@Red (23.07.2012 00:46): Minimálně pro ty poklady tam v pozdější fázi hry mapa k dispozici myslím je. Ano, věřím, že to s ní může být o trochu zábavnější, ale osobně bych tím asi tak jako tak nechtěl ztrácet příliš času (obzvláště když z toho nic moc pořádného nekouká).
Diskuze
@Isair (23.07.2012 00:31): Teď si nepamatuju jak to bylo ve dvojce, ale v Brotherhoodu se dá obstarat mapa těch vlaječek a pírek. K některým je docela obtížné se dostat a chce to občas sofistikovaný postup. Tímhle způsobem mě to bavilo a bylo to něco jinýho než náhodné sbírání.
@Fg (22.07.2012 23:44): Raději už s AC (ani s ničím podobným) nechci nic mít.
Ještě bych rád poopravil (viz. @Isair (22.07.2012 23:33))... hledání/sbírání pokladů za zábavné nepovažuji, ale hledání pečetí (a s tím spojené různé rozsáhlejší a zajímavější skákací pasáže/puzzlíky) ano.
Osobně naopak tohle hromadění pírek, pokladů a dalších blbostí nemusím a vždy jsem jej považoval pouze za zbytečné natahování herní doby (a za nic příliš zábavného).
Ještě bych rád poopravil (viz. @Isair (22.07.2012 23:33))... hledání/sbírání pokladů za zábavné nepovažuji, ale hledání pečetí (a s tím spojené různé rozsáhlejší a zajímavější skákací pasáže/puzzlíky) ano.
Osobně naopak tohle hromadění pírek, pokladů a dalších blbostí nemusím a vždy jsem jej považoval pouze za zbytečné natahování herní doby (a za nic příliš zábavného).
@Walome (22.07.2012 23:45): 2jka ještě lepší a to demo 2jky je hoodně dlouhé
@Walome (22.07.2012 23:35): To je smutný když je to hlavní deviza hry.
@Isair (22.07.2012 23:33): Oki, teoreticky když je ve vhodný vzdálenosti a běžíš po střeše tak to de. Prakticky jsem měl problém že nemůžu zabít toho pod sebou, což bylo něco jako to utopění se ve vodě.
@Isair (22.07.2012 23:33): Oki, teoreticky když je ve vhodný vzdálenosti a běžíš po střeše tak to de. Prakticky jsem měl problém že nemůžu zabít toho pod sebou, což bylo něco jako to utopění se ve vodě.
@Fg (22.07.2012 23:44): A zrovna ten inFamous bych si zkusil, i když demo nic extra.
@Isair (22.07.2012 23:38): njn inFamous je jen jeden... :D
jinak kluci, nástupci jsou už jen kratší a kratší ;)
jinak kluci, nástupci jsou už jen kratší a kratší ;)
@Walome (22.07.2012 23:35): Já tě asi tak nějak chápu, je toho všeho skákání/šplhání/utíkání/zabíjení zkrátka příliš a až nepříjemně brzy se omrzí.
@Isair (22.07.2012 23:33): Mě tam nějak nebaví ten gameplay - to skákání, šplhání, běhání po městě (což je nejefektivnější, ale nudný), prostě celkově nuda. Těžko popsat.
@Walome (22.07.2012 23:28): Je, samozřejmě... asi je zbytečné se do toho jakkoliv nutit. U mě to bylo takové to "střídavě oblačno", chvílemi mi hra neuvěřitelně lezla na nervy a poté naopak ze záhadného důvodu zase chvíli bavila (hlavně části s hledáním pokladů a ty všemožné "puzzlíky" se mi zdály celkem fajn), i tak jsem si mezi tím musel dávat delší pauzy, aby mě ten stereotyp neumořil. Znovu bych to však rozehrávat rozhodně nemusel.
@Isair (22.07.2012 23:25): Tak to Ti závidim, já to rozehrál dvakrát a už to fakt asi vzdám, protože to se nedá. Resp. mi to nesedlo. U sandoxu záleží na několika prvcích a když Ti nesednou, je to prostě špatně.
edit: a třea to ani neni chyba hry.
edit: a třea to ani neni chyba hry.
Vesměs proti AC jako takovému také nic moc nemám, stereotyp to je, ale zároveň nabízí spoustu zajímavých prvků. Nicméně nášup téměř toho samého v podobě dvojky mi už trochu lezl krkem (byť stále ještě jsem byl ochoten to dohrát a několikrát se u toho i dobře bavil), pročež další díly již neplánuji (anžto předpokládám, že se hratelnost nadále výrazněji nemění).
