@Feidias (20.01.2023 17:32): Jop, plus přizvali Geoffplaysguittar, který dělá remixy songů v Mickově stylu :)
Diskuze
Zrovna jsem dnes hrál Wolfenstein: The New Order a hudba je tam super. Na profilu hry se tu píše, že jí dělá stejný člověk.
@Paul (19.01.2023 23:24): no měl by to být v podstatě Prey, či Bioshock na Ostrově ne?:)
@Hitsuran (20.01.2023 09:10): V tom že to "budoucí" je pořád dost spekulativní.
Zkus hádat jak by vypadal obchod mezi US a Čínou kdyby skutečně zaútočila na Taiwan. Tancent by v západních firmách skončil okamžitě.
Zkus hádat jak by vypadal obchod mezi US a Čínou kdyby skutečně zaútočila na Taiwan. Tancent by v západních firmách skončil okamžitě.
@Marles (20.01.2023 01:22): Tak v obojích případech financuješ cizí neštěstí a v případě Číny vojenskou sílu kterou používaj na provokování a vyhrožovaní sousedů a budoucí zabrání uzemí svrchovaných států. V čem je teda rozdíl??
@Hitsuran (19.01.2023 20:36): Není to pokrytectví, jelikož to nejsou stejné situace.
@Gordon (19.01.2023 23:10): hmm. Doteď jsem měl za to, že je to spíš jako ten Bioshock, nebo maximálně Metro Exodus - bude tam nějaká ta otevřenější lokace, ale pořád s lineárním průchodem. Ale asi je to fakt otevřenější, jak teď čtu:
Is the world fully open from the start? How big is it?
The devs say that “the world of Atomic Heart is quite large, but creating a completely open world doesn't always work well. We were aiming for more narrative consistency here, but not to turn it into a huge map with points of interest where you go from one issue to the next, completely forgetting about the story.” “Beyond that, we wanted to recreate the mood of a "closed, secret facility" where the entrances and exits are carefully guarded. It is important to understand that laboratories and other buildings are not only above ground, but also below. If you imagine this world and try to compare it to something, it most closely resembles a mushroom tree, branching out and going in all directions.”
Bagratuni continues, “When the player exits the first underground complex, where he is just beginning to immerse in the story and understand the strengths of his character, an open world awaits them. There are many interesting territories in the open world and also carefully hidden optional locations. We are now seeing just one of them. There are quite a lot of such places, but you will have to make an effort to find them.”
“Apart from that you can walk, swim, drive in any direction, look for secluded places where you can find something valuable, and collect the stories of the inhabitants of the world and everything that will help you to understand the plot more deeply. There's plenty to do in Atomic Heart's world. Quite importantly, the journey through Atomic's world is seamless - with no loading screens.”
Tak super, těším se ještě víc... :)
Is the world fully open from the start? How big is it?
The devs say that “the world of Atomic Heart is quite large, but creating a completely open world doesn't always work well. We were aiming for more narrative consistency here, but not to turn it into a huge map with points of interest where you go from one issue to the next, completely forgetting about the story.” “Beyond that, we wanted to recreate the mood of a "closed, secret facility" where the entrances and exits are carefully guarded. It is important to understand that laboratories and other buildings are not only above ground, but also below. If you imagine this world and try to compare it to something, it most closely resembles a mushroom tree, branching out and going in all directions.”
Bagratuni continues, “When the player exits the first underground complex, where he is just beginning to immerse in the story and understand the strengths of his character, an open world awaits them. There are many interesting territories in the open world and also carefully hidden optional locations. We are now seeing just one of them. There are quite a lot of such places, but you will have to make an effort to find them.”
“Apart from that you can walk, swim, drive in any direction, look for secluded places where you can find something valuable, and collect the stories of the inhabitants of the world and everything that will help you to understand the plot more deeply. There's plenty to do in Atomic Heart's world. Quite importantly, the journey through Atomic's world is seamless - with no loading screens.”
