@Bodkin (25.03.2012 13:47): Jakživ jsem neslyšel, že by využívání možnosti kterou hra sama nabízí byl číting =))
Diskuze
@Califax (25.03.2012 11:44): Ano, to mi vyvolava vzpominky na New Vegas, kde jsem chtel vybit tabor Legie (takovy fanatici). Ok, 5 ran z brokovnice do hlavy, ale kdyz typek v kozenem brneni prezije deset granatu a par raket, tak to uz je trochu moc. A btw. mel jsem vybusniny asi na 80.
Jinak co se tyce herni doby u FO3, tak ja to dohral za nejakych 40 hodin s tim, ze uz opravdu nebylo co delat.
Jinak co se tyce herni doby u FO3, tak ja to dohral za nejakych 40 hodin s tim, ze uz opravdu nebylo co delat.
@Arcee (25.03.2012 13:26): To nepoužívej. Je to čítování.
@Tarhiel (25.03.2012 13:21): Nemáš střílet feťáky. Než si uvědomí, že mají mozek na sračku, tak... :)
BTW - steam mi hlásí u F3 asi 63 hodin. Částečně jsem u toho vydržel díky masochismu částečně proto, že mi hraním padlo IQ pod 130. Největší problém bylo uvědomit si, že to není další Fallout, alébrž "pouhopouhý" fallout theme park. Pak už jsem u toho i přestal brečet.
@Tarhiel (25.03.2012 13:21): Nemáš střílet feťáky. Než si uvědomí, že mají mozek na sračku, tak... :)
BTW - steam mi hlásí u F3 asi 63 hodin. Částečně jsem u toho vydržel díky masochismu částečně proto, že mi hraním padlo IQ pod 130. Největší problém bylo uvědomit si, že to není další Fallout, alébrž "pouhopouhý" fallout theme park. Pak už jsem u toho i přestal brečet.
@Arcee (25.03.2012 13:26): V, pokud sis nenastavil něco jiného.
Jak se zapíná ten Vats systém na to střílení do různých částí těla? :-/
@Bodkin (25.03.2012 13:03): Máš recht.
Osobne sa mi to nepáčilo na Max Paynovi 1. Na normal (alebo hard?) obtiažnosti si mohol zblízka streliť neozbrojenému civilistovi (level s pomätencami) do hlavy a prežil.
Osobne sa mi to nepáčilo na Max Paynovi 1. Na normal (alebo hard?) obtiažnosti si mohol zblízka streliť neozbrojenému civilistovi (level s pomätencami) do hlavy a prežil.
@Tarhiel (25.03.2012 12:20): Od toho máš kritické zásahy, abys tohle poléčil. Víc jak dva tři - to už je moc.
Damage sponging je nejsnazší a nejhorší možnost obtížnosti/scallingu.
Damage sponging je nejsnazší a nejhorší možnost obtížnosti/scallingu.
@bartas (25.03.2012 12:44): V ME2 se mi to také líbilo. Zatímco na lehkou a normální obtížnost byly NPC zalezlí v krytech a dalo se je pěkně odstřelovat, na těžkou a nejtěžší obtížnost z krytů rádi vylézali, byli mnohem agresivnější a častěji používali své schopnosti. Nárůst HP jsem nějak nezaznamenal. Ve Witcherovi byla taky obtížnost zaměřena na posílení imunit příšer, nikoli HP. Tzn. bylo nutné se na příšery připravovat a využívat jejich slabiny (lektvary, oleje...).
To naopak v DA:O všem zdvojnásobili HP a výdrž a bylo hotovo. To samé F3 a FNV. Ale vlastně i IWD nebo Baldurs Gaty.
To naopak v DA:O všem zdvojnásobili HP a výdrž a bylo hotovo. To samé F3 a FNV. Ale vlastně i IWD nebo Baldurs Gaty.
@Califax (25.03.2012 11:44): jo tak tohle mě taky štvalo.
@Say (25.03.2012 12:16): bohužel. Vždycky si přeju, aby vyšší obtížnost znamenala více nepřátel, popřípadě jejich jiné chování.
např. u Far Cry se na nejtěžší a druhou nejtěžší obtížnost začali nepřátelé chovat jinak než na lehčích obtížnostech.
