@Fatality (14.03.2022 11:25): ano, rád se podívám jak jezdí mistr Fatality. :) Pokud budeš streamovat večer okolo 20 hod tak zkusím dorazit.
Diskuze
@Bursoft (14.03.2022 11:34): tak to asi pustím a přinejhorším nikdo nepřijde :-) by mě zajímalo, jak bude fungovat mikrofon a tak, celkově setting. Kameru nemám a koukat jak ležím na gauči by asi nikoho nebavilo.
@Fatality (14.03.2022 11:25): Mě by to i zajímalo, ale jestli budu mít čas, to nedokážu říct :D
Byl by zájem o DH stream téhle hry? Jsem po nemoci a dneska si po několika dnech zahraju a mohl bych zkusit propojení s twitchem, tak jestli by to tu vůbec někoho zajímalo.
https://www.youtube.com/watch?v=nIm4iHH2AOk
Tak jsem si konečně koupil M4, poté co jsem dal M3 café. Je to docela hovado, první auto, co mi fakt zadkem jde hodně dopředu v zatáčkách.
Jinak to video je uploadlý rovnou z PS5 a stojí to za hovno (jen 1080p), stejně jako všechny sociální fičury. Když jsem chtěl video natáhnout na flasku, tak nepodporované formátování :D
Tak jsem si konečně koupil M4, poté co jsem dal M3 café. Je to docela hovado, první auto, co mi fakt zadkem jde hodně dopředu v zatáčkách.
Jinak to video je uploadlý rovnou z PS5 a stojí to za hovno (jen 1080p), stejně jako všechny sociální fičury. Když jsem chtěl video natáhnout na flasku, tak nepodporované formátování :D
Jinak jen pro info, netrapte se teď s jakýmkoli úkolem rallye na šotolině. Po posledním updatu to asi posr*** a auta maji misto offroad nebo rallye pneumatik soft tires, takže to klouže a je to na zlatou naprosto neudělatelný, jak mise tak licence. Snad to rychle fixnou.
@Widl (10.03.2022 15:36): Přesně tak!
@Rapier (10.03.2022 21:34): Taky bych remaster, nebo druhý díl bral a to říkám jako člověk, který tu hru má a najezdil v ní hromadu hodin. Zastavení prodeje dodnes nechápu, tento současný přístup k hrám a hráčům je čiré zlo. Je alespoň vidět, že je dnešní svět her z velké části jeden velký byznys a zájmy hráčů jsou v podstatě každému ukradené.
@Rapier (10.03.2022 21:34): Taky bych remaster, nebo druhý díl bral a to říkám jako člověk, který tu hru má a najezdil v ní hromadu hodin. Zastavení prodeje dodnes nechápu, tento současný přístup k hrám a hráčům je čiré zlo. Je alespoň vidět, že je dnešní svět her z velké části jeden velký byznys a zájmy hráčů jsou v podstatě každému ukradené.
@Rapier (10.03.2022 21:34): To je fakt, taky je to dost peněz za věc, kterou fakt využiješ na jeden druh hry. 30+ tis dáš za pořádnou telku nebo okay pc sestavu, ale za sedačku a volant je to pro mě overkill.
Forzu hraju na pc. Díky za tip, ale takhle jsem pořídil FH3, než to dali pryč a zapl jsem to asi 2x. :D
Private lobby tam myslím nastavit jde :) Ale ještě jsem to neměl možnost zkusit.
Forzu hraju na pc. Díky za tip, ale takhle jsem pořídil FH3, než to dali pryč a zapl jsem to asi 2x. :D
Private lobby tam myslím nastavit jde :) Ale ještě jsem to neměl možnost zkusit.
@Marci (10.03.2022 20:00): s tím nadšení a nákupem pořádné výbavy to mám obdobně, ale nakonec jsem odolal a zakoupil před časem Thrustmaster TMX (jen PC + Xbox). Ve finále leží kvůli absenci skládacího stojanu trvale ve skříni.
K naštvání je též fakt, že když už máš volant tak musíš volit variantu buď pro PC + Xbox, nebo PC+ Playstation. Upřímně kupovat druhý volant nemám v plánu, ačkoliv nový T300 za 5k bych možná koupil. :)
Forzy jezdíš na PC, nebo na Xbox? Forza Motorsport 7 si kup kompletní dokud je k dostání, časem nebude. Dopadne to jak s Driveclub: koupíš placku, ale DLCs už ne.
Online rád zkusím, přidám si Tě na PS pro porovnání časů. :) Mimochodem jde v GT7 založit privátní lobby jen pro hráče jenž chceš pozvat do závodu?
K naštvání je též fakt, že když už máš volant tak musíš volit variantu buď pro PC + Xbox, nebo PC+ Playstation. Upřímně kupovat druhý volant nemám v plánu, ačkoliv nový T300 za 5k bych možná koupil. :)
Forzy jezdíš na PC, nebo na Xbox? Forza Motorsport 7 si kup kompletní dokud je k dostání, časem nebude. Dopadne to jak s Driveclub: koupíš placku, ale DLCs už ne.
Online rád zkusím, přidám si Tě na PS pro porovnání časů. :) Mimochodem jde v GT7 založit privátní lobby jen pro hráče jenž chceš pozvat do závodu?
@Bursoft (10.03.2022 20:10): PSN: marciiverson3. No jasné, ať se máme ještě o to víc co hecovat. :D To nám budou zlatý medaile za chvilku málo.
@Marci (10.03.2022 20:00): Hoď sem PS nick. Úplně nechci slibovat, že budu mít čas na online hraní, ale aspoň na porovnávání výsledků..
