Tak ted jsem delal ten souboj s Cazarodem. Pekne debilni a moc jsem ho nepochopil. :D Takze on si bere silu z tech sedmi spawnu, dava 7d10 necrotic dmg navic (1d10 za kazdeho) a ma 10 temporary hp za kazdeho. Kdyz na ty pole vstoupim ja, tak dostanu cast benefitu sam, but heal, nebo temporary hp a dmg navic a Cazadorovi tu cast seberu, snizim mu ty temporary hp a dmg bonus. Jenze pokazde kdyz na nejake pole vsoupite, tak se Cazadorovi znou obnovi ty docasne hpcka, pokud jste mu uz cast predtim ubrali, na celkovou hodnotu. To je dost nedomyslene. Krom toho pokud vstoupi na tri pole (nebo jsou to tri kola?), tak je vampire ascendant a Astarion tuhej. Celkove zajimave ale proste nedomyslene. Nakonec jsou ty pole a bonusy s nimi spojene docela zbytecne, stejne musite na Cazaroda vlitnout hned a nejlepe ho sundat v prvnim nebo druhem kole. Ja na nej vlitnul s hastnutovu Laezel, vystrasil ho a ubral mu asi dve tretiny hp a zbytek dodelal monk (Jaheira). Mohl to byt hodne zabavny souboj, balancovat ty bonusy, oddalovat konec toho ritualu a postupne zabijet nepratele, ale tak jak je navrzeny to byla docela nuda.
Diskuze
@Vurhor (14.09.2023 09:21): Tak to rád slyším. ;)
Tak konečně taky pořízeno. Snad se najde čas a energie si i zahrát. :)
@Jab (13.09.2023 22:04): V Actu 2 mě to upřímně velice chytlo. Aspoň teda oproti (z mého pohledu) poněkud mdlé první kapitole.
Btw, tohle docela pobavilo. Knihu o erotickém převyprávění příběhu Yoshima během jeho dobrodružství s Bhaalspawnem bych kupoval hned. :D
Btw, tohle docela pobavilo. Knihu o erotickém převyprávění příběhu Yoshima během jeho dobrodružství s Bhaalspawnem bych kupoval hned. :D
Mám teď pauzu vlivem dovolených (dnes jsem viděl Mostar a Titův bunkr!). Hra mi ale nechybí. To je z mého hlediska celkem problém. Stále se ji chystám dohrát. Ale ta šance je asi o něco nižší.
Brzy bych měl být ve druhé kapitole. Ta by mi mohla dokonce sednout více.
Brzy bych měl být ve druhé kapitole. Ta by mi mohla dokonce sednout více.
@Katt (13.09.2023 15:08): Uvazoval som, ale v konecnom dosledku je to az prilis predrazene. Chcel by som BG3 v krabici, ale urcite nie az takto nadhodnotenej :)
@Katt (13.09.2023 15:08): Chcel som, zaváhal som, už nemali. :(
@SilentWolf (11.09.2023 18:46): Děkuji :) Doufám, že se mi podaří nasbírat co nejvíc bonusů, ať jsou ty hody co nejmíň náročné. Naštěstí obě babičky mají připravené kouzlo Guidance :D
@Ria Kon (komentář): Super koment s přesahem! Tak ať se vše bez problémů vydaří a ať je ti kostka při výchově potomka nakloněna.
@Widl (10.09.2023 19:59): Nejvíc se mi líbí jak ta hudba začne hrát přímo do gameplaye a ne do cutscény. Nepamatuju žádnou hru co by takhle vokální song využila způsobem přimo při hrání. Super rozhodnutí :)
@Adieu (10.09.2023 11:13): Tak ano, pokud mas na hrani hodku dve, hrat BG3 je nesmysl. Ale to se u me tykalo i jinych crpgcek, vcetne BG2 a vsech realtime with pause, v tomhle se BG3 nijak nelisi. Sprava inventare by mohla byt zpracovana lepe, ale problem je predevsim v mnozstvi predmetu a equipu, ktery ziskavate. Ja osobne treba vubec nelootuju to co nechci aktivne pouzivat, nic neprodavam, stejne nemam zajem o to cokoli kupovat. Predmety, ktere se mi nehodi pro aktivni partu automaticky posilam do kempu. Elixiry, potiony (vyjma lecivych, leciva kouzla jsou plytvani spell sloty), granaty, svitky a sipy sbiram ale stejne je nepouzivam, na balanced obtiznost to neni potreba. Jednou za cas je jen z inventare presunu do nejakeho pytle, coz je zalezitost tak peti sekund - otevrit pytel, filtr potions, shift klik, pretahnout do pytle, hotovo.
