Už jste vy, co jste hru dohráli mysleli na to, jak jinak by vyzníval konec a vlastně i celá ta revenge šmakuláda, kdyby přidali do gejmpleje možnost non-leathal postup/takedown? Hned by některé akce Ellie nevypadali tak pokrytecky a někdy až retardovaně, pokud bereme v potaz kontext její motivace. Nejenom to, ale jako hráč by najednou měl nepřímou kontrolu nad vývojem příběhu, což by opět bylo jen kuprospěchu věci.
Diskuze
@Bursoft (24.06.2020 16:20): Když mi youtube vrazí video co nechci vidět, kliknu pravým a dám not interested, většinou to pomůže. Ale tady mám to nejhorší už vyspoilováno twitterem, takže..who cares.
Pokud jsi ten příběh viděl, líbilo?
Pokud jsi ten příběh viděl, líbilo?
@stepankoby1 (24.06.2020 15:48): Já nvm, mně stačilo se podívat na nějaké shrnutí jedničky na YT a od té doby mám na hlavní straně jen Part 2, přitom koukám na hromady i tématicky jiných věcí. Mě to až tak netankuje, já stejně teď koukám na dvojku na let's playe, páč nemám PSko a stejně mě zajímá jen ten příběh, ale i tak si myslím, že pokud jsi hráč a hry po očku sleduješ, tak tomu nejde utéct, vždycky se někde najde někdo, co ti něco vyspoileruje i na místech, kde bys to nečekal..
@stepankoby1 (24.06.2020 15:48): tak jako zabít ženskou ve vaně je morálně hůř obhajitelný, než ozbrojenýho grázla, nebo konkurenčního mafiána ;) Von Tomáš Anděl měl vůbec problém plnit tyhle nejednoznačný příkazy :)
@Bursoft (24.06.2020 15:28): Ono to není tak těžký, když se nastálo nepohybuješ v diskuzích okolo té hry. :D Pokud sleduješ subreddity, twittery tvůrců a fanstránky, tak to problémový je rozhodně. Já, člověk, který si jedničku "pouze" užil, jsem třeba neviděl před hraním jediný spoiler. Akorát se ke mně dostalo něco o kontroverzi, jinak nic.
Btw, zpětně jsem koukal na ty leaky a přišlo mi zajímavé, že lidé byli tak moc pohoršeni/překvapeni, že Joel umře a Abby je hratelná postava, tedy něco, co jsme mohli tušit už od roku 16, resp. 17. Ty predikce byly nakonec tak přesné, že Naughty Dog udělali všechno pro to, abychom si mysleli, že umře Dina, ne Joel, a o Abby se už radši vůbec nezmiňovali. Vlastně mě takhle zpětně trochu mrzí, že ji v tom roce 17 vůbec ukázali a my si mohli říct, jasně, za tu budeme hrát, což jsem si teda alespoň řekl já a určitě spousta dalších. Jiným očividně ale tyhle věci vůbec nedošly. Samozřejmě jsem ale nevěděl, jakou roli nakonec sehraje.
@Paul (24.06.2020 15:13): Já stejně nechápu, jak se chceš takovou dobu (do vydání PS5) spoilerům vyhýbat. Dneska vlezeš na youtube a někteří dementi ti jsou schopni plot twist napsat do názvu videa, popř. tam ještě típnou thumbnail :D A google moc dobře ví, že lezeš někam na metacritic a zjišťuješ si info o TLOU, tak ti ty videa hezky servíruje jako doporučený..
@JohnCZ (24.06.2020 13:16): vždyť jsi to sám napsal. Každej věci jako příběh vnímá individuálně. Takže někdo tam žádnej důvod k nasrání nevidí, jinej jo.
Koukl jsem tedy na ten MC a i mezi těmi negativními recenzemi jich je spousta kde rozepisujou co se jim nelíbilo, není to jak Azure píše, že by neuvedli důvod. Ale ty spoileroidní jsem jen rozklikl, ale nečetl.
I když tedy ten hlavní spoiler už vím, tedy to co se stane na začátku hry. Nakonec ten kripl co to postl pár měsíců na twitteru nekecal.
Koukl jsem tedy na ten MC a i mezi těmi negativními recenzemi jich je spousta kde rozepisujou co se jim nelíbilo, není to jak Azure píše, že by neuvedli důvod. Ale ty spoileroidní jsem jen rozklikl, ale nečetl.
