@Gordon (06.12.2018 15:11): Jo, chápu, ale prakticky to moc nejde. Jednak nedává smysl, aby sis poškodil kamion o člověka, ale hlavně by potom člověk ve hře působil jako bariéra a k tomu ještě chodící bariera. My bychom rádi měli lidi i na chodnících, na přechodech, aby postávali na parkovišti apod., a to by v tomto případě nešlo. Co by určitě ale šlo, je lidi naprogramovat a zanimovat tak, že by vždycky uskočili od kamionu (ale zase formou "krok zpět", žádná salta :)) ). Pak je potřeba vyřešit ještě fyziku s kolizemi, aby nemohli uskočit např. do domu atd atd. Každopádně je to bráno jako poměrně minoritní task, řeší se teď hlavně věci o které je největší zájem ze stran fanoušků.
Diskuze
@HELLER (06.12.2018 10:00): Jj, se mi líbí ten country trailer na něj. :-D
@SimonEndt (06.12.2018 08:57): Myslel jsem to tak, že by prostě byly pevné jako stožáry, že by do nich kamion narazil, ale nic se jim nestalo.
@SimonEndt (06.12.2018 08:57): Myslel jsem to tak, že by prostě byly pevné jako stožáry, že by do nich kamion narazil, ale nic se jim nestalo.
Velmi lákavě vypadá Oregon, jen ted jsem nainstaloval ETS2 a nevím, jestli bych stíhal jezdit i to i to .. musím to nějak postupně odjezdit :D
@Gordon (05.12.2018 23:19): To by asi neprošlo :D ale už je pár nápadů, jak to optimálně vyřešit.
@SimonEndt (05.12.2018 23:14): nebo z nich můžete udělat betonové chodící cihly. :-D
@Gordon (05.12.2018 23:08): Bohužel. Třeba bychom rádi měli i lidi ve městech, ale protože spadáme pod PEGI 3 a nesmíme hráčovi dovolit ani namátkově ublížit ve hře člověku či zvířeti, tak je můžeme maximálně umístit za nějakou bariéru. To jsou už bohužel takové restrikce. Sice máš jednu věc, ale omezí se tím zase jiná ..
@SimonEndt (05.12.2018 23:06): Díky, to jsem chtěl vědět, to s tím modelem poškození mě docela mrzí. Vždycky mě zamrzelo když jsem se někde vymlátil, tak pořád vypadá truck jako nový.
Ono, samozřejmě co se fyziky týče, tak není těžký naprogramovat dráhu jako závodní, ale např. je problém i s licencemi. Výrobci neradi vidí, že se s jejich trucky manipuluje jinak, než je původně zamýšleno. Ze stejného důvodu např. není ani poškození trucků, výrobci jsou většinou proti. Ale samozřejmě neni vyloučený, že když přibudou závodní trucky, tak se nebude moct závodit :)
@Gordon Projet, na závody tahle dráha není zatím stavěná.
@SimonEndt (05.12.2018 22:57): A to se tam můžu po té dráze projet, nebo tam můžu závodit?
@Gordon (05.12.2018 22:24): v Arizoně :)
Nevíte ve kterém státě je ten závodní okruh, či to je jen na prohlédnutí nějaká trať v dálce, usuzuju dle achivementu kde stojí, navštiv závodní okruh pro kamiony.
@lseling (23.10.2018 11:57): Ne, je to tam tak půl napůl, to že si můžu navolit cestu "kudy chci" je naprosto irelevantní argument.
@Gordon (22.10.2018 13:23): Můžeš si navolit cestu kudy chceš. ETS2 nemám, chceš říct, že je tam tolik normálních cest nebo tak málo dálnic?
@lseling (22.10.2018 11:45): Ano, ale na rozdíl od ETS si tu nemůžeš navolit jízdu čistě po normálních cestách, a kdyby si měl na dlouhé trase plánovat na malé cesty, tak jedeš totálním obloukem.
@speedevil (14.10.2018 08:51): Jo, taky jsem tam jel. Ale závoru jsem neprorážel, otevřeli jí, za závorou byl plac na otočení, tak jsem se otočil a jel zpátky.