Tak super, těším se ještě víc... :)
Vzhledem k tomu, že HL a BS jsou lineární tunely, tak nechápu, proč tohle k tomu připodobňujete, protože mi přijde, že je to open-world.
@Paul (19.01.2023 21:54): Tak to je fajn. Tak to se možná i těším.
@SilentWolf (19.01.2023 21:24): četl jsem pár preview a všechna pozitivní. Poměrně dost. Určitě to bude mít designem blíž k HL2 či Bioshocku než k Painkilleru. Ale vyloženě STALKER to nebude.
@SilentWolf (19.01.2023 21:24): o arénovku nepůjde, dle informací ve hře nebude tolik munice a hráč bude muset využívat i stealth.
@Paul (19.01.2023 13:20): vypadá to hezky, ale v pohybu už trochu míň. Záleží o čem hra bude, pokud se jedná jen o arénovku jako Painkiller, věřil bych těm 6-7, pokud to bude mít dobrou story, fajn twisty a nějakou Bioshockovitost ohledně "volnosti", tak klíďo těch 8-9. Ale možná se přikloním spíš k té naleštěné bídě.
Edit: tak proklikal jsem pár obrázků na steamu a možná beru zpět. Vypadá to právě na ten Bioshock. Tak uvidíme.
Edit: tak proklikal jsem pár obrázků na steamu a možná beru zpět. Vypadá to právě na ten Bioshock. Tak uvidíme.
@Gordon (19.01.2023 12:18): Tak krev na rukou máme všichni akorát z jiných zemí než je Ukrajina, kdyby bylo po mojim tak na Rusa by měla vlítnout USA s Evropou aby na Ukrajině neumírali lidi ale bojkotovat tuhle hru je pokrytecký, nebo si snad myslíte, že otroci v Africe maj super život když těžej kobalt do baterek?Nebo co takhle to, že všichni do jednoho dotujeme odpornej Čínskej režim a jejich vojenskou mašinerii.
@Paul (19.01.2023 13:20): Gameplaye vypadají na 60, tipuju 72
@SilentWolf (19.01.2023 12:51): doufáme dva už teďka snad konečně napotřetí...
Kolik tipujete metascore? Já...86.
@M.a.t.t. (19.01.2023 12:54): Spíš doufám v úspěch našich než neúspěch soupeřů, ale to už je slovíčkaření :)
@kristmeister (19.01.2023 12:44): Takže keď hrajú vaši hokejisti či futbalisti nejaké medzištátne zápasy, chceš mi povedať, že nedúfaš v neúspech vašich súperov? :) Ale áno, možno ťa hokej ani futbal nebaví a tým pádom je ti to jedno :D
@kristmeister (19.01.2023 12:44): třeba v neúspěch ruských vojáků doufám docela pravidelně. V neúspěch určitých českých politiků taky.
@Marcusss (19.01.2023 11:40): Nemyslím si, že doufat v něčí neúspěch je zrovna oukej, ale co už.
@Gordon (19.01.2023 12:18): Atomic Heart Extended Reality.
No a stacilo. Tocime se zas v kruhu a Gordy to přesunul zase na příspěvek číslo jedna. To nikdo nemáme zapotřebí :)
@Charllize (19.01.2023 11:49): To, jestli byly napojeni před válkou je naprosto irelevantní, protože zisky budou teď a potečou do aparátu na vojenskou mašinerii.
Je to faktické, ten, kdo si koupí tuhle hru, musí počítat s tím že část jeho peněz půjde na válku a pokud mu to vadí, tak se s tím poprat po svém.
Je to faktické, ten, kdo si koupí tuhle hru, musí počítat s tím že část jeho peněz půjde na válku a pokud mu to vadí, tak se s tím poprat po svém.