I když tedy ten hlavní spoiler už vím, tedy to co se stane na začátku hry. Nakonec ten kripl co to postl pár měsíců na twitteru nekecal.
@Azure (24.06.2020 14:12): Děkuji, snažil jsem se být objektivní, ačkoli jsem si vědom, že příběhu jsem křivdil možná trošku víc než normálně. Ale těžko říct, Více lidem se příběh taky nelíbil (a nemyslím si, že jsem nepozorný hráč neschopný ocenit dobrý příběh).
Jo, mamka zabodovala :D
Jo, mamka zabodovala :D
@SyLeBROs (komentář): super koment, to s mámou mě dostalo :-D Konečně rozumný souhrn pro a proti. Doteď totiž všichni recenzenti byly buď tak zaslepení, že nedokázali najít ve hře jediný mínus, nebo naopak brutálně kritičtí (viz Metacritics), dávajíc ultra-nízký rating, aniž by dokázali uvést důvod proč.
@JohnCZ (24.06.2020 13:40): myslim ze v tom cca 10ti (mozna to bylo 12?, uz si nevybavim) hodinovem souhrnu bylo vse. Ale nenech se mnou moc vyrusovat, nechci se dohadovat, jen jsem si napsal co si myslim.
@Charllize (24.06.2020 13:23): Jednak porovnáváš jablka a hrušky a jednak věnovals pozornost těm drobným dialogům mezi postavami, na kterých první i druhý TLoU stojí především? Z let's playe totiž dost pochybuju.
@JohnCZ (24.06.2020 13:16): Co jsem si odkoukal cely pribeh na YT a odehral cca 3-4 hodiny v praci, tak mi prijde ze to neni o moc lepsi nez prumerna sezona v serialu Walking Dead, ale je fakt ze tam to psal minimalne osmak :) A Elie se permanentne tvari jako by mela kramy a ulitly ji vcely, takze Abby zas takova hruza oproti ni neni.
@Paul (24.06.2020 12:42): Ale má recht, že jsou hráči často fakt neúměrně hysteričtí a to ke všemu. I k věcem, který každý vnímá individuálně. Zatím teda furt nedohráno a ač bych měl nějaké drobné výhrady (Abby je fakt nesympatický zjev) tu a tam, stále jsem neviděl nic, co by dávalo důvody k takovéhle hysterii nebo review bombingu. Hráči si stěžují na slabé příběhy, na nenápaditý umělecký přístup k AAA hrám. A když už se tvůrci odhodlají trošičku zaexperimentovat a posunout médium zase o kousíček dál, tak zase takový shitstorm. Pravdou je, že TLoU II prostě není fanservis a to se hráčům zřejmě nelíbí (když teda pominu fakt, že lidi dělá triggered už jen fakt, že Ellie je na holky... v 21. století ffs).
Ne, my si ty genericke, sterilní a bezpříběhové openworldy napsané páťákem fakt zasloužíme.
Ne, my si ty genericke, sterilní a bezpříběhové openworldy napsané páťákem fakt zasloužíme.
@montana (24.06.2020 12:35): Jak jsem psal níže, také tomu moc nerozumím, hrál jsem na monitoru, vůbec mě to nerušilo, nijak, ale asi jsme vážně každý jinak citlivý, takže si umím představit, že to některým (hodně) vadí. Na druhou stranu říkat, že hra je „nehratelná“, to mi přijde hodně přes čáru, ale co já vím, já těm lidem do hlav nevidím, třeba u toho vážně trpí. Asi jsem jen rád, že se mě to netýká, že takovýhle věci nemusím řešit.
Ale to vztahování se ke hře stylem, potřebuji, aby to bylo přesně takovéto, je velmi zajímavé, nejenže tedy mají nároky na to, jak má hra vypadat, běžet, znít, ale i o čem má být, a když je to jinak, tak je to špatně, přitom si myslím, že by bylo velmi těžké obahájit tezi, že zrovna film grain je a priori špatně, přijde mi, že je to spíš o tom, jestli ti víc chutná vanilková, nebo čokoládová.