@Red (22.07.2012 22:44): jednička byla lepší, to jo, nebyla totiž tak okoukaná s těžšíma schovávačkama a soubojema a já sérií neopovrhuji, to bych nešel do dalšího dílu a nekoupil si před chvílí Revelations ;)
"Altair mohl nanejvýš přiběhnout s bladem zezadu zatímco Ezio opravdu může zabíjet skokem z výšky"
A co je potom tohle?
A co je potom tohle?
Tak já myslel že tu jde o srovnání jedničky a dvojky. Altair mohl nanejvýš přiběhnout s bladem zezadu zatímco Ezio opravdu může zabíjet skokem z výšky. Ten posun v choreografii tam je, v tomhle je každý díl dalším článkem v evoluci i když ta hlavní naplň zábavy, pohyb po střechách je pořád stejný.
Jinak patřím k těm kterým se líbila víc jednička, ale není to tím že bych opovrhoval sérií jako celkem jak se mi zdá u vás. Už jsem jedničku jednou zopák, což pokračování asi nehrozí.
Altair je mnohem více "tajemnější" postava, moc se prostě neprojevil a má potenciál. Ezio už je od poloviny druhého dílu hotový, i když třeba jako dědek v revelations překvapí.
Jinak patřím k těm kterým se líbila víc jednička, ale není to tím že bych opovrhoval sérií jako celkem jak se mi zdá u vás. Už jsem jedničku jednou zopák, což pokračování asi nehrozí.
Altair je mnohem více "tajemnější" postava, moc se prostě neprojevil a má potenciál. Ezio už je od poloviny druhého dílu hotový, i když třeba jako dědek v revelations překvapí.
@Red (22.07.2012 21:04): jednak se to stahovalo ke 2jce a pak taky "toť náplniň AC série", takže žádnýtrollface ;)
EDIT:
ALTAIR mi taky přijde jako zajímavější postava, snad je z něj ještě dosti ukázáno v Revelations
EDIT:
ALTAIR mi taky přijde jako zajímavější postava, snad je z něj ještě dosti ukázáno v Revelations
Isair má pravdu, je to furt stejně nudný a bez náboje.
Vyhozený prachy z vokna.
Vyhozený prachy z vokna.
Hmm v jedničce třeba skákat na někoho s blady nešlo :trollface:
@Tulareanus (22.07.2012 20:46): mě zas příjde 2jka jako datadisk :D a novinky jsou zanedbatelné, nic co by přidalo fakticky něco důležitého, je to "jen prodloužená herní doba 1ničky" nebavím se o kvalitě, ale je to pořád dokala, neustále skáčeš na někoho s blady, toť náplniň AC série :D
@Tulareanus (22.07.2012 20:46): Chceš tu opakovat tu sáhodlouhou diskuzi z minula? No tak dobrá...
vždyť ti ta hra tak či onak házela pod nohy stále ty stejné úkoly "zabij 3 nepřátele", "doprovod parťáka" a pak vražda... vedlejší úkoly (až na hledání pokladů) byly stále stejně nezáživné a opakující se ("zmlať", "závod", "najdi a odstraň"). Proložené rogalem a jízdou kočárem, jejichž přehnaně arkádovému pojetí jsem příliš neholdoval;) (ale alespoň nějaká změna). Ten "příběh" se tak nějak stále opakoval.
Rozvinutý v čem? Myslíš tu vraždu z balkónu/sena či ta jedna nová zbraň? Že by se díky tomu nějak výrazně změnily se však říci ani v jednom z případů nedá.
vždyť ti ta hra tak či onak házela pod nohy stále ty stejné úkoly "zabij 3 nepřátele", "doprovod parťáka" a pak vražda... vedlejší úkoly (až na hledání pokladů) byly stále stejně nezáživné a opakující se ("zmlať", "závod", "najdi a odstraň"). Proložené rogalem a jízdou kočárem, jejichž přehnaně arkádovému pojetí jsem příliš neholdoval;) (ale alespoň nějaká změna). Ten "příběh" se tak nějak stále opakoval.
Rozvinutý v čem? Myslíš tu vraždu z balkónu/sena či ta jedna nová zbraň? Že by se díky tomu nějak výrazně změnily se však říci ani v jednom z případů nedá.
