Hodnocení 8,5/10 , Splněné Achievementy 90 z 99 , Curator
Tato hra je v lecčem podobná hře Prison Architect, nicméně se nestaráte o vězení s trestanci, ale o školu se studenty. Jediným rozdílem je tedy prostředí, protože grafika, herní systém, uživatelské rozhraní, budovy atd. nápadně připomínají PA, ačkoliv není obtížné čerpat nějaké paralely mezi veřejným vzděláním a uvězněním. :D
Nicméně se není se čemu divit, protože Ryan Sumo, umělec PA, spoluzakladatel Squeaky Wheel, je také tvůrcem Academie.
Na úvod jsem startoval jen s travnatým terénem a hrstkou dělníků, položil jsem první dlaždice, stavěl cihlové zdi a zónu pro učebny, kavárnu a kuchyň. Zpočátku jsem zapomněl dát na toalety záchody, i když to netrvalo dlouho, abych si všiml, že mí studenti stále běhají ven, aby chcali a srali v křoví. Traumata ze školního života začala!
Dále přidávám potřebné vybavení pro každou místnost: stoly a tabule, toalety a umyvadla, ledničky a pece, stoly a židle. Najímám zaměstnance: učitele, opatrovníky, kuchaře a několik dalších dělníků.
Děti chodí do školy a tráví čas nejen v klasických učebnách a počítačových laboratořích, ale mají k dispozici i klubové místnosti. Přitom všude dělají nepořádek, nechávají bordel ležet na chodbách, stěžují si, že mají hlad nebo se nudí. Nejvíce mají však hlad, neboť po několika dnech jsem si všiml, že děti sedí ve třídě a přemýšlejí o hamburgerech, pak jdou do jídelny a přemýšlejí o hamburgerech a pak se vrátí do třídy, kde přemýšlejí o hamburgerech. Dívám se na dítě sedící na toaletě. Jeho myšlenka je: hamburgery. Vypadá to, že moji kuchaři nevaří a venku se hromadí dodávky potravin. Vyhodím svůj kuchařský personál, nahradím je, ale každý ve škole stále myslí na hamburgery, aniž by je dostal. Nakonec zkontroluji Steam fóra, která říkají, že je to známá chyba, a restartování hry může pomoci. Jakmile to provedu, personál kuchyně kmitá, přinese jídlo, uvaří a servíruje. Děti se vracejí k přemýšlení o vědě a knihách! Také se můžete setkat s různými problémy jako šikana, záškoláctví, tajné chlastání či kouření na záchodech, a tak podobně.
Navzdory mým různým omylům zůstává moje škola z větší části zisková. Splnil jsem požadavky všech dostupných státních grantů a dotací.
Hra mě vskutku bavila, o tom svědčí odehraný čas, který překonal 50 hodin. Posbíral jsem 90% achievementů, věřil jsem si na 100%, ale hru bych musel hrát 4x více času, což už mi přijde až příliš.
Tato hra je v lecčem podobná hře Prison Architect, nicméně se nestaráte o vězení s trestanci, ale o školu se studenty. Jediným rozdílem je tedy prostředí, protože grafika, herní systém, uživatelské rozhraní, budovy atd. nápadně připomínají PA, ačkoliv není obtížné čerpat nějaké paralely mezi veřejným vzděláním a uvězněním. :D
Nicméně se není se čemu divit, protože Ryan Sumo, umělec PA, spoluzakladatel Squeaky Wheel, je také tvůrcem Academie.
Na úvod jsem startoval jen s travnatým terénem a hrstkou dělníků, položil jsem první dlaždice, stavěl cihlové zdi a zónu pro učebny, kavárnu a kuchyň. Zpočátku jsem zapomněl dát na toalety záchody, i když to netrvalo dlouho, abych si všiml, že mí studenti stále běhají ven, aby chcali a srali v křoví. Traumata ze školního života začala!
Dále přidávám potřebné vybavení pro každou místnost: stoly a tabule, toalety a umyvadla, ledničky a pece, stoly a židle. Najímám zaměstnance: učitele, opatrovníky, kuchaře a několik dalších dělníků.
Děti chodí do školy a tráví čas nejen v klasických učebnách a počítačových laboratořích, ale mají k dispozici i klubové místnosti. Přitom všude dělají nepořádek, nechávají bordel ležet na chodbách, stěžují si, že mají hlad nebo se nudí. Nejvíce mají však hlad, neboť po několika dnech jsem si všiml, že děti sedí ve třídě a přemýšlejí o hamburgerech, pak jdou do jídelny a přemýšlejí o hamburgerech a pak se vrátí do třídy, kde přemýšlejí o hamburgerech. Dívám se na dítě sedící na toaletě. Jeho myšlenka je: hamburgery. Vypadá to, že moji kuchaři nevaří a venku se hromadí dodávky potravin. Vyhodím svůj kuchařský personál, nahradím je, ale každý ve škole stále myslí na hamburgery, aniž by je dostal. Nakonec zkontroluji Steam fóra, která říkají, že je to známá chyba, a restartování hry může pomoci. Jakmile to provedu, personál kuchyně kmitá, přinese jídlo, uvaří a servíruje. Děti se vracejí k přemýšlení o vědě a knihách! Také se můžete setkat s různými problémy jako šikana, záškoláctví, tajné chlastání či kouření na záchodech, a tak podobně.
Navzdory mým různým omylům zůstává moje škola z větší části zisková. Splnil jsem požadavky všech dostupných státních grantů a dotací.
Hra mě vskutku bavila, o tom svědčí odehraný čas, který překonal 50 hodin. Posbíral jsem 90% achievementů, věřil jsem si na 100%, ale hru bych musel hrát 4x více času, což už mi přijde až příliš.