Dohráno :) Typla sem to na 200h a taky to tak vyšlo. Škoda, že nemám čas se do toho hned pustit znova. Strašně mě láká jaký by byl zlý/illithid playthrough nebo za druida, co mluví se zvířátkama a čte myšlenky. Jen je škoda, že jsme na konci neměli hratelnou onu oslavu v Elven Song.
@PERKman (07.09.2023 07:21): Nebylo to tu napsaný, nebo jsem si nevšiml, ale podkres Raphaelova souboje je naprosto skvělý. Prostě správně ďábelský :D
@Hitsuran (10.09.2023 13:22): Tak rychleji to šlo v Betrayal at Krondor, Falloutu nebo v KotOR. Pokud ale tu délku soubojů bereš jako daň za velké množství možností/mechanik v nich... To pak samozřejmě nechám na tvé preferenci. ;)
Jab & Adieu: Jakože s váma souhlasim v ostatních věcech tak si nejsem uplně jistej kde je problém u zdlouhavosti soubojů, to je prostě (preferovanou) součástí žánru a mezi tahovkama je BG 3 rozhodně na tý kratší straně, možná jenom mohl Larian přidat přeskočení enemy tahu pro lidi co tahovky nemusej, taky mohli HP a AI na sobě nezávazný nastavení obtížnosti.
@Adieu (10.09.2023 11:13): Jo. Sklep a v něm třicet sudů, dvacet stolů... Do toho celkově ta práce s inventářem a jeho bugy (níže jsem zmiňoval konkrétní). Koridory i na mapách, které by měly být open world. Což znamená, že člověk se musí stále někde vracet, něco obcházet atp. A pak i ty souboje. Je to uondané. Ve svých světlejších okamžicích je hra bezpečně v zelených číslech v rámci žánru. Pak ale zase přijdou ty pomalejší, kdy gameplay vysává mou energii.
@MikeKing (09.09.2023 16:33): Za mě je BG3 nadstandardně zdlouhavé mimo soubojů třeba v již řečeném managementu inventáře, dále bych zmínil také design, který je pořádně komprimovaný, nabitý - čistě tranzitní úseky, ve kterých by nebyl všude přítomen loot, pasti, eventy, nepřátelé atd., zde nejsou, tudíž pokud to člověk nechce jen nějak na hulváta proletět a pak případně quickloadnout v případě průseru, postupuje poměrně dost pomalu. Ostatně i ovládání skupiny zdržuje, protože chybí lasový výběr, takže kolem tohoto omezení hráč poskakuje jak tajtrlík. Dohromady pak se souboji se to táhne jak smrad. Těm lidem, co tři týdny po vydání neměli nic jiného na práci, než to hrát osm dvanáct hodin denně, to možná nepřijde, ale já si dvě hodiny večer zahraju radši něco trochu dynamičtějšího.
@Ria Kon (10.09.2023 11:00): Mně ta láva vždy zase po kole zmizla. Tak bylo třeba ji znovu pouštět.
@Tulareanus (10.09.2023 10:30): To je možné. Mě to s kladivem došlo dost pozdě a už sem měla 1/3 životů umlácenou (střední obtížnost) :D
@Jab (10.09.2023 10:37): Jj, lávu si pustíš ještě před tím, ale když je máš takhle rozestavěné, tak musí vždy přes ní. Ta změna preference je super právě v tom, že ho můžeš vodit jak loutku.
@Jab (10.09.2023 10:37): Jj, lávu si pustíš ještě před tím, ale když je máš takhle rozestavěné, tak musí vždy přes ní. Ta změna preference je super právě v tom, že ho můžeš vodit jak loutku.
@Ria Kon (10.09.2023 10:21): Hmm. U mě na tři rány. Lávu jsem připouštěl kouzlem mágova ruka. Bez toho, aby stál v lávě nejdřív, jej nezraňoval ani ten píst. A ještě tam měl ty mephity jako ads. Poté, co jej píst zranil poprvé. A ta preference útočit na posledního vydržela jen kolo.
@Ria Kon (10.09.2023 10:21): neviem, či je to zvolenou náročnosťou alebo nejakým patchom, ale ja som tie rany potreboval dve.
