Diskuze
@Neelixx (23.09.2023 16:49): jako to, že je to nejtěžší obtížnost poznám tak, že jsem za 44h hry nakupoval 2x léčiva a 2x náboje. Což sežralo nějaké to 1% z mých financí. :D
Stealth zatím neřeším, granáty taky ne, ale hlavně.. stále nemám žádné skilly na boj.. :D :D
Stealth zatím neřeším, granáty taky ne, ale hlavně.. stále nemám žádné skilly na boj.. :D :D
@SilentWolf (23.09.2023 16:34): LOL njn holt Demolition Man RPG:).
Hra je to ok, ale je fakt, že mě zatím nepřekvapila vůbec ničím, což by bylo občas fajn.
@Neelixx (23.09.2023 12:15): jj, jako nějak skvělé to není, ale docela mě to baví.
Hra je to ok, ale je fakt, že mě zatím nepřekvapila vůbec ničím, což by bylo občas fajn.
@Neelixx (23.09.2023 12:15): jj, jako nějak skvělé to není, ale docela mě to baví.
@SilentWolf (23.09.2023 16:34): Třeba někdo udělá v budoucnu total conversion jako je Nehrim k Oblivionu nebo Enderal ke Skyrimu. Tam se člověk musel aspoň snažit a nebyl problém umřít, když sis nedával pozor nebo šel někam, kde zatím nemáš co dělat...tady je to umění. :D Hraju teda na normal, ale fakt mě neláká zvyšovat obtížnost, pokud je jediným rozdílem, že enemáci maj víc HP.
Taky jsem si dneska zahrál ty Vanguardy. Docela se to dalo, nebylo to něco, co jsem si představoval pod Starfieldem, ale proč ne. Mám teď chuť na nějakou Starship Troopers hru. :D Sice trochu meh bylo, že vás upozornili ať se pořádně vybavíte, aby vás stejně po příletu na cílovou planetu zahrnuli lepší zbrojí než máte a rotačákem s 1 000+ náboji. Fakt RPG jak řemen. Mě přijde, že je absolutně jedno, co v té hře dělám. Nic nepůsobí uvěřitelně a nic neklade odpor. Schválně jsem se teď snažil dávat i dialogy zespod, aby byl jako ten příběh trochu zamotanější tím, že se budu chovat trochu nelogicky.. nebyl. Pokazit se tu nedá snad nic. Když vylezl závěrečný boss tak jsem si asi sekundu říkal "ach, tak tohle bude problém".. nope, je to Bethesda. Takže hej, máš možnost zmáčknout 3 tlačítka a vyhraješ!
Největší problém hry (a obecně Bethesdy) je, že kdyby mi někdo u hraní měřil tep, tak je to rovná čára. Párkrát by možná kontrolovali, jestli stále žiju. Nic vám do žil nevlije adrenalin, nad ničím se nikdy nezamyslíte, srdíčko nikdy nesposkočí dojetím, do mozku se žádná myšlenka, která by vyžadovala jeho aktivitu nepodívá.. což u jiných her nemívám. Většinou hry dost prožívám.
Už se začíná omrzovat i ten gunplay, protože jak nepřátelé vydrží 10x víc je to trochu nuda. Vtipné je, že stačí aby vám čouhalo ucho a stejně vás trefují z kilometru jednoručním samopalem. Klasika.
Zatím počítadlo na 45 hodinách. Po dnešku to vidím na 75%.
Největší problém hry (a obecně Bethesdy) je, že kdyby mi někdo u hraní měřil tep, tak je to rovná čára. Párkrát by možná kontrolovali, jestli stále žiju. Nic vám do žil nevlije adrenalin, nad ničím se nikdy nezamyslíte, srdíčko nikdy nesposkočí dojetím, do mozku se žádná myšlenka, která by vyžadovala jeho aktivitu nepodívá.. což u jiných her nemívám. Většinou hry dost prožívám.
Už se začíná omrzovat i ten gunplay, protože jak nepřátelé vydrží 10x víc je to trochu nuda. Vtipné je, že stačí aby vám čouhalo ucho a stejně vás trefují z kilometru jednoručním samopalem. Klasika.
Zatím počítadlo na 45 hodinách. Po dnešku to vidím na 75%.
@Feidias (23.09.2023 07:26): Já zas preferuju Crimson Fleet před UC.. teda zatím, ještě nejsem na konci. A to, že je hlavní linka slabší než ty vedlejší úlohy mě nepřekvapuje. :) Já nikdy nehraju hry od Bethesdy kvůli main questu.
Včera jsem jel tu Vanguard quest line a ta je dobrá! Baví mě víc jak hlavní linka.
@Charllize (21.09.2023 20:53): @Charllize (21.09.2023 21:23): Mě se strašně líbí, jak tu seš instantně triggered a nebojíš se to dát tak okatě najevo.
@Paul (21.09.2023 19:32): To je takový ten článek, který sepisuje věci, které jsme všichni věděli dopředu. :D
Mě nepřijde fér porovnávat ty hry, ale přesně jsem se přistihl, že díky Starfieldu víc oceňuji Cyberpunk.
A už jsem tu i psal, jak opačný vztah k těm hrám mám.