@marwel (22.07.2012 20:33): Dlouho jsem nečetl zbytečnější příspěvek, až přijdeš s něčím konkretním, jsem zde... hádám, že to bude "výživná" diskuze;)
@Isair (22.07.2012 20:15): Lenže tu nejde o kupovanie a plávanie. Tu ide o to, že súbojový systém je rozvinutý, sú to rôzne akčné "minihry" resp. misie, ktoré sa vymykajú klasickému skákaniu po strechách. Je to príbehovejšie a náväznejšie než navštív tri lokality, zabi troch ľudí a potom sa vráť a posunieme ťa za ďalšími. Máš tam RPG prvky, čo sa týka zbroje a zbraní, zaujímavé puzzly k tej kravine the truth. Priebeh misii je oveľa dynamickejší a nie je to len prázdny sandbox a hlavný príbeh nepozastáva z generických úloh z jednotky. Je to celé prekombinovanejšie, nevravím, že dokonalé, či presne podľa môjho gusta, to by bol subjektívny názor, tu ide len o vymenované nejaké zmeny. A na to, ako sa dnes "posúvajú" herné série bolo tých zmien pomerne dosť. Jednotka z tohto hľadiska pôsobí ako beta. Aj samotný priestor historických reálií je viac využitý a nie je to len kulisa.
@Isair (22.07.2012 19:20): Dobrej prispevek. Dlouho jsem necetl vetsi snusku lzi. Vlastni nazor je jedna vec, ale sirit nepravdy? To se nedela!
@Fg (22.07.2012 20:18): Pribeh neni dobry v globalnim meritku videoher, ale je dobry v ramci serie AC. Vsechnu tu kasi kolem (Desmod, Animus a spol.) je dobre ignorovat. Mne prisla Eziova cesta za pomstou docela sympaticka. Krom toho nemam rad v akcnich hrach hlubokomyslne pribehy. A Brotherhood ma "vylepseny " soubojovy system. A to tak, ze je ve vysledku pekne na hovno.
@Fg (22.07.2012 20:18): Pribeh neni dobry v globalnim meritku videoher, ale je dobry v ramci serie AC. Vsechnu tu kasi kolem (Desmod, Animus a spol.) je dobre ignorovat. Mne prisla Eziova cesta za pomstou docela sympaticka. Krom toho nemam rad v akcnich hrach hlubokomyslne pribehy. A Brotherhood ma "vylepseny " soubojovy system. A to tak, ze je ve vysledku pekne na hovno.
abych tomu rozuměl:(bez spoilerů na další 2 díly pls) Ezio našel nějakou jinou rasu, která odfrčela hned, jak předala jemu zprávu, že Země se časem usmaží, Ezio a jeho potomci tak budou muset hledat podobné Vaulty po celé Zemi, aby této události zabránili a Desmond ve velkém finále má v budoucnu zachránit Zemi, páč to paní mimozemšťanka viděla v budoucnosti? :), jinak v tom případě, když dokončí příběh Desmonda v AC III, to by pak znamenalo, že zápletka je u konce, čím chtějí příští rok pokračovat? :) další katastrofou?
@Isair (22.07.2012 19:20): naprostý souhlas, krásně si to řekl, navíc nechápu, proč jsou všichni paf z příběhu, který není nijak zvlášť skvělý a dal by se mnohem lépe odvyprávět, průser jsou ty vedlejší ploché postavy, které by tam jakoby nebyly a o Eziovi sem se taky nic nedozvěděl, další postava s kterou se hráč nesžije
soubojový systém hodně pokazili :/ v Brotherhoodu je prý lepší
ale závěr mě relativně navnadil, jelikož mě baví Desmond(který je v tomto díle trestuhodně odstřihnut), jsem zvědav jak to s ním dopadne, takže i tak budu muset přetrpět Eziovi patálie :D
ale jako kopírát Hvězdné brány a hlavně Asgardů jsem nečekal! :D
soubojový systém hodně pokazili :/ v Brotherhoodu je prý lepší
ale závěr mě relativně navnadil, jelikož mě baví Desmond(který je v tomto díle trestuhodně odstřihnut), jsem zvědav jak to s ním dopadne, takže i tak budu muset přetrpět Eziovi patálie :D
ale jako kopírát Hvězdné brány a hlavně Asgardů jsem nečekal! :D
"medzi jednotkou a dvojkou bol dosť skok v hrateľnosti"
A vidíš, takový pocit právě nemám, proto jsem to níže ventiloval;).
Resp. jak jsme se už kdysi bavili (a jak mám napsáno i v komentáři) mi hra nepřijde o moc více zábavná... a z novot aka "možnost nákupu", "plavání" etc. příliš na větvi opravdu nejsem;).