@Jab (10.09.2023 04:35): Úplně jednoduše, vezmeš útok na dálku s vysokou přesností u dvou postav, třetí postavíš k páce a čtvrtá může sloužit jako pojistka v případě, že někdo mine. Postavíš je na opačné strany plošiny a jelikož Guardian má protokol útočit na toho, kdo ho naposledy zasáhne, tak ho takhle taháš furt přes střed. Jakmile stojí na středu, stačí spustit píst s kladivem a na jednu ránu je po něm.
@MikeKing (09.09.2023 16:33): BG 3 má tahové souboje? Tak to by mě mohlo začít zajímat :-)
@MikeKing (09.09.2023 16:33): Jo. Systém jde rozbít. Standardně by ti DM exploit znemožnil nějakým limitem. Těžko se pak tvářit, že když za kolo sejmeš přes exploit systému bosse, tak je vše v pořádku a systém funguje na jedničku.
Btw ten golem/Guardian v Grymforge mi taky přišel jako hodně fajn souboj. Ale nevím, co bych si počal, kdyby na něj nefungovalo kouzlo Command aj.
Btw ten golem/Guardian v Grymforge mi taky přišel jako hodně fajn souboj. Ale nevím, co bych si počal, kdyby na něj nefungovalo kouzlo Command aj.
@MikeKing (09.09.2023 16:33): Vůbec netuším, co by tu ze mě dělalo HC RPG hráče.
U BG 1 jsem btw určitě souboják jako "diablovinu" nehaněl. Však je to i velmi jiné.
U BG 1 jsem btw určitě souboják jako "diablovinu" nehaněl. Však je to i velmi jiné.
Další debilní věc.....třídy spojený se zvířatama jako je ranger a druid maj animal speaking...problém je, že po použití kouzla a dialogu se zvěří sou skill checky na persuasion....a ne animal handling tedy charisma atribut kterej je pro tyhle dvě třídy zbytečnej a v praxi to znamená že v momentě kdy castnete tohle kouzlo tak z nákýho důvodu najednou druid neví jak se zvířetem zacházet jen proto, že s nim může mluvit...nemělo by to naopak bejt ještě snažší?:D
Teda nečekal sem že se tu rozjede až taková diskuze. :D
Jen pro pořádek, tento můj příspěvek @MikeKing (09.09.2023 10:01): měl být jen drobné popíchnutí, jelikož mi přijde vtipné, že když vycházelo původní BG tak právě jeho soubojový systém byl u hardcore RPG hráčů považován za ústupek Diablu a mainstreamu, takže vidět dnešní HC hráče nadávat na turn base combat v BG 3 je malinko legrační. :-)
Já celkově nemám nic proti RTwP ani proti TB soubojům, možná o trohu víc preferuju turn based, co mi ale vadí u BG 3 je jejich design, prakticky vždy hráč stojí proti velké přesile což opravdu někdy způsobuje že se hra dost vleče, zvlášť pro lidi, co nemají tolik času hrát. Jediná výjimka takhle z hlavy je golem v Grymforge a hned to byl jeden z těch lepších bosů.
Takže z tohohle pohledu naprosto chápu, že to někomu může připadat velmi zdlouhavé, navíc jak tu předtím psal tuším Jab nebo Adieu tak ten systém jde velmi snadno rozbít. Jediné, čemu moc nerozumím je, čím přesně je BG 3 zdlouhavější oproti ostatním hrám podobného žánru mimo soubojů?
Jen pro pořádek, tento můj příspěvek @MikeKing (09.09.2023 10:01): měl být jen drobné popíchnutí, jelikož mi přijde vtipné, že když vycházelo původní BG tak právě jeho soubojový systém byl u hardcore RPG hráčů považován za ústupek Diablu a mainstreamu, takže vidět dnešní HC hráče nadávat na turn base combat v BG 3 je malinko legrační. :-)
Já celkově nemám nic proti RTwP ani proti TB soubojům, možná o trohu víc preferuju turn based, co mi ale vadí u BG 3 je jejich design, prakticky vždy hráč stojí proti velké přesile což opravdu někdy způsobuje že se hra dost vleče, zvlášť pro lidi, co nemají tolik času hrát. Jediná výjimka takhle z hlavy je golem v Grymforge a hned to byl jeden z těch lepších bosů.
Takže z tohohle pohledu naprosto chápu, že to někomu může připadat velmi zdlouhavé, navíc jak tu předtím psal tuším Jab nebo Adieu tak ten systém jde velmi snadno rozbít. Jediné, čemu moc nerozumím je, čím přesně je BG 3 zdlouhavější oproti ostatním hrám podobného žánru mimo soubojů?