@Rapier (10.03.2022 17:54): Já hraju klasicky na ovladači (raději), protože já mám tendenci, když se pro něco nadchnu, to přehánět, takže bych měl pak závodní set za X tisíc a pak by na to padal akorát už jen prach. Jsem schopen u toho asi prosedět ve finále xy hodin, ale dualsence bohatě stačí. Třeba u FH 4 jsem měl nějakých 600, FH 5 mám nějakých 160, tam jsem cítil, že ten openworld už mě tolik nechytá a hlavně jsem se u Forzy těšil na motorsport, ale přišla FH5 no.
Takže jsem se vrátil ke kořenům GTčka. Šestý díl a Sport jsem vynechal, ale ze 7 jsem nadšenej, už tam mám asi 50 hodin s tím, že najít si čas na to hraní není dneska už pro mě úplně jednoduchý (možná spíš náladu, než ten čas).
Jinak plánujete to tady někdo občas zahrát online?
Takže jsem se vrátil ke kořenům GTčka. Šestý díl a Sport jsem vynechal, ale ze 7 jsem nadšenej, už tam mám asi 50 hodin s tím, že najít si čas na to hraní není dneska už pro mě úplně jednoduchý (možná spíš náladu, než ten čas).
Jinak plánujete to tady někdo občas zahrát online?
@Marci: díky, ani nevíš jakou jsem měl včera před spaním radost! Připadal jsem si proti zkušeným matadorů z DH jako úplný amatér co není schopen zajet základy řízení na zlato. :)
Je to tak, jakmile zapískají gumy, a zablokují se kola prudkým bržděním je to na opakování. Volant k PS5 neplánuji koupit, ale kdo ví, třeba jednou v nějaké hodně dobré akci T300. Jezdíš na volantu nebo ovladači? Díky za tip. Očividně mám co dohánět. :)
@Widl (10.03.2022 15:36): jj, přesně proto mě baví závodní okruhové hry. :)
@samorost (10.03.2022 00:41): Driveclub vypadá vážně hezky (obzvlášť déšť) Škoda, že nejdou koupit DLC ani hra digitálně. Poohlídnu se po placce v nějakém bazaru, abych to poprvé zkusil od doby kdy jsem to chvíli hrál v SONY prodejně v Avionu, před mnoha, mnoha léty v Ostravě v době kdy PS4 byla horká a atraktivní novinka, ovšem jak na potvoru bez čerstvě vydaného Gran Turismo 6.
Mohli by se v SONY pochlapit a udělat remaster Driveclub včetně DLCs. Koupil bych.
Je to tak, jakmile zapískají gumy, a zablokují se kola prudkým bržděním je to na opakování. Volant k PS5 neplánuji koupit, ale kdo ví, třeba jednou v nějaké hodně dobré akci T300. Jezdíš na volantu nebo ovladači? Díky za tip. Očividně mám co dohánět. :)
@Widl (10.03.2022 15:36): jj, přesně proto mě baví závodní okruhové hry. :)
@samorost (10.03.2022 00:41): Driveclub vypadá vážně hezky (obzvlášť déšť) Škoda, že nejdou koupit DLC ani hra digitálně. Poohlídnu se po placce v nějakém bazaru, abych to poprvé zkusil od doby kdy jsem to chvíli hrál v SONY prodejně v Avionu, před mnoha, mnoha léty v Ostravě v době kdy PS4 byla horká a atraktivní novinka, ovšem jak na potvoru bez čerstvě vydaného Gran Turismo 6.
Mohli by se v SONY pochlapit a udělat remaster Driveclub včetně DLCs. Koupil bych.
@Rapier (10.03.2022 00:16): Tenhle pocit je přeci esence která drží lidi u závodních her už od dob Stunts, kde jsme soupeřili s ostatníma děckama mezi sebou. Kamarád tohle třeba nikdy nemohl pochopit, co mě baví na tom osamoceném kroužení po trati. Hledání brzdných bodů, pilování stopy, hrátky s nastavením. Setinka k setince a postup tabulkou vzhůru alespoň někam k průměru :)
A troufnu si tvrdit, že jsou kombinace aut a tratí na který se ani žádná souls hra nehrabe :D
A troufnu si tvrdit, že jsou kombinace aut a tratí na který se ani žádná souls hra nehrabe :D
@Rapier (10.03.2022 00:16): Tak gratuluju. Jojo ty zatáčky, obecně tedy táhlejší, se vyplatí opravdu pomalu a nechat se plynule postupně pod plynem vytáhnou ven až po apex. Jinak k té stopě, docela pomáhá najít si při trati bod, od kterýho to prostě zkoušíš, kdy je nejideálnější brzdit, jak tam máš ty ukazatele vzdálenosti.
Na volantu si myslím, že to musí být uplně paráda, protože na analogu se někdy prostě neuhlídáš a trošku ti to uletí a můžeš rovnou znovu. Sebemenší zapískání pneu značí, že už to nestíháš, ty výjezdy na některých tratích musí být na zlatou opravdu precizní. Takže přirovnání pocitu k soulslike hrám vlastně docela sedí. :D
Na volantu si myslím, že to musí být uplně paráda, protože na analogu se někdy prostě neuhlídáš a trošku ti to uletí a můžeš rovnou znovu. Sebemenší zapískání pneu značí, že už to nestíháš, ty výjezdy na některých tratích musí být na zlatou opravdu precizní. Takže přirovnání pocitu k soulslike hrám vlastně docela sedí. :D
Na Vortexu fajn srovnání závodních her Gran Turismo 7, GRID Legends a Driveclub. Za mě je dost neuvěřitelné, jak vypadá a jak se hraje Driveclub i po tolika letech. A ten děšť, ten déšť... i dnes má člověk oči navrch hlavy... :c)
Tak jsem dnes večer nakonec B-10 finální zkoušku krásně nazvanou základy řízení (!) zajel za 25,344 (limit 25,400).
