Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Já si pořád nemůžu vybavit co tam bylo za rpg prvky :-D Je možný, že je datastor vyrušil?
X18 je hororová víc než dost. A to právě díky kontrastu se zbytkem hry...
Tak třeba v tom podzemí to ztísněně působí, ale horor je asi opravdu silné slovo.
Spravne, co s autem v zone?
Stalker v me predstave ctenare, filmoveho divaka a hrace ma byt o neustale se menicich a pomalu putujicich anomaliich. Spis survival nez fps. Ma byt narocny na pozornost - na projevy anomalii, ma byt o vytycovani zabezpecenych cest, tajnych mapach a pasovani artefaktu pres vojensky prostor kolem zony. O legendach, ktere vypraveli vasi v zone ztraceni kamaradi.. pipani detektoru, povidani kolem ohne, to sem patri.
@joddy (20.02.2012 15:47): Myslím, že tenhle doplněk hry by s přítomnými stalkery pěkně zamával a naopak bys Ty byl ten, kdo by jim zadával úkoly a oni by je do puntíku nepříčetně plnili. ;-)
Správně on taky John Deere by na ukrajinském venkově poutal nemalou pozornost :-)
Tak to jsou nám to poměry, jezdit si po zóně autem? A proč ne rovnou vznášedlo? Stalkeřina holt není snadná, ale o tom to je. Ty krásné procházky za bouřky v noci s hordou upírů v zádech, s autem by to přeci nemělo takové kouzlo, a famózní atmosféra by byla ta tam.
Tak tak, žádná auta, zatím. A neustále přetížen, ani s tím běháním to není slavné. A navíc běhat po zóně zní jako rouhání, tam by se mělo chodit opatrně. Stejně to však dělám.
DMP auta přidává, ale je to takový trochu cheat... Protože v momentě, kdy v něm sedíš, tak tě NPC nemůžou zaměřit a ničí ti vesměs jen auto. Které má taky své životy, ale když si dáš záležet, tak za jízdy vystřílíš a přejedeš celou základnu=D
Pokud se mohu zpojit tak musím říci že mody do téhle hry se mi moc nelíbí. Speciálně třeba Datastor modpack mi přišel jako ž moc velký zásah do hr. Nejde o obtížnost, ta aŤ je klidně vyšší (ale raději jako jedna z možností při zapnutí hry jinak ne) ale prostě vše co ten mod dělá tu hru až moc mění.
A potíž je alepsoň pro mne že to tak nějak k sobě nesedí, neměl jsem z toho moc dobrej dojem když jsem to zkoušel a nakoec se vrátil k původnímu Stalkerovi bez modů.


Jinak u dvojky by mě vozidla nevadila, nebo doufám že bude alespoň možnost rychlého přesunu mezi některými body (třeba nějaké "stanice" nebo body na okrajích mapy- pokud to bude zase dělené na několik částí). Samosebou ž pokud by si člověk znepřátelil nějakou frakci už by nemohl využívat její střediska ani pro obchod nebo pro rychlý přesun. Tak nějak by se to dle mého dalo vyřešit.
@SavageCZ (17.02.2012 12:12): Právě že jsem to hrál jak s módem (DMP), tak i bez něj, ale v obou případech jsem byl odkázán na vlastní nohy. Tvrdý chleba opravdu mají, ale určitě na ty křečové žíly mají nějakou medicínu.
@Chuck (17.02.2012 12:06): pojízdná auta přidává mod, ale popravdě není o co stát. Vím že tě štve plahočení se krajinou, ale jaksi to ke stalkeřině patří. Jj tvrdej chlebíček mají chlapci v Zoně.
@Marty McFly (17.02.2012 11:48): Mimochodem, objevil jsi tam nějaká pojízdná auta? Do mě tady každý hučel, že tam na beton jsou, ale kromě rezavých vraků jsem nenarazil ani na jedno. Pokud ovšem nejsou v pozdější fázi hry.
Tak jsem Stalkera rozehrál, nejtěžší obtížnost, Complete 2009 a realistic weapons mod. Jsem asi 10-15 hodin ve hře, zrovna se chystám vybít Institut, ale už se objevilo pár věcí co mě začínají štvát, jako třeba že už mám desítky tisíc rublů (protože respawn nepřátel) a také proto, že mám neustále touhu zpeněžit vše na co narazím.
Ale ten respawn nepřátel sám je velký problém. Nic nejde trvale vybít, všechny úspěchy jsou jen dočasné.
Existuje nejaky cheat nebo hack na opravu vztahu s frakcema? Z nejakyho duvodu jsou na me Freedom nastvany, nevim proc a rad bych na druhy playthrough jel s nima na zkousku.
Ano, naděje stále "žije". Ve skutečnosti je to ale tak že oficiální stanovisko GSC je poměrně stejně neiformativní jako vše ostatní co se psalo od pátku. Tudíž víme prd.

Protože před necelou hodinou doplnili další info na twitter- toto- "Our website will continue, with the forum & tech support. The shop will continue until the nearest planned items sell out."

Což ve finále zní (když bereme v potaz to první o tom pokračování) jako že končí a zároveň nekončí. A o vývoji Stalkera 2 se mimochodem mlčí takže tak nějak nevím co chtěl GSC básník těmi prohlášeními říci..
RNDr: No to je fakt, budu muset najít nějakou alternativu, ale ta se v případě Stalkera velmi těžko hledá, snad Metro či Fallout 3.
Jasně, STALKER jsou významné hry. Jako spousta her takhle z východu mají báječný nápad, provedení pak vázne. Tak to ale bývá a těžko se to někdy změní. Ale jo, možná ubyde bugů a zmizí to, co je dělá "východními" a zajímavými.
Pokud padne GSC, svět se nezboří, ale zbude po ní velká hluboká (radioaktivní) rána. Veškerý HW upgrade za poslední roky jsem prováděl výhradně kvůli Stalkerům. Pro mě je to nejvýznamnější série z poslední doby.
A co s tím A4 udělají? Další lineárku? To klidně může zůstat tam kde je.
Paul: Pokud se zařadí, tak Jediné studio na Ukrajině, schopné udělat Stalkera jsou 4A Games, tvůrci Metra 2033. Action Forms, tvůrci Cryostasis nepřipadají v úvahu, poněvadž je jich málo a v současnosti dělají shitky na iOS a PSP.

To, že někteří zaměstnanci hledají práci, svědčí o neexistenci plánu B. Lidé z GSC se nezformují v jiném studiu, aby tam pokračovali v tvorbě Stalkera 2.
Pro mne existujou tři hlavní tragédie herního průmyslu - rozpad Looking Glass, rozpad Black Isle, a rozpad Troiky. Snad se k nim v pondělí nezařadí čtvrtá, rozpad GSC.I když je to pravděpodobný :/
Kto zažil zrušenie projektu Van Buren, toho už nejaký Stalker nerozhodí.
Ještě, že jsem neměl tucha, že byl Stalker 2 plánovaný. To bych asi taky celkem brečel...