Zatímco Cyberpunk mě naprosto šokoval tím, jak byl rozbitý a jak tam co pět minut hráč narážel na věci, které mu rozbíjely zažitek, ale čím víc času jsem v tom Night City nechal, tím víc si mě získalo - ale bylo to sakra těžké, na to nezapomenu, překousnul jsem toho fakt hodně. Zde je to naopak. Když zavřeme oči nad tou zkratkovitostí alá "hmm artefakt? *black out* čau, tu máš loď", tak jsem měl pocit, že fakt udělali kus práce. Ať už graficky, tou střelbou i vlastně tím, že takto zpracovali celý vesmír (nejsem z těch, kterým vadí, že tam nejde volně létat), líbí se mi jak jsou ty planety závislé na sobě, a jak když přistaneš u ledového obra, tak ho pak z té planety vidíš, hezky ho obíhá.. ale pak se to začne prostě vše sypat, čím dýl v tom necháš. Jsem jak Dicaprio v Počátku, sen se rozpadá.. ještě si ho chci alespoň trochu užít, trochu pomáhá, že u Baldurs Gate 3 čekám, až nějak upraví ten akt3, není kam spěchat, ale za chvíli vyjde Alan 2 a já si říkám, jestli si radši nezahrát jedničku místo Starfieldu a zároveň si musím racionálně uvědomit, že jakmile zapnu cokoliv jiného, Starfield už asi nezapnu.
Blbý writing je už meme, to nemá smysl řešit, jsem plně oddaný vzít si za ženu Andreju, protože.. má na tváři znaménka a dává mi peníze. Na to mám slabost, asi i v tomhle pořadí. Kam se hrabe skvěle napsaná Panam.. :D :D Sarah má zas jedinečný trait, že nepoznáte jestli ji je 50 nebo 30. Companioni jsou asi nejhůř napsaní companioni v historii videoher.
Já teď nevím, co všechno ještě ve hře můžu zažít, mám v tom přes 35h. Ale chybí mi tu nějaké nebezpečí na planetách. Vlivy počasí, možnost si rozflákat skafandr. Nutnost vyletět z lodě a ručně opravit nějaké poškození. Proč ani na nejtěžší obtížnost absolutně nezáleží, jakou mám posádku? Je tam miliarda schopností, které mi u těch lidí svítí, a je to absolutně jedno.. jen hromada nepřehledných U.I., výzkum řeším tak, že jednou za čas tu tabulku otevřu a zkusím zda náhodou nemám něco, co je potřeba na postup v některém výzkumu, ale vůbec neřeším co zkoumám, je to tu totiž zbytečné. Možná se časem budou lepší zbraně, které si budu moci vylepšovat, hodit. Zatím ne.
Ještě jsem si nezkusil pašování, stavbu základen (podle Steraka, kterého tento žánr her baví, je to tu takové.. na Bethesdu, až mě překvapilo, jak byl kritický, protože jeho často blbosti baví). Zatím jsem jel pár hlavních misí a celou linku pro rangery, kde to fakt bolelo. Pointu uhádnete po první schůzce s postavou, která v tom má prsty, protože prostě Bethesda.. a pak jen čekáte až zabijete dostatek žoldáků a vojáků aby si to uvědomila i vaše postava. Super..
..Ale Vanguard linka začala zajímavě, problémy s terromorphem. To se i těším, až v ní budu pokračovat. Tam mě zase pobavilo, že prolézám fakt dlouhý podzemní komplex, abych našel postavu kterou hledám a ta mi pak řekne "jo, za mnou je výtah, neměl by se používat, ale že jsi to ty".
https://www.youtube.com/watch?v=cP4d74Qk3ac
Ono jako Starfield často připomíná Simpsony ve vesmíru.
Ale právě jak psal níže AlieN, já si to užívám a možná i právě pro to. Neustálé mi hra připomíná, abych se do ní moc neponořil. Zastaralost na vás mrká ze všech stran a mě se nostalgicky vracejí vzpomínky na Oblivion. Když jde postava do schodů, schválně s ní promluvím, protože vím, jaký problém bude mít, vytočit se ke mě.. beze srandy, nějak to na mě funguje. Vrací mě to do dětství, kdy jsem objevoval kouzla her. :D Když nehraju tak si k práci pouštím letsplaye a upřímně mě docela mrzí, že se hra nelíbí ani těm, u kterých bych čekal, že jim sedne. Protože u mě to pořád na 8/10 je. DLCčka si rád zahraju ale pro kristovy rány, přidejte už nějaké vozítko!
Mě nepřijde fér porovnávat ty hry, ale přesně jsem se přistihl, že díky Starfieldu víc oceňuji Cyberpunk.
A už jsem tu i psal, jak opačný vztah k těm hrám mám.
Zatímco Cyberpunk mě naprosto šokoval tím, jak byl rozbitý a jak tam co pět minut hráč narážel na věci, které mu rozbíjely zažitek, ale čím víc času jsem v tom Night City nechal, tím víc si mě získalo - ale bylo to sakra těžké, na to nezapomenu, překousnul jsem toho fakt hodně. Zde je to naopak. Když zavřeme oči nad tou zkratkovitostí alá "hmm artefakt? *black out* čau, tu máš loď", tak jsem měl pocit, že fakt udělali kus práce. Ať už graficky, tou střelbou i vlastně tím, že takto zpracovali celý vesmír (nejsem z těch, kterým vadí, že tam nejde volně létat), líbí se mi jak jsou ty planety závislé na sobě, a jak když přistaneš u ledového obra, tak ho pak z té planety vidíš, hezky ho obíhá.. ale pak se to začne prostě vše sypat, čím dýl v tom necháš. Jsem jak Dicaprio v Počátku, sen se rozpadá.. ještě si ho chci alespoň trochu užít, trochu pomáhá, že u Baldurs Gate 3 čekám, až nějak upraví ten akt3, není kam spěchat, ale za chvíli vyjde Alan 2 a já si říkám, jestli si radši nezahrát jedničku místo Starfieldu a zároveň si musím racionálně uvědomit, že jakmile zapnu cokoliv jiného, Starfield už asi nezapnu.
