@Radecker (11.12.2020 21:04): gdmx jednoznačně doporučuju. Týpek to dal rozvvijí pod jiným názvem. Si teď nevzpomenu. Ale je to v betě.
Diskuze
@John Mirra (11.12.2020 20:30): Díky za tip, ty změny v GMDX oproti originálu vypadají sympaticky decentně. Dobrá příležitost odehrát to čistě na sneak, ale když já tě odstřelovačce naboostované modifikacema nikdy neodolám :-)
@Radecker (11.12.2020 20:27): UNATCO a VersaLife theme si občas pouštím v práci, když se chci namotivovat k většímu pracovnímu výkonu :)
ROzhodně doporučuju GMDE (Give me Deus Ex) - přidává TUNU nových skvělých věcí (perky, ostražitější nepřátele, menší překopání skillů, přidání paralizujících šipek do kuše, doplnění plížení jako skillu a mnoho dalšího).
ROzhodně doporučuju GMDE (Give me Deus Ex) - přidává TUNU nových skvělých věcí (perky, ostražitější nepřátele, menší překopání skillů, přidání paralizujících šipek do kuše, doplnění plížení jako skillu a mnoho dalšího).
@John Mirra (komentář): Hudební theme z UNATCO, Hell's Kitchen, Hong Kong a hlavní téma zapískám ještě dnes :-) Hrál si s nějakým modem? Když jsem hrál Deus Ex naposled asi před 8 lety, po žádném jsem se nesháněl, ale teď vím, že jich pár je.
Tohle už tu jednou letělo, ale není od věci si to připomenout - remixovaný soundtrack, který se IMHO fakt povedl.
@Malignus (07.10.2020 16:04): To je takovej meme urban dictionary.
@Gordon (07.10.2020 12:11): A teď hovoříš o čem a jakým jazykem? :-D
@Warezz.K (06.10.2020 22:37): tru.
@Warezz.K (06.10.2020 22:37): Já se tedy identifikuji jako Doomer, ale asi spadám do Zoomera, no alespoň že ne Coomer nebo Coomsomer.
@Walome (06.10.2020 19:52): Myslím, že jsme tady podle věku hry boomeři všichni :D
@Warezz.K (06.10.2020 18:30): ok boomer a zaroven souhlasim :D
Raději ať na nic nesahaj. Už tak dnešní herní společnosti zkurvili hromady kultovních značek a jenom dělají ostudu původnímu originálu. Nechte legendy spát.
@Fritol (29.09.2020 10:09): W3 jsem měl na mysli taky, ale ten jsem taky nehrál, protože na to nemám hw :D
No jasně, pro nový hráče ať to klidně udělaj, ten příběh je skvělej a kdyby si trochu pohráli s NPC, tak proč ne.
Jo a další věc, o kterou nestojím - cutscény :)
No jasně, pro nový hráče ať to klidně udělaj, ten příběh je skvělej a kdyby si trochu pohráli s NPC, tak proč ne.
Jo a další věc, o kterou nestojím - cutscény :)
@Walome (29.09.2020 09:59): Jo, commandos mi uplně vypadlo, to byl poděl. I ten Warcraft jak říká Phoenix.
Ten remake DE by potřebovali hráči, co originál nehráli prostě. Třeba já. Původní DE mi přijde už děsně zastaralý jen z videa a jsem si jistý, že bych to už nebyl schopný dnes hrát. Grafiku ani moc neřeším, spíš by prostě bodl uživatelsky trochu příjemnější zážitek. Těžko říct, jestli by to dnes šlo skloubit se zachováním původní vize. Bluepoint se to teď s remakem Demon's Souls zdá se daří. Nereálné to úplně nebude.
Ten remake DE by potřebovali hráči, co originál nehráli prostě. Třeba já. Původní DE mi přijde už děsně zastaralý jen z videa a jsem si jistý, že bych to už nebyl schopný dnes hrát. Grafiku ani moc neřeším, spíš by prostě bodl uživatelsky trochu příjemnější zážitek. Těžko říct, jestli by to dnes šlo skloubit se zachováním původní vize. Bluepoint se to teď s remakem Demon's Souls zdá se daří. Nereálné to úplně nebude.