@Jab (09.09.2023 14:56): Irak, Irán. :)
Žiaden full datadisk som do tých 28 vecí nerátal. A áno, myslel som dohrané, lebo to, že dáš pár hodín Hadesovi z teba znalca hry neurobí. Dobre, tak sa na to pozrime, tak som ti tam napočítal ešte 16 krátkych DLC z iných hier a Life is Strange tam máš vlastne za 5 hier (ja viem, to je systém rozdelenia DH). Tým sa dostávame k číslu 48 (ak rátame Life is Strange za jednu hru.
Ostáva ti tak 38 dohraných hier z posledných 15 rokov. 38 : 15 = 2,53 hry na rok. Takže tak. Spoko?
Black Isle, Troika a Obsidian sú v podstate tí istí ľudia. Máš tam od nich súhrne 5 hier, 4 hry od Bioware a po jednej od NWC, CD Projekt Red a ZAUM. Ja neviem, na čo ti to mám vysvetľovať... čiže 9/12 hier 2 skupiny ľudí.
Žiaden full datadisk som do tých 28 vecí nerátal. A áno, myslel som dohrané, lebo to, že dáš pár hodín Hadesovi z teba znalca hry neurobí. Dobre, tak sa na to pozrime, tak som ti tam napočítal ešte 16 krátkych DLC z iných hier a Life is Strange tam máš vlastne za 5 hier (ja viem, to je systém rozdelenia DH). Tým sa dostávame k číslu 48 (ak rátame Life is Strange za jednu hru.
Ostáva ti tak 38 dohraných hier z posledných 15 rokov. 38 : 15 = 2,53 hry na rok. Takže tak. Spoko?
Black Isle, Troika a Obsidian sú v podstate tí istí ľudia. Máš tam od nich súhrne 5 hier, 4 hry od Bioware a po jednej od NWC, CD Projekt Red a ZAUM. Ja neviem, na čo ti to mám vysvetľovať... čiže 9/12 hier 2 skupiny ľudí.
@M.a.t.t. (09.09.2023 15:14): Ale určitě, já bývám často arogantní, především tedy na internetech, to ti klidně podepíšu. I když si tedy myslím, že nikdy nebývám arogantní takovým tím způsobem, kdy bych druhé lidi především přesvědčoval, že jsou nekvalifikovaní či neschopní nějakého objektivnějšího úsudku, to fakt nemusím.
[neexistující příspěvek]: Hele ale nikdo mě ještě za ty kecy nevypepřákoval na žádném sraze, haha.
[neexistující příspěvek]: Hele ale nikdo mě ještě za ty kecy nevypepřákoval na žádném sraze, haha.
@Adieu (09.09.2023 15:05): Ja ti tvoj názor neberiem a je prirodzené, že každý si o sebe myslí že má ten najlepší vkus. No pokiaľ sa na internete minimálne v rámci DH vyjadruješ týmto spôsobom, skutočne sa nemôžeš diviť, tomu, že si na základe toho vyvodzujeme nejaké domienky. A ani tomu, že mi pripadá zvláštne označovať inú osobu za arogantnú, nakoľko tak na mňa ako nestranného pozorovateľa miestami pôsobia aj tvoje príspevky (bez ohľadu na to či je to úmysel alebo nie, ako osobu ťa nepoznám)
@M.a.t.t. (09.09.2023 15:01): Je to samozřejmě lehký trigger, ale fakt mě nemůžete obviňovat z toho, co si tam dosadíte na základě toho, co o mně víte/tušíte. Že považuji superhrdinský žánr za stupidní je pravda, ale nepovažuji za stupidní všechny, co jej mají rádi, ba vím, že tomu tak není. Pouze neschvaluji jejich vkus a svůj považuji za lepší, což historicky bývalo zcela přirozené, takové nastavení. Toť vše.
@Kunick (09.09.2023 15:03): To mi připadá jako nějak moc domněnek, no viz výše.
@Kunick (09.09.2023 15:03): To mi připadá jako nějak moc domněnek, no viz výše.
