozřejmě AWD auta jsou těžší, více žerou. AWD nedotáčí. RWD přetáčí. Vše má svá pro a proti. Ve FH ale AWD vede. Vedle uvedených důvodů i tím, že FH jsou freeroam hry a holt mimo silnice jezdíš stále.
AWD je o trakci. I v reálu tak má své plusy. Samozřejmě AWD auta jsou těžší, více žerou. AWD nedotáčí. RWD přetáčí. Vše má svá pro a proti. Ve FH ale AWD vede. Vedle uvedených důvodů i tím, že FH jsou freeroam hry a holt mimo silnice jezdíš stále.
@Jab (05.09.2019 09:57): Experty myslíš nějaké nerdy, co v té hře strávili milion hodin? :D
Ne nadarmo se reálné závody jezdí s RWD. AWD reálně nedotáčí, pokud není poštelovaný např. v nějakým poměru 20:80 na zadní nápravu. A sám mám zadokolku jako auto a i v běžném provozu je cítít, jak s tím jdou líp projíždět zatáčky.
Tím nepopírám, že ve Forze se s AWD prostě dá všechno odjet nejlíp, je to ale jenom důsledek arkádovýho štelování hry..
Ne nadarmo se reálné závody jezdí s RWD. AWD reálně nedotáčí, pokud není poštelovaný např. v nějakým poměru 20:80 na zadní nápravu. A sám mám zadokolku jako auto a i v běžném provozu je cítít, jak s tím jdou líp projíždět zatáčky.
Tím nepopírám, že ve Forze se s AWD prostě dá všechno odjet nejlíp, je to ale jenom důsledek arkádovýho štelování hry..
Tak to postupné přidávání plynu na controlleru funguje. My bad, mám moc zbrklé prsty. Na ten controller je prostě FH4 stavěna a nic lepšího pro hru není. Protáčení kol tak jde u zadokolek omezit.
Nicméně stále je AWD úplně jinde. Hlavně u aut kategorie S1 a vyšší nedoporučují ani "experti" hrát s čímkoliv jiným jak AWD. Podle jednoho návodu jsem tak včera přetunil McLaren 720s a funguje skvěle.
Nicméně stále je AWD úplně jinde. Hlavně u aut kategorie S1 a vyšší nedoporučují ani "experti" hrát s čímkoliv jiným jak AWD. Podle jednoho návodu jsem tak včera přetunil McLaren 720s a funguje skvěle.
@Bursoft (01.09.2019 21:54): S tím problém moc nemám. Divné.
Jinak když nepřidáš jiné disky a blatník/křídlo, tak auta vypadají jako nevytuněná. Což je super.
Jinak když nepřidáš jiné disky a blatník/křídlo, tak auta vypadají jako nevytuněná. Což je super.
@Jab (01.09.2019 21:41): Přiznám se, že auta netuním, nikdy mě to nebavilo ve hrách. A hlavně jestli mě tu pokaždé čeká stejnej loading jako uplně u všeho, tak bych u toho nevydržel dlouho, všudypřítomný (a dlouhý) loadingy mě tady taky nebaví. A to mám SSD..
@Bursoft (01.09.2019 21:35): No... Mně to nejde. :)
To máš u Lamb předsudky. Dají 420 km/h a více (po vytunění) :) Jsou to univerzální vozy holt.
To máš u Lamb předsudky. Dají 420 km/h a více (po vytunění) :) Jsou to univerzální vozy holt.
@Jab (01.09.2019 21:30): Tak předpokládám, že můžeš jet třeba "na půl plynu", rozjíždět se jak v reálu s autem pomalu. Ne že zadupneš plyn na zem. Protože pokud ne, tak nevidím v ovladači žádnej přínos.
Na Lamba se hezky dívá, ale když chceš projíždět radary nebo měřený úseky, tak zdaleka nedávají čas, jako např. Laferrari nebo Koenigseg. Na druhou stranu se s nima fajn jezdí offroad :D
edit: Ale uznávám, že Aventador je nejpohodlnější na všechny silniční závody a eventy na mapě (hledání aut ve stodolách, skákání dlouhých jumpů atd..)