Nejprve jsem jezdil opakovanou sérii stříbrných a stahoval čas pod 26,000, poté pár pokusů s vyjetím z tratě a pak to přišlo z takové pomalejší jízdy kdy jsem si říkal z toho nic nebude. Po dojetí mě týpek něco zase oznámil, ale byl jsem tak zklamaný, že to opět bylo jen těsně a vůbec mu nevěnoval pozornost. Jen to odklikl.
Odejdu zpět do menu, pustím záznam jízdy a pak mě to došlo při pohledu na požadovaný a můj čas. :) Úžasná hra plná emocí, které najdete nespíš jedině u souls her!
Kolik jsem reálně těch pokusů jel nevím, raději jsem to nepočítal, ale něco mezi 40-80 to zcela určitě bylo. Ve finále šlo jen o to nezablokovat brzdy před zatáčkou (ABS off) a překvapivě ještě o něco snížit rychlost před vstupem do prvních dvou zatáček.
Nejprve jsem jezdil opakovanou sérii stříbrných a stahoval čas pod 26,000, poté pár pokusů s vyjetím z tratě a pak to přišlo z takové pomalejší jízdy kdy jsem si říkal z toho nic nebude. Po dojetí mě týpek něco zase oznámil, ale byl jsem tak zklamaný, že to opět bylo jen těsně a vůbec mu nevěnoval pozornost. Jen to odklikl.
Odejdu zpět do menu, pustím záznam jízdy a pak mě to došlo při pohledu na požadovaný a můj čas. :) Úžasná hra plná emocí, které najdete nespíš jedině u souls her!
Kolik jsem reálně těch pokusů jel nevím, raději jsem to nepočítal, ale něco mezi 40-80 to zcela určitě bylo. Ve finále šlo jen o to nezablokovat brzdy před zatáčkou (ABS off) a překvapivě ještě o něco snížit rychlost před vstupem do prvních dvou zatáček.
@Marci (09.03.2022 14:44): stále bojuji o zlato ve finální B-10 licenci. U mě je úplně jedno zdali mám ABS off, slabě nebo on, zdali si dám jízdní stopu, atd... stále těsně za časem na zlato. Už mám za sebou, bez přehánění, tak 80 pokusů. Je krásné, že mi v ukázce ukáží jak mám jet, prostě se mi to nedaří, buď nedotočím první zatáčku a vyjedu z trati, nebo ve vysoké rychlosti nedotočím druhou a vyjedu z trati, nebo proste probrzdím první nebo druhou, nebo i tu třetí papírově nejjednodušší těsně před cílem kde vyjedu těsně přes finishem z trati.
Tohle je na GT7 špatně vyřešeno. V FM si můžeš zapnout brzdnou stopu (jen brzdnou stopu nebo celou vodící dráhu) a víš kdy a jak máš prudce brzdit. Tady je to jen a jen o Tvém odhadu.
A když už tu první, nejtěžší zatáčku projedu tak mám buď malý čas (jsem příliš pomalý) nebo po výjezdu ze zatáčky moc zrychlím abych čas dohnal a poté vyletím z trati. No je to stejné maso jako u GT sport, ale tam jsem rozhodně neskočil tak brzy, že bych nemohl dát zlato ani na xx opakování.
Zkrátka závodník se mě nebude, mám už asi pomalé reakce, nebo nevím....
Tohle je na GT7 špatně vyřešeno. V FM si můžeš zapnout brzdnou stopu (jen brzdnou stopu nebo celou vodící dráhu) a víš kdy a jak máš prudce brzdit. Tady je to jen a jen o Tvém odhadu.
A když už tu první, nejtěžší zatáčku projedu tak mám buď malý čas (jsem příliš pomalý) nebo po výjezdu ze zatáčky moc zrychlím abych čas dohnal a poté vyletím z trati. No je to stejné maso jako u GT sport, ale tam jsem rozhodně neskočil tak brzy, že bych nemohl dát zlato ani na xx opakování.
Zkrátka závodník se mě nebude, mám už asi pomalé reakce, nebo nevím....
Rapier (08.03.2022 14:19): @Bursoft (08.03.2022 14:30): Tak nechal jsem se stáhnout s tebou :D Taky jsem myslel A-9. Ono v čj je to tak i nazvané myslím.
Rapier (08.03.2022 14:19): Ta hláška, že se s tím moc pereš je super no :D Taky to mohli udělat tak, že když už se tedy podíváš, tak už tě to tam nebude otravovat.
Ty úseky tratí jsou ale opravdu 2x větší pain než licence. Teda aspoň pro mě.
Rapier (08.03.2022 14:19): Ta hláška, že se s tím moc pereš je super no :D Taky to mohli udělat tak, že když už se tedy podíváš, tak už tě to tam nebude otravovat.
Ty úseky tratí jsou ale opravdu 2x větší pain než licence. Teda aspoň pro mě.
@Bursoft (08.03.2022 16:53): mám z GT7 trochu rozporuplné pocity. Na jednu stranu jsem se na to hrozně moc těšil. Má první konzole od Sony, mé první GT. Jezdit licence (autoškolu) mě baví a zároveň neskutečně frustruje. :)
S těmi asistenty máš nejspíš pravdu, měl bych si přiznat, že na to nemám (jinak si neumím vysvětit proč ani 50 pokusů nevedlo ke zlatu v B-10) a nějaké si pozapínat. Možná by slabé ABS pro začátek nebyla špatná volba.