@Fritol (28.09.2020 19:04): měl jsem na mysli třeba commandos se smazanýma hákáčema a podobný postupy, ale máš pravdu, že jsem si splet remake/remaster. Nicméně Mafii jsem nehrál, tak netuším. A v mojí hlavě všude vidím nejrůznější ukazovátka nebo šachty viditelný na první dobrou jak v Human Revolution.
A neumím si představit, že by nějaký remake vylepšil Deus Ex lépe než Give Me Deus Ex, kterej to dělá víc hardcore, překopává nějaký mechaniky (čímž zásadně mění hratelnost) a tak dále. A kdo chce novou grafiku a překopaný prostřední, nasere si tam vision nebo jak se to jmenuje.
Takže proto si myslím, že mody jsou dostačující.
A neumím si představit, že by nějaký remake vylepšil Deus Ex lépe než Give Me Deus Ex, kterej to dělá víc hardcore, překopává nějaký mechaniky (čímž zásadně mění hratelnost) a tak dále. A kdo chce novou grafiku a překopaný prostřední, nasere si tam vision nebo jak se to jmenuje.
Takže proto si myslím, že mody jsou dostačující.
Deus Ex bol zremasterovany komunitou = GMDXE.
@Phoenix (28.09.2020 20:10): Naposledy ten C&C Remaster je úplne namakaný, byť obsahuje iba CC a Redalert, ale špica fakt že jo.
@Phoenix (28.09.2020 20:10): Naposledy ten C&C Remaster je úplne namakaný, byť obsahuje iba CC a Redalert, ale špica fakt že jo.
Moderný Deus Ex remake by mal mať naladiteľnú stanicu pre Silhouette resistance v štýle Deb of Night, ale namiesto Deb by tam hral Alex Jones
Cmon Square-Enix, DO IT! :)
Cmon Square-Enix, DO IT! :)
@Phoenix (28.09.2020 20:10): Ad poslední odstavec: Třeba Baldurs Gate nebo Imperium Galactica II :(
@Fritol (28.09.2020 19:29): Jakkoli nemám pocit, že by mezi remastery převažovali průsery, tak Commandos 2 nebo Warcraft 3 jsou zářnými příklady toho, jak to nedělat.
Hratelnost může velmi jednoduše změnit (neříkám a priori zlepšit nebo zhoršit, jen změnit) změna použitého engine. Krásně je to vidět u modů typu "Doom in Quake engine" (a milionu podobných), herní zážitek v odlišném engine stejný být nemůže, pokud nejde o engine, který je na míru šitý původní hře / původnímu engine. Já jsem u podobných věcí vždy zajásal, abych pak zjistil, že zásadním způsobem mění hratelnost a zůstal u původní hry.
Ono stačí možná to, co trochu naznačuje Walome. Některé quality of life zásahy upravují atributy, které byly součástí původní hratelnosti. Existuje nemálo lidí, kteří nedokázali přijít na chuť třeba modernímu mouselook u System Shock Classic Enhanced.
Jinak mi dnešní móda remake/remaster vůbec nevadí, nikdo mě to nenutí kupovat (maximálně mohu považovat nepovedený remaster/remake za svatokrádež :-) ), jediný problém může nastat v momentě, kdy se z nějakého důvodu nelze dostat k původní hře.
Hratelnost může velmi jednoduše změnit (neříkám a priori zlepšit nebo zhoršit, jen změnit) změna použitého engine. Krásně je to vidět u modů typu "Doom in Quake engine" (a milionu podobných), herní zážitek v odlišném engine stejný být nemůže, pokud nejde o engine, který je na míru šitý původní hře / původnímu engine. Já jsem u podobných věcí vždy zajásal, abych pak zjistil, že zásadním způsobem mění hratelnost a zůstal u původní hry.
Ono stačí možná to, co trochu naznačuje Walome. Některé quality of life zásahy upravují atributy, které byly součástí původní hratelnosti. Existuje nemálo lidí, kteří nedokázali přijít na chuť třeba modernímu mouselook u System Shock Classic Enhanced.
Jinak mi dnešní móda remake/remaster vůbec nevadí, nikdo mě to nenutí kupovat (maximálně mohu považovat nepovedený remaster/remake za svatokrádež :-) ), jediný problém může nastat v momentě, kdy se z nějakého důvodu nelze dostat k původní hře.
@Clorky (28.09.2020 19:22): Jistě, ale taky to nejsou žádné zásadní změny v hratelnosti či designu, spíš jen optimalizace určitých prvků. Když je remaster špatný, tak je to většinou vinou špatného technického stavu. Ještě jsem neslyšel, že by kdy nějaký remaster zmrvil hru jako takovou.