@Say (25.03.2012 12:16): bohužel. Vždycky si přeju, aby vyšší obtížnost znamenala více nepřátel, popřípadě jejich jiné chování.
např. u Far Cry se na nejtěžší a druhou nejtěžší obtížnost začali nepřátelé chovat jinak než na lehčích obtížnostech.
@Califax (25.03.2012 11:44): Hru som dohral cca. 50-70 hodín (aj s DLC).
Nemôžeš sa na to pozerať tak, že nepriateľ prežie 5 rán brokovnicou do hlavy - to preto, lebo RPG mechanizmy (postava má určitý počet životov, ktoré musíš dostať na nulu, aby zomrela), v akčných a stealth hrách by to bolo iné. Alebo vyskúšaj niektoré z tých rebalance módov, myslím, že na F3 je ich niekoľko.
Nemôžeš sa na to pozerať tak, že nepriateľ prežie 5 rán brokovnicou do hlavy - to preto, lebo RPG mechanizmy (postava má určitý počet životov, ktoré musíš dostať na nulu, aby zomrela), v akčných a stealth hrách by to bolo iné. Alebo vyskúšaj niektoré z tých rebalance módov, myslím, že na F3 je ich niekoľko.
@Califax (25.03.2012 11:44): To protože u Bethesdy vyšší úroveň obtížnosti = větší množství HP u NPC. Nic víc.
Jinak cca 80 hodin. Z toho 2/3 jsem strávil u moddingu.
Jinak cca 80 hodin. Z toho 2/3 jsem strávil u moddingu.
Já byl první polovinu hry nadšen, ale pak to pak velmi rychle odeznělo. No každopádně tomu dám šanci a uvidím.
Každopádně, ta hra mi příjde dost frustrující, obtížnost je zvládnutá hodně špatně. Když to mám na normálu, tak dávám všechny bez sebemenších problémů, na nejtěžší zase jeden bandita přežije 5 ran brokovnicí do hlavy.
Každopádně, ta hra mi příjde dost frustrující, obtížnost je zvládnutá hodně špatně. Když to mám na normálu, tak dávám všechny bez sebemenších problémů, na nejtěžší zase jeden bandita přežije 5 ran brokovnicí do hlavy.
@Garret (25.03.2012 10:18): Fast Travel neni cheat. Stejne bys to slapal pesky a nikoho nepotkal. To uz muzes rovnou zmacknout Q (nebo jaka je ta klavesa pro neustaly pohyb vpred) a jedno za cas zmenit smer mysi.
@Califax (25.03.2012 06:22): A ted si predstav, ze existuje docela dost lidi, kteri maji podobny pocit i z TES her. Jaky jim pak asi prijde FO3.
@Califax (25.03.2012 06:22): A ted si predstav, ze existuje docela dost lidi, kteri maji podobny pocit i z TES her. Jaky jim pak asi prijde FO3.
@Califax (25.03.2012 06:22): poprvé 32hod 15 min bez DLC, podruhé 52hod 53min s DLC... nutno dodat, že chodím po svých, necheatuju s Fast Travel.
@Califax (25.03.2012 06:22): Jestli si to dobre pamatuju, dohral jsem F3 za cca 20-25 hodin, pricemz jsem splnil vsechno, co jsem nasel.
Kolik hodin, jste u FO3 strávili? Já mám odehráno něco málo přes 10 a z nějakého důvodu mě to totálně přestává bavit. Hlavní děj je slabý, vedlejších činností hra narozdíl od TES nabízí dost málo, nic zajímavého se tu nedá objevit, na jednu slabou potvoru vystřílim 20+ nábojů a tudíž prozkoumávat nové lokace nemá smysl, protože cena spotřebované minuce je několikrát vyšší než nalezených předmětů, každý interiér připomíná labyrint...
@Say (23.03.2012 19:05): Tady teď trolluje každý, kdo k tomu ještě něco říká :P Já už se k ne/kvalitám F3 vyjadřovat nebudu, debat na tohle téma jsem si užil před těmi čtyřmi lety na VŠB až až :-)
@Say (23.03.2012 19:05): V kazdem je kus trolla, tam nekde uvnitr.
@Tarhiel (23.03.2012 12:34): Vnimam je obe jako typove velmi podobne hry, jen zasazene do jineho prostredi. S tim ze Morrowind mel onech momentu, kdy jsi rad ze jsi se ke hre dostal, vic, vyraznejsich (Umbra, Azura, Ashlanders, pridat se k Dagoth Urovi, kdyz bude moznost nebo ne ) a byl konzistentnejsi. Taky se mi hodne libil Shivering Isles.