@Marcusss (19.01.2023 11:36): Ja ji názor neberu ale automaticky to neznamená ze ho ja mít nemůžu, udělal jsem jen to co ona, poskytl názor. Koneckoncu ten její článek je v podtextu o tom aby si co nejvíc lidi hru nakoupilo, ovlivňuje at chce nebo ne.
To napojeni tam je, ale nebylo tam už před válkou? Smlouvy a podobne, nemožnost odstoupit protože by to bylo likvidační? Nevíme. Odešel by wargaming z Ruska kdyby ho to mělo totálně zlikvidovat? Proste jen chci říct ze mne osobně to co je v článku přijde málo na to abych ho odkyval. To křeslo ber jako mataforu lidi co se musí nějak rozhodnout a nemají v tom jasno hned jako ona.
To napojeni tam je, ale nebylo tam už před válkou? Smlouvy a podobne, nemožnost odstoupit protože by to bylo likvidační? Nevíme. Odešel by wargaming z Ruska kdyby ho to mělo totálně zlikvidovat? Proste jen chci říct ze mne osobně to co je v článku přijde málo na to abych ho odkyval. To křeslo ber jako mataforu lidi co se musí nějak rozhodnout a nemají v tom jasno hned jako ona.
@kristmeister (19.01.2023 11:28): To jako vážně? Víš, že "doufání" je pouze projev vnitřního pohledu a ne něco co reálně ovlivňuje svět a lidi v něm, že ano? Šárčino doufání nemá žádný efekt na to jak dobrá/špatná ta hra bude.
Proč je třeba to vytahovat a pozastavovat se nad tím, jako by to byl nějaký morální nedostatek? Doufat si může každý jak chce.
Proč je třeba to vytahovat a pozastavovat se nad tím, jako by to byl nějaký morální nedostatek? Doufat si může každý jak chce.
@Charllize (19.01.2023 11:13): Je tam jasná a prokázaná navázanost Mundfish na VK a Gazprom.
Ale to je ve výsledku šumák. O jakém "posílání na křeslo" to mluvíte? Jediné o čem to je, o čem je celý ten článek, je vysvětlení toho proč Šárka osobně, a lidé co s jejím pohledem souzní, nehodlá do Atomic Heart dát své peníze.
Nikdo nikoho neposílá na křeslo. Jediné co se pro Mundfish může stát je, že si míň lidí koupí jejich hru.
Vážně, jeden člověk řekne "Nesouhlasím s tím jak tento člověk/firma nakládá se svými penězi/zaměstnanci/mediálními projevy apod, a proto si od nich nehodlám nic kupovat." a reakce určité sorty fanoušků hned je "Aaaaa! Co tak hrozného dělají že jim odmítáš dát své peníze? Proč je posíláš na křeslo?".
Jakoby nekoupit si produkt bylo horší než vražda.
Ale to je ve výsledku šumák. O jakém "posílání na křeslo" to mluvíte? Jediné o čem to je, o čem je celý ten článek, je vysvětlení toho proč Šárka osobně, a lidé co s jejím pohledem souzní, nehodlá do Atomic Heart dát své peníze.
Nikdo nikoho neposílá na křeslo. Jediné co se pro Mundfish může stát je, že si míň lidí koupí jejich hru.
Vážně, jeden člověk řekne "Nesouhlasím s tím jak tento člověk/firma nakládá se svými penězi/zaměstnanci/mediálními projevy apod, a proto si od nich nehodlám nic kupovat." a reakce určité sorty fanoušků hned je "Aaaaa! Co tak hrozného dělají že jim odmítáš dát své peníze? Proč je posíláš na křeslo?".
Jakoby nekoupit si produkt bylo horší než vražda.
@Charllize (19.01.2023 11:13): A ještě doufat, že ta hra bude stát za hovno.
@Charllize (19.01.2023 11:13): No já vařím na plynu, tím podporuji ruskou invazi, jelikož máme ruský plyn.