Blbý writing je už meme, to nemá smysl řešit, jsem plně oddaný vzít si za ženu Andreju, protože.. má na tváři znaménka a dává mi peníze. Na to mám slabost, asi i v tomhle pořadí. Kam se hrabe skvěle napsaná Panam.. :D :D Sarah má zas jedinečný trait, že nepoznáte jestli ji je 50 nebo 30. Companioni jsou asi nejhůř napsaní companioni v historii videoher.
Já teď nevím, co všechno ještě ve hře můžu zažít, mám v tom přes 35h. Ale chybí mi tu nějaké nebezpečí na planetách. Vlivy počasí, možnost si rozflákat skafandr. Nutnost vyletět z lodě a ručně opravit nějaké poškození. Proč ani na nejtěžší obtížnost absolutně nezáleží, jakou mám posádku? Je tam miliarda schopností, které mi u těch lidí svítí, a je to absolutně jedno.. jen hromada nepřehledných U.I., výzkum řeším tak, že jednou za čas tu tabulku otevřu a zkusím zda náhodou nemám něco, co je potřeba na postup v některém výzkumu, ale vůbec neřeším co zkoumám, je to tu totiž zbytečné. Možná se časem budou lepší zbraně, které si budu moci vylepšovat, hodit. Zatím ne.
Ještě jsem si nezkusil pašování, stavbu základen (podle Steraka, kterého tento žánr her baví, je to tu takové.. na Bethesdu, až mě překvapilo, jak byl kritický, protože jeho často blbosti baví). Zatím jsem jel pár hlavních misí a celou linku pro rangery, kde to fakt bolelo. Pointu uhádnete po první schůzce s postavou, která v tom má prsty, protože prostě Bethesda.. a pak jen čekáte až zabijete dostatek žoldáků a vojáků aby si to uvědomila i vaše postava. Super..
..Ale Vanguard linka začala zajímavě, problémy s terromorphem. To se i těším, až v ní budu pokračovat. Tam mě zase pobavilo, že prolézám fakt dlouhý podzemní komplex, abych našel postavu kterou hledám a ta mi pak řekne "jo, za mnou je výtah, neměl by se používat, ale že jsi to ty".
https://www.youtube.com/watch?v=cP4d74Qk3ac
Ono jako Starfield často připomíná Simpsony ve vesmíru.
Ale právě jak psal níže AlieN, já si to užívám a možná i právě pro to. Neustálé mi hra připomíná, abych se do ní moc neponořil. Zastaralost na vás mrká ze všech stran a mě se nostalgicky vracejí vzpomínky na Oblivion. Když jde postava do schodů, schválně s ní promluvím, protože vím, jaký problém bude mít, vytočit se ke mě.. beze srandy, nějak to na mě funguje. Vrací mě to do dětství, kdy jsem objevoval kouzla her. :D Když nehraju tak si k práci pouštím letsplaye a upřímně mě docela mrzí, že se hra nelíbí ani těm, u kterých bych čekal, že jim sedne. Protože u mě to pořád na 8/10 je. DLCčka si rád zahraju ale pro kristovy rány, přidejte už nějaké vozítko!
Celkem mě to baví a netřeba srovnávat, ale Cyberpunk je jasná volba:). Starfield je docela logickou herní odpovědí na dekádu sci-fi Interstellar, Marťan, Ad Astra. Cyberpunk je inu Cyberpunk.
Ta hra je opravdu dost rozsáhlá svým způsobem a opravdu je to několik her v jedné. Nevím jestli je plus nebo mínus, že trvá a může trvat opravdu dlouho než si tam člověk najde to svoje. Je to dobře, nebo špatně tyjo?:))
Ta hra je opravdu dost rozsáhlá svým způsobem a opravdu je to několik her v jedné. Nevím jestli je plus nebo mínus, že trvá a může trvat opravdu dlouho než si tam člověk najde to svoje. Je to dobře, nebo špatně tyjo?:))
@Charllize (21.09.2023 21:23): a písálci Bethesdy tehdy obkreslovali v písance kolečka. A jeden seniorní psal referát na téma moje rodina. Taky to byl peak jejich kariéry.
@Charllize (21.09.2023 21:23): No právě že ještě dávno před tím, je neuvěřitelný jak dlouho Todd z odkazu Morrowindu žije :D
@AlieN (21.09.2023 21:06): Tod udělal Morrowind v době kdy se Poláci učili s Aurora enginem ve stodole.
@Charllize (21.09.2023 20:53): Kéž by se to ve Starfieldu dalo hodit na bugy - tam je to naopak to nejlepší co Todd Howard dokáže vymyslet a vytvořit i když dostane dva roky na vývoj k dobru. Cyberpunkové město s komplexitou na úrovni prvních KotOR :D
Ale pohoda, mě ta hrozná oldschoolovost (zastaralost) Starfieldu vlastně hodně baví. A Neon je cool aspoň tím kde je postavený, když už ne designem.
Ale pohoda, mě ta hrozná oldschoolovost (zastaralost) Starfieldu vlastně hodně baví. A Neon je cool aspoň tím kde je postavený, když už ne designem.
No a pak je tady Neon, což je Night City z Wishe.
Vrátit se do Cyberpunku ze Starfield je opravdu závan svěžího vzduchu... ale HolyMeatball to vystihl, jsou to až na pár styčných ploch úplně jiné hry, moc bych to neporovnával.