Ale to vztahování se ke hře stylem, potřebuji, aby to bylo přesně takovéto, je velmi zajímavé, nejenže tedy mají nároky na to, jak má hra vypadat, běžet, znít, ale i o čem má být, a když je to jinak, tak je to špatně, přitom si myslím, že by bylo velmi těžké obahájit tezi, že zrovna film grain je a priori špatně, přijde mi, že je to spíš o tom, jestli ti víc chutná vanilková, nebo čokoládová.
@montana (24.06.2020 12:35): asi záleží na čem to kdo hraje. Co jsem četl tak na TV to tak hrozný není, při hraní zblízka na monitoru to ruší víc. Nemusí to být nehratelný aby to otravovalo, a dát vědět že je to problém a měli by dát možnost to vypnout je v pořádku.
@Paul (23.06.2020 13:23): Asi mě nikdy nepřestane udivovat na co všechno si hráči musí stěžovat a hra je proto nehratelná :D A ještě k tomu literally everybody! :D Jasně, je blbost, že tam není přepínač, ale je to kvůli tomu nehratelný? Není.
Nechápu, proč se nepřetočí všechny filmy, kde se mi nelíbí barevnej filtr :( Je pro hráče fakt tak těžký akceptovat autorský rozhodnutí? V příběhu, v hratelnosti, v grafice, ve všem. Šílený. Na všechno si stěžovat a chtít nápravu dle svého vysněného obrázku. Je to smutný, co se kolem té hry děje. Hráči si fakt asi nezaslouží nic než pořád stejný prefabrikáty.
Nechápu, proč se nepřetočí všechny filmy, kde se mi nelíbí barevnej filtr :( Je pro hráče fakt tak těžký akceptovat autorský rozhodnutí? V příběhu, v hratelnosti, v grafice, ve všem. Šílený. Na všechno si stěžovat a chtít nápravu dle svého vysněného obrázku. Je to smutný, co se kolem té hry děje. Hráči si fakt asi nezaslouží nic než pořád stejný prefabrikáty.
@kristmeister (24.06.2020 09:51): Myslím, že dost možná máš pravdu. Ale Naughty Dog mají naštěstí jiný ambice než laciný fan service. Tu hru je hodně těžký skousnout, a to se mi hodně líbí.
Tak můj největší problém s příběhem je ten, že se Naughty Dog rozhodli experimentovat se stylem vyprávění příběhu i zajeté značky. Kdyby se ta hra nejmenovala The Last of Us Part 2 ocenil bych tento styl vyprávění příběhu a nebyl bych tak zaujatý. Uvažuji, jestli nezvednout na 75 %, ale co to změní? Já jsem pořád zklamaný, ačkoli byl gameplay superb.
Došel jsem právě k prvnímu flashbacku s Joelem, kde šli s Ellie do muzea a prostě mám pocit, že kdyby byla hra stavěná přesně na tomto, jak prostě ideální dvojice to je, nikoho by podle mě ani nenapadlo tu hru kritizovat a házet tomu nuly.
Tak mám s tím dva malé problémy:
Konec je zbytečně natahovaný, mohlo to být o něco dřív a se silnější pointou.
Gameplayově to je stále nezvládnuté, je tam moc akce, moc nepřátel a uděláte tam věci, které by nikdo nemohl přežít, což je v kontrastu s dějem a snahou o realismus všude kam se podíváte. Ona to je samozřejmě na poměry žánru akční adventury gameplayově nejlepší hra, ale v Last of Us by nemělo jít o akci.
U jedničky jsem si myslel, že Naugthy Dog nemají odvahu na to, aby udělali mnohem méně akční hru, kde tolik lidí nezabijete, Last of Us II je ale hra naprosto nekompromisní, vyvíjená přes mrtvoly (o příšerných pracovních podmínkách je třeba se v kontextu dvojky bavit také a nezapomínat na to) a je evidentní, že odvaha udělat hru, která se nemusí líbit všem tu nechybí.
Ještě dodám malou zajímavost: s přítelkyní jsme se stěhovali nedávno do nového, celkem velkého bytu a bydlí s náma její máma, které byla zvědavá co chci hrát a nakonec to vyústilo v to, že celý víkend s náma proseděla u televize a dívala se na hraní a byla zvědavá jak to dopadne. A to navzdory tomu, že nikdy nic nehrála, nikdy ani neviděla moderní hru (byla strašně překvapená z toho jak ta hra funguje a vypadá) a ani neumí anglicky, takže jsme jí to vždycky po nějakých příběhových momentech překládali (i když většinu věcí si pochopila bez znalosti jazyka, což zase vypovídá o skvěle zahraných postavách).