Nicméně já to ještě dnes zkusím znovu a bez ABS. Dám tomu min. 10 pokusů. :)
Také jsem se hrozně těšil v GT7 na kvalifikaci, ale ona se tu vůbec nejezdí. Každý závod je stíhačka z posledního místa. Abych byl spravedlivý, v FM7 také není kvalifikace a také se musíš protlačit na první pozici po startu.
Xbox si klidně kup. :) Forza Motorsport 7 a Forza Horizon 4/5 jsou fajn závody, i když mě osobně ten open world v FH tak úplně nebere.
@montana (08.03.2022 18:30): plusko mám, mohl bych to vyzkoušet.
S těmi asistenty máš nejspíš pravdu, měl bych si přiznat, že na to nemám (jinak si neumím vysvětit proč ani 50 pokusů nevedlo ke zlatu v B-10) a nějaké si pozapínat. Možná by slabé ABS pro začátek nebyla špatná volba.
Nicméně já to ještě dnes zkusím znovu a bez ABS. Dám tomu min. 10 pokusů. :)
Také jsem se hrozně těšil v GT7 na kvalifikaci, ale ona se tu vůbec nejezdí. Každý závod je stíhačka z posledního místa. Abych byl spravedlivý, v FM7 také není kvalifikace a také se musíš protlačit na první pozici po startu.
Xbox si klidně kup. :) Forza Motorsport 7 a Forza Horizon 4/5 jsou fajn závody, i když mě osobně ten open world v FH tak úplně nebere.
@montana (08.03.2022 18:30): plusko mám, mohl bych to vyzkoušet.
@montana (08.03.2022 18:30): To zní dobře. Asi to testnu, já MP normálně nehraju právě kvůli dementům.
Tyjo, mě až teď z těch videii vlastně došlo, že ty pomocníky kde brzdit a tak bych si na ty licence mohl zapnout :D Jinak B mám taky komplet na zlato. U Ačka se o to asi ani snažit nebudu.
@Bursoft (08.03.2022 16:53): Tak ty znalosti využiješ hlavně v onlinu, singl byl vždycky úplně benevolentní. Jestli máš Plusko, tak si online v sekci Sport zkus. Je to hodně odlišnej zážitek oproti singlu a vlastně i jiným hrám (nebo aspoň já osobně jsem takhle civilizovaný závodění v jiných mainstream hrách nezažil).
Lidi se většinou fakt snaží normálně závodit a za zkracování tratě nebo bourání seš penalizován.
@Bursoft (08.03.2022 16:53): Tak ty znalosti využiješ hlavně v onlinu, singl byl vždycky úplně benevolentní. Jestli máš Plusko, tak si online v sekci Sport zkus. Je to hodně odlišnej zážitek oproti singlu a vlastně i jiným hrám (nebo aspoň já osobně jsem takhle civilizovaný závodění v jiných mainstream hrách nezažil).
Lidi se většinou fakt snaží normálně závodit a za zkracování tratě nebo bourání seš penalizován.
@Rapier (08.03.2022 14:37): Je fakt, že mám zapnuté ABS, tudíž můžu brzdit později. Obecně bych řekl, že jezdit bez ABS má smysl jenom na volantu s pedály, protože na ovladači prostě nemáš takovou citlivost, i když je to analog. Zkus si jej zapnout, jestli budeš dávat lepší časy, třeba jenom na tuto výzvu.
V závodech používám slabé ABS, slabé vyrovnání volantu (ale to vypnu, páč mi přijde, že to lze jednoduše udělat sám) a kontrolu trakce mám na 1. Ale některé výzvy se musí hrát jinak. Už 2x jsem využil manuální převodovku, teď dělám challenge na dojetí s minimem benzínu (naprosto stupidní výzva, kde musíš pomocí šipek nahoru a dolu přehazovat V PĚTI stupních, jak moc auto bude výkoný a jak moc žrát - ergonomicky prostě katastrofa, když stejným prstem zatáčíš a přehazovat to potřebuješ právě před nebo po vyjetí zatáčky). Nebo jsem v jiné challenge musel vypnout úplně kontrolu trakce (ježdění se starým Camarem po oválu, kde se prostě musel jezdit lehce do smyku).
Jako nehrál bych si na hrdinu s vypnutými asistenty, většinou si jenom přidáváš práci, která za ten pocit potom moc nestojí. A jinak souhlasím, že na to, jak krásně a čistě tě hra učí jezdit v autoškole, tak nic z toho není potřeba využívat v závodech. Protože "čistě" závod dojedeš, i když se opíráš o mantinely nebo zkracuješ přes trávu a dostáváš ten 50% bonus a když jezdíš jak prase a narážíš do ostatních, tak za to nejsi penalizován. Jediný, co mě odrazuje do jiných narážet je fakt, že pak začne totálně haprovat celá fyzika. Petr S. to hezky popsal ve Vortexu, jak kdyby do sebe naráželi krabice mlíka, plus ty zvuky, který jsou vytažený snad z prvního GTčka :D
edit.: Blbý je, že jak jsem to teď 2 dny nehrál, tak nemám nějakej absťák, že bych nutně potřeboval zapnout PSko a závodit dál. Spíš mám pocit, že si chci koupit Xbox a Forzu H. 5 :D
V závodech používám slabé ABS, slabé vyrovnání volantu (ale to vypnu, páč mi přijde, že to lze jednoduše udělat sám) a kontrolu trakce mám na 1. Ale některé výzvy se musí hrát jinak. Už 2x jsem využil manuální převodovku, teď dělám challenge na dojetí s minimem benzínu (naprosto stupidní výzva, kde musíš pomocí šipek nahoru a dolu přehazovat V PĚTI stupních, jak moc auto bude výkoný a jak moc žrát - ergonomicky prostě katastrofa, když stejným prstem zatáčíš a přehazovat to potřebuješ právě před nebo po vyjetí zatáčky). Nebo jsem v jiné challenge musel vypnout úplně kontrolu trakce (ježdění se starým Camarem po oválu, kde se prostě musel jezdit lehce do smyku).