Vrátit se do Cyberpunku ze Starfield je opravdu závan svěžího vzduchu... ale HolyMeatball to vystihl, jsou to až na pár styčných ploch úplně jiné hry, moc bych to neporovnával.
@Paul (21.09.2023 19:32): Můžu se pod něj podepsat.
"No sparks, no tension, no friction—just a cowboy with the voice of Adam Jensen who liked that I said the occasional nice thing to him and suddenly wanted to be my space husband." - já teda 'romancoval' tu krátkovlasou bloncku, ale vjem víceméně stejnej.
"Cyberpunk is also simply a much better FPS. Credit to Bethesda, Starfield has the tightest combat the studio has ever designed, but when you take boost packs and occasional zero-G shenanigans out of the equation, it's all very perfunctory. Cyberpunk benefits a lot from its fights having more personality." Jop.
Já bych teda ty dvě hry nijak zvlášť nesrovnával, protože si každá bez debat dává za cíl úplně jiný zážitek. A taky proto, že jakmile se srovná jakýkoliv systém/mechanika/cokoliv, co ty hry mají společné, tak Hvězdopole nemá sebemenší šanci. Článek hádám existuje jen z toho důvodu, že zrovna vychází pro Cyberpunk DLC.
"No sparks, no tension, no friction—just a cowboy with the voice of Adam Jensen who liked that I said the occasional nice thing to him and suddenly wanted to be my space husband." - já teda 'romancoval' tu krátkovlasou bloncku, ale vjem víceméně stejnej.
"Cyberpunk is also simply a much better FPS. Credit to Bethesda, Starfield has the tightest combat the studio has ever designed, but when you take boost packs and occasional zero-G shenanigans out of the equation, it's all very perfunctory. Cyberpunk benefits a lot from its fights having more personality." Jop.
Já bych teda ty dvě hry nijak zvlášť nesrovnával, protože si každá bez debat dává za cíl úplně jiný zážitek. A taky proto, že jakmile se srovná jakýkoliv systém/mechanika/cokoliv, co ty hry mají společné, tak Hvězdopole nemá sebemenší šanci. Článek hádám existuje jen z toho důvodu, že zrovna vychází pro Cyberpunk DLC.
Názor SilentWolfa (a ostatních jež hráli obojí extenzivně) na tenhle článek? (Ignorujte clickbait nadpis)
https://www.pcgamer.com/playing-starfiel ... k-2077-so-much-more/
https://www.pcgamer.com/playing-starfiel ... k-2077-so-much-more/
@AlieN (21.09.2023 10:04): v Genesis Alpha One jde postavit v podstatě vesmírné město:)). Je to vlastně takový hoooodně okleštěný Starfield.
Štve mě že nemáme větší možnosti ovlivnit interiér lodi, vybrat si konkrétní layout propojení místností, vybavení, větší customizace oken a podobně. Zhýčkanost z No Man's Sky. A že při stavbě lodi se na ten interiér ani nemůžu podívat a výběr různých habů je tak vyloženě pokus omyl.
Aspoň že workstations se tam skrze různé haby dají dostat, jsem se prvně zděsil že ani tohle nejde. Tak jako nedávno u BG3, zoufale tu chybí podrobnější manuál s detailním popisem funkcí a možností hry.
No ale i přes to, stavění lodí mě baví nesmírně a evidentně právě tohle bude důvod proč namotivovaně skousnu i ten grind creditů a repetivní mise. Ještě kdyby se daly, resp bylo nutné, je pořádně používat, ehm...
Aspoň že workstations se tam skrze různé haby dají dostat, jsem se prvně zděsil že ani tohle nejde. Tak jako nedávno u BG3, zoufale tu chybí podrobnější manuál s detailním popisem funkcí a možností hry.
No ale i přes to, stavění lodí mě baví nesmírně a evidentně právě tohle bude důvod proč namotivovaně skousnu i ten grind creditů a repetivní mise. Ještě kdyby se daly, resp bylo nutné, je pořádně používat, ehm...
@LIUWIL (19.09.2023 15:43): Jo, já tomu říkám skill tree butterfly effect :)
@AlieN (19.09.2023 14:15): Na nejtěžší. Staší nasypat pár bodíků do skyllů co zvedají procenta poškození zbraní, a že některý to dělají výrazně, a není s ničím problém. Moje experimentáolní brokonvice z Nishiny ( zase skvělá osnova úkolu a tupé provedení) řeší vše hezky zblízka a rázně :D
@Charllize (19.09.2023 13:02): Pointa těch stromů v Borderlands vězí právě v tom, že většina skillů sama o sobě nestojí za moc, ale vždy mají nějakou návaznost na situace, vybavení nebo ostatní skilly. Musíš si prohlédnout co tam všechno máš, být trochu kreativní a vhodně je nakombinovat. Například máš skill který ti po kritickém zásahu doplní štít. A pak tam máš skill který ti umožňuje dát kritický zásah na kteroukoli část těla. Výsledek je postava která skoro nejde zabít dokud střílí do nepřátel. No a pak si můžeš dovolit používat štít který ti sice zdvojnásobí počet vystřelených projektilů, ale současně tě přitom zapálí, protože dokud se ti štít doplňuje, tak ti nevadí že hoříš. Naopak, to že hoříš teď bude výhoda, protože ti to pořád ubírá štít, ake následným střílením si ten štít defacto hned doplňuješ na max. Budeš tam mít skill který po doplnění štítu na max vytvoří kolem postavy explozi. Takže máš postavu která skoro nejde zabít, dává dvojnásobný damage, a všechno v jejím okolí vybuchuje.