Mne ten článek přijde trosku jako vaření z vody. Samozřejmě domněnka ze to je tak jak píše tu je ale nic moc konkrétního v tom nevidím. Ti vývojáři se distancují od jakéhokoliv projevu takže to muže být tak i tak. Některé fakta jsou tam spis k zasmani a působí hloupě. To jako když by třeba tvůrci Wolfensteina uspořádali večírek kde by byl nackovský cosplay tak jsou automaticky vyznavači Hitlera co schvaluji holocaust? Není náhodou ten Kypr daňový ráj pro rusaky prave proto aby tu dan platit nemuseli a nedostala se do Ruska? Když Mundfish explicitně řekne ze neschvaluji jakékoliv násilí na lidech nestačí to? Ta hra jiste zacla vznikat ještě před válkou na Ukrajině a ten setting měla už tehdy, takže obviňování ze je o mocnému Rusku co vyhrálo válku a spojitost s Ukrajinou je taky trosku mimo. Atd atd. Trošičku hon na čarodějnice a ještě málo podloženy skutečně prukaznymi věcmi. Ja nechci tvrdit ze to tak není, možný je všechno ale přijde mi to jen málo na to poslat někoho na křeslo. A v tomhle případě fakt nevím jestli bojkot něco zásadního přinese, chápu ze plno kapek muže být moře, ale podobne se na rusaky vychrstli už kýble a válka jede dal.
@Marcusss (19.01.2023 10:31): Není? Novináři je tlačí k vyjádření a o financování války z prodeje her..tohle téma asi opustíme ne?
@SavageCZ (19.01.2023 08:10): Není to o názorech vývojářů. Je to o provázanosti Mundfish s Ruským státním aparátem a faktu, že zisky z této hry dost možná půjdou přímo do podpory invaze na Ukrajinu.
O vývojáře jako takové vůbec nejde. Ti dostali zaplaceno už teď a o moc víc nedostanou bez ohledu na jak moc se ta hra prodá. Tak to funguje ve všech herních firmách a tuplem v Rusku.
A co se jejich názorů a možnostech je projevit, tak o těch ta problematika taky není.
O vývojáře jako takové vůbec nejde. Ti dostali zaplaceno už teď a o moc víc nedostanou bez ohledu na jak moc se ta hra prodá. Tak to funguje ve všech herních firmách a tuplem v Rusku.
A co se jejich názorů a možnostech je projevit, tak o těch ta problematika taky není.
@SavageCZ (19.01.2023 08:10): Myslím, že by sis měl přečíst ten článek, než tu začneš psát blbosti o rodinách vývojářů. O vývojáře a jejich původ a názor na válku tady totiž vůbec nejde.
Doufám, že bojkotéři chápou jaký postih hrozí rodinám vývojářů distancujících se od války. Ale co chtít ve státě kde je posvěceno soudem, že pokud jsi Rus a chceš ubytování, musíš odsoudit anexi Krymu. To jsme se krásně obloukem ocitli opět na cestě do prdele jako za totáče. Politika v lore her je někdy fajn, ale jinak do gamingu nepatří.
Holt zahraju až Stalkera.
@Paul (18.01.2023 23:36): Tencent mě taky docela triggeruje právě kvůli tomu, že se cpe všude, i do her, které mám rád.
A já myslel, že jsou pod záštitou microsoftu. :-/
@Charllize (19.01.2023 00:16): To bude taky hlavně tím, že atomic heart je naprosto neznamá značka zatímco bradavice jsou celosvětový fenomen.
A ne, Harryho to aktuálně nijak nepostihne. možná dokonce naopak.
A já myslel, že jsou pod záštitou microsoftu. :-/
@Charllize (19.01.2023 00:16): To bude taky hlavně tím, že atomic heart je naprosto neznamá značka zatímco bradavice jsou celosvětový fenomen.
A ne, Harryho to aktuálně nijak nepostihne. možná dokonce naopak.