Konec je zbytečně natahovaný, mohlo to být o něco dřív a se silnější pointou.
Gameplayově to je stále nezvládnuté, je tam moc akce, moc nepřátel a uděláte tam věci, které by nikdo nemohl přežít, což je v kontrastu s dějem a snahou o realismus všude kam se podíváte. Ona to je samozřejmě na poměry žánru akční adventury gameplayově nejlepší hra, ale v Last of Us by nemělo jít o akci.
U jedničky jsem si myslel, že Naugthy Dog nemají odvahu na to, aby udělali mnohem méně akční hru, kde tolik lidí nezabijete, Last of Us II je ale hra naprosto nekompromisní, vyvíjená přes mrtvoly (o příšerných pracovních podmínkách je třeba se v kontextu dvojky bavit také a nezapomínat na to) a je evidentní, že odvaha udělat hru, která se nemusí líbit všem tu nechybí.
Ještě dodám malou zajímavost: s přítelkyní jsme se stěhovali nedávno do nového, celkem velkého bytu a bydlí s náma její máma, které byla zvědavá co chci hrát a nakonec to vyústilo v to, že celý víkend s náma proseděla u televize a dívala se na hraní a byla zvědavá jak to dopadne. A to navzdory tomu, že nikdy nic nehrála, nikdy ani neviděla moderní hru (byla strašně překvapená z toho jak ta hra funguje a vypadá) a ani neumí anglicky, takže jsme jí to vždycky po nějakých příběhových momentech překládali (i když většinu věcí si pochopila bez znalosti jazyka, což zase vypovídá o skvěle zahraných postavách).
Dohráno. Gameplay a level desing téměř dokonalost. Na jisté miste v druhé polovině hry budu vzpomínat se vzrušením. Příběh byl hrozně nijaký a jalový. Zklamání roku.
Tak jsem tomu dal jeste chvilku a jakmile se dostanete do toho zasnezeneho prostredi, tedy vlastne asi tak deset minut do hry (ehm), tak uz ten film grain tolik nebije do oci. Stejne by ale meli pridat volbu ho vypnout. K cemu je to vubec dobre? Grafice to nepomaha, na atmosfere take ne...
@BUMTARATA (23.06.2020 16:00): Spíš jsem v to doufal. Její uvedení do příběhu mě o tom zrovna nepřesvědčilo. :D Ale jo, díky za ujištění.
@stepankoby1 (23.06.2020 15:23): Copak tě okamžitě nenapadlo, že když někdo někoho rozmlátí na kaši golfovou holí, tak to asi není jen tak pro nic za nic?
@stepankoby1 (23.06.2020 15:23): Chápu, ale ani v ten moment mě to nijak nevadilo a nepřišlo mi to na sílu (dokonce mě to překvapilo, protože jsem očekával že se stane něco jiného). Důvod se dozvíš a myslím si, že to je opodstatněné velmi dobře.
@marwel (23.06.2020 15:15): Jo tak to je blbý, na monitoru bych na to asi taky nechtěl koukat :/
@marwel (23.06.2020 15:15): Jo tak to je blbý, na monitoru bych na to asi taky nechtěl koukat :/
@JohnCZ (23.06.2020 15:46): Můžu potvrdit. Hraju na TV, ale že bych si toho nějak všiml, natož aby mi ten grain nějak vadil, to skutečně ne.
@marwel (23.06.2020 15:15): Tak to dáva smysl. Na TV, pokud nedřepíš přímo před obrazovkou, to je úplně v klidu. Zajímavé, že ve hře je kotel různých nastavení, ale položku na vypnutí filmového zrna "zapomněli".
@orromis (23.06.2020 15:15): @stepankoby1 (23.06.2020 15:23): ne, už mě znovu nenachytáte! :D
@orromis (23.06.2020 15:15): Ty ale vůbec nečteš, co píšu. :D Naštvalo mě, že ho zabila nesympatická mužatka bez charakteru (a to i když jsi za ni hrál do té doby dvě pasáže), která se na všechno kolem akorát tváří drsně. Právě proto doufám, že její charakter rozvinou a opodstatní to. Že se to nestalo jenom, aby něco pohánělo tu revenge story, která byla vidět už v traileru. Na vztahu Joela a Ellie stála celá jednička, právě to bylo na ní to hlavní zajímavé. Když to hodlají posunout tímhle směrem, chtěl bych pro to alespoň pořádný důvod. Aby postava, která ho zabije, byla skutečně dobrá.