@SilentWolf (19.09.2023 14:46): To asi máš štěstí, brokovnice jsem našel jen dvouhlavňové a všechny stály za hovno, pistoli použitelnou jednu, laser taky stojí za prd ale tam to dělá asi má specializace na balistic weapons. Takže jsem pořád na vylepšené Maelstorm rifle.
@Charllize (19.09.2023 14:25): v předešlých hrách mi na nejtěžší obtížnost přišel jako nutnost stealth. Tady ne. Ale možné je to fakt jen tou kombinací K+M a že mi padla brzo silná zbraň. Myslím, že Advanced Urban Eagle jsem měl najít někdy teď, na levelu 20. Aby to odpovídalo.
Vtipné, že ani nevím, kde mi vypadl.
Ale zase obstojné jsou i další dva "magnumy" co mám. Nebo brokovnice kterou mám skoro od začátku hry a ač je dvouhlavňová, má 4 náboje a zvládá trefit i na střední vzdálenost. Tak nevím jak je to s tím štěstím na zbraně.
Survival tomu každopádně prospěje. Ale to už to asi hrát nebudu no. :D
Vtipné, že ani nevím, kde mi vypadl.
Ale zase obstojné jsou i další dva "magnumy" co mám. Nebo brokovnice kterou mám skoro od začátku hry a ač je dvouhlavňová, má 4 náboje a zvládá trefit i na střední vzdálenost. Tak nevím jak je to s tím štěstím na zbraně.
Survival tomu každopádně prospěje. Ale to už to asi hrát nebudu no. :D
@AlieN (19.09.2023 14:12): Tak cely to nezní zle. Působí to jako by vzali části systémů z předchozích jejich her a splácli to dokupy. Ale co tak čtu tak to bude typicky zase jako u Skyrimu a F4 ze dokud to neobohatí survivalem je to tak aby to mohl hrát úplně každý a hra nekladla moc odpor. Překvapuje mně i jak říká Wolf ze hraje na nejvyšší a stejně to neklade moc odpor. Což třeba F4 před survivalem neměl, tam byl hard celkem tuhý i když stylem nepřátele hafo hp.
@AlieN (19.09.2023 14:15): nejtěžší a je to docela lehké. Ale hraju na myši a klávesnici, takže je jednoduché lítat kolem jak vosa a exploitovat obtížnost, plus mi někdy z kraje hry kdesi vypadl magnum s dmg 120 a doteď mi nepadlo nic lepšího, bez něj by to šlo asi víc ztuha. Občas nechávám ať situaci vyřeší Sarah nebo Andreja, ale v přechozích hrách jsem se s obtížností víc trápil..
Samozřejmě hlava nehlava se také do střetů nevrhám. Často používám miny apod.. ale teď jsem právě udělal poslední misi za rangery, která spočívala ve vyčištění vojenské továrny plné válečných veteránů a teda jako.. docela pohoda.
Ale uvědomuji si, že hodně dělají lvly a prostě neletím na planetu která je +10 nad mým levelem.
BTW to s tou výkoností jetpacku jsem tu psal už 2x a stále by se to mělo psát za každým příspěvkem. :D je až absurdní jak nepoužitelný je jetpack bez toho.
Samozřejmě hlava nehlava se také do střetů nevrhám. Často používám miny apod.. ale teď jsem právě udělal poslední misi za rangery, která spočívala ve vyčištění vojenské továrny plné válečných veteránů a teda jako.. docela pohoda.
Ale uvědomuji si, že hodně dělají lvly a prostě neletím na planetu která je +10 nad mým levelem.
BTW to s tou výkoností jetpacku jsem tu psal už 2x a stále by se to mělo psát za každým příspěvkem. :D je až absurdní jak nepoužitelný je jetpack bez toho.
@Widl (19.09.2023 13:10): Odemykání mě baví, ale víc bodů jsem do něj zatím nedal. A s tím co tu slyším o obsahu náročnějších beden u toho asi i zůstane.
Zato jetpack jsem hned vymaxoval. Snažím se ne-nadužívat fast travel a rychlý pohyb při průzkumu planet je zásadní. No a nebo je to možná jen reflex z No Man's Sky :)
Btw co se týče jetpacku - když si skákání nabindujete na jinou klávesu než je default mezerník, třeba na Alt, tak je z neznámého důvodu citelně výkonější.
Zato jetpack jsem hned vymaxoval. Snažím se ne-nadužívat fast travel a rychlý pohyb při průzkumu planet je zásadní. No a nebo je to možná jen reflex z No Man's Sky :)
Btw co se týče jetpacku - když si skákání nabindujete na jinou klávesu než je default mezerník, třeba na Alt, tak je z neznámého důvodu citelně výkonější.
@SilentWolf (19.09.2023 14:05): Na jakou to hrajete obtížnost? Já začal rovnou na hard, a přijde mi to tak akorát. Nenarazil jsem na fight který by se nedal udělat, ale ani se nemůžu na většinu nepřátel vrhat hlava nehlava.
Jsem pravda víceméně pořád teprve na začátku.
@SilentWolf (19.09.2023 14:15): Tak u toho to celkem dává smysl vzhledem ke gameplay, jakkoli je to pitomé - nikdy jindy než během boje se ve hře nepilotuje.
Jsem pravda víceméně pořád teprve na začátku.
@SilentWolf (19.09.2023 14:15): Tak u toho to celkem dává smysl vzhledem ke gameplay, jakkoli je to pitomé - nikdy jindy než během boje se ve hře nepilotuje.
