Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Potom nevím. Ještě kdyby to byl mnich nebo třebas i barbar. Takhle doporučuji začít hru od znova.

P. S. Mám podezření, že na to nějaký předmět v inventáří stejně máš. ;) Pošli prosím screen inventáře.
No, přijde mi, že se hrdina chodí o něco rychleji než ostatní, ale ne o moc. Zkoumal jsem to přes ShadowKeeper, a podle toho má prý normální rychlost.
Z nějakého důvodu mi nechce fungovat kouzlo zrychlení na hlavní postavu. Nevíte, čím by to mohlo být? Nemá žádné magické předměty, které by tomu bránily, a dokonce i dole je při seslání napsáno, že byla zrychlena, ale nic se nestane.

Edit: Je to povoláním lučištník, ale to s tím myslím nesouvisí.
Napadlo mě to, ale že bys zrovna ty používal akronym z Dregn Ejdž.... :)
@PoetaBezRymu (18.01.2014 21:50): Co je na skillování postavy zábavného? Druhá edice D&D mi v tomhle přijde dost tragická. Klikneš na "level up" a je to. Nic víc (s výjimkou zlodějských dovedností). Jasně, zlepší se ti statistiky, ale prakticky nic, co bys mohl ty jako hráč ovlivnit.
Tohle je ostatně jeden z mých největších problémů s BG sérií.
Prostě Baldurs gate má všechno, co by podle mě dobré RPGčko mělo mít:

- Interakce postav, kdy různá rozhodnutí následně reálně ovlivnují vzájemné vztahy
- Zabavné skillování hrdiny, kdy se člověk vyloženě těší, až dosáhne další úrovně
- Nacházení magických předmětů/zbraní a radost z jejich nalezení
- Obtížné lokace, které jsou pro člověka výzvou a nutí ho je zvládnout, ikdyž nemusí
- Okolí, které alespoň trošku simuluje reakce na hračova klíčová i malá rozhodnutí
- Atd, atd ..

A jak řekl v nějakém videoblogu Dan Vávra.. "Já měl rád hru Fallout proto, že tam, když jsem vyhrál nějakej boxérskej Quest a vyšel posléze na ulici a potkal nějaké náhodné kolemjdoucí, tak ti mě oslovovali "Nazdar, šampióne" a o tom to asi celé je .."
@90210 (18.01.2014 13:58): Icewind Dale jsem hrál a upřímně, už to prostě nebyl ten starej dobrej Baldur. Graficky skoro totožné, ale chyběla mi tam ta volnost a možnosti vlastního rozhodování, které by následně nějak výrazně ovlivnili děj a nebo alespoň chování okolních postav. V Icewind Dale to bylo prostě klasické RPGéčko, které se sice tvářilo jako volná hra s otevřeným pseudo světem, ale ve výsledku to bylo prostě klasické: "Seš v lokaci A, tady plníš úkoly a až je splníš, tak postoupíš do lokace B, tam zase splníš úkoly a postoupíš do lokace C, atd, až příjde finále, hlavní boss a konec" .. a když tohle člověk pochopí a uvědomí si, jak ho ta hra celou dobu vodí za ručičku, tak to prostě vypne a už se k tomu nevrátí, což byl konkrétně můj případ a Icewind Dale jsem nedohrál.

A upřímně, od dob Baldurs Gate 2 (což byla hra, kvůli které jsem v nějakých osmnácti málem umřel hlady a vyčerpáním, jak jsem se od ní nemohl odtrhnout) jsem prostě na žádné jiné podobně rozsáhlé a vymyšlené RPGčko nenarazil ...
@aoshi (18.01.2014 15:24): No, problém bude třeba v tom, že BioWare vydalo mezi tím i jiné hry, - mimo jiné Jade Empire - které kvalitám BG2 nesahaly ani po kotníky, takže soudě čistě podle sebe, určitě existovala skupina hráčů, kteří nekoupili DE jakmile to bylo možné, aniž by se vůbec podívali na cenu (jako tomu bylo u D3). Kdyby BioWare vydali BG2 a pak jako svou další hru po deseti letech DE, tak ho taky nejspíš koupím bez zjišťování o čem to vlastně je a jak se to hraje :)

Jsem zvědavý na další Blizzard hry, protože po zkušenosti s D3 už si dost rozmyslím, než koupit nějakou další (respektive RoS určitě ano, ale spíš proto, že ho bude hrát dost kamarádů).
Arcaum jsem rozehrál a na začátku jen běhám po pořád stejný pustině. Uvidíme, moc šancí tomu nedávám.
IW je rubačka a Planescape adventura...PT jsem ani napotřetí nedohrál kvůli bugům, IW jsem nedokázal dohrát, nuda. BG je prostě jen jeden, už jsem oba díly dohrál tak 10x

:)
@Say (18.01.2014 14:17): Jsou mozna o neco malo tezsi, clovek aspon poprvy vyuzije tunu lektvaru, svitku a hulek, ktery se mi v jinych hrach na infinity enginu pokazdy vali v batohu. IWD2 je skvela hra, skoda ze nevysel dalsi dil, lituju toho vic, nez u PST a BG, kde uz ta serie byla uzavrena, byt vysly i nejaky BGsracky na konzole... I kdyz, dalsi dil uz by musel byt ve 3D a byl by to podobnej vizualni prujem, jako Neverwinter Nights.

