@Red (09.03.2023 20:02): Díky.:-) To jsem chtěl vědět.:-)
Diskuze
@veselykralicek (09.03.2023 19:50): Pokud si chceš užít pouze turistu, tak předěl je po táboře (cca dvě úvodní hodiny). Ta temná pasáž po něm je nejhorší, ale krátká a potom si ještě docela turisticky užíváš, třeba výstup do výšek hradu a podobně. No a potom je další předěl, ale řekl bych že ty předěly kdy najednou se vzbudíš a všude je temnota a jdou po tobě chapadla celkem poznáš bezpečně:) Jo a dost možná ty kapitoly zase překopali, tak třeba to je teď uplně jinak:)
@Cathan (09.03.2023 15:14): no, já to tady právě ve spoustě komentářů a i tady v diskuzi četl u více lidí, že začátek super, chození po českém lese, zábavné mechanismy atd. a pak se to začne lámat. Stealth pasáže, příběh začne být depresivní, zmatek ve výpravění, pak snad druhá půlka někde v pekle nebo cosi. Tak mě právě zajímá ten bod, pokud si hru "užiju a bude mě bavit", a že bych si tu druhou půlku, která je depresivní, nezábavná a natahovaná, už odpustil.:-)
Zase mi to stačí jen napsat a zahrají si to pak už sám. Koukat na někoho na YouTube, jak to hraje, na to moc nejsem..
Zase mi to stačí jen napsat a zahrají si to pak už sám. Koukat na někoho na YouTube, jak to hraje, na to moc nejsem..
@Mendoza (09.03.2023 15:06): Nechci na to samozřejmě svádět vše, ale já jsem ochotný klidně věřit tomu datu v zajímavostech, že 98% hráčů hru upirátilo. Moje zkušenost je taková, že moje generace i generace předchozí pirátění normalizovali do té míry, že si neuvědomují, co to může znamenat pro malá studia.
@veselykralicek (09.03.2023 14:30): "Proto jsme odešli z Carrie když byla na plese. Byla tak šťastná... měla spoustu problému, ale ty přišly až pak" xD Nicméně to takhle moc rozdělit nejde. Původní hra začala být horší když se muselo do elektrárny. Ale démonické téma se prolíná celou hrou.
@veselykralicek (09.03.2023 14:30): "Proto jsme odešli z Carrie když byla na plese. Byla tak šťastná... měla spoustu problému, ale ty přišly až pak" xD Nicméně to takhle moc rozdělit nejde. Původní hra začala být horší když se muselo do elektrárny. Ale démonické téma se prolíná celou hrou.
Moment, on ještě dneska opravdu někdo věří, že by si to někdo z těch pirátů koupil, kdyby to nešlo upirátit? Lol.
@Cathan (09.03.2023 13:10): Rozhodne neobhajuju pirateni, ale trh je hrama presycenej, takze svadet nizky prodeje (jen) na piraty je imho hodne zkratkovity. Spis bych to videl tak, ze o hre nikdo nevedel. Kdo vedel, vedel, ze je to tezkej prumer. Dalsi veci je u takovejchle her, ze spousta lidi mrkne na pruchod na twitch a pokud to neni vylozene od streameru vyhajpovany, tak jim to staci.
Původní hru jsem nehrál, protože mi utekla ta Xzone edice a jinak jsem to nekupoval. Teď mě to ale docela láká. Hru jsem nehrál, ale něco o ní vím.
Může mi někdo napsat (samozřejmě do spojleru) ten okamžik, kdy se hra láme do té horší démonické poloviny, kdy to přestat hrát? Nevadí mi užít si jen první půlku, když bude lepší a pak přestat.:-)
Může mi někdo napsat (samozřejmě do spojleru) ten okamžik, kdy se hra láme do té horší démonické poloviny, kdy to přestat hrát? Nevadí mi užít si jen první půlku, když bude lepší a pak přestat.:-)
@Bursoft (09.03.2023 08:29): Do dnes mnou znovu projde vlna vzteku, když to čtu. Až sem to dovedla normalizace pirátění.