@Jab (09.09.2023 14:42): Myslím, že naznačil:
"Bohužel ... obavy .... ...vsichni sdílet nebudou, ostatně ... lidé chodí do kina na marvelovky. :)) "
Jinými slovy lituje toho, že řada lidí to sdílet nebude, přičemž klade rovnítko mezi tím, že řada lidí to není schopna vidět a tím, že marvelovky jsou jedny z nejnavštěvovanějších filmů. Tedy vytváří srovnání, kdy masy prostě nejsou schopny jím popisované chyby vidět. A smajlík to jen podtrhuje. Možná to vyjádřit nechtěl, ale přesto to tak napsal.
@Adieu (09.09.2023 14:44): Na prosté konstatování to je formulováno docela povýšenecky, nemyslíš?
"Bohužel ... obavy .... ...vsichni sdílet nebudou, ostatně ... lidé chodí do kina na marvelovky. :)) "
Jinými slovy lituje toho, že řada lidí to sdílet nebude, přičemž klade rovnítko mezi tím, že řada lidí to není schopna vidět a tím, že marvelovky jsou jedny z nejnavštěvovanějších filmů. Tedy vytváří srovnání, kdy masy prostě nejsou schopny jím popisované chyby vidět. A smajlík to jen podtrhuje. Možná to vyjádřit nechtěl, ale přesto to tak napsal.
@Adieu (09.09.2023 14:44): Na prosté konstatování to je formulováno docela povýšenecky, nemyslíš?
@Kunick (09.09.2023 14:40): +1 Tiež to na mňa takto pôsobí (inak ani nemôže z toho ako sa Adieu bežne vyjadruje) a pripadá mi trochu pokrytecké.
Inak zaujímavá debata ale nemyslím, že veľmi prínosná pre bežneho návštevníka diskusie.
Inak zaujímavá debata ale nemyslím, že veľmi prínosná pre bežneho návštevníka diskusie.
@Tulareanus (09.09.2023 14:50): Argumentační fauly předvádíš tady především ty, Jab tě na ně již několikrát upozorňoval, načež jsi to ignoroval a obviňoval namísto toho jej z ignorování faktů. Tak co ti na to mám říct. Snad jen že tě považuji za řádného aroganta a sofistu, tudíž tuto krátkou větev diskuze můžeme utnout rovnou také. Ale oceňuji to "15 rokov si skoro nič nehral (čo je samozrejme ok, nikto nikoho do hrania nechce nútiť)", to je tak pasivně agresivní, že by to mohla říct protivná hajzlbába.
@Tulareanus (09.09.2023 14:50): Z hraných se staly dohrané... Kdo klame? Kdo účelově upravuje? DLC se nepočítají i kdyby šlo o RPG full datadisky... Kdo účelově upravuje?
A jak se ti z osmi firem staly dvě? Kde jsi vzal, že můj to ten napříč žánry se skládá jen z RPG?
A jak se ti z osmi firem staly dvě? Kde jsi vzal, že můj to ten napříč žánry se skládá jen z RPG?
@Jab (09.09.2023 14:44): To som presne čakal, kedy ma obviníš z klamstva, lebo je to jednoduchšie, ako mať argumenty. :)
Nie, že by na tom záležalo, ale schválne som si otvoril tvoj profil a máš tam od roku 2008 86 dohraných titulov z toho 28 sú len DLCčka k Mass Effectu, Dragon age a scenaria k Civilizácii. Ostatné dlcčka sa mi fakt rátať už nechcelo. Takže tak k tomu "lhaniu". :)
Ale súhlasím, ani ja s tebou diskutovať nechcem.
@Adieu (09.09.2023 14:34): kvalitné argumentačné fauly ten druhý odstavec.
Nie, že by na tom záležalo, ale schválne som si otvoril tvoj profil a máš tam od roku 2008 86 dohraných titulov z toho 28 sú len DLCčka k Mass Effectu, Dragon age a scenaria k Civilizácii. Ostatné dlcčka sa mi fakt rátať už nechcelo. Takže tak k tomu "lhaniu". :)
Ale súhlasím, ani ja s tebou diskutovať nechcem.
@Adieu (09.09.2023 14:34): kvalitné argumentačné fauly ten druhý odstavec.
@Tulareanus (09.09.2023 14:41): Co mi píšeš zase za romány... Vždyť si tu vyloženě lhal, abys mě vyřadil z diskuze jako někoho, jehož názor není relevantní. To si vážně myslíš, že si spolu budeme dál povídat?
Krom toho mi jen podsouváš lži nebo přímo manipuluješ. Co je tohle za mísantropické karikatury?
Krom toho mi jen podsouváš lži nebo přímo manipuluješ. Co je tohle za mísantropické karikatury?