@AlieN (19.09.2023 14:12): taky vtipné že piloting si zlepšuješ ničením nepřátelských lodí. :D
@Charllize (19.09.2023 13:02): S tím stromem nemám moc problém - není nějak přeplácaný, věcí co bych chtěl byť i jen pro roleplay vzít je hodně, body přibývají rozumně vyváženým tempem... nebýt právě to že tak 4 na začátku prostě musíš utopit do něčeho co by mělo být automaticky naučená vlastnost postavy. Třeba i odemčení stealth indikátoru za skill point, wtf? Je to early game problém, pak už to podstatné nebude.
Odemykání dalších levelů za splnění featů je celkem fajn, je to taková kombinace klasického "utratíš bod, dostaneš schopnost" a klasicky Bethesďáckého "čím víc skáčeš, tím výš skáčeš". To první je moc primitivní, to druhé dokáže hodně rozbít hru (vzpomínám na Morrowind), kombinace funguje.
Jen ten výběr těch featů... je občas dost anti-role play: třeba ten jetpack, to je vyloženě nebojová schopnost, ale vylepšovat se dá jen skákáním v boji, takže třeba kdo by chtěl hrát stealth stylem tak si to prostě nemá kdy vylepšovat.
Odemykání dalších levelů za splnění featů je celkem fajn, je to taková kombinace klasického "utratíš bod, dostaneš schopnost" a klasicky Bethesďáckého "čím víc skáčeš, tím výš skáčeš". To první je moc primitivní, to druhé dokáže hodně rozbít hru (vzpomínám na Morrowind), kombinace funguje.
Jen ten výběr těch featů... je občas dost anti-role play: třeba ten jetpack, to je vyloženě nebojová schopnost, ale vylepšovat se dá jen skákáním v boji, takže třeba kdo by chtěl hrát stealth stylem tak si to prostě nemá kdy vylepšovat.
@Charllize (19.09.2023 13:56): Už jen chyní ten poslední krůček, aby ty skilly měly nějaký dopad na řešení úkolů.. :D a aby hra kladla alespoň minimální odpor. Fakt, že i ten minecraft je víc hardcore hra, mě trochu děsí.
@SilentWolf (19.09.2023 13:53): Jo na to jsem koukal ze jsou ty skilly propojeny s nějakou výzvou. To už je skoro jak v nějakým jrpg :)
@Charllize (19.09.2023 13:02): taky mi přijde fajn, že abys postoupil v nějakém skillu, musíš splnit výzvu, tzn. aby sis zvýšil piloting, musíš zničit 5 nepřátelských lodí. Takže to nejde hned naklikat. Sice bych byl radši, kdyby víc skillů mělo nějaký dopad na řešení úkolů a otevíralo nové možnosti, ale krom toho je to celkově docela v pohodě systém.
@SilentWolf (19.09.2023 13:28): Daleko důležitější a hru měnící mi přijdou skilly na vybavení a zbraních. Samoléčení pod 25% hodnoty zdraví. Chameleon kdy "zmizím" za maskovacím polem když se nehýbu. Možnost zapálit enemáky poblíž, atd. To jsou docela zábavný věci.
@Widl (19.09.2023 13:10): Taky mě baví ta minihra. A ve vesmíru též mívám občas problém, tam ta obtížnost trochu cítit jde. Ale je to tím, že vždycky tvrdohlavě skoro vypnu motor abych měl sílu ve zbraních, přitom právě nutnost se hýbat je důležitá.
@Charllize (19.09.2023 13:02): tak půl na půl.. plno skillů ti něco odemkne a změní trochu hru, ale v podstatě se jedná hlavně o ty essential skilly, kvůli kterým máš pocit, že první úrovně prostě musíš cpát body do nich a nemáš vůbec volnost výběru. Pak jak ta volnost je, tak se už jedná o skilly, které toho zas tolik nemění. Ale je to určitě jeden z těch povedenějších stromů. Myslím že tu není takový fuckup jako ten památný skill z Cyberpunku který ti myslím zvyšoval DMG při útoku z vody a taková situace ve hře snad ani nebyla.. :D :D
@Charllize (19.09.2023 13:02): tak půl na půl.. plno skillů ti něco odemkne a změní trochu hru, ale v podstatě se jedná hlavně o ty essential skilly, kvůli kterým máš pocit, že první úrovně prostě musíš cpát body do nich a nemáš vůbec volnost výběru. Pak jak ta volnost je, tak se už jedná o skilly, které toho zas tolik nemění. Ale je to určitě jeden z těch povedenějších stromů. Myslím že tu není takový fuckup jako ten památný skill z Cyberpunku který ti myslím zvyšoval DMG při útoku z vody a taková situace ve hře snad ani nebyla.. :D :D
@AlieN (19.09.2023 09:00): Tech tree nepoužívám vůbec, kromě páčení. To je mimochodem super a hodně mě baví.
@LIUWIL (19.09.2023 12:03): Obtížnost je kapitola sama pro sebe. Teda spíš neobtížnost. Na povrchu se mi ještě nepovedlo zařvat. Ve vesmíru jo, ta základní loď proti crimsonům na 30 levelu vydržela prd :) Co mám teď loď od rangerů, tak není problém jich sesmažit i několik naráz. Ale pajduláci jsou extra hloupí. Baví mě když k nim při přestřelce doběhneš, tak na tebe i několik vteřin čumí než něco začnou dělat. Si představuju, že to tam mají jak v navigaci na auto: "Přepočítávám, přepočítávám. Až to bude možné tak se otočte." :D
@Charllize (19.09.2023 13:02): Tady máš tenhle problém jen na začátku. Pak už je to hodně ohraničený tím jak hraješ. Budeš se plížit, krást, útočit ze zálohy? Máš tu na to skilly. Jdeš sám nebo s parťáky? Máš tu na to skilly. Různé zbraně, různé skilly. Crafting, atd. Není to nějak špatně poskládaný.
