Astros Playroom ležel v mé PS knihovně bez povšimnutí až do září 2024 kdy vyšlo fantasticky hodnocené plnohodnotné pokračování a zřejmě hra roku Astro Bot. Z herních medií a socek na mě Astro Bot vykukoval odevšud, takže jsem využil hype a nainstaloval Playroom.
Hra byla zdarma ke každé nové PS 5 a měla hlavně demonstrovat hráčům možnosti nového ovladače. To zvládá opravdu na výbornou a žádný jiný vývojář od té doby nevyužil možnosti Duel Sense tak naplno jako tohle v podstatě demo.
Playroom je bohužel velmi krátká hra, má pouze 4 světy po 4 levelech (chápu poměr cena výkon) a co je pro mě ještě větším kazem je její směšně jednoduchá obtížnost. Pro to taky moje i tak vysoké hodnocení patři k těm nižším zde na databázi.
To jsou ale jediné dvě pihy na kráse. Kromě představení ovladače - Astro může být kulička, kterou hýbete šmudláním touch padu, raketka která zatáčí podle toho jak ovladač nakláníte nebo opice, která šplhá vzhůru jak Adam Ondra na olympiádě (tady se mi nejvíc líbila funkce, že na některých úchytných bodech je nutné trigger namáčknout jenom zhruba do třetiny jinak se nezachytíte) - je zde skvěle zobrazena historie značky Playstation a zmíněné čtyři světy jsou v podstatě čtyři minulé generace PS konzolí, kdy postupně sbíráte kromě konzolí i nejrůznější příslušenství z dané generace. Je to fantastické využití své historie k představení novým hráčům (první tři PS jsem nikdy neměl) a určitě i k pěkným vzpomínkám pro hráče, kteří se Sony spojily celý svůj herní život. Překvapilo mě, že se tady nesbírají ostatní Astro Boti jako v první VR hře i v novém dílu. I tak se tady občas mihnuli Astro Boti ze značek Sony, vybavuji si třeba huntera z Bloodbornu.
Myslel jsem, že tahle krátká plošinovka utiší můj hlad po Astro Botovi po té zářijové masírce, ale nakonec když jsem týden po dohraní šel kolem JRC tak jsem nový díl pořídil za 1499 z jejich bazaru a pokusím se ho během 14 dnů dohrát, abych jim ho tam mohl v jejich akci výhodně prodat zpátky. Pokud někdo váhá s investicí a letošní novinka ho zaujala, tak v Astro Playroom se snadno přesvědčí, jak ho Astro bude bavit.
Hra byla zdarma ke každé nové PS 5 a měla hlavně demonstrovat hráčům možnosti nového ovladače. To zvládá opravdu na výbornou a žádný jiný vývojář od té doby nevyužil možnosti Duel Sense tak naplno jako tohle v podstatě demo.
Playroom je bohužel velmi krátká hra, má pouze 4 světy po 4 levelech (chápu poměr cena výkon) a co je pro mě ještě větším kazem je její směšně jednoduchá obtížnost. Pro to taky moje i tak vysoké hodnocení patři k těm nižším zde na databázi.
To jsou ale jediné dvě pihy na kráse. Kromě představení ovladače - Astro může být kulička, kterou hýbete šmudláním touch padu, raketka která zatáčí podle toho jak ovladač nakláníte nebo opice, která šplhá vzhůru jak Adam Ondra na olympiádě (tady se mi nejvíc líbila funkce, že na některých úchytných bodech je nutné trigger namáčknout jenom zhruba do třetiny jinak se nezachytíte) - je zde skvěle zobrazena historie značky Playstation a zmíněné čtyři světy jsou v podstatě čtyři minulé generace PS konzolí, kdy postupně sbíráte kromě konzolí i nejrůznější příslušenství z dané generace. Je to fantastické využití své historie k představení novým hráčům (první tři PS jsem nikdy neměl) a určitě i k pěkným vzpomínkám pro hráče, kteří se Sony spojily celý svůj herní život. Překvapilo mě, že se tady nesbírají ostatní Astro Boti jako v první VR hře i v novém dílu. I tak se tady občas mihnuli Astro Boti ze značek Sony, vybavuji si třeba huntera z Bloodbornu.
Myslel jsem, že tahle krátká plošinovka utiší můj hlad po Astro Botovi po té zářijové masírce, ale nakonec když jsem týden po dohraní šel kolem JRC tak jsem nový díl pořídil za 1499 z jejich bazaru a pokusím se ho během 14 dnů dohrát, abych jim ho tam mohl v jejich akci výhodně prodat zpátky. Pokud někdo váhá s investicí a letošní novinka ho zaujala, tak v Astro Playroom se snadno přesvědčí, jak ho Astro bude bavit.
Pro: zábavné představení skvělého ovladače, historie PlayStationu, velká zábava, stovky easter eggů obsahuje
Proti: mohlo by to být delší?