@Kunick (09.09.2023 14:40): To sis tam dosadil sám, já pouze konstatoval odlišný vkus. :-) Nevidím v tom to samé, jako když ze zkušeného hráče RPG tady někteří dělají ťulpase, co to neumí hrát.
@Kunick (09.09.2023 14:40): To nenaznačil ale btw.
@Jab (09.09.2023 14:29): Príklady: neznalý hry by si myslel, že je jednoduché, aby ťa nepriateľ zhodil zo skaly a nemá to nejaké predispozície. Neznalý hry by si myslel, že to, čo popisuješ je exploit a nie v skutočnosti mechanika hry. To isté s tým Zhentarimom pod zhorenou krčmou. A takto je to stále, zjednodušovanie a ignorovanie faktov.
A opäť si "nevyhovujúce" časti môjho príspevku vlastne odignoroval.
Keď ťa na tieto veci niekto v diskusii upozorní (nebol som to len ja), tak si nevrlý a útočný. A takýto typ diskusie fakt asi nikto nechce.
S hodnotením diskutujúceho som sa len chytil na udičku, ktorú si mi hodil a aj tak som hodnotil výhradne len tvoje hranie hier a nič mimo nich. A kontext je jednoducho taký, že viac relevantný mi príde názor človeka, ktorý má napr. rôzne RPG z posledných 10 rokov nahrané, než hráča, ktorý ich dohral len pár z tohto obdobia.
Každopádne, mne je jedno, či sa ti hra páči alebo nie a čo sa ti na nej (ne)páči, vadí mi len to zavádzanie a vynášanie súdov, tak ako si to robil aj v príspevkoch nižšie, kde si sa vlastne na samom začiatku hry sťažoval ako príbeh alebo udalosti nedávajú zmysel, hoci si vlastne nemal ešte ani šancu poznať odpovede na otázky, aby si mal aspoň časti príbehu uzavreté na toľko, aby sa dali teda posúdiť, aké sú.
A opäť si "nevyhovujúce" časti môjho príspevku vlastne odignoroval.
Keď ťa na tieto veci niekto v diskusii upozorní (nebol som to len ja), tak si nevrlý a útočný. A takýto typ diskusie fakt asi nikto nechce.
S hodnotením diskutujúceho som sa len chytil na udičku, ktorú si mi hodil a aj tak som hodnotil výhradne len tvoje hranie hier a nič mimo nich. A kontext je jednoducho taký, že viac relevantný mi príde názor človeka, ktorý má napr. rôzne RPG z posledných 10 rokov nahrané, než hráča, ktorý ich dohral len pár z tohto obdobia.
Každopádne, mne je jedno, či sa ti hra páči alebo nie a čo sa ti na nej (ne)páči, vadí mi len to zavádzanie a vynášanie súdov, tak ako si to robil aj v príspevkoch nižšie, kde si sa vlastne na samom začiatku hry sťažoval ako príbeh alebo udalosti nedávajú zmysel, hoci si vlastne nemal ešte ani šancu poznať odpovede na otázky, aby si mal aspoň časti príbehu uzavreté na toľko, aby sa dali teda posúdiť, aké sú.
@Adieu (09.09.2023 14:34): Od člověka co hledá ve hře vznešenost je docela přešlap nejprve naznačit, že lidi co chodí na marvelovky jsou ... jednodušší, a v další větě se dožadovat neoznačovat jiné za pitomce.
@Tulareanus (09.09.2023 14:20): 113 her na první pohled od roku 2008. Skoro nic... Sezbam top 12 RPG je složen z 8 firem. Ne 2...
@Adieu (09.09.2023 14:34): +1
@Adieu (09.09.2023 14:34): +1
Mně osobně to srandičkování s prostředím přijde vyloženě groteskní, je to asi částečně i provedením a designem, který na tom hodně stojí. Shazovat někoho ze skály v boji, když jsem ve skutečnosti ozbrojen, je riskantní hloupost. Že pak ten charakter odletí patnáct třicet metrů je další přehnaný akcent. A pak se ideálně ještě bugne v lávě. :D
Současné možnosti DnD stranou - od high fantasy očekávám epiku, která v sobě bude mít nějakou vznesenost, a pokud ty "rozmanité" možnosti řešení situace znamenají, že v boji vsichni létají jak mouchy a padají z útesů jak tenisáky, sahá to prostě do grotesky. Bohužel se s Larianím Baldurem naplnily obavy části hráčů. Je mi jasné, že tento názor vsichni sdílet nebudou, ostatně žijeme ve společnosti, kde lidé chodí do kina na marvelovky. :)) Ale asi netřeba dělat tu arogantně pitomce z lidí, kterým ten souboják přijde utahaný jak důchodce.
