Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Předrenderovaný cutscény v 20 fps a rozbitej první quest ("ukrad" jsem Kunešovi ty půjčený věci, hra to nezaznamenala) naistaloval jsem si omylem nějakou beta verzi, nebo ta hra byla vždycky tak pojebaná? :D
@Gordon (13.02.2023 16:40): titulky mají vždy reflektovat to, co postavy říkají. To je funkce titulků. Že byly občas mírně jiný v češtině než v angličtině, ok, ale s českým dabingem to bije do očí víc.
@Paul (13.02.2023 16:15): Tak to není změna, titulky nereflektují ani originál, chápu, že je občas třeba změnit tvar věty, aby byl čtivější, ale v té hře to ve většině případů není třeba.
Zkusil jsem se proběhnout pro Ratajích a pokecat. Dabing zní dobře, ale chybička se vloudí, např. na Tonku (ženskou) Jindra mluví v mužském rodě. Plus CZ titulky očividně nebyly předělány aby reflektovaly novej dabing, takže je v nich občas něco jiného (ikdyž významem stejnýho).
@Bursoft (02.02.2023 08:04): Protože cílem je, aby to nebyl mód, ale oficiální součást hry. A jde tu samozřejmě i o ty neustále dotazované konzole. Nicméně implementace jako taková byla dokončena (je to všechno zabalené, jen v současnosti ten dabing funguje tak, že se přepisují soubory), proto se to odesílalo. Jak už jsem psala, tvůrci s tím teď už nic neudělají, je to na vyšší moci.

@Charllize (02.02.2023 10:41): Ano, packy, které se tváří jako originální anglické soubory, ale ve skutečnosti to jsou české.

@Gordon (02.02.2023 12:13): Mód není problém. Ale s tím, jak se projekt rozrostl, bylo cílem zoficiálnění. A na to se teď čeká. Jako mód to funguje teď a bezproblémově, jen není veřejně dostupný, protože to není požadovaný výsledek.

Taky je možné, že to oficiálně vyjde. Jako ty portugalské titulky. Ale jen na PC, protože nebudou chtít dělat další kolečko s MS a Sony. To by bylo hodně mrzení, ale nedalo by se s tím nic dělat, rozhodně ne ze strany autorů dabingu.
@Gordon (02.02.2023 12:13): nějaký editor kdysi vydali, netuším nakolik je k implementaci dabingu vhodnej. Každopádně status je prostě takovej, že je to v rukou Warhorse a Plaionu a nezbejvá než počkat. Já doufám že to vyjde ofiko na všechny platformy a zároveň třeba i s nextgen patchem, ať si i konzolisti můžou zahrát s nerozplizlejma texturama a 60fps.
@Mirdaa (01.02.2023 21:29): Do hry se dostane. Otázkou jsou konzole. Před měsícem se například do hry oficiálně dostaly fanouškovské br. portugalské titulky. Ale ne na konzole. Proto Brazilci teď hromadně spamují Warhorse, ač by se měli obrátit výš. Ale samozřejmě se doufá v to, že to Plaion prostě vezme a zajistí v plném rozsahu. Ale ohledně toho zatím nic nevíme.
@Hrdlodus (31.01.2023 07:28): Ale vzhledem k tomu že tentokrát už mají přizpůsobený engine, stabilní tým, financování, a spoustu assetů a designu z jedničky jejíž příběh byl krutě utnutý a měl by hned pokračovat, tak by jim ten vývoj fakt neměl trvat tak dlouho jako u prvního dílu.
Což bude, když budeme počítat s tím že od oznámení do vydání budou nejmíň dva roky.

Ale samozřejmě, hlavně aby to teď nevyšlo zase jako zabugovaný nehratelný bordel.
@Hrdlodus (31.01.2023 07:28): No jo, jenže i tak to byl obří úspěch, navíc teď mají (pravděpodobně) stabilní tým a finanční zázemí. A už uběhlo dost let od prvního dílu, to není něco, na čem začali před měsícem.
Na oznámení sequelu taky čekám s napětím. Ve WH jsou tajemní jak hrad v Karpatech.
Prosím, nebuďte jak ti lidé na KCD Discordu, kteří se na to ptají denně a dostávají odpověď, že teď už to není v rukách tvůrců (a těžko říct, nakolik pak i WH) a čeká se na vůli z výše, teď už to prostě nijak zrychlit nejde :D
Koukam ze Warhorse bude zajimava epizoda ceskych hernich dejin, ale tim to skoncilo. Skoda.
@BUMTARATA (15.11.2022 17:10): @Cobot (15.11.2022 17:59): Vávra z toho svého dosahu na sockách začíná být na stará kolena konzervativní mrzout, co připomíná Klause, co se jen holedbá tím, jaké má názory ale ve skutečnosti si ho všude zvou spíš pro pobavení. Nejvtipnější na tomhle je to, že se před měsícem ptal lidí na to, jak je možné, že kameny ve vesmíru drží u sebe.