@kristmeister (19.02.2023 11:09): Biomutant to není, jeho vývojářské studio Embracer koupil v roce 2017, hra vyšla 2021. Aby to sedělo musel by vyjít 2016 ("new and only game released a year before acquisition"). Je to Warhorse :)
Diskuze
@Paul (19.02.2023 11:02): Jojo taky jsem to viděl, nicméně tam zapadá ještě Biomutant ale toho se myslím obávat nemusíme vzhledem ke kritice :D
@kristmeister (19.02.2023 09:58): i samotnej embracer to tak trochu prokecnul, před pár měsíci jsem tu postoval tenhle slide kde na 99% mluví o Warhorse a doslova tam píšou "year ahead of promising sequel"
@Brasikona (19.02.2023 03:12): Vávra tak trochu taky na streamu s Agraelusem :D
@pipboy (19.02.2023 05:03): nojo, tak holt buď smutnej že je tam příliš monumentální hudba...co ti na to mám říct
@Paul (18.02.2023 09:22): soryjako, ale já prostě na záběru na Skalici nic monumentálního nevidim. Prostě vesnice s hradem, kde banda vidláků hází hovna po zdech. Za kopcem je další taková, větší. Hudba se tváří jako bych právě čuměl na Kamelot...
@kristmeister (18.02.2023 14:10): Nadpis docela odvážný vzhledem k tomu, že o KCD žádná zmínka nebyla, ale chápu, že to zní pěkně :D Ale tak koneckonců, Klíma to prokecl už dávno, roky plynou, myslím, že teď už to většina lidí očekává každou chvílí.
@Paul (18.02.2023 14:04): Údajně leaknuly nějaký informace, že dvojka by mohla být za rok. Psali o tom na eurogameru: https://www.eurogamer.cz/pokracovani-kin ... vyjit-do-brezna-2024
@Brasikona (18.02.2023 12:41): já mám nejraději asi Blacksmith's Tale, i teď když na něj koukám tak se mi skoro nechce věřit že taková hra fakt existuje :) Na konci pravidelně chills.
Na druhém místě pak Royal Edition trailer..
Sakra snad se oznámení dvojky dočkáme aspoň na E3.
Na druhém místě pak Royal Edition trailer..
Sakra snad se oznámení dvojky dočkáme aspoň na E3.
@Paul (18.02.2023 09:22): Tuhle skladbu si vůbec nevybavuju, a to jsem prošla všechny stopy vytažené ze hry. Na druhou stranu si nepamatuju ani ten trailer, a to u něj mám like :D Každopádně mi to zní dost odlišně, až mám pocit, že to možná není vůbec původní skladba od Valty nebo Sporky, asi jako třeba u prvního traileru.
EDIT: Tak tam mám dokonce i komentář, heh. Zajímavé. Pamatuju si snad každý trailer, ale tenhle ani ťuk. Ale nic v mých očích stejně nepřekoná ten úplně první a hlavně teaser s koněm na kopci... :))
EDIT: Tak tam mám dokonce i komentář, heh. Zajímavé. Pamatuju si snad každý trailer, ale tenhle ani ťuk. Ale nic v mých očích stejně nepřekoná ten úplně první a hlavně teaser s koněm na kopci... :))
@Adieu (18.02.2023 09:54): To mě taky a konkrétně ty skladby, které hrajou když jsi blízko hospod :)
Kamarád měl svého času zajímavý postřeh, že mu hudba Kingdom Come velmi připomíná české filmové pohádky, že jejich hudbu považuje přímo za inspirační zdroj. Já jako ignorant, co viděl pouze pár našich tradičních pohádek (to víte, vyrůstal jsem na Predátorovi, Terminátorovi, Alienovi a Jackie Chanovi), tohle ovšem posoudit nedovedu.
@pipboy (17.02.2023 23:50): safra vždyť to má bejt monumentální, je to intro :) ....a právě ta skladba je tam tou gradací úžasná, jak je nejdřív lowkey když kamera letí v lesích a pak vygraduje při pohledu na skalici a logo hry.
To intro mi připomnělo tenhle trailer , zajímalo by mě jestli ta skladba z něj byla ve hře.
@pajmič (18.02.2023 00:06): ok..
To intro mi připomnělo tenhle trailer , zajímalo by mě jestli ta skladba z něj byla ve hře.
