@Tulareanus (21.03.2012 22:03): A ako si si uz iste stihol po internete vsimnut, ani to moc nevadi, pretoze su vsetky tzv. konce vo svojej podstate uplne rovnake :)
Diskuze
Tak páni, dohral som to a môžem vám povedať, že to, že sa dá najlepší koniec dosiahnuť bez multiplayeru je riaden oser. Mal som prenesený save z dvojky, do ktorej som importoval save z jednotky, všetky pozitívne rozhodnutia, všetci mi prežili suicide mission, paragon na max, ešte nejaké bonusy za suroviny, 3300+ som mal bodov z war assets, všetky sústavy prescannované, všetky sidequesty (okrem jednej delivery za pár bodov, ktorá bola bugnutá) splnené, etc... a aj tak nestačilo.
@Arcee (21.03.2012 20:11): Presne to som chcel povedať. :D
@NateLogan (21.03.2012 20:05): Nehrál jsem ani jedno. Ptal jsem se, ale v čem si protiřečí super dítě (AI nebo Bůh).
@AiMLEzZz (21.03.2012 20:06): Jo tohle mi taky vadilo. Zvlášť na konci mě štvalo, že prostě všechna ta rozhodnutí co jsi dělal během těch tří dílů vlastně nemají dopad na konec hry.
@CJ (21.03.2012 19:47): Fail :-D
@MickTheMage (21.03.2012 19:59): Mhm, to mi teda už spíš vadilo, že ať se hráč v předchozích dílech rozhodl jakkoliv a kdokoliv mu zemřel, stejně se všechny události staly stejně, akorát místo jedné starší postava je tam nějaká nová, která se jinak jmenuje a má jinou barvu - Wrex X Wreav, jakejsi biotik X Jack, Rachni Queen X Reaperská Rachni Queen atd.
@Eru (21.03.2012 18:04): Například? Mě napadá jen Dreamfall: The Longest Journey a Advent Rising
@AiMLEzZz (21.03.2012 19:45): Když se pomine nereálnost celé té jeho teorie o genocidě non-syntetiků, tak v podstatě zavání jenom tvrzení, že Shpard při volbě Andersonova konce taky zemře, jakožto syntetik.
@AiMLEzZz (21.03.2012 19:45): Když se pomine nereálnost celé té jeho teorie o genocidě non-syntetiků, tak v podstatě zavání jenom tvrzení, že Shpard při volbě Andersonova konce taky zemře, jakožto syntetik.
@AiMLEzZz (21.03.2012 19:45): rozdiel je v tom, ze tam nikto nesluboval vynikajuce, velmi rozdielne konce, ktore budu zalozene na rozhodnutiach hraca v celej trilogii. TO je zasadny rozdiel :)
@Arcee (20.03.2012 23:31): Čo je to za...?!
Jo, však neříkám, že ten konec je kdovíjakej, ale přijde mi, že ten rage okolo něj je dost přehnanej. Už jsem viděl desítky daleko horších konců, nad kterýma nikdo nehnul brvou.
@NateLogan (21.03.2012 17:05): V čem si protiřečí?
@AiMLEzZz (21.03.2012 16:45): Výbuchy a ve vakuu jsou jedna věc, díry v příběhu jiná. I kdyby Joker dokázal během deseti minut vyzvednout lidi z Londýna a doletět na okraj Solu, proč by to dělal? Všichni zdůrazňovali, že tohle je finální střetnutí, bez možnosti ústupu. Jakýkoliv důvod pro ústup nejvyspělejší lodi Aliance bude muset být hodně přitažený za vlasy.
BTW situace zoufalá byla, celá galaktická aliance neměla šanci proti Reaperům, jejich jediné eso v rukávu byl Crucible, proč by tedy Normandy zahodila svou jedinou naději? To už větší smysl dává protiřečící si super dítě.
BTW situace zoufalá byla, celá galaktická aliance neměla šanci proti Reaperům, jejich jediné eso v rukávu byl Crucible, proč by tedy Normandy zahodila svou jedinou naději? To už větší smysl dává protiřečící si super dítě.
Proč by to nedávalo smysl? V FTL mohla Normandy být hned z několika důvodů. Ani na Zemi ani na orbitu to rozhode nevypadalo, že by organici měli navrch, ostatně kdyby to tak bylo, tak nepotrebujou Crucible. Proto mohla být Normandy na ústupu nebo se Joker snažil zachránit před tím výbuchem, kterej, aspoň v mým konci ničil veškerou elektroniku. Co se týče companionu, ty jsem nikde umřít neviděl, v závěrečné zteci se mnou běžela jen spousta anonymních vojáků. Ostatní se po neúspěchu mohli klidně stáhnout pryč, do Normandy a, vidouce, že situace je zoufalá, ustoupit. Spousta věci tam nebyla vidět a můj závěr, myslím, dává smysl. Zajímavé, že nad výbuchy ve vakuu se ale nikdo nepozastavil.