@Fritol (28.09.2020 19:04): jen bych dodal, že často remaster není 'jen grafická změna'.
@Walome (28.09.2020 16:52): A jaké nepovedené remaky (krom Mafie, kterou bys určitě řekl), v posledních letech vyšly? To by mě zcela upřímně zajímalo, protože mě napadají samé povedené.
Remastery hádám totiž nemyslíš, protože ty na ruku ničemu jít nemohou, když jsou to jen grafické změny.
Remastery hádám totiž nemyslíš, protože ty na ruku ničemu jít nemohou, když jsou to jen grafické změny.
Chuck: podle mě stačej mody, co jsou venku. Na remaster / remake bych byl samozřejmě zvědavej, ale když se dívám kolem sebe, tak moc podařených nevyšlo. Všechno jde na ruku dnešním trendů, a to by mě u DE hodně sralo.
@Chuck (28.09.2020 11:20): Jeden z mála asi nejsi, ta hra je hodnocená dobře. 79% na DH je ok, na opencritic to má 82, takže se ta hra asi většině lidí líbila, nicméně neúspěch to byl komerční. Ale ono to tak bývá, že dobré hry se neprodávají. Sám jsem spoustu mých oblíbených her podpořil až když byly v bundlu nebo 75% slevě, což už je pro kravaťáky pozdě, že jo... škoda. Co já bych dal třeba za další Mirror's Edge, klidně i předobjednávku. :)
@Fritol (28.09.2020 09:19): To je asi pravda, nicméně bych ocenil i ten remake. Jinak se zdá, že jsem asi jeden z mála, který byl s Mankind Divided velice spokojený. Mimochodem mám na něj velmi dobré vzpomínky, když jsem ho jednoho letního dne, resp. noci, dohrál. Těsně po dohrání mě totiž zvenčí zaujalo podivné světlo, které mi připomínalo polární záři. Skoro jsem se lekl, protože mi bylo divné, že by kolem druhé ranní (můj odhad času, jelikož jsem neměl po ruce nic, podle čeho bych věděl, kolik je hodin) mi něco mohlo svítit do okna. Jenže oni to nebyli ani ufoni, ani polární záře. Ono totiž ve skutečnosti bylo něco po půl páté a byl to východ slunce. :-)
@Chuck (28.09.2020 08:58): Remaster je už asi málo na dnešní dobu, ale řekl bych, že je docela reálný rovnou remake pokud Squeenix někdy tu značku obnoví. Bylo by to asi jistější rozhodnutí než pokračovat v neúspěšném Mankind Divided.
Nedávno jsem si říkal, která áčková hra by si zasloužila remastered, a teď jsem konečně přišel na tuhle. Zatím je holt nutné se spokojit jen s módy, ale k mojí smůle smažou češtinu, kterou potřebuji. Ale doufám, že se ani na tuhle hru u remasterů nezapomene. Ačkoliv to zrovna ode mě bude znít divně, byl bych možná jeden z prvních, kdo by po ní sáhl.
@Warezz.K (26.09.2020 12:02): no spis deus ex vidim ve firmach jako google a facebook ktery maj vetsi moc nez svetove vlady a dokazou celkem spolehlive ovladat verejny mineni. Ale ano, v poslednich dnech si na nej vzpomenu casteji nez obvykle :)
"Společnost pomalu klesá do chaosu. Populaci ničí celosvětová pandemie tzv. „COVID-19“. Syntetická vakcína Ambrosia vyráběná společností VersaLife sice ruší účinky viru, ale je jí zoufalý nedostatek. Ambrosia je k dispozici pouze jedincům „nezbytným pro udržení společenského řádu“ a dostává se tedy především k vládním úředníkům, vojákům, vědcům, intelektuálním elitám a boháčům. Na celém světě se objevují nepokoje a vzniká mnoho teroristických organizací s proklamovaným záměrem pomoci utlačovaným, mezi nimi NSF (National Secessionist Force) v USA a Silhouette ve Francii."
2000, 2020.. Proroctví se naplňuje :D
2000, 2020.. Proroctví se naplňuje :D
@aoshi (23.06.2020 08:23): to teda. Ale zase ocenuju ze se jen neveze na vlne nostalgie a prekopal to, ale teda prekopal to misty k nepoznani :D ale deus ex feeling to ma, ma to podle me bliz k HR nez prvnimu deusu. Takove DEUS EX OST pro nove desetileti.