@DEU (09.03.2023 03:29): No jo, ale vyšel jen ten dabing, nic jiného se se hrou nedělo. A obstarali to jiní. Takže jako... Jo, kdyby ho někdo udělal, třeba by Bohemka neměla problém ho implementovat, ale...
@Sasakr (09.03.2023 07:43): 1428: Shadows over Silesia. Část je Fénix, část pár streamerů, je tam i Filip Ženíšek, Richard Wágner aka Jindra ze Skalice... Ten dabing není špatný, vůbec ne, v rámci možností je vlastně velice zdařilý, ale je to zkrátka domácí výroba, bez pevné režie. Možná by někdo u Fénixu tu hlavní roli utáhl, ale tohle fakt vyžaduje režijní vedení, ne jen jít od repliky k replice.
Ideální příležitost dodělat ten dabing byla právě teď, se všemi těmi vylepšeními a pracemi kolem. Teď už vážně nic nečekám a amatérský dabing bych asi úplně neocenila. I když, kdyby se někde vyloupl nějaký fakt extra dobrý, tak proč ne, že jo.
@Sasakr (09.03.2023 07:43): 1428: Shadows over Silesia. Část je Fénix, část pár streamerů, je tam i Filip Ženíšek, Richard Wágner aka Jindra ze Skalice... Ten dabing není špatný, vůbec ne, v rámci možností je vlastně velice zdařilý, ale je to zkrátka domácí výroba, bez pevné režie. Možná by někdo u Fénixu tu hlavní roli utáhl, ale tohle fakt vyžaduje režijní vedení, ne jen jít od repliky k replice.
Ideální příležitost dodělat ten dabing byla právě teď, se všemi těmi vylepšeními a pracemi kolem. Teď už vážně nic nečekám a amatérský dabing bych asi úplně neocenila. I když, kdyby se někde vyloupl nějaký fakt extra dobrý, tak proč ne, že jo.
@DEU (09.03.2023 03:29): Jenže KCD byla relativně úspěšná hra a dabing částečně financovali hráči a ne málo přihodil i Vávra.
Someday prodejně totálně propadlo, jeden z autorů chtěl dokonce skončit s vývojem her, hodně lidí to nakradlo ještě před ofi releasem. A ono i kdyby to nadabovali nějací ochotníci nebo AI, stejně potřebuješ hrozně času a peněz na nejakýho člověka, který to implementuje.
Ostatně myslím, že PSko si jako další platformu vybrali čistě kvůli šanci nejvyšších zisků. Vsadím se, že jestli na tom něco vydělají a nebudou z toho už unavení, tak další peníze půjdou do Xboxových verzí.
Someday prodejně totálně propadlo, jeden z autorů chtěl dokonce skončit s vývojem her, hodně lidí to nakradlo ještě před ofi releasem. A ono i kdyby to nadabovali nějací ochotníci nebo AI, stejně potřebuješ hrozně času a peněz na nejakýho člověka, který to implementuje.
Ostatně myslím, že PSko si jako další platformu vybrali čistě kvůli šanci nejvyšších zisků. Vsadím se, že jestli na tom něco vydělají a nebudou z toho už unavení, tak další peníze půjdou do Xboxových verzí.
@Brasikona (09.03.2023 03:04): Nějaká nová česká hra, co má vyjít/už možná vyšla má dabing od Fénixe, ne? Teď si nemůžu vzpomenout, o co šlo. Slyšel jsem to ve Vortexu. To by se i tihle mohli dohodnout. Jako takové low-costové řešení by to bylo fajn.
@Brasikona (09.03.2023 03:04): Na Kingdome Come: Deliverance také vydali dabing až po letech a možná i proto vydali novou verzi. Já bych si za něj klidně i připlatil, samozřejmě rozumnou sumu.