@AiMLEzZz (21.03.2012 15:36): Tak ona stačí jedna otázka (no, vlastně dvě): Proč byla Normandy v Relay FTL tranzitu a jak se tam dostaly postavy, které zasáhl Harbinger laserem?
@AiMLEzZz (21.03.2012 15:36): Ano a nedavalo to ziaden zmysel - ked pri hrach aj zapnes mozog, mozno to raz pochopis ;)
Tak jsem to právě dohrál a po pravdě řečeno jsem očekával mnohem horší, patetickej konec v americkým stylu. Sorry, ale všechny ty videa, kde si lidi stěžujou na konec, kterej nedává smysl, mi připadají jako pěknej bullshit. Zkoušel jsem se dívat na The Indoctrination Theory i Top 10 Reasons Why We Hate ME3's Ending, zvědavej, co jim tak vadilo, a už při prvním bodu pseudoargumentace toho nerda jsem měl dost. Mám takovej pocit, že všichni od Mass Effectu čekali zas nějaký veselý konec, kdy všichni přežijou, budou šťastní, obejmou se půjdou na pivo. Takhle to bylo imho daleko působivější.
Každopádně je dost možné, že to je prostě jen velký PR stunt (á la GOG a ukončení bety), ač neuvěřitelně dementní (nezahrnout konec do hry?), viz indoktrinační teorie s důkazy: http://www.youtube.com/watch?v=ZZOyeFvnhiI (samo sebou se spoilery).
@NateLogan (21.03.2012 11:58): DA2 byl dost katastrofální.. ale myslím, že ne každému fanouškovi ME na tom záleželo. je to jiná série, na které pracoval jiný tým a troufám si říct, že DA2 byl trošku méně očekáván než ME3. i když mám DA:O i Awakening osobně taky dost ráda, to zklamání pro mě nebylo tak zásadní..
@Oblivion (21.03.2012 11:56): Bioware uz nema ziadnu povest :) Po tom co predvadzaju...
@Oblivion (21.03.2012 11:56): V zájmu zachování pověsti studia? Po DA2 se tomu dá jen těžko věřit.
@Jack_Dark (20.03.2012 22:21): to je nasnadě.. zvedla se taková vlna odporu, že s tím Bioware zřejmě bude muset něco dělat. (v zájmu zachování pověsti studia a taky - který idiot by nevyužil této příležitosti k získání dalšího zisku)
@Tulareanus (20.03.2012 23:11): Neuzavře, klidně ji můžeš splnit. Až se dostaneš těsně před bod, kdy už nebude návratu, tak tě na to hra upozorní.
Tak jestli mi někdo do očí řekne, že se mu toto líbí, tak půjdu na dvůr a to koště co tam stojí opřené vedle popelnic sežeru i s násadou...
No Bioware to ještě propagují jako pecku, dělají si prdel nebo co..? :-D
No Bioware to ještě propagují jako pecku, dělají si prdel nebo co..? :-D
@Tulareanus (20.03.2012 23:11): Zatvorí.
Teda tak ako sú boje s reapermi fajn, tak sú boje s cerberom neskutočne otravné a iritujúce.
A tých čo to dohrali sa chcem opýtať na jednu otázku, stačí mi odpoveď áno/nie:
Chystám sa misiu s Cerberom po Thessii, bude po tej misii ešte možnosť plniť vedľajšie úlohy a scannovať planéty, či ma to už "Zatvorí" do príbehu?
A tých čo to dohrali sa chcem opýtať na jednu otázku, stačí mi odpoveď áno/nie:
Chystám sa misiu s Cerberom po Thessii, bude po tej misii ešte možnosť plniť vedľajšie úlohy a scannovať planéty, či ma to už "Zatvorí" do príbehu?
@Longin (20.03.2012 23:02): Ale no... :)
A mimochodom, co si pamatam, tak obe spominane hry mali konce uspokojujuce.
A mimochodom, co si pamatam, tak obe spominane hry mali konce uspokojujuce.
to "chlapce" beru jako urážku :-P
@Longin (20.03.2012 22:19): Sorry chlapce, ale ked ja som mal 15, tak som hral tak Doom :)
@Oblivion (20.03.2012 21:37): Bohužel s tím se nedá nic dělat...
ale u konce BG, Planescapu atd jste tak nekafrali, když vám bylo pod 15 co? ;D
@Oblivion (20.03.2012 21:37): Tak nejako to vidime vsetci (mam taky pocit)...
sigh.. dneska jsem ME3 dohrála a pořád se z toho nemůžu nějak vzpamatovat.