@Tarhiel (23.03.2012 12:34): Vnimam je obe jako typove velmi podobne hry, jen zasazene do jineho prostredi. S tim ze Morrowind mel onech momentu, kdy jsi rad ze jsi se ke hre dostal, vic, vyraznejsich (Umbra, Azura, Ashlanders, pridat se k Dagoth Urovi, kdyz bude moznost nebo ne ) a byl konzistentnejsi. Taky se mi hodne libil Shivering Isles.
Fíha, je tu víc trollů než jsem tušil=)
@hvezdosvit (23.03.2012 08:33): To, že si chcel niečo ako Morrowind si dostal od Falloutu3 alebo indie scény? Pretože ak od indie scény, tak to pochopím (a zároveň sa ťa pýtam, ktorá to je hra :) )
Al ak od Falloutu 3 O.o ... podla mna Morrowind bol lespi nez Fallout 3, aj ked aj mne sa F3 páčil.
Al ak od Falloutu 3 O.o ... podla mna Morrowind bol lespi nez Fallout 3, aj ked aj mne sa F3 páčil.
Teda ty interiéry jsou spolu s tou nepoužitelnou mapou uplné peklo. Taková stanice metra, to je mnohem větší bludiště než rádoby labyrint ve Skyrimu. :D
Násilí mi taky nevadí, je ale fakt že občas ve VATS když se míří na hlavu to vypadá fakt rapně jak to ten člověk rozdejcá. Stejně tak i rozpad těla když člověk míří na nohu. Kdyby to odpovídalo realitě bylo by to lepší.
S VATS je ale hlavně problém v tom že se trefíte v podstatě vždycky a že je v něm postava nesmrtelná a taky se moc rychle nabijí. Ale jako kompromis mezi turn based a FPS se to dá. Jen by to chtělo víc vychytat (možná je na to mod).
S VATS je ale hlavně problém v tom že se trefíte v podstatě vždycky a že je v něm postava nesmrtelná a taky se moc rychle nabijí. Ale jako kompromis mezi turn based a FPS se to dá. Jen by to chtělo víc vychytat (možná je na to mod).
@Say (22.03.2012 19:37): 3D :D. 1st person. Pro moji 1st person samozrejme, ostatnim at se libi co chteji. K pukani hlav etc - me se to treba libi a VATS se mi vylozene zamlouva.
@Bodkin (22.03.2012 15:17): @valcik (22.03.2012 15:16): Ad primer - psal jsem o svem pohledu na vec, tvuj je zase takovy, jaky jsi napsal ty. Chapu ho, ale neztotoznuji se. I ja, jak vidno z hodnoceni, stejne jako Feididas povazuji F3 za kvalitni hru. Prestoze stejne jako vy vidim jeji nedostatky v designu. Souhlasim s tim, ze nevidim prohresky vuci lore. Co vsak oci nevidi to srdce neboli.
Citil jsem potrebu se ohradit proti tomu, co mi Bodkin vlozil svym nevykanim do ust - ze pysne prohlasuji, ze jsem nehral F1 a 2.
Rukopis velkych studii je nesmazatelny. Jejich hry se postupne pripodobnuji tem nejuspesnejsim titulum, ktere vydaly. Bethesda, Bioware... vsechny ty sequely, ktere se dnes vydavaji. Kdo chce neco nepoznaneho, necht prilne k indie scene. Ja chtel neco jako Morrowind a dostal jsem to.
@Bodkin (22.03.2012 15:17): @valcik (22.03.2012 15:16): Ad primer - psal jsem o svem pohledu na vec, tvuj je zase takovy, jaky jsi napsal ty. Chapu ho, ale neztotoznuji se. I ja, jak vidno z hodnoceni, stejne jako Feididas povazuji F3 za kvalitni hru. Prestoze stejne jako vy vidim jeji nedostatky v designu. Souhlasim s tim, ze nevidim prohresky vuci lore. Co vsak oci nevidi to srdce neboli.
Citil jsem potrebu se ohradit proti tomu, co mi Bodkin vlozil svym nevykanim do ust - ze pysne prohlasuji, ze jsem nehral F1 a 2.