Jako nehrál bych si na hrdinu s vypnutými asistenty, většinou si jenom přidáváš práci, která za ten pocit potom moc nestojí. A jinak souhlasím, že na to, jak krásně a čistě tě hra učí jezdit v autoškole, tak nic z toho není potřeba využívat v závodech. Protože "čistě" závod dojedeš, i když se opíráš o mantinely nebo zkracuješ přes trávu a dostáváš ten 50% bonus a když jezdíš jak prase a narážíš do ostatních, tak za to nejsi penalizován. Jediný, co mě odrazuje do jiných narážet je fakt, že pak začne totálně haprovat celá fyzika. Petr S. to hezky popsal ve Vortexu, jak kdyby do sebe naráželi krabice mlíka, plus ty zvuky, který jsou vytažený snad z prvního GTčka :D
edit.: Blbý je, že jak jsem to teď 2 dny nehrál, tak nemám nějakej absťák, že bych nutně potřeboval zapnout PSko a závodit dál. Spíš mám pocit, že si chci koupit Xbox a Forzu H. 5 :D
@Rapier (08.03.2022 14:37): Za 7k ji vezmu :)
@Bursoft (08.03.2022 14:30): no vidíš a já už mám za sebou tak 50 pokusů, možná víc, a ne a ne dojet na zlato! Když se mě povede první a nejpomalejší zatáčka tak udělám chybu v té další.... buď ztratím čas pro-bržděním, nebo vyjedu z trati, nebo mám obecně malou rychlost v zatáčce/na výjezdu ze zatáčky. Včera jsem měl strašnou chuť celou PS5 prodat @Charllize: :)
A úplně mě vytáčí ten chlap s hláškou: zdá se že ti to moc nejde, měl by ses mrknout na ukázku! Poté co v zoufalství vyjedu opakovaně mimo trať jak se snažím nahnat sekundy. Ten samý co mi řekne, no vidíš překonal si svůj rekord tak zajedem to zlato ne?! :)
A úplně mě vytáčí ten chlap s hláškou: zdá se že ti to moc nejde, měl by ses mrknout na ukázku! Poté co v zoufalství vyjedu opakovaně mimo trať jak se snažím nahnat sekundy. Ten samý co mi řekne, no vidíš překonal si svůj rekord tak zajedem to zlato ne?! :)
@Rapier (08.03.2022 14:19): Zvláštní, zrovna ta finální mi až takový problém nedělala (tipuju tak 10-15 pokusů mi stačilo na zlato).
Jinak sorry, jsem předtím mistifikoval, vlásenku v B licenci si nepamatuju. Mně velkej problém dělala A-9, tady https://youtu.be/gx_dsxRNkcc?t=277, toto bylo dobrých 40 pokusů, možná víc :D
Jinak sorry, jsem předtím mistifikoval, vlásenku v B licenci si nepamatuju. Mně velkej problém dělala A-9, tady https://youtu.be/gx_dsxRNkcc?t=277, toto bylo dobrých 40 pokusů, možná víc :D
@Marci (08.03.2022 11:53): tou vlásenkou máte na mysli kterou konkrétní zkoušku? Já mám teď opravdu co dělat abych dojel poslední zkoušku na video na zlato https://youtu.be/UGp6AtiyHeQ?t=321
B licenci jsem získal, ale chci prostě získat zlato i na B-10 :)
B licenci jsem získal, ale chci prostě získat zlato i na B-10 :)
@Strady (08.03.2022 11:36): je to cca 5h, vygooglil jsem si to.
@Marci (08.03.2022 11:53): Jj, vlásenka byla dost HC, taky jsem se s tím tak hoďku trápil..
@Fatality (08.03.2022 00:01): Ta vlásenka mi dala taky nejvíc zabrat (zatím), pak úseky tratí, kde je na zlato 30+ vteřin je také docela pain, protože je spoustu možností kde udělat chybu. Ale dá se no.
Mohl by mi někdo napsat cca jak dlouho trvá si vyjezdit 3miliony GT měny?
V článku na Vortexu to není, tak nevím jakou to má Porsche 919 Hybrid ’16 hodnotu.
V článku na Vortexu to není, tak nevím jakou to má Porsche 919 Hybrid ’16 hodnotu.
@Rapier (07.03.2022 21:40): Já teď už asi hodinu jezdím vlasenku b2 a nemůžu to dát na gold ani za zlatý stehno.
Další výtku co bych měl k GT7. Vyjezdit si licenci je na zlato je na ovladači fakt hardcore. V ukázkách jde vidět, že jezdec má zapnutou kontrolu trakce (mám 1, default je 3) a ABS (mám off).
Fascinuje mě kolik mám problémů zajet poslední finální zkoušku národní licence B na zlato (doslova 30-50 opakování skoro bych řekl, že je to více méně náhoda), a pak jdu do závodu a v něm se na nic z toho nehraje. Klidně mohu bourat, s nulovým poškozením GT si klidně odskočím od zdi, nebo jiného auta. :)
Fascinuje mě kolik mám problémů zajet poslední finální zkoušku národní licence B na zlato (doslova 30-50 opakování skoro bych řekl, že je to více méně náhoda), a pak jdu do závodu a v něm se na nic z toho nehraje. Klidně mohu bourat, s nulovým poškozením GT si klidně odskočím od zdi, nebo jiného auta. :)
@Rapier (07.03.2022 15:55): Bylo to tak vždy. S tím, že Le Mans klasiky stály i 20 milionu a byly skoro nezískatelný pro běžnýho smrtelníka. V GT Sport teda občas i extra drahé auto mohlo padnout v točce, to bylo fajn.