@Paul (19.01.2023 00:20): Jo to je možný ze jim to spis pomůže. Ja to spis myslel tak ze Atomic Heart tím bojkotem celosvětove moc utrpět nemusí. Spiš víc hrozí ze to flopne protože to proste nebude nic moc.
A pro případné štoury dodám: rusáky nesnáším dyl než většina z vás tady !
A pro případné štoury dodám: rusáky nesnáším dyl než většina z vás tady !
@Charllize (19.01.2023 00:16): tak to je známá věc že ewokísci jsou nejuřvanější skupinka na internetu, ale efekt to bude mít přesně opačnej a harry bude jedna z nejprodávanější her roku.
Co jsem tak koukal na YouTube tak je plny o bojkotu Hogwarts Legacy a o bojkotu Atomic Heart jsem nesel tak dvě videa. Trochu to působí ze válka na Ukrajině je hráčům ve světě u zadku a problémy s prodeji bude mít spiš chudák Harry díky Wokies :)
@Paul (18.01.2023 23:36): Tak to by bylo dost blbý, kvůli tomuhle úplně ignorovat celý GamePass už připadá jako trochu hardcore i mě... i když kdyby Microsoftu lidi začali ve větší míře rušit předplatné s uvedením tohohle jako důvodem, to by jim poslali message dost jasnou.
@AlieN (18.01.2023 23:16): co si pamatuju tak jsou vývojáři placení spíš jednorázově, dejte nám X dolarů a my vám dáme na rok hru do gamepassu.
@Gordon (18.01.2023 23:02): tak to furt neřeší že maj jako investory gem, tencent a gazprom, v podstatě ruskou a čínskou vládu..
Ale samozřejmě, třeba tencent má dneska investice v každý druhý západní firmě, takže tomu se dá vyhnout už dost blbě.
@Gordon (18.01.2023 23:02): tak to furt neřeší že maj jako investory gem, tencent a gazprom, v podstatě ruskou a čínskou vládu..
Ale samozřejmě, třeba tencent má dneska investice v každý druhý západní firmě, takže tomu se dá vyhnout už dost blbě.
@Paul (18.01.2023 22:20): Tak na GamePassu se autorům taky platí podle toho jak je jejich hra hraná, ne? Aspoň mám pocit že to tam tak funguje, jako Spotify.
Takže v tomhle případě by měl být torrent jistý i když to na tom GamePassu bude.
Takže v tomhle případě by měl být torrent jistý i když to na tom GamePassu bude.
Podle mě by tuhle kontroverzi vyřešilo, kdyby se studio přestěhovalo, třeba klidně i do Turecka.
@Charllize (18.01.2023 17:37): já s tím článkem víceméně souhlasím, ale pokud to MS nestáhne z gamepassu, tak to tam zahraju. Pokud by to stáhli, tak torrent. Přeci jen je dost pravděpodobný, že nějaký daně budou odvádět půťovi a to se mi financovat nechce. Ale chci si na tu hru udělat vlastní názor a vlastně jsem dost zvědavej, jestli tam budou nějaký propaganda agendy. A chci slyšet novej Mick Gordon soundtrack :)
@Charllize (18.01.2023 17:37): Jo, z wishlistu jsem to vyhodil už dávno.
@Charllize (18.01.2023 17:37): Její starosti bych chtěl.
@Gordon (06.01.2023 21:28): To jsme se asi nepochopili, mluvil jsem ciste o The Day Before. Nema tu vlastni profil, jinak bych to psal tam. Oboje povazuju za ruskou nalestenou bidu. I kdyz priznavam, ze tohle alespon vypada, ze to mozna opravdu vyjde :)
@Hammond22 (06.01.2023 17:55): Marně hledám návaznost na Atomic Heart.
@Gordon (06.01.2023 15:42): Jasny, oboje je treba tady v clanku na Vortexu https://www.vortex.cz/novym-videem-se-pripomina-akce-the-day-before/