Na Lamba se hezky dívá, ale když chceš projíždět radary nebo měřený úseky, tak zdaleka nedávají čas, jako např. Laferrari nebo Koenigseg. Na druhou stranu se s nima fajn jezdí offroad :D
edit: Ale uznávám, že Aventador je nejpohodlnější na všechny silniční závody a eventy na mapě (hledání aut ve stodolách, skákání dlouhých jumpů atd..)
@Bursoft (01.09.2019 21:27): Nerozumím. Jak korigovat na ovladači?
Když si Lambo vytuníš, tak jsou skvělá. Aventador SV drží v zatáčkách jako přibitý. Gallardo/Huracan jsou v tomhle horší, ale zase jsou rychlejší a mají lepší akceleraci.
UI není zázrak no. Kombinace controller, myš a klávesnice... Pak už se menu dá přežít. Intra nejdou přeskočit, ale pokud nevyskočíš ze závodu, tak po "retry" už znova nejedou a rovnou jedeš (klidně i případnou druhou fázi btw). Tak alespoň tak.
Když si Lambo vytuníš, tak jsou skvělá. Aventador SV drží v zatáčkách jako přibitý. Gallardo/Huracan jsou v tomhle horší, ale zase jsou rychlejší a mají lepší akceleraci.
UI není zázrak no. Kombinace controller, myš a klávesnice... Pak už se menu dá přežít. Intra nejdou přeskočit, ale pokud nevyskočíš ze závodu, tak po "retry" už znova nejedou a rovnou jedeš (klidně i případnou druhou fázi btw). Tak alespoň tak.
@Jab (01.09.2019 20:26): Od toho můžeš na ovladači korigovat ten plyn, co bych za to dal :D .. já to všechno jezdím na šipkách a buď nejedu nebo 100%.. ale většinou jak se ta zadokolka rozjede, tak už drží a potom je to větší zábava. A líp se s nima prostě zatáčí. Napadá mě, že stejně jediné AWD supersporty jsou Lamba a ty jsou prostě pomalý na některý blbiny.
Každopádně ta hra funguje super, dokud se závodí.. všechno okolo mě sere.. debilní UI, nepřeskakovatelný intra od všeho, debilní mapování tlačítek v UI, debilní multiplayer, debilní gamblerství na kolech, debilní čeština, žádnej progress systém, všechny auta jdou koupit nebo získat hned, takže to člověka nenutí si projet "pomalejší" kousky atd.. Komentář bude výživnej, až se k němu dostanu. Myslím, že bych ho z fleku mohl napsat, protože pochybuju, že v té hře budu dělat ještě něco novýho nebo jinýho (jsem lvl 91 tuším)..
Každopádně ta hra funguje super, dokud se závodí.. všechno okolo mě sere.. debilní UI, nepřeskakovatelný intra od všeho, debilní mapování tlačítek v UI, debilní multiplayer, debilní gamblerství na kolech, debilní čeština, žádnej progress systém, všechny auta jdou koupit nebo získat hned, takže to člověka nenutí si projet "pomalejší" kousky atd.. Komentář bude výživnej, až se k němu dostanu. Myslím, že bych ho z fleku mohl napsat, protože pochybuju, že v té hře budu dělat ještě něco novýho nebo jinýho (jsem lvl 91 tuším)..
@Bursoft (28.08.2019 13:44): Zkoušel jsem třebas ak McLaren 720S. Krásné auto (hlavně v červené). Ale to rozjíždění je prostě otrava. U AWD zmáčknu plyn na ovladači a jedu. U RWD mačkám plyn opakovaně, abych nedostal smyk, neb jak moc jej zmáčknu je jedno.
Trochu mi vadila lego vozítka v normálních závodech. Jak je vypnout mě nenapadlo. Jinak singl obsahu je asi o fous méně jak v minulém díle. Nechce se mi grindit offroad a jiné závody (jen abych si koupil ty dva hrady - ostatní baráky mám), takže FH4 prozatím uzavřu na lvl 118 a vrátím se k němu, až bude nálada. Vše, co jsem chtěl, jsem splnil. Z aut u mě nakonec vyhrálo Gallardo btw.
Jinak chyběly mi ty starší V8 Vantage, které byly v minulých dílech. Jaguary a Aston Martiny jinak ve hře jsou. XKR (té první generace) by se ale vlastně hodilo. To bylo krásné auto. No a jinak chybí nemálo supersportů od Ferrari, Lamborghini a jiných. Škoda.