@LIUWIL (19.09.2023 12:03): Obtížnost je kapitola sama pro sebe. Teda spíš neobtížnost. Na povrchu se mi ještě nepovedlo zařvat. Ve vesmíru jo, ta základní loď proti crimsonům na 30 levelu vydržela prd :) Co mám teď loď od rangerů, tak není problém jich sesmažit i několik naráz. Ale pajduláci jsou extra hloupí. Baví mě když k nim při přestřelce doběhneš, tak na tebe i několik vteřin čumí než něco začnou dělat. Si představuju, že to tam mají jak v navigaci na auto: "Přepočítávám, přepočítávám. Až to bude možné tak se otočte." :D
@Charllize (19.09.2023 13:02): Tady máš tenhle problém jen na začátku. Pak už je to hodně ohraničený tím jak hraješ. Budeš se plížit, krást, útočit ze zálohy? Máš tu na to skilly. Jdeš sám nebo s parťáky? Máš tu na to skilly. Různé zbraně, různé skilly. Crafting, atd. Není to nějak špatně poskládaný.
@AlieN (19.09.2023 12:49): Mně by to celkem zajímalo jak to tam s tím rozvojem postavy je. Protože ve F4 mi ten perk strom jakoby přišel bezva a byl propojený úplně ze vším a většinou když jsem dostal bod tak jsem měl ho chuť dat tak do 30ti různých věci co by se mi hodili.
Coz mivam u her které využívají nějaké stromy malokdy, viz třeba ty zmiňované borderlands kde zvyšování stromů vecma jako 0,5 Fire damage když jsi ve vyskoku a je tam víc jak pět nepřátel ( jen příklad ) byli nuda hrozná :)
Coz mivam u her které využívají nějaké stromy malokdy, viz třeba ty zmiňované borderlands kde zvyšování stromů vecma jako 0,5 Fire damage když jsi ve vyskoku a je tam víc jak pět nepřátel ( jen příklad ) byli nuda hrozná :)
@Charllize (19.09.2023 12:39): S vylepšováním na lepší používání za skill pointy nemám žádný problém, to je samozřejmé. Ale tady to auto neumíš ani nastartovat ;-)
Přitom jetpack je zjevně vlastnost vybavení, ten první batoh na začátku hry ho nemá vůbec.
Přitom jetpack je zjevně vlastnost vybavení, ten první batoh na začátku hry ho nemá vůbec.
@AlieN (19.09.2023 09:00): Jestli to není myšlené tak ze si ty funkce jetpaku neodemykáš ale jakoze se to naučíš ovládat. Což by reálne mohlo trvat nějakou dobu. Něco jako když se poprvé učíš řídit auto, parkování do úzké mezery taky chvíli trvá než ho začneš fakt používat :)
@SilentWolf (19.09.2023 09:24): Ja si včera konečně vylevelil ten digipick, odemkl jsem master bednu, a byla prázdná.
Jinak už jsem se dávno dostal do fáze kdy je všechno jednoduché z hlediska bojů. A do toho mi začaly padat ještě silnější zbraně. Borderlands má sice první průchod taky hodně easy, ale pak tam jdou navyšovat levels takovým způsobem, že musíš opravdu nějak chytré poskládat celou postavu. Tady mi přijde že to je jedno.
Jinak už jsem se dávno dostal do fáze kdy je všechno jednoduché z hlediska bojů. A do toho mi začaly padat ještě silnější zbraně. Borderlands má sice první průchod taky hodně easy, ale pak tam jdou navyšovat levels takovým způsobem, že musíš opravdu nějak chytré poskládat celou postavu. Tady mi přijde že to je jedno.
@AlieN (19.09.2023 09:00): no teď jsem se trochu více začal zabývat stavbou lodí a na netech píšou, že některé class C věci (ty nejlepší) jsou horší, než ty, co máte k dispozici v podstatě od začátku. A někde se došlo k závěru, že je to prostě proto, aby lidi nemrzelo, že mají slabou loď, když na to nemají skill.. prostě jde postavit dost silná loď i se základním skillem. To je stejné jako s trezory, všechny podstatné věci najdeš v easy zámcích, pokud je nějaký master, což je nejtěžší úroveň, vždy v ní budou jen peníze a nějaké blbosti. Nikdy nebude žádný obsah hry nebo alternativní možnost řešení úkolu zamčena za složitým zámkem. Na začátku hry jsem nevěděl kam dřív investovat bodíky, byl jsem natěšený, ale ve výsledku mi nic nějak výrazně hru nezměnilo.. zní to dobře jen na papíře.
To je prostě ta plochost.. v celé své.. Bethesdě. Hra je dobrá, ale RPG je to velmi špatné. Spíš výsměch.
Nejlepší je, že nemám vůbec bojové skilly, ale celkem v pohodě jsem vystřílel na nejtěžší obtížnost celou armádu v poslední questu pro rangery. Občas jsem tam umřel, ale že bych měl pocit, že nějak strádám jako technicky zaměřený build, to fakt ne. Stačilo před cestou nakoupit 200 nábojů do magnuma a 5 stimpacků. Borderlands ve vesmíru. Yaaay!
