Vlastně dávám 95% jen proto, abych nebyla úplný pokrytec a nenacpala stovku hře, kterou jsem poprvé hrála v poměrně nevyzrálém věku. Na druhý gameplay jsem si počkala skoro deset let a se strachem ze svého vlastního vkusu se do ní pustila asi před čtvrtrokem, třesouc se, že mé původní nadšení bude rozbombardováno dospělostí.
Po dvouhodinovém záseku na získávání kostky a opětovném připomenutí si, proč jsem sakra byla schopná odcitovat některé hlášky Šklíby i pozpátku jsem si však s ulehčením uvědomila, že nejen, že jsem se nezklamala, dokonce jsem byla snad ještě nadšenější než při prvním setkání. Šílenství, které čpí z každého aspektu hry, grafické zpracování a hudba, ze které mrazí v zádech.. Milovala jsem každou vteřinu.
Po dvouhodinovém záseku na získávání kostky a opětovném připomenutí si, proč jsem sakra byla schopná odcitovat některé hlášky Šklíby i pozpátku jsem si však s ulehčením uvědomila, že nejen, že jsem se nezklamala, dokonce jsem byla snad ještě nadšenější než při prvním setkání. Šílenství, které čpí z každého aspektu hry, grafické zpracování a hudba, ze které mrazí v zádech.. Milovala jsem každou vteřinu.
Pro: nůž, karty - obecně všechny zbraně; grafika, prostředí, hudba a zvuky, originalita
Proti: level s bludištěm kde se respawnovali nepřátelé (zde jsem se úplně ztratil a už se z toho nevymotal)