@Say (18.01.2014 14:03): Třeba taková Severed Hand je skoro až adventurní lokace. Podle mě jedna z nejlepších ze hry. Bohužel je těžké se tam prokousat přes tu tunu nezáživných soubojů předtím.
Nebo vlastně i začátek v Targosu (Targu?) vypadá celkem nadějně.
@aoshi (18.01.2014 10:41): Dva milióny se toho prdalo ve dvou měsících prodeje, takže to rozhodně není aktuální číslo. Wiki v tomhle prostě pokulhává a docela bych se divil, kdyby nějaké aktuální bylo. U Diabla 3 je to velmi zkreslená statistika, protože majitelé Wowka a všech datadisků, dostali diablo 3 zdarma. spočítej si kolik se prodalo datáčů k wowku a odečti to ;-)
@aoshi (18.01.2014 11:08): U D2 byly prodeje prostě kvůli online hraní. U D3 to potom byla kombinace jména (Blizzard) a očekávání.

Zisky z prodeje D2 byly určitě vyšší než u BG2, na druhou stranu provoz b.netu taky nebyl zdarma.
@aoshi (18.01.2014 11:08): A to me bolí doufam, ze witcher 3 bude mit aspon 10 mega prodanejch :D... Vsimli jste si, ze rok 2013 byl z rpg chudej , a nebo se mi to jen zdalo ?

Jako bg3 by byl zajimej tomu zas verim a spousta tehle fanousku.
@FildasCZ (18.01.2014 10:49): ano, boli. Ved to je pointa - vec robena pre masy ma vyssie predaje co castokrat vedie k vyssiemu zisku. To znamena, ze by koncept BG2 nebol taky vynosny aby sa po nom niekto vrhal ako po zlatej krave.

@valcik (18.01.2014 10:52):
Diablo 2 vyslo v case BG2 a predalo sa ho dvakrat tolko. Je sice pravda, ze sa kupuje hlavne kvoli online hraniu, ale na druhu stranu sa napriek tomu predavalo za nepomerne vyssiu cenu ako BG2 (s odstupom nejakeho casu)

Druha vec je trend
Morrowind 4m, Morrowind pre sirsie publikum (Skyrim) - 14m
Diablo 2 4m, Diablo 3 (zase viac pre masy) 14m
BG2 2m, Dragon age 2m

Neda sa z toho sice usudzovat, ze by na seba BG3 nezarobilo, ale to co tvrdil PoetaBezRymu (ze je jasne, ze by taky koncept dobre zarobil) proste nie je pravda.

Edit: respektive inak - nie je ziadny opodstatneny dovod si mysliet, ze by pokracovanie BG malo byt ziskovejsie ako pokracovanie Diabla.
@valcik (18.01.2014 10:52): To taky takze tedka by ta cisla byla jina.A verim v to, ze kdyby vysla trojka tak bude mí taky vysoke prodeje..

Ted me zajíma, jake bude mit prodeje Pillars of Eternity,wasteland a take MM 10, ktere jsem hral a byly uzasne, proc ?Pac cestina je dokorenila je to neco, jako dat si gulas bez chleba..A ten chleba je cestina :D ..
@aoshi (17.01.2014 22:18): Já si myslím, že tyhle spekulace jsou zbytečné a přehnané, jak ty tak poeta bez rýmu nemáte v ruce žádná reálná čísla z kterých vycházet a jsou to tak jen vaše naivní a chybné odhady.
Co já vím tak hra se stále prodává, v jaké míře se nepovažuji soudit.
Já nechápu, proč nějaké studiu dneska nevezme koncepci Baldurs Gate a neokopíruje celou jeho koncepci.

Vždyť to, jak je hra u hráčů dodnes populární, tak by to mělo být pro herní studia jasný signál, že tento koncept je správný a že jim může vydělat peníze, ale oni místo toho raději zvolí cestu bezmyšlenkovitého klikacího "Diabla", které si člověk zahraje jednou a krom zapálených hardcore hráčů, už na ně v životě nesáhne ..

Achjo, svět nemá logiku. :( Já chci Baldurs 3 .. chci zpátky svoji Jaheiru :(
Já bych doporučil zase Angela. Je to takový zcela nevtíravý mod a postava. Tzn. netrpí onou tragedií většiny NPC modů, po jejichž instalaci hraje tvůj hrdina epizodní roli v jejich příběhu a nikoliv naopak. Už tím si mě získal. Prostě dobré npc, které neleze na nervy.
@Adieu (04.01.2014 18:16): Co se týče modů, vřele doporučuji Xana. Jinak je to dost zlo. Ale máš-li zvrhlý smysl pro humor, ber Solaufeina, pobavíš se.

Btw. problém s nefungujícím multiplayerem vyřešen mimořádně trololo, po pokusech s virtuálními XP nakonec vykopán starý notebook obsahující XP tak nějak nevirtuální...a jede to.