Zrovna včera jsem jel přes tu dálniční křižovatku u Phoenixu, co máš na obrázku :-).
@Gordon (14.10.2018 03:15): V ATS nejsou jenom dálnice, je tam spousta jiných cest.
Zrovna včera jsem jel přes tu dálniční křižovatku u Phoenixu, co máš na obrázku :-).
@Gordon (14.10.2018 03:15): V ATS nejsou jenom dálnice, je tam spousta jiných cest.
@speedevil (14.10.2018 08:51): Záhada vyřešena... :-)
@speedevil (14.10.2018 08:51): Jo, tak tu závoru si pamatuju, to bylo někde v horách, úzká cesta, bez šance se otočit ... tak jsem si zahrál na polského řidiče kamiónu a normálně tu závoru prorazil a jel dál i za cenu pokuty :D :D
@Gordon (14.10.2018 03:15): Ano, jezdit jenom po dálnicích je nuda. Proto mam u navigace nastaveno, aby mě vodila pokud možno po okreskách - možná proto to "vzrůšo" v podobě dálničního sjezdu/nájezdu... ale vtipnější stejně bylo, když mě navigačka s těžkym a dlouhym nákladem vede desítky kilometrů serpentínama, kde se horko těžko s někym vyhnu, bez možnosti někam odbočit a pak přijedu (navíc v noci) k zavřený závoře a je mi oznámeno, že tudy mě dál s těžkym nákladem nepustí a mam se vrátit. Nebyla šance se otočit, takže jsem musel bohužel srabácky načíst jednu z autom.uložených pozic, která mě posadila někam před tuhle "slepou ulici" :D
@speedevil (13.10.2018 23:07): Váhy nejsou navigačkou, to ti vždy zapípá před odbočkou jestli máš zajet, já si vždy navigaci nastavím tak jak bych chtěl jet, je to tak lepší, ale v ATS to spíše mrdám protože to jsou jen dálnice bez možnosti jet jinudy, ovšem když si nastavím alt. cestu v ETS 2 přes díry světa, tak to má hnedka jinou atmosféru než pořád jezdit po dálnici.
@speedevil (13.10.2018 23:07): Taky se mi stalo no :D i v ETS2 :D
Občas se objeví zpráva typu: "řidič věřil navigaci a skončil v moři" nebo "kamión skončil na cyklostezce". Některé navigace jsou holt vtipálci... i v ATS. Nějak často se tam objevuje sranda, kdy bych měl normálně frčet dál rovně po "dálnici", ale navigačka mě nechá sject a na to okamžitě znovu naject zpátky > http://www.imagehosting.cz/images/ats1.jpg ...nebo mě navede na váhy, ale v okamžiku, kdy tam najíždim mi vesele zahlásí, že na váhy nemusim (jedu bez nákladu) a popřeje mi šťastnou cestu > http://www.imagehosting.cz/images/ats2.jpg
Gordon: ne v pohodě, já dřív taky měl dost připomínek k tomu jak (ne)funguje vývoj her, ale když to pak člověk vidí z toho druhého pohledu ...
Jinak nám by osobně nevadilo skládat to v měřítku 1:1, bylo by to částečně i jednodušší, ale dělalo by se to pak delší dobu a než by hráč projel celou Ameriku ...
Jinak nám by osobně nevadilo skládat to v měřítku 1:1, bylo by to částečně i jednodušší, ale dělalo by se to pak delší dobu a než by hráč projel celou Ameriku ...
@Marcusss (31.03.2018 18:53): Tak kdyby se skládal celý stát a ne jen jeho "iluze" celého státu tak mlčím. :)
@SimonEndt (31.03.2018 20:54): Takže jste na to fakt něměli lidi? Tak to potom pardon. :) Je hezké že tu tolik lidí maká na nějakým hrách... :D
@SimonEndt (31.03.2018 20:54): Takže jste na to fakt něměli lidi? Tak to potom pardon. :) Je hezké že tu tolik lidí maká na nějakým hrách... :D
Asi to zase po 1,5 roce nainstaluju co je tam novyho...