naprosto neuspokojivé vyústění příběhu postrádající veškerou logiku - to má být opravdu konec této jinak skvělé trilogie? "no, nechci, aby byly války mezi syntetickými a organickými rasami.. tak jako řešení tohoto 'chaosu' proto radši pro jistotu jednou za 50k let nechám syntetické rasy vyhladit ty organické." jako WTF? jakákoliv moje snaha, rozhodnutí.. vůbec na nich nezáleželo. dostala jsem konec stejný jako všichni ostatní, jenom v bleděmodrém (resp. modrém, červeném nebo zeleném). koukám na různé diskuze a stále častěji objevuju názory jako "abyste se neposrali, je to jenom hra", ale pro mě to "jenom hra" nebyla.. celá série patří k mým nejoblíbenějším a byla dá se říct součástí mého života.. připadám si zrazená a dost zklamaná :/
naprosto neuspokojivé vyústění příběhu postrádající veškerou logiku - to má být opravdu konec této jinak skvělé trilogie? "no, nechci, aby byly války mezi syntetickými a organickými rasami.. tak jako řešení tohoto 'chaosu' proto radši pro jistotu jednou za 50k let nechám syntetické rasy vyhladit ty organické." jako WTF? jakákoliv moje snaha, rozhodnutí.. vůbec na nich nezáleželo. dostala jsem konec stejný jako všichni ostatní, jenom v bleděmodrém (resp. modrém, červeném nebo zeleném). koukám na různé diskuze a stále častěji objevuju názory jako "abyste se neposrali, je to jenom hra", ale pro mě to "jenom hra" nebyla.. celá série patří k mým nejoblíbenějším a byla dá se říct součástí mého života.. připadám si zrazená a dost zklamaná :/
Deset důvodů, proč je konec ME3 špatný (by Angry Joe) (pokud jste nedohráli ME3, neklikat), aneb jak během 10 minut zničit pověst studia i samotnou hru/sérii (minimálně u mě).
Tak ku*va hraju proti reaperům nebo Cerberusu? Už mě nebaví ničit ta hejna spawnujících se obrněnců, které potkávám na všech planetách. Dyť je to už trapné=|
Jinak pro ty, co chtěji změnu FOV - http://www.widescreenfixer.org/ EDIT: Ale nějak mi shazuje hru. Nejspíš si ale nerozumí s mým upraveným coalesced.bin.
Jinak pro ty, co chtěji změnu FOV - http://www.widescreenfixer.org/ EDIT: Ale nějak mi shazuje hru. Nejspíš si ale nerozumí s mým upraveným coalesced.bin.
@Solidor (19.03.2012 12:44): Nejlepší konec tam vlastně není. Za nej se ale asi dá považovat ten se zničením syntetiků (v barvách renegade), přežitím Big Benu a nádechem někoho v N7 brnění (pokud je to Shepard, tak i některé laciné japonské anime by mělo dostat Oskara za povedené oživení nějakého padoucha).
Nejlepší konec se pozná jak? Která barva to je? ending
toho nejlepšího konce se bez MP a importu z předchozích dílu nedá dosáhnout :-(
@Longin (19.03.2012 00:53): War Assets * Galactic Readiness. Na všechny "konce" potřebuješ asi 3000 bodů po aplikování těch procent.
dohráno a prdlo mě to na save před finálním utokem. Vzhledem k tomu jak jsem to flákal, tak jsem na konci měl jenom jednu možnost. Co vůbec ovlivňuje počet těch konců?
Téhle hře by neuvěřitelně bodl závěr na způsob Fallout 2, tedy komentář ke každé prkotině, ke které se hráč přimotal, jak to všecko dopadlo...
Konec je v tomhle případě v podstatě vždy stejný, až na těch pár malých odchylek. Liší se jen ten průběh hry.
Konec je v tomhle případě v podstatě vždy stejný, až na těch pár malých odchylek. Liší se jen ten průběh hry.
@Longin (18.03.2012 18:16): se savem z dvojky jsou nektery postavy napric tretim dilem nahrazeny staryma znamyma z dvojky/jednicky (pokud prezili ofkoz), coz s sebou obcas nese moznost resit situaci jinak/lip, nez kdyby tam nebyli. Ale to je tak asi vsecko a na zaver to vliv prakticky nema, aspon tak jsem to zatim vypozorval, kdyztak me nekdo opravte.
dohrál někdo tenhle díl bez importu savů? Zajímalo by mě, jak je to s koncema a jestli má cenu hru znovu rozehrát s některých savů www.masseffect2saves.com/
@Longin (18.03.2012 17:43): Na Zemi už toho moc neovlivníš, až na konci podle toho jak si to zvládl, ti bude nabídnutna volba konce.
tak jsem přilítl na Zemi a nějaký rady, jak vést hru k lepšímu konci? Jenom upozorňuju, že jsem nenašel svoje savy z dvojky, tak doufám, že to výrazně neovlivní průběhy rozhodování v závěru
Já jsem měl docela dobrý předpoklady, byl jsem paragon, i jsem zachránil toho mírotvornýho generála, přesto jsem pak neměl možnost zabránit tomu, aby quariani zaútočili na gethy...maximálně jsem mohl přerušit upload reaperskýho kódu a gethy tak vyhladit, což si podle mě nezasloužili...
@USER47 (18.03.2012 15:54): Přesně jak říká DoomCZE taky jsem to tak měl, a vyjednávání skončilo dobře.