To je prostě ta plochost.. v celé své.. Bethesdě. Hra je dobrá, ale RPG je to velmi špatné. Spíš výsměch.
Nejlepší je, že nemám vůbec bojové skilly, ale celkem v pohodě jsem vystřílel na nejtěžší obtížnost celou armádu v poslední questu pro rangery. Občas jsem tam umřel, ale že bych měl pocit, že nějak strádám jako technicky zaměřený build, to fakt ne. Stačilo před cestou nakoupit 200 nábojů do magnuma a 5 stimpacků. Borderlands ve vesmíru. Yaaay!
@SilentWolf (19.09.2023 08:49): Obecně všechny skilly na craftění se mi zdají dost na hovno.
Mohly by být nice to have, ale jen kdyby těch skillpointů bylo víc a některé skilly nebyly tak absolutně nezbytné, že to imho vůbec skilly být neměly. Jako třeba půlka Tech tree - je nesmysl že jetpack, thrusters a targetting nejde ovládat hned. Tedy jde, lol, targetting hra dovolí benevolentě použít v rámci questu, ale pak tu schopnost hráč zase zapomene.
Mohly by být nice to have, ale jen kdyby těch skillpointů bylo víc a některé skilly nebyly tak absolutně nezbytné, že to imho vůbec skilly být neměly. Jako třeba půlka Tech tree - je nesmysl že jetpack, thrusters a targetting nejde ovládat hned. Tedy jde, lol, targetting hra dovolí benevolentě použít v rámci questu, ale pak tu schopnost hráč zase zapomene.
A ještě skill na vaření je naprosto useless.
Hádám, že časem přijde nějaký survival mod, kde to bude trochu smysl dávat.
Hádám, že časem přijde nějaký survival mod, kde to bude trochu smysl dávat.
@AlieN (18.09.2023 20:38): Mrkni na Nexus, je tam modík, který povoluje jídlo sníst rovnou přidržením tlačítka. Nemusíš to pak tahat ani do inventáře. Jdu kolem stolu, najím se a jdu dál :)
@SilentWolf (18.09.2023 16:53): zrovna New Vegas se dá slušně modovat aby se choval stejně akčně jak Starfield, ale zabere to čas. Chtělo by to nějakou reedici a konečně spustit mod packy přes steam za který bych klidně i rozumnou částku zaplatil kdyby to bylo jedním klikem. Pak ani remaster není třeba. Horší už to je u Fallout 3, nebo zde zmiňovaných Precursors. Stačil by přitom úplně light remaster.
@AlieN (18.09.2023 20:38): Přesně tak.
@Neelixx (18.09.2023 20:05): Kdyby to nezasíralo Aid inventory... mám spoustu zajímavých boosterů které bych někdy třeba rád využil, ale jak je najít když jsou zahrabané v padesáti druzích plechovek piva a fruka. Chtělo by to speciální button "sežrat všechny potraviny", což by slavně vléčilo těch 0.02% zdraví, a pročistilo inventář.
Nějak mohli ty repeatable questy odlišit od zbytku, tohle je bull..Bože.
Dodělal jsem UC questline . Mysleli jsme to dobře, ale skončilo to jako vždycky, jak řekl tehdy ten ruský premiér. :D Ne, zas tak špatný to nebylo, ale asi jsem čekal něco víc.
Jinak souhlas se Silent Wolfem co se týče jídla, je to totální ztráta času. Proč se tam vůbec srát s nějakými křupkami co ti daj 4 nebo 6 hp ? Ale ty ikonky jsou pěkný , jen co je pravda, whiskey v úsporném tetrapaku ve stylu Fruka bych bral hned.
Dodělal jsem UC questline . Mysleli jsme to dobře, ale skončilo to jako vždycky, jak řekl tehdy ten ruský premiér. :D Ne, zas tak špatný to nebylo, ale asi jsem čekal něco víc.
Jinak souhlas se Silent Wolfem co se týče jídla, je to totální ztráta času. Proč se tam vůbec srát s nějakými křupkami co ti daj 4 nebo 6 hp ? Ale ty ikonky jsou pěkný , jen co je pravda, whiskey v úsporném tetrapaku ve stylu Fruka bych bral hned.
Ty stimpacky se berou metodou FIFO. Jak jsme tu níže řešili že nejde použít ukradený, ač je v inventáři jako položka zvlášť. Teď jsem spotřeboval ukradené ač mi zbyly normální a +/- to odpovídá množství stimpacků, které jsem nově sebral.
Teď jsem měl ten RUN v Red Mile a teda.. atmosféru to na začátku mělo, nápad taky zajímavý.. ale opět nedotažené. Moc mě nebavilo prohopsávat oblast plnou nepřátel. Na nejtěžší mi nikdo moc neublížil. Nevím co po mě hra chtěla, ale dávalo smysl tím proběhnout, což prostě problém nebyl. Achjo. Vždycky to ale tak dobře začne... :D Přitom to háje stačilo aby mi na tu pasáž zakázali jetpack.
Po 35 si každopádně stále stojím za hodnocením 8/10.
Teď jsem měl ten RUN v Red Mile a teda.. atmosféru to na začátku mělo, nápad taky zajímavý.. ale opět nedotažené. Moc mě nebavilo prohopsávat oblast plnou nepřátel. Na nejtěžší mi nikdo moc neublížil. Nevím co po mě hra chtěla, ale dávalo smysl tím proběhnout, což prostě problém nebyl. Achjo. Vždycky to ale tak dobře začne... :D Přitom to háje stačilo aby mi na tu pasáž zakázali jetpack.
Po 35 si každopádně stále stojím za hodnocením 8/10.