@DEU (08.03.2023 16:50): Jako, neříkám nic, ten dabing by byl fajn. Ale pokud nevyšel teď, tak už v něj fakt nevěřím. Už jednoduše nevidím další možnou příležitost, když teď rozšířili lokalizace a tak...
A co kdyby ten dabing byl nakonec špatný? :D
A co kdyby ten dabing byl nakonec špatný? :D
@Cathan (08.03.2023 18:20): Pouze na displeji mobilu a u rozcestníku.
@DEU (08.03.2023 16:50): Takže ta mapa tam dřív nebyla, že? Tušil jsem to.
Je tam toho víc. Nová grafika, aktualizovaný soundtrack, nové achievementy, hádanky, možnost vytvořit si vlastní fotoalbum, po čase je k dispozici i turistická mapa. Dále bylo odstraněno několik bugů a nedodělávek. Hra na mě působí o dost přívětivěji než původní verze hned po vydání. Hrál jsem ještě úplně první verzi před osekáním části "otravných" lokací. Jedinou nevýhodou je, že uložené pozice z původní verze nejsou kompatibilní s Director's Cut a hráči budou muset začít úplně od začátku. Jestli někdy vyjde český dabing, bude to u mě devadesátková hra.
Rozhodně ale stojí za to dát této hře druhou šanci.
Rozhodně ale stojí za to dát této hře druhou šanci.
První zásadní změna hratelnosti na kterou jsem narazil. Schovám to pod spoiler, ale nic zásadního to nevyzrazuje, tyká se to pouze herbalismu. Pokud si vzpomínáte, tutorial k vaření lektvarů byl v původní verzi poměrně zbrklý. Nyní místo toho krok za krokem uvaříte váš první lektvar, který trvale odemkne zapínatelnou schopnost "cítit" květiny, díky čemuž vidíte jejich auru a můžete je snadněji najít.
@Matthias (07.03.2023 15:32): Hele, také nemám s Unreal Enginem nejlepší zkušenosti, ale Director's Cut je překvapivě pohoda. Hraju s vyšším nastavením, stíny na střední, a plynulých 60fps.
Super zpráva. Tohle je na nové zahrání. A jak píše Brasikona, kéž by někdy vyšel český dabing. Hra by tím kvalitativně vylezla o 10-20%. Nyní mám ve Steam účtu jak původní verzi, tak i verzi Director's Cut.
@Brasikona (07.03.2023 15:53): Trochu mne mrzí, že jsem to hrál už v "původní" (teda už zkrácené) podobě, protože to vypadá, že hodně změn dost možná řeší většinu problémů, co jsem se hrou měl, už mi tam jen chybí seřezání délky cca na polovinu.
Restartoval jsem Steam, pak jsem ještě najel na stránku Director's Cut a tam už mi to psalo, že už to mám v knihovně. Jdu stahovat.
Tvůrci si rozhodně zaslouží respekt za poskytnutí nové verze zdarma. Není to ani zdaleka zvykem.
Tvůrci si rozhodně zaslouží respekt za poskytnutí nové verze zdarma. Není to ani zdaleka zvykem.
@Cathan (07.03.2023 19:59): Dik, zkusim teda pockat. Mozna prikoupim ps5 verzi :)
@Mendoza (07.03.2023 19:44): Taky jsem to zkoumal. Zdá se, že director's cut bude na Steamu postupně zpřístupněn všem majitelům základní verze, nikoliv však najednou. Čili v této chvíli je na místě trpělivost.
EDIT: Vyjádření vývojáře:
"Yes, owners of the original game on Steam will receive a copy of the Director’s cut for free. We wanted to be fair and not push old school fans of the game to another purchase. We noticed that not everyone received it yet, but we contacted Valve in order to resolve this. Please be patient, hopefully, it will get fixed soon."
EDIT: Vyjádření vývojáře:
"Yes, owners of the original game on Steam will receive a copy of the Director’s cut for free. We wanted to be fair and not push old school fans of the game to another purchase. We noticed that not everyone received it yet, but we contacted Valve in order to resolve this. Please be patient, hopefully, it will get fixed soon."