Ale cool.
Ale cool.
Já Deus Ex nikdy nehrál a neznám ani původní soundtrack, každopádně tyhle remixy se mi hodně líbí, připomíná mi to Mirror's Edge a celkově tvorbu Solar Fields.
@Fritol (18.06.2020 19:00): Je to viac odlisne (oproti originalu) ako som cakal. Keby som nevedel co pocuvam, tak by som spoznal tak UNATCO, New York, Duclare chateau a Versalife.
Hlavne theme song je odlisny na moj vkus az prilis :(
U originalu mam vzdy od prvej sekundy pocit silnej nostalgie co mi u tohto chyba.
Ale stejne je to fajn. Urcite si to este pustim.
Hlavne theme song je odlisny na moj vkus az prilis :(
U originalu mam vzdy od prvej sekundy pocit silnej nostalgie co mi u tohto chyba.
Ale stejne je to fajn. Urcite si to este pustim.
@Fritol (18.06.2020 19:00): Díky za info, moc dobré :) - mám chuť vyskúšať to dať do formátu kompatibilného s hrou a nahradiť pôvodné skladby.
@Fritol (18.06.2020 19:00): je to skvely. Tesim se.
@Fritol (18.06.2020 19:00): cool
Jelikož bude Deus Ex slavit za 4 dny 20. narozeniny, tak při té příležitosti vychází remix album Conspiravision: Deus Ex Remixed od původních skladatelů. Na odkaze si můžete poslechnout i ukázku. Bohužel jen na CD a digital.
A @Memphis by neměl zapomenout na facebook. :)
A @Memphis by neměl zapomenout na facebook. :)
Old men are the future!
@Warezz.K (01.04.2020 17:30): <3 <3 <3
Už je čas. Do týdne budeš zasedat ve FEMA. Už jsem o tom mluvil se senátorem.
@Warezz.K (12.03.2020 18:59): konecne!
Tak jsme se toho skoro dožili. Máme tu šedou smrt a ilumináty. Deus Ex 2020 :D
GMDE, přidává toho víc a víc mění gameplay (imho, s Revisionem jsem to hrál jen jednou)
@Garret (21.02.2020 11:07): Áno, redizajnované vybrané lokality (a nezdá sa mi, že k horšiemu), achievementy a tak podobne.
@Cobot (21.02.2020 10:11): není to jen o grafice, je to toho více. a pokud Vinnie psal, že už hru 3x dohrál, přijde mi Revision jako logičtější volba, nejen kvůli redesignovaným lokacím.
@Garret (20.02.2020 21:27): @M.a.t.t. (20.02.2020 23:32): Proč Revision? Nehrál jsem, ale podle toho co jsem o něm četl mění jen grafiku. GMDX přidává nové prvky, vylepšuje AI. Grafiku vylepšuje taky. Tak proč hrát s "pouze" vylepšenou grafikou?
Mimochodem koukám, že vývoj GMDX ustal, ale přeci jen někdo dělá na nové verzi -
GMDX 'v10' Community Update. Nevíte jak moc je to svázaný s původnímy autory? Dosahuje to stejné kvality jako poslední "oficiální GMDX v9.0.1?
Mimochodem koukám, že vývoj GMDX ustal, ale přeci jen někdo dělá na nové verzi -
GMDX 'v10' Community Update. Nevíte jak moc je to svázaný s původnímy autory? Dosahuje to stejné kvality jako poslední "oficiální GMDX v9.0.1?
@Vynex (20.02.2020 21:03): GMDX.
@Vynex (20.02.2020 21:03): Revision, viď Garret. Už len preto, že je podstatne vizuálne atraktívnejší a nemám dojem, že by niečo výrazne kazil.
@Vynex (20.02.2020 21:03): GMDX, Revision udelal vse spatne. GMDX je vic hardcore a prekopal rpg system, mas tam sekundarni zbrane atd. Pokud mas deus navrcenej, je GMDX skvela volna.
@Vynex (20.02.2020 21:03): Revision
Hru jsem dohrál již 3x a plánuji rozehrát po delší době znovu. Ale rád bych tentokrát zkusil hru s nějakým modem. Doporučujete raději GMDX nebo Revision ?