Určitě to budou ještě balancovat (zhruba tak za rok, jak známe Polyphony :D). V GTS se ty odměny pak taky zvýšily. Ale tady jsou mikrotransakce, tak těžko říct jestli nebudou tlačit na ně. V pozdějších točkách jsou ale i větší odměny (tuším až 500000) a odměny za pokročilejší závody jsou taky slušný. Ale pořád je to hardcore jaxviňa, no :)
Kazunori zastává názor. že GT má být lepší než realita a proto auta vypadají vždycky perfektně. Bohužel je z toho po letech featura a ne chyba.
@Bursoft (07.03.2022 17:31): Hele hardcore GT fan je na to zvyklej, běžnej jouda si koupí mikrotransakce a my si holt pobrečíme, že si v tom nezajezdíme.
Určitě to budou ještě balancovat (zhruba tak za rok, jak známe Polyphony :D). V GTS se ty odměny pak taky zvýšily. Ale tady jsou mikrotransakce, tak těžko říct jestli nebudou tlačit na ně. V pozdějších točkách jsou ale i větší odměny (tuším až 500000) a odměny za pokročilejší závody jsou taky slušný. Ale pořád je to hardcore jaxviňa, no :)
Kazunori zastává názor. že GT má být lepší než realita a proto auta vypadají vždycky perfektně. Bohužel je z toho po letech featura a ne chyba.
@Bursoft (07.03.2022 17:31): Hele hardcore GT fan je na to zvyklej, běžnej jouda si koupí mikrotransakce a my si holt pobrečíme, že si v tom nezajezdíme.
@Bursoft (07.03.2022 17:31): Ano, ty nejlepší auta budou mít jen ti co tomu věnuji čas. Za mne v pořádku. Nemáš čas? Hraj tetris, to je na par minut :D
@Charllize (07.03.2022 17:20): Jenže je rozdíl mezi HC hrou jakou jsou soulsovky a mainstreamovými závody. Plus v té hře je přes 400 aut, to tam taky můžeš nechat x set hodin, což se většině lidí nebude chtít. Takže si akorát v Polyphony řežou větev pod nohama..
@Rapier (07.03.2022 15:55): Ano, stejne jako v reálu. Když chceš dobre drahé auto musíš grindit roky abys ho měl. Pečení holubi do úst sami nelétají.
Chapu ze plno her se snaží hráčům nacpat vsechno pokud možno s minimálním úsilím, protože přece to má být zábava ale holt Japonci si to nemyslí a mají za to ze bez práce nejsou koláče, a reprezentují to často i ve svych hrách :)
Chapu ze plno her se snaží hráčům nacpat vsechno pokud možno s minimálním úsilím, protože přece to má být zábava ale holt Japonci si to nemyslí a mají za to ze bez práce nejsou koláče, a reprezentují to často i ve svych hrách :)
Chápu správně, že celá série GT je založena na grindu?! Abych si koupil jedno vysněné Lambo (14+ mil in-game kreditu) potřebuji neskutečně hodně peněz v herní měně, ovšem ty se vydělávají neskutečně pomalu.
Platilo to pro GT Sport a platí to i tady. V tomhle ohledu se mi přístup Forzy Motorsport líbí více. Další rozdíl je ve faktu, že v FM máte ihned odemčeny všechny tratě, tady až je vyjezdíte. Oboje má své +/-. Na jednu stranu GT motivuje, na druhou mě štve, že si ty tratě prostě nemohu vyzkoušet.
A znovu se vrátím ke grafice okolí tratě. Když se mi odemknulo licenční středisko tak jde vidět zastaralost engine v plné kráse. Chorvatské hory na pobřeží vypadají nic moc, na rok 2022 by tedy mohly ty skály vypadat krapet lépe, v Chorvatsku jsem párkrát byl a tak mohu srovnávat. :)
Mimochodem na autech během závodů neulpí žádná špína, prach, apod., a nebo to neregistruji. Když se projedete v FM párkrát mimo trať tak to na autě ihned poznáte.
Platilo to pro GT Sport a platí to i tady. V tomhle ohledu se mi přístup Forzy Motorsport líbí více. Další rozdíl je ve faktu, že v FM máte ihned odemčeny všechny tratě, tady až je vyjezdíte. Oboje má své +/-. Na jednu stranu GT motivuje, na druhou mě štve, že si ty tratě prostě nemohu vyzkoušet.
A znovu se vrátím ke grafice okolí tratě. Když se mi odemknulo licenční středisko tak jde vidět zastaralost engine v plné kráse. Chorvatské hory na pobřeží vypadají nic moc, na rok 2022 by tedy mohly ty skály vypadat krapet lépe, v Chorvatsku jsem párkrát byl a tak mohu srovnávat. :)
Mimochodem na autech během závodů neulpí žádná špína, prach, apod., a nebo to neregistruji. Když se projedete v FM párkrát mimo trať tak to na autě ihned poznáte.
@Bursoft (06.03.2022 20:22): dobře, očividně jsi zužitkoval zkušenosti z WRC9. Já měl teď asi 30+ opakování B-6 licence a nebyl jsem schopen s rychlým sporťákem zajet zlato. Musel jsem rezignovat a zapnout kontrolu trakce na 1, bez toho ať jsem dělal co jsem dělal nebyl schopen zlato zajet. Auto šlo neustále do smyků, hodin, případně vyjelo z trati.