Rukopis velkych studii je nesmazatelny. Jejich hry se postupne pripodobnuji tem nejuspesnejsim titulum, ktere vydaly. Bethesda, Bioware... vsechny ty sequely, ktere se dnes vydavaji. Kdo chce neco nepoznaneho, necht prilne k indie scene. Ja chtel neco jako Morrowind a dostal jsem to.
Ještě tu začněte rozebírat, jestli je lepší 2D nebo 3D...
valcik: :))) jako považuju, to né že né:)), ale furt mám radši panáčka z vlastních očí...:)
@Feidias (22.03.2012 19:06): Né, panáček zhora nehrá žiadnu rolu, podľa mňa je napríklad starý Wasteland lepší než Fallout 2 a to má panáčka zboku, len pováž! :D
Tyjo já nevim už mě tady asi nikdo neposlouchá, ale pořád cítím potřebu bránit tu hru. Protože mě to právě přijde jak Fallout panáček seshora Fanatismus. Fallout 2 je perfektní hra a přiznávám, že jí trojka i podle mého mínění nepřekonala. Nicméně Fallout 3 podle mě prostě není špatná hra. Rozhovory s NPC jsou horší, ale není to zas taková tragédie. Jediný co mě fakt vadilo, že tam je vlastně jediný pořádný město a že se tam moc střílí. Jenže zas si uvědomuju, že ta mapa je fakt velká a je na ní přitom spousta lokací, detailů, ve který jiný hře tohle je? To muselo dát strašně moc práce. Nelogičnosti jsou a budou. Dá se to hrát jako akční hra, ale je tam dost vychytávek na to aby se tam RPG fanoušek vyblbnul. Ta kritika je v některých případech oprávněná a ta hra je asi celkově horší než její předchůdce, ale to neznamená, že je špatná.
@Say (22.03.2012 17:13): Plazma roztece, pistole ustreli nohu...? Je to uplne stejne padly na hlavu ve vsech Falloutech.
Nejlepší 2D efekt ve Falloutech byl rozhodně zásah plazmovou puškou, ale i rotačák stál za to... :o)
Já nemám problém (neříkám že mi vyhovuje) s technickou stránkou. Zkousnu gemebryo se vším co přináší... Zabte mě, mě se i ta grafika líbí i ta stylizace (jen mi vadí ty zoufale stejné místnosti a metro)
Hra mi ale hlavně vadí jako taková.. Od Bethesdy jsem dohrál jen Future Shock, Na Morrowind jsem tehdá neměl počítač a dneska už zase nemám čas. Zkoušel jsem Oblivion i Fallautvion. Obě hry (i přes rozpaky u F3) mě ze začátku nadchly. Jenže jak jsem se dostával dál a dál a odhaloval jak ta hra nefunguje mě vždycky donutila to nedohrát. Nejvíc mě lezli na nervy ty NPC, města o třech baráčcích a čtyřech obyvatelích který melou jen srágory a černobílé volby řešení questů.
Podotýkám že nejsem žádnej Fallout fanatik i když na oba mám skvělé vzpomínky.
Já nemám problém (neříkám že mi vyhovuje) s technickou stránkou. Zkousnu gemebryo se vším co přináší... Zabte mě, mě se i ta grafika líbí i ta stylizace (jen mi vadí ty zoufale stejné místnosti a metro)
Hra mi ale hlavně vadí jako taková.. Od Bethesdy jsem dohrál jen Future Shock, Na Morrowind jsem tehdá neměl počítač a dneska už zase nemám čas. Zkoušel jsem Oblivion i Fallautvion. Obě hry (i přes rozpaky u F3) mě ze začátku nadchly. Jenže jak jsem se dostával dál a dál a odhaloval jak ta hra nefunguje mě vždycky donutila to nedohrát. Nejvíc mě lezli na nervy ty NPC, města o třech baráčcích a čtyřech obyvatelích který melou jen srágory a černobílé volby řešení questů.
Podotýkám že nejsem žádnej Fallout fanatik i když na oba mám skvělé vzpomínky.
Tiež mi krváky v Gamebryu pripadali zbytočne brutálne, odpudivé a samoúčelné. So štylizovanou grafikou starého Fallouta taký problém nemám, nájazdníkov porcujem lejzrovou flintou s velikým potešením. :D
@Bodkin (22.03.2012 17:08): Ok, ve 2D, kde to vypadá i "vtipně" a má to svůj "důvod" (laser rozpůlí, brokovnice urve rameno...) je to OK. Ale tyhle hrátky co porcuje Bethesda jsou fakt úchylné.