@orromis (23.06.2020 14:41): Prave ze na monitoru no.
@stepankoby1 (23.06.2020 15:03): Nechápu co na tom někoho může nasrat, je to úplně logické. (spoiler na jedničku) Však ten člověk pozabíjel strašně moc lidí a dřív nebo později to přijít muselo.
@S4TW (23.06.2020 14:54): Jojo, ten samotný fakt, že se to stane, mi nevadí. Ale neskutečně mě naštvaly okolnosti. Osobně teď doufám, že to alespoň rozvinou a trošku opodstatní. Protože jestli to takhle zůstane, začínal bych chápat to nasrání některých fanoušků. :D
@stepankoby1 (23.06.2020 14:44): sakra, blbec na to kliknu :D, ale tohle vlastně ani není tak hrozný spoiler, neb se to dalo čekat, předpokládám, že jde hlavně o to, jak.... takže teď už žádný spoiler nerozklikávám!!! :D
Po smrti Joela jsem měl taky docela chuť udělat tohle.
@marwel (23.06.2020 14:23): A na čem to hraješ? Mě třeba film grain nevadí na televizi, ale když hraju na kompu u monitoru, tak mi to vadí celkem hodně...
@Bursoft (23.06.2020 14:18): Taky to tak asi budu hrat. Kdyz koukam na vsemozna videa na netu (do ted jsem na ne nekoukal, nechtel jsem si zkazit zazitek, ale ted uz mi to nedalo), tak ten film grain nikde nevidim, ale kdyz tu hru u sebe zapnu, tak se na to proste vubec neda koukat a jestli by to ani u me JohnCZ nevidel, prohlasil bych ho za slepeho jako patronu. :)
Kdyz jsem se chtel v menu podivat na bonusy, tak mi hra nahlasila, ze se pry hra jeste stahuje ze si mam jeste 40 minut pockat. Tak treba je to tak hnusny, protoze mi jeste chybi polovinu hry stahnout. xD
Kdyz jsem se chtel v menu podivat na bonusy, tak mi hra nahlasila, ze se pry hra jeste stahuje ze si mam jeste 40 minut pockat. Tak treba je to tak hnusny, protoze mi jeste chybi polovinu hry stahnout. xD
@JohnCZ (23.06.2020 14:13): Nebo všimne, ale nevidí v tom žádný problém. Možná taky proto, že nekouká na srovnávací videa, jak by to vypadalo, kdyby… :)
@JohnCZ (23.06.2020 14:13): Ještě, že to "hraju" na let's play streamu, tam to skrz tu kompresi nepoznám :D
@BUMTARATA (23.06.2020 13:05): Taky je mi to buřt. Člověk si toho skoro ani nevšimne.
@marwel (23.06.2020 13:15): jsem si říkal co to meleš, to musí přehánět, ale koukám že je to fakt hnus. Tak snad to do PS5 verze daj možnost vypnout..
@BUMTARATA (23.06.2020 13:05): Blur zkousnu, 30 fps take, ale film grain, notabene tak silny jako je v TLoU2, bohuzel ne. Inu co se da delat, hra poputuje pristi mesic brachovi k narozkam a ja tak budu doufat, ze Sucker Punch neznici stejnym zpusobem Ghost of Tsushima.
Mne zase vzdy prislo strasne zvlastni, ze jsou vyvojari schopni tak maniakalne makat na grafice hry a pak ji dodalne dom*dat zbytecnym grafickym efektem.
Mas pravdu, ze spolehat se na to asi uplne nelze. Ono to totiz, z toho co jsem videl, vypada, ze tim maskuji nedokonalosti v grafice jako takove. Aby to pak bez toho efektu nevypadalo jako delat fotky v seru s Xiaomi telefonem za tri litry.
Mne zase vzdy prislo strasne zvlastni, ze jsou vyvojari schopni tak maniakalne makat na grafice hry a pak ji dodalne dom*dat zbytecnym grafickym efektem.
Mas pravdu, ze spolehat se na to asi uplne nelze. Ono to totiz, z toho co jsem videl, vypada, ze tim maskuji nedokonalosti v grafice jako takove. Aby to pak bez toho efektu nevypadalo jako delat fotky v seru s Xiaomi telefonem za tri litry.