@Gordon tu stezku mezi horami jsem náhodou dělal já :) na celé Americe do konce roku pracovalo jen pár lidí, teď se udělal velký nábor a sice chvilku potrvá, než se zaučí, ale mělo by to odsýpat už líp
@Gordon (31.03.2018 18:48): Máš trošku zkreslené představy o tom, jak dlouho trvá poskládat jeden stát. :)
Ta stezka skrz Yosemite je takový bonus zdarma.
Ta stezka skrz Yosemite je takový bonus zdarma.
@SimonEndt (31.03.2018 17:02): Tak kupoval jsem to po vánocích a jediný co teď mají přidat je nějaká stezka mezi horami, to v tom studiu to modeluje jeden člověk?
Jo, bylo by ideální vydávat každý čtvrtletí jeden stát :))
dva měsíce a pořád žádný stát navíc... -_-
@HELLER (23.12.2017 08:08): Peterbilt 579 :)
@Marcusss (22.01.2018 21:17): Jop, už jsem si všiml jak promakané oproti Euru jsou, trasy hned půsbí reálněji i díky vzdálenostem, dálniční křižovatky mají více polygonů takže nedochází k tomu že truck podivně při sjíždění poskakuje. Jestli nebude každej druhej stát DLC a přidají i New York a pak třeba kanadu, a jejich ledové "cesty" daleko na severu, tak se máme na co těšit.
Těch zlepšováků co to má oproti euru je ůžasné, ale doufám že přidají i více značek a trucků.
A taky zmizelo to stupidní ořevracení trucku v mírné zatáčce jako v Euru.
Těch zlepšováků co to má oproti euru je ůžasné, ale doufám že přidají i více značek a trucků.
A taky zmizelo to stupidní ořevracení trucku v mírné zatáčce jako v Euru.
@Gordon (22.01.2018 18:53): Jo, postupně přibývají další (nedávno Nové Mexiko jako DLC a ve vývoji je Oregon - http://blog.scssoft.com/2018/01/somethings-cooking.html ).
Může se to zdát málo, ale rozlohou je Kalifornie+Nevada+Arizona cca stejně velká jako jako základní mapa Evropy z ETS2 ( https://goo.gl/od9JSv ), ale o několik řádů promakanější.
(a to ještě původně vyšly v měřítku 1:35, ale zdarma vyšel update co celou mapu zvětšil na 1:20 jako má ETS2)
Může se to zdát málo, ale rozlohou je Kalifornie+Nevada+Arizona cca stejně velká jako jako základní mapa Evropy z ETS2 ( https://goo.gl/od9JSv ), ale o několik řádů promakanější.
(a to ještě původně vyšly v měřítku 1:35, ale zdarma vyšel update co celou mapu zvětšil na 1:20 jako má ETS2)
To má jako jen čtyři státy?! Mám to chápat tak že další se budou přidávat později?
Jakej kamion doporučujete koupit na začátku hry jako svůj první kousek :) ?
@Marcusss (30.08.2017 20:46): Dík za info
@Strady (30.08.2017 20:14): Jo, s gamepadem je to v pohodě. Ta částečná podpora znamená, že pořád potřebuješ klávesnici protože ne všechny funkce můžeš namapovat na gamepad.
Přemýšlím, že bych si koupil celý bundl. Určitě chci Samorosta 3, takže těch 5 dolarů za American Truck mi nepřijde moc i kdyby mě to nebavilo.
Jak se to ovládá na klávesnici? Jde to na gamepad?
Edit: Steam částečná podpora gamepadu
Jak se to ovládá na klávesnici? Jde to na gamepad?
Edit: Steam částečná podpora gamepadu
@speedevil (28.01.2017 08:32): Ono to totiž způsobuje to, že hra renderuje celý obraz ve vyšším rozlišení (u 400% tedy 4x větším) a následně to downscaluje na nastavené rozlišení. Což je logicky hodně náročné na výkon.