Trochu mi vadila lego vozítka v normálních závodech. Jak je vypnout mě nenapadlo. Jinak singl obsahu je asi o fous méně jak v minulém díle. Nechce se mi grindit offroad a jiné závody (jen abych si koupil ty dva hrady - ostatní baráky mám), takže FH4 prozatím uzavřu na lvl 118 a vrátím se k němu, až bude nálada. Vše, co jsem chtěl, jsem splnil. Z aut u mě nakonec vyhrálo Gallardo btw.
Jinak chyběly mi ty starší V8 Vantage, které byly v minulých dílech. Jaguary a Aston Martiny jinak ve hře jsou. XKR (té první generace) by se ale vlastně hodilo. To bylo krásné auto. No a jinak chybí nemálo supersportů od Ferrari, Lamborghini a jiných. Škoda.
@Jab (28.08.2019 13:32): Já myslím, že každýmu fandovi automobilismu tam něco chybí. Jelikož je to tak široce pojatý (50 let starý auta - současnost), je těžký to tam všechno naskládat.. Já jsem zase rád, že se to nemotá jenom kolem supersportů, ale jsou ve hře starý auta, který jsou imho víc sexy, než ty moderní elektronický rakety..
Stejně... Chybí mi minimálně Ferrari F8 Tributo, Ferrari SF90 Stradale, Lamborghini Huracán Performante, Lamborghini Huracán Evo, Lamborghini Aventador SVJ. :(
@Bursoft (27.08.2019 21:29): Hej. Xbox controller ideální. Ale zrovna ty smyky jdou a člověk to s nimi dá občas lépe. A počítač imho do těch zatáček brzdí férově
@montana (27.08.2019 19:50): Mně vadí, že když zkouším jet efektivně se zadokolkou, tak jsem za to jenom penalizovanej (hezky se popostrčit zadkem do zatáčky, řízený smyk), protože AI jede chirurgicky přesně jak stroj a jejich zadokolky se nikdy nedostanou do smyku. Trošku za to viním klávesnici, ale starší hry si s tím taky umely poradit. Jinak mi jízda přijde vlastně v pohodě.
Každopádně když nad tím přemýšlím, poslední arkádový závody, který mi fakt sedly jízdním modelem, byl asi NFS Most Wanted. Nepočítám Flataouty, ty jsou dost specifický (a perfektní).
Edit. Jsem zvědavej na remake Gridu. Tehdy mě to moc nenadchlo, ale pravda, ze jsem s tím nestrávil tolik času. Třeba to bude ta pravá konkurence..
Každopádně když nad tím přemýšlím, poslední arkádový závody, který mi fakt sedly jízdním modelem, byl asi NFS Most Wanted. Nepočítám Flataouty, ty jsou dost specifický (a perfektní).
Edit. Jsem zvědavej na remake Gridu. Tehdy mě to moc nenadchlo, ale pravda, ze jsem s tím nestrávil tolik času. Třeba to bude ta pravá konkurence..
@Bursoft (27.08.2019 12:12): Vidím to podobně. Jsem hodně v menšině, ale FH mi nikdy nesedlo. Je to přesně ten tip hry, kterou bych měl jako povrchní fanoušek aut milovat a strašně se mi líbí vizuálně... ale hrát je to hrozný. Přesně z důvodů, který píšeš a hromady dalších.
Po sympatické podzimní jedničce je to od dvojky hrozně dělaný, aby to bylo pro lidi 3-99 let a ve výsledku je to master of none. Protivná stylizace, příšerný menu, příšerný wheelspiny, nezábavnej jízdní model (je to o nastavení, ale svůj ideál jsem nenašel). Snad tomu někdy přibude konkurence, která všechno vychytá.
Po sympatické podzimní jedničce je to od dvojky hrozně dělaný, aby to bylo pro lidi 3-99 let a ve výsledku je to master of none. Protivná stylizace, příšerný menu, příšerný wheelspiny, nezábavnej jízdní model (je to o nastavení, ale svůj ideál jsem nenašel). Snad tomu někdy přibude konkurence, která všechno vychytá.
@Bursoft (27.08.2019 13:58): Vycházím víc z trojky. Z hor to nerozhodnu. Ale myslím, že jsou tam exhibice a normální závody aj ve čtyřce. Tzn. s tím lambem to jedeš jako exhibici. Ale možná se mi to plete s tím jarním forzathonem.