To ostatní je už samozřejmě pouze věc názoru, to je mi jasné, jen jsem tím chtěl Gerretovi v jeho překvapenosti demonstrovat, že se najdou i tací, kteří zkrátka vše za nějaký "krok kupředu" nepovažují.
A vidíš, takový pocit právě nemám, proto jsem to níže ventiloval;).
Resp. jak jsme se už kdysi bavili (a jak mám napsáno i v komentáři) mi hra nepřijde o moc více zábavná... a z novot aka "možnost nákupu", "plavání" etc. příliš na větvi opravdu nejsem;).
To ostatní je už samozřejmě pouze věc názoru, to je mi jasné, jen jsem tím chtěl Gerretovi v jeho překvapenosti demonstrovat, že se najdou i tací, kteří zkrátka vše za nějaký "krok kupředu" nepovažují.
@Isair (22.07.2012 19:20): Drobné novoty? Však sa to konečne dalo hrať bez toho, aby človek chytal mikrospánky...
Tak súboje boli v jednotke smiešne jednoduché a v dvojke nie sú nijak náročné, len sú pestrejšie. Časti za Desmonda nikdy neboli nejaké zábavné, bol to skôr taký ten povinný tmel a v jednotke boli extra otravné. Vraždy mali v dvojke väčšiu logiku a príbehovú náväznosť, neboli to len rôznorodé figúrky na vraždenie ako v jednotke. A neviem čo bolo na tých dialógoch nejaké extrémne zlé, ak od toho človek nečakal Planescape: Torment. Náhodou tam boli občas celkom humorné narážky na starú či modernú kultúru. Tých vecí sa dá menovať viac a možno aj konkrétne, ale pripadá mi to zbytočne, ak sa jednoducho i tak nezhodneme.
A porovnávať CoD s AC je riaden fail. Už len z toho hľadiska, že AC sa nezaoberá v rámci prostredí a ich použitia v hre niečím stokrát videným alebo tým, že medzi jednotkou a dvojkou bol dosť skok v hrateľnosti a spracovaní. Brotherhood bol o čosi horší a až Revelations mi príde ako nastavovaná kaša. No i tak je tam obrovský rozdiel oproti veľmi primitívnej onrail copypast strieľačke ako CoD. :)
Tak súboje boli v jednotke smiešne jednoduché a v dvojke nie sú nijak náročné, len sú pestrejšie. Časti za Desmonda nikdy neboli nejaké zábavné, bol to skôr taký ten povinný tmel a v jednotke boli extra otravné. Vraždy mali v dvojke väčšiu logiku a príbehovú náväznosť, neboli to len rôznorodé figúrky na vraždenie ako v jednotke. A neviem čo bolo na tých dialógoch nejaké extrémne zlé, ak od toho človek nečakal Planescape: Torment. Náhodou tam boli občas celkom humorné narážky na starú či modernú kultúru. Tých vecí sa dá menovať viac a možno aj konkrétne, ale pripadá mi to zbytočne, ak sa jednoducho i tak nezhodneme.
A porovnávať CoD s AC je riaden fail. Už len z toho hľadiska, že AC sa nezaoberá v rámci prostredí a ich použitia v hre niečím stokrát videným alebo tým, že medzi jednotkou a dvojkou bol dosť skok v hrateľnosti a spracovaní. Brotherhood bol o čosi horší a až Revelations mi príde ako nastavovaná kaša. No i tak je tam obrovský rozdiel oproti veľmi primitívnej onrail copypast strieľačke ako CoD. :)
@Gerret (22.07.2012 18:48): Zdlouhavější souboje, předvídatelnější (a hůře napsané) charaktery, ještě horší závěr, zredukování her za Desmonda (a ten zbytek co zůstal, zde již nemá takovou "šťávu"), nudnější vraždy, snad ještě horší dialogy... osobně bych toho našel hafo, a přestože už se trochu opakuji a asi s většinou nebudeš souhlasit, nepřestane mě udivovat ta přehnaná rozjařenost nad těmi vesměs drobnými novotami.
Na druhou stranu se ale asi není čemu divit, CoD série je také stále více oblíbená:).
Na druhou stranu se ale asi není čemu divit, CoD série je také stále více oblíbená:).
Hmm...já bych řekl že tě nic překvapivě dobrého v dalším díle nečeká.
@Fg (22.07.2012 18:43): To se divím, dvojka je přece ve všech směrech lepší. Nevzpomínám si na jedinou věc, která by byla posun k horšímu. Ale každý má jiný vkus, AC asi není hra pro tebe :).
jestli 1 byla opruz, 2 je mega opruz...téhle hře nepřidává to, jak moc ji hypujete, pak by člověk byl překvapený, co všechno přidali, takhle zklamaně odfukuju. Tak Brotherhoodu ám šanci, jedná se prý o nejlepší část hry ve hrách(začátek), tak uvidíme, jestli je tohle vůbec možné zlepšit.