@pajmič (18.02.2023 00:06): ok..
@pipboy (17.02.2023 23:50): Jo tak. No, podle mě to intro byl "nod" na intro Mafie, která taky měla stejné kamera shoty prostředí (dokonce je tam i stejný průlet ptactva), pomalý build up a následný výbuh main theme, který pomalu doznívá až do konce.
@Paul (17.02.2023 23:46): Myslet si to pochopitelně můžeš, na to máš právo. Já ti však pravím, že tvá domněnka není správná.
@Paul (17.02.2023 23:46): Myslet si to pochopitelně můžeš, na to máš právo. Já ti však pravím, že tvá domněnka není správná.
@pajmič (17.02.2023 21:14): mluvím o věcech jako když v intru kamera najíždí na Skalici. Vlastně mi asi jde hlavně o tem main theme... (myslím, že je to main theme?)
@strejdafido (17.02.2023 23:00): a nebo by mohl mít nějakou cool chosen one přezdívku, třeba...grey warden, nebo pathfinder, případně spectre :)
@pajmič (17.02.2023 21:14): stále mám potíže ti věřit žes to nemyslel kondescentně, ale nechme to být..
@pajmič (17.02.2023 21:14): stále mám potíže ti věřit žes to nemyslel kondescentně, ale nechme to být..
@musa (16.02.2023 22:51): Hlavně to chce hned na začátku amnézii :-) a hrdina by taky nemusel mít jméno...
@Paul (17.02.2023 20:24): Odpust mi tak přímý a nekatkně položený dotaz ale: Proč tak jsi tak nerudný? :) Položil si dotaz, já na něj odpověděl - zcela prostě, stroze a přímočaře. Tys to pochopil a já složil poklonu tvé inteligenci.
@pipboy (17.02.2023 20:44): To je asi příčina a zároven vedlejší efekt toho dynamickýho designu, kdy se hudba má měnit za základě situace. Občas to trochu skřípe.
@marwel (17.02.2023 20:42): Problém? :)
@pipboy (17.02.2023 20:44): To je asi příčina a zároven vedlejší efekt toho dynamickýho designu, kdy se hudba má měnit za základě situace. Občas to trochu skřípe.
@marwel (17.02.2023 20:42): Problém? :)
Hm, jsem jedinej, komu přišlo, že se hudba naopak občas cpe až moc do popředí a na storku z nějakýho prdelákova u Sázavy je místama až absurdně epická?
@Paul (17.02.2023 20:24): To bys od nej chtel trochu moc.
@pajmič (17.02.2023 20:01): ale obešel bych se bez toho condescending bullshitu.
@Paul (17.02.2023 19:43): Hlavně, že jsi to pochopil. Jsi chytrej chlapík, nepotřebuješ komplikovaný vysvětlování.
@pajmič (17.02.2023 15:36): no tak tos to teda vysvětlil. Ale chápu, nemá smysl to dál řešit.
@Gordon (17.02.2023 17:29): Díky, Gordy. Je to dar :)
Ale vážně, jako ambientní mjuzik, třeba ve městech, je fakt dobrá, výborně dělá atmošku. Ale ta co je v cutscénách, ta jakoby filmová, je děsně meh.
Ale vážně, jako ambientní mjuzik, třeba ve městech, je fakt dobrá, výborně dělá atmošku. Ale ta co je v cutscénách, ta jakoby filmová, je děsně meh.
@pajmič (17.02.2023 15:36): Nevýraznou hudbu!!! Ty fakt dokážeš nasrat každého. :)
@Paul (17.02.2023 08:50): Hlavní příběhová linka, která začíná v bodě A a končí v bodě B.
O produkčních hodnotách jsem se nezmínil, neb ty jsou kvalitní, možná až na nevýraznou hudbu.
O produkčních hodnotách jsem se nezmínil, neb ty jsou kvalitní, možná až na nevýraznou hudbu.
@pajmič (17.02.2023 01:38): co to znamená "hlavní příběh"? Protože ten je tvořen spoustou questů, dialogů, událostí, cutscén. A mě tedy přišel napsán, zahrán i natočen (v případě cutscén) skvěle. Jakkoliv samotná synopse není originální (ale to, co si budem, není u většiny příběhů napříč médii).