@Brasikona (07.03.2023 15:20): Nejak jsem nepochopil, jak je to s tim bezplatnym updatem na pc. V knihovne mam jen tu puvodni verzi a ve store vidim ten directors cut za dvacku.
Super. Tohle musím někdy odehrát znovu!
@Brasikona (07.03.2023 16:12): Já jsem neuvěřitelně zvědavý. Fakt se těším, až si to zahraju.
@Cathan (07.03.2023 16:06): Mně hlavně ten origo dabing ne vždy sedl, v některých chvílích byl podle mě herecky i režijně ne úplně dobře ukočírovaný, což jsem tu předpokládám kdysi i psala. Dokonce mě i kdysi během hraní napadlo možné obsazení, ale vystačím si i s tou angličtinou a hlavně mám radost z nové hudby! :D
@Brasikona (07.03.2023 15:53): Jop, souhlasím, protože prostě "tak to kurva ani smykem" hře prostě chybí. Ono to možná zní trochu sarkasticky takhle napsané, ale myslím to vážně :D
Pro úplnost :))
The Director’s Cut offers a polished experience with enhanced features:
- Better story pacing and new optional areas
- New achievements and collectibles
- New puzzles and story content
- Enhanced navigation tools
- New Photo Mode
- Improved lighting and character models
- Over 30 minutes of new music
- Full controller support- DLSS support
---
K dokonalosti mi teď už chybí jen ten český dabing (vždyť mě znáte), ale co se dá dělat, i tak mám radost... :')
The Director’s Cut offers a polished experience with enhanced features:
- Better story pacing and new optional areas
- New achievements and collectibles
- New puzzles and story content
- Enhanced navigation tools
- New Photo Mode
- Improved lighting and character models
- Over 30 minutes of new music
- Full controller support- DLSS support
---
K dokonalosti mi teď už chybí jen ten český dabing (vždyť mě znáte), ale co se dá dělat, i tak mám radost... :')
Jen škoda toho Xboxu, tak třeba taky...
@Brasikona (07.03.2023 15:20): Super zpráva, díky za info ;-)
@Brasikona (07.03.2023 15:20): Skvělé!
Mi připadá divný, že by se konzolová verze nevyplatila. O vývoji her toho moc nevím, ale jestli je to nějaký Unreal engine, tak to jde zkompilovat pro PC a PS4 a Switch třeba, ne? Tj. je to jeden klik, plus možná nějaká optimalizace a betatest....
Můj PC si bohužel nerozumí moc s Unreal enginem a hry na něm mi různé blbnou, takže bych taky ocenil PS4.
Můj PC si bohužel nerozumí moc s Unreal enginem a hry na něm mi různé blbnou, takže bych taky ocenil PS4.
@Brasikona (07.03.2023 15:20): Dobře, normálně jsem zalapal po dechu. Someday You'll Return byl jeden nejlepších českých zážitků a tohle je je teda něco.
Tak je to tady! :))
https://www.vortex.cz/someday-youll-return-se-vraci-ve-vylepsene-verzi/
https://www.vortex.cz/someday-youll-return-se-vraci-ve-vylepsene-verzi/
@montana (26.12.2022 18:58): Moment, moment, moment... unikly mi nějaké novinky?!
@Brasikona (25.12.2022 18:48): Ještě bych si tak 100% jistej nebyl :)
[neexistující příspěvek]: Ta byla už dávno zavržena, nebyly peníze.
@Fritol (25.12.2022 13:28): Aktivní naštěstí ještě jsou, v uzavřené společnosti byla poměrně nedávno představena nová hra, ale sama si nejsem jistá, jak moc uzavřená ta společnost byla, tak radši nic dalšího nepíšu :D
@Fritol (25.12.2022 13:28): Aktivní naštěstí ještě jsou, v uzavřené společnosti byla poměrně nedávno představena nová hra, ale sama si nejsem jistá, jak moc uzavřená ta společnost byla, tak radši nic dalšího nepíšu :D
[neexistující příspěvek]: mám dojem, že autor v rozhovoru říkal, že se mu konzolová verze nevyplatí
[neexistující příspěvek]: A jsou ti vývojáři vůbec aktivní ještě? Však to byl komerčně průser prej, konzolové verze nedávají smysl.