Každopádně Revelations je teď za 10 liber!(ps3 verze) Fakt zadara :)
Každopádně Revelations je teď za 10 liber!(ps3 verze) Fakt zadara :)
@Nons3nse (22.07.2012 10:27): Vypnout synchronizaci savů s Uplay severem.
Z tým Uplay sú iba samé problémy...
Nielenže som musel začať od začiatku, ale hra sa neukladá správne... Bol už 2x som zabil Vieri de' Pazzi a keď hru zapnem znova, tak musím ísť od miesta, kde Ezio a rodina opúšťajú Florenciu Nevie mi niekto poradiť, ako to opraviť?
Nielenže som musel začať od začiatku, ale hra sa neukladá správne... Bol už 2x som zabil Vieri de' Pazzi a keď hru zapnem znova, tak musím ísť od miesta, kde Ezio a rodina opúšťajú Florenciu Nevie mi niekto poradiť, ako to opraviť?
Jakmile som nainštaloval Uplay... tak mi môj profil v hre zmizol...
nedá sa nejako obnoviť?
nedá sa nejako obnoviť?
Urcite kratsi. Brotherhood pri hledani vseho moznyho vydrzi mozna stejne, ale Revelations se da proletet neuveritelne rychle.
@Fg (08.07.2012 11:47): myslím, že o něco kratší.
jsou další 2 hry stejně dlouhé?
@Fg (05.07.2012 23:17): I kdyz bylo Desmonda ve dvojce mene, tak mi sletela jako voda. Kdezto u jednicky sem se premlouval, abych ji vubec dohral, dvojka mi fakt pride o dost min monotonni nez jednicka :)
@Gerret (05.07.2012 21:53): v jedničce to bylo oničem, že byl omezen brutálně prostor, ve 2jce se mohli řádně vyřádit :/ mohli se vyvarovat tak té monotónosti...
@Fg (05.07.2012 21:42): Kdo ho mluví nevím, ale já jsem rád, že tam bylo Desmonda míň, v jedničce to s ním byly nejnudnější části hry (sice zajímavé ale fakt nezáživné).
EDIT: na wiki je, psáno, že ho mluví Nolan, takže je to on.
EDIT: na wiki je, psáno, že ho mluví Nolan, takže je to on.
namlouvá Desmonda Nolan? alias Nate Drake z Uncharted?
jinak velká chyba hry, že na Desmonda se vykašlali :/ zlatá jednička
jinak velká chyba hry, že na Desmonda se vykašlali :/ zlatá jednička
@Falagar (04.07.2012 21:17): Jop, v Brotherhoodu je to nuda. A to je jich tam o hodně méně. Já osobně to od druhé nebo třetí hádanky řešil s návodem hezky krok po kroku, protože mě to nebavilo.
Tady mne "pravda" ještě bavila - v Brotherhoodu mi to už přišlo jako nuda.
@Fg (01.07.2012 23:54): o haluzi to moc neni, kdyz u popisku domu je vzdycky ikonka, ze se nekde na nem znameni nachazi. Najiti pravdy je taky trofej. A ty hadanky tam byly super.
@montana (01.07.2012 23:37): a to hledání "pravdy" se taky předpokládám počítá, je taky o haluzi narazit zrovna na budovu, která má ten znak. Ale některé hádanky jsou teda fakt "příjemné". Teď jsem měl ty těžší točivé kolečka - no jako mám čas se s tím rozčilovat... :D
@Fg (01.07.2012 23:34): poklady se nikdy nepocitaj, péra jo. Doporucuje ted je nesbirat a pak si to az projit s mapkou. Ja to predtim neudelal a jak blb sem hledal i ty, co uz jsem mel :)
počítá se do trofejí na 100% i najití všech pokladů a per? Jako na poklady jsou mapy v krámu, ale jako ty péra, to je mazec, zatím mám 17/100 :/
Jak je teď na tom AC2 s tů DRM?
@Walome (20.06.2012 12:58): Presne, dobre vyzerajú. To je asi to hlavné.
@Drolin (20.06.2012 12:54): To nebyly, ale 1) klikat se nemusí (hraju na gamepadu :-p + jedu na protiútoky) 2) hezky vypadají + fatality jsou fajn + možnost krást nepřátelům zbraně. Ale nejsou výzvou, to je pravda.