Mezi GT7 a GT Sport je dost velký rozdíl v jízdním modelu. Některé zlaté mě u školy v GT Sport daly řádně zabrat, ale rozhodně to nebyly zkoušky ihned na začátku.
Pokud úplně vypnu kontrolu trakce dostává se jízdní model na úroveň jako ve Forza Motorsport 7, což je za mě pochvala, na rozdíl od GT Sport. A nebo je to tím, že v GT Sport se škola jezdí se sporťáky a dostat tam smyk, hodiny, apod. je velmi obtížné.
Mezi GT7 a GT Sport je dost velký rozdíl v jízdním modelu. Některé zlaté mě u školy v GT Sport daly řádně zabrat, ale rozhodně to nebyly zkoušky ihned na začátku.
Pokud úplně vypnu kontrolu trakce dostává se jízdní model na úroveň jako ve Forza Motorsport 7, což je za mě pochvala, na rozdíl od GT Sport. A nebo je to tím, že v GT Sport se škola jezdí se sporťáky a dostat tam smyk, hodiny, apod. je velmi obtížné.
Až někdo pojedete ve druhé várce misí poslední challenge, tzn. fuel saving, tak napište, jestli dal někdo zlatou a případně jak :D Po víc jak dvou hodinách jsem 2 desetiny od zlatého času a prostě to nejde, je to těžký jak hovado..
Kdyby si mě chtěl někdo přidat kvůli GT7 jsem na PSN jako RapierCZ
@montana (06.03.2022 14:45): @Bursoft (06.03.2022 15:12): ok, aspoň že lze vypnout, ale ta customizace by se hodila, většinou chci vědět aspoň kolik kol se jede a pozici.
@Paul (06.03.2022 14:38): Jde vypnout úplně, jde vypnout telemetrie, ale to vypne i tachometr a otáčkoměr, popř. všechno on. Ale chybí tomu customizace.. stačilo by i zmenšit různé prvky.
@Paul (06.03.2022 14:38): Jde jen vypnout nebo zapnout. Bohužel ani po letech neumožňují on/off jednotlivých prvků.
@Bursoft (06.03.2022 12:48): Souhlas s mínusy. Všechno to jsou věci, kterýma GT trpí věčně a je fakt škoda, že na tom nedokážou zapracovat.
A taky mě sere, že tam není semiautomat. Mám pocit, že ve starších dílech to bylo (ale jistý si nejsem). Vždycky právě taky používám automat a když je pomalej, tak do toho občas řadit ručně.
@Bursoft (06.03.2022 12:48): Souhlas s mínusy. Všechno to jsou věci, kterýma GT trpí věčně a je fakt škoda, že na tom nedokážou zapracovat.
A taky mě sere, že tam není semiautomat. Mám pocit, že ve starších dílech to bylo (ale jistý si nejsem). Vždycky právě taky používám automat a když je pomalej, tak do toho občas řadit ručně.
@Bursoft (06.03.2022 12:48): ten HUD nejde vypnout a customizovat? Jet prostě s pohledem z kabiny a nemít tam žádnej odpad po stranách?
@Fatality (06.03.2022 14:27): Však jo, ale šlo mi o to, abych nemusel nic dalšího mačkat a zároveň viděl dozadu v kokpitu.
@Bursoft (06.03.2022 12:48): zpětné zrcátko můžeš používat pravým kloboukem dolů.
Jinak jaké máte zatím nejoblíbenější auto? Já si koupil z bazaru 350Z Fairlady (2008) hned na začátku a zatím jsem nejel s ničím lepším (minimálně v klasických závodech, hrozně příjemně se ovládá a na zadokolku ani nechodí tolik do smyku. Už ji mám i trochu vytuněnou, aby neztrácela dech postupem kampaně (nechci utrácet kredity za japonský auta, šetřím si je na evropský).
@montana (06.03.2022 12:11): Přidám :)
@montana (06.03.2022 12:11): Přidám :)
Zatím to teda shrnu:
pros
- hra je moc pěkná, ne tak, jak Forza H., ale furt to vypadá super
- je to totální autoporno, všechny ty přelety nad auty, různé detaily apod., tam se Forza nechytá
- zvuky snad ještě lepší, hraju to se sluchátkama a nic podobného jsem nezažil v závodní hře
- gameplay částečně ok, minimálně se to bombasticky ovládá, hned to přejde do krve (hraju na expert, mám jenom kontrolu trakce na 1)
- každé auto má jinak nastavené adaptivní triggery, což je bomba
- autoškola a mise jsou snad ještě návykovější, než samotné závody, zatím jsem mám první várku misí a autoškolu B a A, všechno na zlato (něco byl fakt slušnej oříšek).
- líbí se mi strukturovaná kampaň, díkybohu za ni, na člověka se nesypou auta tempem 20kusů za hodinu jak ve Forze
- boží replaye v RT módu, tam těch 30 fps ničemu nevadí, takže už mám i dva závody nahraný a hezky se na to kouká
cons
- strašně z toho smrdí takovej ten staromódní japonskej design.. překlikávání všude možně, hromada zbytečných mezioken a potvrzování (změnit lak na autě je hroznej nervák)
- příšerné zvuky klikání, posouvání po menu (fakt devadesátky), hrozná hudba a odpočítávání v závodě mi už teď leze krkem - hlavně to nejde nastavit.. ve hře se nastavuje jenom hudba a ostatní efekty, takže zvuky aut a vlastně všeho je smíchaný právě s tím klikáním..
- DualSense (až na ty adaptivní triggery pro každé auto) nic zvláštního, dokonce bych řekl, že budgetový Wreckfest má haptiku vyřešenou mnohem líp (nemluvě o WRC, kde i ty triggery jsou lepší).