@Say (22.03.2012 16:38): Nu, vygoogli si man shot in the head. Vedle reality to bethesdí pukání vypadá prčovně. :)
A ještě, neměli náhodou fallouti vždy fatalitky při kritickém zásahu? Přeříznutí vpůli, vyškubnutí plic, oďobání samopalem, tancující fakule, atd atd...
A ještě, neměli náhodou fallouti vždy fatalitky při kritickém zásahu? Přeříznutí vpůli, vyškubnutí plic, oďobání samopalem, tancující fakule, atd atd...
@Cobot (22.03.2012 12:43): "Hlavně aby to bylo přístupný všem.... bleh"
Ani to ne. Totiž zaprdění vývojáři v Bethesdě se asi moc dívají na béčkové horrory a akční filmy. Nejsem si vědom pukání hlav po průstřelu devítkou (ne, že bych to někdy zkoušel). Dokonce bych ani neřekl, že baseballovou pálkou dokážeš někomu dát takovou pecku, že mu:
a, pukne stehno
b, vykloubí se rameno a loket
c, to co z těla zbude, se rozprskne do všech možných koutů právě načtené oblasti
Takže pozor, rating 18+. Ostatně podle nich koně stále dokážou šplhat po ostrých svazích (kolmě), NPC jsou chladnokrevní a bezcitní bastardi (když mu leží kámoš na maděru vedle v kýblu, očividně ho to nijak nevzrušuje), herní postava nikdy ani nepípne, ale všichni okolo mají samé kecy... Morální volby?!...
...Enough.
Ani to ne. Totiž zaprdění vývojáři v Bethesdě se asi moc dívají na béčkové horrory a akční filmy. Nejsem si vědom pukání hlav po průstřelu devítkou (ne, že bych to někdy zkoušel). Dokonce bych ani neřekl, že baseballovou pálkou dokážeš někomu dát takovou pecku, že mu:
a, pukne stehno
b, vykloubí se rameno a loket
c, to co z těla zbude, se rozprskne do všech možných koutů právě načtené oblasti
Takže pozor, rating 18+. Ostatně podle nich koně stále dokážou šplhat po ostrých svazích (kolmě), NPC jsou chladnokrevní a bezcitní bastardi (když mu leží kámoš na maděru vedle v kýblu, očividně ho to nijak nevzrušuje), herní postava nikdy ani nepípne, ale všichni okolo mají samé kecy... Morální volby?!...
...Enough.
Na ja, Zetor s engine zo stodvaciny ťa síce dovezie do Dakaru, ale po ceste z teba vytrasie dušu. Todde, vráť mi moju tatrovku! xD
@hvezdosvit (22.03.2012 13:01): Nevykal jsem. Alespoň si myslím, že ne.
Pak to už není původní věc, ale nějaká zbastlená stvůra, která s tím původním produktem má společný jen engine(heheheheh).
Zbylých 99 lidí mě nezajímá, já chci všechny hry primárně pro sebe!
A do úst jsem nikomu nic nevkládal. Zatím.
Pak to už není původní věc, ale nějaká zbastlená stvůra, která s tím původním produktem má společný jen engine(heheheheh).
Zbylých 99 lidí mě nezajímá, já chci všechny hry primárně pro sebe!
A do úst jsem nikomu nic nevkládal. Zatím.
@hvezdosvit (22.03.2012 13:01): Pardon, ale musím sa Bodkina zastať. :D
- Keď pri diskusii s viacerými osobami použiješ množné číslo, je to gramaticky správne a nikomu pri tom nevykáš.
- Keď si odjazdíš sezónu Rallye Paríž-Dakar na Tatre 815, ktorú si na zimu zaparkuješ k Toddovi do garáže a on ti namiesto nej vráti o rok len Zetor s motorom zo stodvaciny, nasereš sa. xD
- Keď pri diskusii s viacerými osobami použiješ množné číslo, je to gramaticky správne a nikomu pri tom nevykáš.