Myslím, že nemají peníze na porty.
Myslím, že nemají peníze na porty.
to je smula uz po druhe co sem rozbil displej na G7 Odyssey a tento nemel inverse ghoting,to je tou hrou cele odznova
tak tohle se co se optimalizace tyce povedlo na vybornou a to az tak ze sem puvodne hledal na netu jak otevrit FPS lock 90 fps tak abych hral na 200-240 hz/fps a nakonec sem dosel k zaveru ze je to tady relativne 'zbytecne', ono totiz nechapu jak ale ta hra jede tady na 90 fps jak kdybych normalne mel tak 160 fps, fakt nechapu, Adaptnivni synchronizace jako na 160 hz pocitove, skoro zadny ghosting, overshoot..... az sem si rikal jestli ta hra nepocita ty fps nejak divne a treba jen polovinu, ale ne, protoze sem si v CRU vytvoril rozliseni s 92hz a FreeSync funguje porad stejne. Jen teda nechapu na co v INI nastaveni maji nastaveni FPS zamku kde at zadam jakekoliv cislo tak to jede porad na 90 fps
@Astalavista (30.06.2022 13:23): Jak říkám, o ničem novějším, než je ten rok starý rozhovor, už nevím.
@Astalavista (30.06.2022 13:23): To sice napřímo neřekli, ale na mne teda ten rozhovor působí, že se s tím moc už ani nepočítá. Asi to nechtějí rovnou zatnout, protože to by se taky na ně mohli lidi vrhnout, že to slibovali a nesplnili, tak si myslím, že to prostě nechávají vyhnít, až to už nebude nikoho zajímat.
@ajne (30.06.2022 12:29): V tom odkazovaném rozhovoru na Vortex říká, že se nejprve musí zaplatit vývoj. Zatim jsem od nich neslyšel, že by ty konzole zrušily, asi by se k tomu měli vyjádřit.
@Brasikona (30.06.2022 12:40): Hm, tak když není vývoj zaplacený ani po roce, tak kdoví jestli vůbec někdy bude.
@Brasikona (30.06.2022 12:40): Hm, tak když není vývoj zaplacený ani po roce, tak kdoví jestli vůbec někdy bude.
@Astalavista (30.06.2022 09:14): @ajne (30.06.2022 12:29): https://visiongame.cz/5-otazek-pro-studio-cbe-software-someday-youll-return/
Tohle je to poslední, o čem vím, od té doby už jsem se ani neptala. Každopádně už dělají na něčem jiném, takže kdo ví.
Tohle je to poslední, o čem vím, od té doby už jsem se ani neptala. Každopádně už dělají na něčem jiném, takže kdo ví.
@Astalavista (30.06.2022 09:14): Něco psali tady, že na konzolovky nejsou peníze:
https://www.eurogamer.cz/someday-youll-r ... a-konzolovky-nebudou
Ale nevím, jestli je to poslední platná informace.
https://www.eurogamer.cz/someday-youll-r ... a-konzolovky-nebudou
Ale nevím, jestli je to poslední platná informace.
@Brasikona (29.06.2022 14:51): Máš zdroj na to že je naděje?
Naopak oficiálně to mají jak na svých stránkách, tak to je napsané v mnoha médiích.
1 2 3 4
Naopak oficiálně to mají jak na svých stránkách, tak to je napsané v mnoha médiích.
1 2 3 4
@DEU (30.06.2022 00:35): Tak to už ani nevím, že někdo něco chystal.
@Brasikona (29.06.2022 14:51): A ten amatérský český dabing také zřejmě nebude.