- nejde detailně nastavit HUD, toto mě sere opravdu hodně, protože koukám na opotřebení kol, který se nikdy neopotřebují, nádrž paliva, která nikdy nedojde, po stranách mám obrovskej seznam závodníků, kterej mě ruší v kokpitu auta (nelze používat zpětně zrcátko bez nahlížení do stran)
- hra má straně uloudanej začátek a 3/4 hry zatím jezdím jenom s japonskýma autama (který mě neberou)
- s tím souvisí pravostranné řízení, kterého si tu člověk bohužel užije až až, chápu proč to tak je, ale radši bych to "správný". Bohužel se nesmyslně objevuje třeba i v autech jako Abarth 500, který je italský (proč? - možná jsem jen tupec a opravdu se to tak vyrábělo sériově, ale nezdá se mi).
- automatická převodovka je v některých případech příšerná, nepodřazuje v momentech, kdy má a 2x už mě takto pokazila závod (jeden jsem musel přehodit na manuál, abych odjel na zlato). I stará Mafia: The City of Lost Heaven má systém, kde i automatickou převodovku může hráč ovládat ručně a ona se po čase srovná, má to tak i Wreckfest např. a je to boží funkce - bohužel zde nefunguje
- a největší problém ze všech - málo bavoráků :D
Asi to není všechno, nechám si to někdy do komentáře, až si srovnám myšlenky. Ale i když to tak nevypadá, zatím dojmy jsou pozitivní, rozhodně mě ta hra drží a těším se, až se pořádně obuju do německých aut, doufám, že těch japonských kategorií už tam moc nebude :D
pros
- hra je moc pěkná, ne tak, jak Forza H., ale furt to vypadá super
- je to totální autoporno, všechny ty přelety nad auty, různé detaily apod., tam se Forza nechytá
- zvuky snad ještě lepší, hraju to se sluchátkama a nic podobného jsem nezažil v závodní hře
- gameplay částečně ok, minimálně se to bombasticky ovládá, hned to přejde do krve (hraju na expert, mám jenom kontrolu trakce na 1)
- každé auto má jinak nastavené adaptivní triggery, což je bomba
- autoškola a mise jsou snad ještě návykovější, než samotné závody, zatím jsem mám první várku misí a autoškolu B a A, všechno na zlato (něco byl fakt slušnej oříšek).
- líbí se mi strukturovaná kampaň, díkybohu za ni, na člověka se nesypou auta tempem 20kusů za hodinu jak ve Forze
- boží replaye v RT módu, tam těch 30 fps ničemu nevadí, takže už mám i dva závody nahraný a hezky se na to kouká
cons
- strašně z toho smrdí takovej ten staromódní japonskej design.. překlikávání všude možně, hromada zbytečných mezioken a potvrzování (změnit lak na autě je hroznej nervák)
- příšerné zvuky klikání, posouvání po menu (fakt devadesátky), hrozná hudba a odpočítávání v závodě mi už teď leze krkem - hlavně to nejde nastavit.. ve hře se nastavuje jenom hudba a ostatní efekty, takže zvuky aut a vlastně všeho je smíchaný právě s tím klikáním..
- DualSense (až na ty adaptivní triggery pro každé auto) nic zvláštního, dokonce bych řekl, že budgetový Wreckfest má haptiku vyřešenou mnohem líp (nemluvě o WRC, kde i ty triggery jsou lepší).
- nejde detailně nastavit HUD, toto mě sere opravdu hodně, protože koukám na opotřebení kol, který se nikdy neopotřebují, nádrž paliva, která nikdy nedojde, po stranách mám obrovskej seznam závodníků, kterej mě ruší v kokpitu auta (nelze používat zpětně zrcátko bez nahlížení do stran)
- hra má straně uloudanej začátek a 3/4 hry zatím jezdím jenom s japonskýma autama (který mě neberou)
- s tím souvisí pravostranné řízení, kterého si tu člověk bohužel užije až až, chápu proč to tak je, ale radši bych to "správný". Bohužel se nesmyslně objevuje třeba i v autech jako Abarth 500, který je italský (proč? - možná jsem jen tupec a opravdu se to tak vyrábělo sériově, ale nezdá se mi).
- automatická převodovka je v některých případech příšerná, nepodřazuje v momentech, kdy má a 2x už mě takto pokazila závod (jeden jsem musel přehodit na manuál, abych odjel na zlato). I stará Mafia: The City of Lost Heaven má systém, kde i automatickou převodovku může hráč ovládat ručně a ona se po čase srovná, má to tak i Wreckfest např. a je to boží funkce - bohužel zde nefunguje
- a největší problém ze všech - málo bavoráků :D
Asi to není všechno, nechám si to někdy do komentáře, až si srovnám myšlenky. Ale i když to tak nevypadá, zatím dojmy jsou pozitivní, rozhodně mě ta hra drží a těším se, až se pořádně obuju do německých aut, doufám, že těch japonských kategorií už tam moc nebude :D
@Bursoft (06.03.2022 00:41): Asi tolik ne, zatím jsem jako vždy polovinu času strávil ve fotomódu. Ale jsem tam "nicnemame" stejně jako na PSN, tak klidně taky přidej :)
Hudbu mám v GT taky vypnutou. Na výtahovej jazzík v menu jsem se těšil, ale stejně je to pro mě hra, u které tradičně naposlouchám nejvíc podcastů :D
Hudbu mám v GT taky vypnutou. Na výtahovej jazzík v menu jsem se těšil, ale stejně je to pro mě hra, u které tradičně naposlouchám nejvíc podcastů :D