- Keď si odjazdíš sezónu Rallye Paríž-Dakar na Tatre 815, ktorú si na zimu zaparkuješ k Toddovi do garáže a on ti namiesto nej vráti o rok len Zetor s motorom zo stodvaciny, nasereš sa. xD
@Bodkin (22.03.2012 10:10): Dovol abych pripomenul, ze na DH neni zvykem si vykat Bodkine.
Ke tvemu primeru: Byt drevorubec, auto, ktere potrebuji, je traktor. A ano, vezmu-li motor ze stodvacy a zbuduji traktor, tak to pro me bude v terenu, ve kterem jezdim, hezci a rychlejsi "auto", nez cokoliv, v cem se bezne jezdi po silnicich. Sto lidi, sto chuti. Je dobre rict to sve a neni dobre vkladat jinym do ust co nerekli.
Ke tvemu primeru: Byt drevorubec, auto, ktere potrebuji, je traktor. A ano, vezmu-li motor ze stodvacy a zbuduji traktor, tak to pro me bude v terenu, ve kterem jezdim, hezci a rychlejsi "auto", nez cokoliv, v cem se bezne jezdi po silnicich. Sto lidi, sto chuti. Je dobre rict to sve a neni dobre vkladat jinym do ust co nerekli.
No, ze singleplayerových her jsem strávil jednoznačně nejvíce času právě u her od Bethesdy, takže mám možná už tou TES sérii, částečně zdegenerované smýšlení. :D Fakt jsem zvědav na dojmy, až si zahraju ten oslavovaný New Vegas. :D
@Califax (22.03.2012 04:03): morálními volbami a dokonalou atmosférou..
Oh to ne, to ne. Tohle v F3 fakt není. Naopak ta hra je úplně plochá. NPC bez charakteru, dialogy, možnosti volby kde je vlastně úplně jedno jak se rozhodnete., domečky na zelené louce bez infrastruktury, bez důvodu proč by tam těch deset lidí žilo, bez fungující ekonomiky... hrúza. Ostatně stejně dementní principy využívá Bethesda i v TES.
Dodneška si pamatuju jak jsem z otevřenou pusou zíral na řešení questu v Tempeny tower. Ani jedno řešení nedávalo smysl. Všechno to bylo černobílé. A to bylo hned po super nápaditym questu s atomvkou v Megatuně. ..
Bethesda prostě dělá hry jen na efekt a bez myšlenky. Hlavně aby to bylo přístupný všem.... bleh
Oh to ne, to ne. Tohle v F3 fakt není. Naopak ta hra je úplně plochá. NPC bez charakteru, dialogy, možnosti volby kde je vlastně úplně jedno jak se rozhodnete., domečky na zelené louce bez infrastruktury, bez důvodu proč by tam těch deset lidí žilo, bez fungující ekonomiky... hrúza. Ostatně stejně dementní principy využívá Bethesda i v TES.
Dodneška si pamatuju jak jsem z otevřenou pusou zíral na řešení questu v Tempeny tower. Ani jedno řešení nedávalo smysl. Všechno to bylo černobílé. A to bylo hned po super nápaditym questu s atomvkou v Megatuně. ..
Bethesda prostě dělá hry jen na efekt a bez myšlenky. Hlavně aby to bylo přístupný všem.... bleh
@Califax (22.03.2012 11:06): Keď si odmyslíme koncept (3D FPS + Gamebryo), všetko ostatné je vo FoNV o triedu lepšie, oproti F3. A v DLC Old World Blues dostala moja averzia solídnu podpásovku. xD
edit:
Inak hrdo priznávam, že som jeden z užívateľov, ktorí na VŠB hlasovali za presunutie F3 medzi príbuzné hry, hihih.
edit:
Inak hrdo priznávam, že som jeden z užívateľov, ktorí na VŠB hlasovali za presunutie F3 medzi príbuzné hry, hihih.
@Califax (22.03.2012 11:06): Ano, protože oni ví, že z Enklávy už mohly zůstat jen drobné buňky, rozhodně žádné velké a fungující celky, supermutanti se nemohou množit, takže nebudou na každém rohu znečišťovat každý kout pustiny a že kolem živých bomb se nestaví města, ale kolem měst se staví farmy...
A taky se tam s ironsights o něco lépe střílí.
A taky se tam s ironsights o něco lépe střílí.