Současné možnosti DnD stranou - od high fantasy očekávám epiku, která v sobě bude mít nějakou vznesenost, a pokud ty "rozmanité" možnosti řešení situace znamenají, že v boji vsichni létají jak mouchy a padají z útesů jak tenisáky, sahá to prostě do grotesky. Bohužel se s Larianím Baldurem naplnily obavy části hráčů. Je mi jasné, že tento názor vsichni sdílet nebudou, ostatně žijeme ve společnosti, kde lidé chodí do kina na marvelovky. :)) Ale asi netřeba dělat tu arogantně pitomce z lidí, kterým ten souboják přijde utahaný jak důchodce.
@Tulareanus (09.09.2023 14:20): Jaké schválně zamlčíš...? Někdo ti hodí pod nohy batoh s lahvičkami s výbušninami. Ty se nerozbijí. Další si připraví ohnivý šíp. Neuděláš nic, anžto tvé kolo je až poté. S dostatkem lahviček může zabít klidně boha v jednom kole.
Proč tam, když to jde, není třeba max stack na tentýž dmg?
Opětovně a zase se dostáváš k hodnocení diskutujícího. Je to pro tebe normální diskuze?
Nemám btw top ten. Mám top 12. A váže se delegovaně k jednomu žánru. Což neznamená, že to je můj top 12 napříč žánry. To je fakt už od tebe laciné. Stejně to, že jsem nehrál skoro nic z posledních 15 let.
Proč tam, když to jde, není třeba max stack na tentýž dmg?
Opětovně a zase se dostáváš k hodnocení diskutujícího. Je to pro tebe normální diskuze?
Nemám btw top ten. Mám top 12. A váže se delegovaně k jednomu žánru. Což neznamená, že to je můj top 12 napříč žánry. To je fakt už od tebe laciné. Stejně to, že jsem nehrál skoro nic z posledních 15 let.
@Jab (09.09.2023 13:49): V prvom rade porovnávaš neporovnateľné - hru, ktorá mala súboje v reálnom čase, s hru, ktorá má súboje ťahové. Jasné, že tam bude obrovský rozdiel je v tom, ako tie boje prebiehajú.
Tak ako ty dávaš názor, tak dávajú názor aj druhí, vrátane mňa. Tak ako ty reaguješ protinázorom na názory iných ľudí, tak ja reagujem protinázorom na tvoj názor. Veď je to sakra v časti databáze, ktorá sa volá "diskuze".
To, čo považuješ za exploity sú normálne mechanizmy hry, prezentované aj developermi. To, že ich nechceš využívať je tvoja voľba, hra vie fungovať samozrejme aj bez toho. Ale exploit je predsa niečo, s čím hra nepočíta, ale je možné to urobiť. A nie, nepotrebujem na toto odpoveď, že vieš, čo je to exploit. Toto tvoje účelové "politické zavádzanie" v tom, kde popíšeš len tú časť herného systému, ktorá vyhovuje názoru, ktorý chceš prezentovať a druhú časť schválne zamlčíš, je už fakt otravné. Hlavne o to viac, že sa roky takému prístupu smeješ u "dungeonistov".
Inak to s tým herním newbie, vôbec som to nemal na mysli, ale keď tak teraz nad tým rozmýšľam, že z toho, čo vyšlo posledných 15 rokov si skoro nič nehral (čo je samozrejme ok, nikto nikoho do hrania nechce nútiť) a tvoj top 10 je vlastne jeden žáner od dvoch firiem, tak to vyznieva ako experti na hudbu, ktorí počúvajú dve kapely...
Tak ako ty dávaš názor, tak dávajú názor aj druhí, vrátane mňa. Tak ako ty reaguješ protinázorom na názory iných ľudí, tak ja reagujem protinázorom na tvoj názor. Veď je to sakra v časti databáze, ktorá sa volá "diskuze".
