Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • XOne 75
Zajímavý nápad přidat taky nějaké zo vzdělávání se v rámci povedené hry série. aneb učení historie hrou. A že je to bohatá a úžasná záležitost - nástroj pro průzkum tohoto starověkého světa, kterému vývojáři Ubisoftu opět vdechl život.

Navíc nabízí i pohled na mezery v historických záznamech - a na to, jak vývojáři Assassina mezi těmito mezerami kormidlovali. Tým návrhářů zde předstupuje a vysvětluje, jak se dozvěděli to, co věděli - a občas mluví o tom, co nevěděli a co nemohli zjistit, holt je vidět, kolik práce při vývoji hry padlo - opravdu povedené - 75 %
+7
  • PC 80
Discovery Tour považuji za dobrý nápad, jak se seznámit s historií Egypta. Hra byla rozdělena na několik odvětví pokrývající jak každodenní život starověkých Egypťanů, tak pyramidy, významná města nebo kulturu. Tato odvětví se ještě dále dělila na témata, o kterých jednotlivé prohlídky pojednávaly. Fajn bylo, že byla zachována volná pohyblivost postav a mohla jsem tak po památkách různě šplhat. Také jsem měla na výběr, s jakou postavou absolvuji danou prohlídku, ovšem volba to byla jen kosmetická.

Nejvíc se mi líbilo téma prostého egyptského života, kde mě překvapilo, v jakém množství pili obyvatelé pivo a jací byli Egypťané pivovarníci. Co mě bavilo méně, tak byla témata o Alexandrii a o přítomnosti římských vojáků v Egyptě. Oceňuji, že vývojáři u některých témat vyznačili, co pro potřeby hry změnili a co je tedy historicky nepřesné. Bylo za tím vidět, kolik práce hře věnovali.

Za největší a jediné mínus považuji absenci českého překladu. Tuto věc normálně nepíšu, ani se nad tím nepozastavuji, ale zde bylo těch slov, kterým jsem nerozuměla a která byla příliš odborná, až moc a snižovalo mi to tak prožitek výuky.
+18