@Bodkin (22.03.2012 10:10): Samozřejmě, že jsem myslel, v porovnání s TES. A za tou atmosférou si stojím. Úvod ve Vaultu byl paráda, desing lokací je doslova nádherný a dialogy+postavy na mě žádným špatným dojmem nepůsobí, tudíž není nic, co by to sráželo... Ale fakt mě dostalo, že na největším českém Fallout fan-webu http://www.madbrahmin.cz/ , FO3 není řazen mezi Fallouty, ale k příbuzenským hrám. :D
No, a vám kritikům se tvůrci New Vegas zavděčili? :D
No, a vám kritikům se tvůrci New Vegas zavděčili? :D
Jako originál je originál a mohlo by to být lepší to je pravda. Ale minimálně co se týče atmosféry je to pro mě teda to co jsem si vždycky představoval a chtěl aby udělali. Ten first person pohled k tomu shooterovi svádí, což je blbý, ale na druhou stranu je věrohodnější a lákavěšjí. V New Vegas je vidět, že to jde i z první osoby.
@valcik (22.03.2012 10:27): Tim jsem myslel spis ze je to zase v USA po nuklearni valce, jsou tam nejaky vaulty, zbrane jsou stejny a tak, nemluvim o pribehu atd.
@Garion (22.03.2012 10:24): Keď sledujem, ako dopadli v F3 supermutanti, BOS či Enkláva, zdá sa mi že aj tie reálie sú oproti pôvodnej hre pekne zmrvené. Dosrali to kompletne, nie len tou zmenou ISO/FPS perspektívy či RPG prvkov.
edit: Ale kašlem na to, zatrolil som si už dosť. Pokojne moje brblanie ignorujte! :-))
edit: Ale kašlem na to, zatrolil som si už dosť. Pokojne moje brblanie ignorujte! :-))
@Bodkin (22.03.2012 10:10): Jako FPS s RPG prvky se to hraje docela slusne :)
Ja hral F1 i F2 nekolikrat a urcite to jsou lepsi RPG, o tom nemuze byt pochyb, ale jako hra ve mne F3 take nevzbuzuje nejaky odpor. Proste je to neco jineho a to, ze se to taky jmenuje Fallout a ma to stejne "realie" povazuju jen za marketing.
Ja hral F1 i F2 nekolikrat a urcite to jsou lepsi RPG, o tom nemuze byt pochyb, ale jako hra ve mne F3 take nevzbuzuje nejaky odpor. Proste je to neco jineho a to, ze se to taky jmenuje Fallout a ma to stejne "realie" povazuju jen za marketing.
@Bodkin (22.03.2012 10:10): Ja som sa tešil akurát po odohraní tech-dema Van Buren, ale keď to odkúpila Bethesda, úplne som o hru stratil záujem a vývoj som ďalej nesledoval. Morrowind som si pri prvej hre užíval, to je fakt, ale celkovo mi táto 3D turistika príliš nevoní.
"rozvětvenějšími RPG prvky, morálními volbami a dokonalou atmosférou." Tohle tam právě nikde není. To je ten největší problém. Jenže to nemáte jak poznat/zjistit, když tu jako doktor pyšně prohlašujete, že jste první dva díly vůbec nehráli.
To je jako křičet: "Škoda 120 je nejhezčí a nejrychlejší auto, které jsem kdy sedlal!" když u toho ignorujete cokoliv lepšího.
@valcik (22.03.2012 10:09): Nu, když jsem se dozvěděl že to dělá bethesda, tak jsem se začal docela těšit. Morrowind byl docela fajn (oblivion jsem tenkrát neznal) a pořád jsem si to barvil jako Bloodlines. A oni takhle :(
To je jako křičet: "Škoda 120 je nejhezčí a nejrychlejší auto, které jsem kdy sedlal!" když u toho ignorujete cokoliv lepšího.
@valcik (22.03.2012 10:09): Nu, když jsem se dozvěděl že to dělá bethesda, tak jsem se začal docela těšit. Morrowind byl docela fajn (oblivion jsem tenkrát neznal) a pořád jsem si to barvil jako Bloodlines. A oni takhle :(
@MickTheMage (22.03.2012 08:38): Mno, ja sa priznám, že hoci som nič dobré neočakával, takéto brutálne znásilnenie starého Fallouta som nečakal ani od Todda. :-P
Ale hurá, ono to na tu nejvyšší obtížnost je skutečně náročné. :D