@marwel (23.06.2020 12:56): :D
Tohle mi vždycky přišlo strašně zvláštní, nebo spíš zajímavý, že lidem vadí film grain, blur, nebo že to neběží na 60 fps, nevyčítám, nekritizuji, asi se mohu jen považovat za šťastného, že je mi to úplně putna.
Jinak ohledně té možnosti bych nebyl příliš optimistický.
Tohle mi vždycky přišlo strašně zvláštní, nebo spíš zajímavý, že lidem vadí film grain, blur, nebo že to neběží na 60 fps, nevyčítám, nekritizuji, asi se mohu jen považovat za šťastného, že je mi to úplně putna.
Jinak ohledně té možnosti bych nebyl příliš optimistický.
Ok, tak tohle fakt ne. Dokud nedaji do menu moznost vypnout film grain, tak to hrat nebudu. Ve stavu v jakem hra s film grain je si troufnu rict, ze jde o nejosklivejsi hru, kterou jsem zatim na PS4 hral.
@Fritol (22.06.2020 20:30): Jenže tam žádné protiřečení není. Pouze jsem dotyčnému napsal něco ve stylu, ať se zaměří na hry, které má oblíbené. On hledal problémy kde nejsou a ještě dost otravným dětským způsobem. Oproti tomu má kritika Battlefield V a zejména poukazovaní na kvanta historických nepřesností, implementaci věci, které nemají s 2. světovou válkou nic společného a podobných má podle mého názoru rozhodně větší váhu než co předváděl on. A zde jsem kritizoval způsob napsání recenze, ne hru jako takovou.
@DEU (22.06.2020 20:28): Protiřečení jsem ti přece popsal, viz Mafia x Battlefield. Dokonce jsem i zpochybnil tvou obhajobu v příspěvku dalším.
Pokud Ti není něco jasné, můžeš si mé příspěvky níže přečíst ještě jednou.
Pokud Ti není něco jasné, můžeš si mé příspěvky níže přečíst ještě jednou.
@Fritol (22.06.2020 20:25): Ano a stojím si za tím. A mimochodem, stále čekám na konkrétní příklad mého protiřečení si... At tady jen hubou nemlátíme prázdnou slámu...
@DEU (22.06.2020 20:21): Nazvat svou kritiku konstruktivní a něčí jinou kritiku, se kterou samozřejmě nesouhlasíš, jako rýpání, je taky super argument. :D Je ti jasné, že v očích druhých by se to dalo otočit.
No... -> @BUMTARATA (22.06.2020 15:37)
No... -> @BUMTARATA (22.06.2020 15:37)
@Fritol (22.06.2020 20:02): Tu recenzi mi poslal známý, ať se pobavím. Ani jsem ji nedočetl viz důvody zmíněné v příspěvcích níž. Je rozdíl konstruktivně kritizovat Battlefield V jako nejhorší hru dané série než vyloženě rýpat v diskuzi o jedné z nejlepších českých her. Ten smazaný příspěvek už si bohužel nepamatuji, měl jsem tou dobou tuším jednu ráno. A čím konkrétně si prosím protiřečím? Myslím, že mé názory zde na webu jsou po dobu mé aktivity zde celou dobu transparentní a téměř neměnné.
@DEU (22.06.2020 19:55): Ok, proč čteš recenze na hru, která tě nezajímá a ani není na platformu, na kterou dle tebe vychází kvalitní hry. Nemusíš tady dělat jak si nad věcí, prostě si protiřečíš a není to poprvé. Asi jako tady si poučoval jonese, přitom si úplně to samé dělal ty u Battlefield V diskuze, jen v ještě horším podání. Tak tvými slovy: Možná by bylo lepší se zaměřit na hry, které (a teď pozor, změna!) ti příjdou zajímavé.
A dnes v brzkých ranních hodinách mne také pobavil tvůj povýšený příspěvek, který si se z nějakého důvodu rozhodl raději smazat. Velká škoda, že si ho mohou přečíst jen moderátoři.
A dnes v brzkých ranních hodinách mne také pobavil tvůj povýšený příspěvek, který si se z nějakého důvodu rozhodl raději smazat. Velká škoda, že si ho mohou přečíst jen moderátoři.