To, čo považuješ za exploity sú normálne mechanizmy hry, prezentované aj developermi. To, že ich nechceš využívať je tvoja voľba, hra vie fungovať samozrejme aj bez toho. Ale exploit je predsa niečo, s čím hra nepočíta, ale je možné to urobiť. A nie, nepotrebujem na toto odpoveď, že vieš, čo je to exploit. Toto tvoje účelové "politické zavádzanie" v tom, kde popíšeš len tú časť herného systému, ktorá vyhovuje názoru, ktorý chceš prezentovať a druhú časť schválne zamlčíš, je už fakt otravné. Hlavne o to viac, že sa roky takému prístupu smeješ u "dungeonistov".
Inak to s tým herním newbie, vôbec som to nemal na mysli, ale keď tak teraz nad tým rozmýšľam, že z toho, čo vyšlo posledných 15 rokov si skoro nič nehral (čo je samozrejme ok, nikto nikoho do hrania nechce nútiť) a tvoj top 10 je vlastne jeden žáner od dvoch firiem, tak to vyznieva ako experti na hudbu, ktorí počúvajú dve kapely...
@Tulareanus (09.09.2023 13:30): Jde o přepad, začátek souboje, neuděláš nic. Jindy třeba tři moje postavy missnou. Jako sorry, ale zase akorát děláš z dalších diskutujících hlupáky. Taková debata fakt nemá smysl.
Co je chyba hry určuji já. Však je to mé hodnocení. Ta hra tu neexistuje nezávislé na hráči. Že mi vysvětluješ, že existují i jiní hráči a ty souboje baví... To je snad vtip. Mohu si to přečíst níže a není na tom noc divného. Prezentuji svůj názor. Ne nějaký konsensus.
Základní mechaniky hry tak nějak popsat nepotřebuji. Po 78,5 hodině hraní. 40+ v té single player, kde jsem v Grymforge (teď jsem sejmul toho Guardiana tam) a vše předtím mám vyčištěné.
Já už fakt netuším, kde se v tobě bere bashovat mé názory. Jsem nějaký herní či dokonce RPG newbie? Netěží DH právě z těch rozdílů v názorech? Že tu nejsme všichni stejní je skvělé. Vícero lidí mi osobně i říkalo, že je nebavil ani OS2 kvůli soubojům. A nehráli pak tak daleko, aby tu hru hodnotili nebo k ní diskutovali.
Že btw kritizuji hru za zdlouhavost opravdu neznanená, že bych v soubojích dostával naplácáno. Dokonce bych si hru uměl jednoduše ulehčit. Po každém boss fightu long rest, aby mi fungovalo to kombo na auto crit hit a smite. A každý souboj je vyřízený do dvou kol.
Já mám ale dobře složenou partu, dobře vybrané dovednosti a kouzla. Páč ten systém znám. A umím s ním pracovat. DnD i OS/BG. Ale je to prostě za mě zdlouhavé a místy vyloženě blbé.
Příznej si, že ten exploit s batohem a výbušninami je právě to. Exploit zneužívající turn based systém a systém hry.
Co je chyba hry určuji já. Však je to mé hodnocení. Ta hra tu neexistuje nezávislé na hráči. Že mi vysvětluješ, že existují i jiní hráči a ty souboje baví... To je snad vtip. Mohu si to přečíst níže a není na tom noc divného. Prezentuji svůj názor. Ne nějaký konsensus.
Základní mechaniky hry tak nějak popsat nepotřebuji. Po 78,5 hodině hraní. 40+ v té single player, kde jsem v Grymforge (teď jsem sejmul toho Guardiana tam) a vše předtím mám vyčištěné.
Já už fakt netuším, kde se v tobě bere bashovat mé názory. Jsem nějaký herní či dokonce RPG newbie? Netěží DH právě z těch rozdílů v názorech? Že tu nejsme všichni stejní je skvělé. Vícero lidí mi osobně i říkalo, že je nebavil ani OS2 kvůli soubojům. A nehráli pak tak daleko, aby tu hru hodnotili nebo k ní diskutovali.
Že btw kritizuji hru za zdlouhavost opravdu neznanená, že bych v soubojích dostával naplácáno. Dokonce bych si hru uměl jednoduše ulehčit. Po každém boss fightu long rest, aby mi fungovalo to kombo na auto crit hit a smite. A každý souboj je vyřízený do dvou kol.
Já mám ale dobře složenou partu, dobře vybrané dovednosti a kouzla. Páč ten systém znám. A umím s ním pracovat. DnD i OS/BG. Ale je to prostě za mě zdlouhavé a místy vyloženě blbé.
Příznej si, že ten exploit s batohem a výbušninami je právě to. Exploit zneužívající turn based systém a systém hry.