Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Borghal (16.07.2012 11:18): Já vím že není špatné, má dvojku. Po ní jsem toužil skoro celou hru. I když je možná lepší stáhnout ještě ten sawyerův hardcore mód, který všechny tyhle DLC sebere a nastrká do obchodů, takže s tím nezačínáš (přetížený).
Můžeš se podívat zde, jsou 4. Každopádně o pročtení popisku a reakcí nemám potřebu pořizovat ani jedno. Zvlášť všechny vyjdou, jako bych rovnou vzal Ultimate edici, eh.
Možná až budou někdy ještě levněji a budu si to chtít zahrát znovu, což mám v plánu, ale ne ještě letos. Radši jsem pořídil Fallout 3 GOTY, když už stojí stejně jako "neGOTY".
Mě spíš přijde, že v Bethesďáckých světech s minimálním množstvím skriptů (mimo hlavní dějovou linku) je vlastně jedno, kam budeš body cpát. Vždycky se najde jiný způsob, jak překážku zdolat.
@Hydr0gen (12.06.2012 10:16): Je tam dobrý perk: Comprehension. Ten zdvojnásobuje dočasné bonusy, ktoré získaš pri čítaní časopisov a okrem toho pridáva jeden bod k permanentnému navýšeniu za čítanie kníh.

Podľa mňa sa na začiatku oplatí trénovať iba zbraň, odomykanie, vedu a opravy. Ak máš postavu s vysokou inteligenciou, na konci hry bude z kuriéra typický bethesďácky poloboh so všetkými schopnosťami na maxime.
Sakra, jak jste přistupovali k distribuci skillů? Narazil jsem na to, že Lockipick je naprosto zásadní pro některý questy, protože cestu dál blokujou dveře, level average - např.Helios One nebo ta jeskyně kde jsou radsuity pro quest u Camp Searchlight. Nemluvě o tom, že užitečný jsou i všechny ostatní skilly, jak jinak:).

Nějaké rady jak na to?
Heh, tak sem narazil na první quest-breaking bug. Chci udělat z Meyerse, kterýho jsem osvobodil z NCRCF šerifa Primmu, ale nemám vůbec možnost zeptat na "pardon" pro něj:-/, Bug je evidovanej i ve wiki...
Nepamatuju si nazvy, takze presne neposlouzim. Existoval jakysi ui mod ktery na nej pridaval grafiku fo:tactics, to vyapdalo celkem pekne. Neco co zajisti ze clovek bez scrollovani precte vic radkuv dialozich je celkem nutnost. Pak byl nejaky mod se zelenejsi pustinou, odlehcena verze ktera jen sem tam pridala zelenej strom vypadala hezky aniz by to nejak narusilo dojem pustiny.
@Hydr0gen (13.05.2012 12:42): Možná někde na disku. Byl to level cap 100, upravená fyzika (dolétávající těla po zabití mě fakt nerajcovala), zvyšení/snížení poškozování zbraní, rychlejší běh a snížení pohybu NPC/hráče při zkriplení končetiny. Nic extra složitého. Měl bys o něco zájem?
Jó to kdybych si pamatoval... Na Nexusu jsem jich pár měl (dohromady přes 200k downloadů), ale po, řekněme "zajímavé" diskuzi s adminem jsem si je nechal smazat.
Neporadili by ste mi niekto kvalitné módy do F:NV? Zaujíma ma hlavne lepšia grafika, font/ui a potom aj tváre.

Vďaka.
V GRA sú výbušné náboje do AM flinty, tými zložíš deathclawa na jeden zásah, bez ohľadu na obtiažnosť. (Otestované na Hard + Hardcore + Sawyer mod)

edit:
K brokovnici treba tieto perky:
Shotgun Surgeon (-15 DT)
And Stay Back (Knockback)
A jak jste vy, RPG veteráni, tedy řešili obtížnost? Mě právě ve Falloutu 3 strašně deptá, že na normal je to opravdu pro naprosté amatéry a na nejtězší je zase největší překážkou ve hře, nedostatek nábojů. Protože i přesto, že mám už lehké zbraně na 100, tak bandita stále vydrží několik ran brokovnicí do břicha. :-/ Hardcore mod je samozřejmost, ale obávám se, že pokud nechám standartní obtížnost, tak i přesto budou boje příliš snadné. Nebo ne? Případně, může někdo z vlastních zkušeností doporučit nějakou dobrou modifikaci která to řeší?
@bartas (31.03.2012 12:23): Přesně jak píše Bodkin. Zvýšení obtížnosti spíš obtěžuje. Headshoty budou minulostí a místo 3 dávek z brokovnice do břicha jich budeš muset dávat 8.
@bartas (31.03.2012 09:03): Stejně jako ve F3 to tu značí, že nepřátelé mají větší damage a víc života. Nic více.
Lepší je si hru ztížit skrzevá Hardcore mód a ten sawyerův realmód nebo jak...
pravě jsem to rozjel na nejvyšší obtížnost a zkouším jestli mě to neotráví. jestli to nebude na úkor hratelnosti. myslím to tak , že třeba ve falloutu 3 jsem si, pokud si dobře vzpomínám, snížil obtížnost, né proto, že bych měl problém s postupem ve hře, ale sralo mě, že i s vylepšenou schopností nezastřelím psa na 3 kulky.
jak je to tady?
na jakou obtížnost to hráli zdejší zkušení harcovníci?
Jen dotaz: Budu mít po dohrání příběhové linie, možnost nadále pokračovat ve hře, jako ve Falloutu 3? Mám samozřejmě všechny DLC a nejnovější patch.
Párači mi zrovna dávají zabrat i na 30 lvl (mám první 2 DLC takže ještě nejsem na maximálním LVL) a s již zmíněnou Gaussovou puškou.
.. hlavná postava je kuriér! A trénovaním som myslel rozdeľovanie bodov pri postupe na vyššiu úroveň. :D
no párači nejsou žádný ořezávátka. Ty si prostě nedávám ani s gausovkou. Maximálně jednoho. Jinak se to dá, jen nesmíš naběhnout na 20 týpků, není to zas úplně střílečka... (a někdy i těch 20 týpků dáš:))
Jeden a půl internetu nadává, že i na hard hard je to příliš lehké.

Máš vhodné zbraně? Musíš se cpát k obludám?