@Caiiiczech (07.02.2017 15:55): To vyzkoušej a dej vědět :-)
Ještě jsem to nezkoušel, ale nebude mít na výkon menší dopad, když se antialiasing vynutí přes ovladače a scaling se nechá třeba jen na 100% ?
Dík za info o "změně velikosti" týkající se nastavení grafiky a vyhlazení hran. Na 400% je obrázek jednoznačně lepší, ale já potřebuju grafiku nejen pěknou, ale taky plynulou. A kombinaci těch 400% a plnejch detailů grafiky hry skousnout nedokážu. Sice to nevadí tolik, jako třeba u závodních her, který jsou proti ATS akčnější. ATS je taková šnekózní gamesa, věechno se tam hejbe tak nějak pomaleji, ale i tak mi záškuby grafiky vadily. Takže je třeba vyzkoušet určitý kompromis mezi tou "změnou velikosti 125%-400%" a nastavením detailů grafiky, aby nebyla scéna moc zubatá, ale současně aby se grafika hejbala, jak potřebuju. No jo no, co se HW týče mam asi holt plečku... však na tý i5-6500 s 8GB-RAM a GTX950 nejedou plynule ani karty "Solitaire" ze sedmičkovejch windousů!
@Marcusss (24.01.2017 08:38): No, nastavil jsem "změna velikosti" na 400% a vyřešeno. Nechápu sice, co tahle funkce dělá, ale problém zmizel. A co mi hlava nebere, proč je to v defaultu nastaveno na 125%, když se na to nedá dívat.
@Korbitch (23.01.2017 20:35): Zkus zvýšit "scaling".
@speedevil (01.05.2016 08:33): Musím bohužel souhlasit. Vyhlazování hran je nebo spíš vůbec není... Zubí se na mě prakticky cokoliv. Koleje, obrysy aut.... Když jsem to zkoušel tehdy, tak něco takového jsem neregistroval. Mám tam něco vypnout nebo jak? Proč je to tak hnusný??
Padá to ještě někomu?
Kdybych chtěl bejt ošklivej, musel bych použít slova starý Kelišový "Je to hnus velebnosti!". Ano, tipujete správně, hodnotim grafiku hry. Nastavení ve hře na ultra, rozlišení nejvyšší, který mi to dovolí (1600x... na 19"), pak zkoušeno i nějaký to vyhlazování nastavovat přímo u nVidie GK, ale obraz je pořád hnusně kostrbatej. Jasně, viděl jsem hnusnější hry, ale tohle se po graf.stránce moc nepovedlo.
Jinak jako simulátor dobrý, já sice upřednostňuju hry závodní, ale pro změnu si můžu dát klidně i něco takovýho. Zezačátku to baví víc, když hráč poprvý zjištuje, co všechno se ve hře dá dělat, ale celkem brzo to začíná bejt nuda. Když už něco jinýho než závody, tak je pro mě zábavnější třeba Spintires, než tyhle kamióny. Ale možná je to jenom tim, že jsem spíš než na náklaďák, u kterýho usínam za volantem zvyklej spíš na závodní gamesy, kde to frčí jinak.
Jinak jako simulátor dobrý, já sice upřednostňuju hry závodní, ale pro změnu si můžu dát klidně i něco takovýho. Zezačátku to baví víc, když hráč poprvý zjištuje, co všechno se ve hře dá dělat, ale celkem brzo to začíná bejt nuda. Když už něco jinýho než závody, tak je pro mě zábavnější třeba Spintires, než tyhle kamióny. Ale možná je to jenom tim, že jsem spíš než na náklaďák, u kterýho usínam za volantem zvyklej spíš na závodní gamesy, kde to frčí jinak.
@Korbitch (11.02.2016 19:46): Tak to neviem, ja ešte mám len starý Peterbilt... a ešte mám aj pôžičku na krku :D
Čusec, truckeři. Co je lepší - Peterbilt nebo Kenworth? A tím myslím hlavně co se týče výkonu. V ETS jsem preferoval Volvo, protože jeho kamiony se mi zdály nejvýkonnější.