@pajmič (17.02.2023 01:38): Je to tak. Snad dvojka bude více o tehdejších událostech, než o komorním příběhu.
@musa (16.02.2023 22:51): Hlavní příběh opravdu není dobrej, je klišoidní, blbě dávkovanej a tak nějak se ironicky nehodí k tomu, jak ty říkáš "příběhu z Posázaví o obyčejném kovářském klukovi" To příběhy z velejšáků jsou daleko uvěřitelnější :)
@musa (16.02.2023 22:51): a hlavně černochy.:-)
Nj, je to příběh z Posázaví o obyčejném kovářském klukovi a ještě podle určitých dobových reálií.
Příště by to chtělo třeba draky, templáře a apokalypsu ;).
Příště by to chtělo třeba draky, templáře a apokalypsu ;).
@J_K (16.02.2023 20:12): Nehovoří nepravdu :D
@Vaelor (16.02.2023 20:07): Aha.
Hra je to dobrá, ale příběh je naprosto brakový a nudný.
Na dabingu se podílel i legendární Yetty, čili zpěvák z kapely Morčata na útěku :)
jojo, já si v prologu ve Skalici udělal svůj osobní quest Vysbírej po vesnici kopřivy a udělej ji hezčí. Bylo jich spoustu, Jindřich si dřepal a dřepal. Ale nešly prodat, obchodníci měli málo grošů, tak jsem si je schoval do truhly v chalupě - zůstaly tam i po vypálení vesnice.
@Kunick (14.02.2023 15:42): Přesně tak. Ve hře je perk dřepař a sbíráním kytek se tam dá strávit dost času a pěkně se připravit na budoucí útrapy. V HC módu se to dost osvědčilo :D
@Kunick (14.02.2023 15:42): sbíráš kytky a u toho děláš dřepy. Dřepy = vyšší síla = vyšší level. V úvodní lokaci je spooooousta kytek. Nevím jestli je tam vůbec nějaký limit. :D
@Brasikona (14.02.2023 15:10): asi tuším, ale co přesně znamená "vydřepovat se" ? :D
Udělal už někdo mód, aby obchdoníkům přišlo divné, že jim nosím furt nové a nové brnění? Které jsem sebral ve Skalici z mrtvých bojovníků. Aby mi řekli, že věci ukradené mrtvým nekupují a že jsem špatný křesťan. A Racek aby pak řekl "Tohle není můj syn, neznám se k němu."
@Korbitch (14.02.2023 05:32): A úplně njlepší je celou Skalici vyplenit a vydřepovat se!
@Gordon (13.02.2023 22:08): Když jsem mu ty věci ukrad quest se neaktulizoval a hra mě informovala, že kradený věci prodat nejdou. Nakonec mi fotřik ty prachy na uhlí prostě dal a vercajk mi zůstal. Prostě divný.
@Korbitch (14.02.2023 05:32): Ale tak prodat to jde, takže si to ještě nějak pamatuji.
@musa (14.02.2023 08:46): Inštalátor je o 16GB väčší, na disku ti neviem povedať.
Jak pasovala Popelka dubstep k dřívějšímu videu tak Óda na radost působí u tohodle výročního jako pěst na oko.
Nabobtnala s dabingem celková velikost hry na disku?
Nabobtnala s dabingem celková velikost hry na disku?
@Gordon (13.02.2023 22:08): Začátek jde odehrát mnoha způsoby. Nejrychlejší je ztepat Kuneše, vrátit se k tátovi, dáš mu věci, on ti dá peníze na věci a hotovo. Sice u něj ztratíš reputaci, ale to je tak nějak úplně jedno. Se začátkem nemá smysl se crcat.
@pajmič (13.02.2023 22:05): Zrovna čtu na wiki, že se to má prodat abys měl na ostatní věci, o které tě tatík zaúkoloval.
@Gordon (13.02.2023 21:42): Ne. A nebyli to jeho věci, ale najetek Jidřichova fotra, takže prodávat to by nedávalo smysl, a steně si myslim, že nemůžes prodávat kradený věci ve stejném městě :)
@Brasikona (13.02.2023 21:21): Tak to je zklamání.
@pajmič (13.02.2023 21:28): Není to náhodou tak, že ty jeho věci máš prodat?