@pipboy (30.08.2023 01:32): K těm pastím - jak píše marwel + pes je totálně ignoruje a všechno odpálí, tak pozor.
Diskuze
Já to zkusím dohrát s tank-ovou partou (hraju rovnou na tu taktickou obtížnost), přibral jsem do party tu Ďáblici (takže dva barbaři, bojovník, klerik). Ostatní možné společníky ignoruju - to jest: ani je neposílám okounět do tábora, když jsem četl že někteří jsou otravní - že jsou tam nevhodné dialogové možnosti, scény: steam diskuze
@pipboy (30.08.2023 01:32): Tedy nevim, jaka je tva zkusenost, ale pasti normalne obchazeji, pokud to jde. Pokud mas tripwire pres celou cestu a kliknes za ni nebo pokud kliknes primo na tu past, resp. velmi blizko ni, tak ji spusti no. Jo a pokud uz jsou v pohybu a v tu chvili past odhali, tak ano, to ji ignoruji, na to je potreba si davat pozor a jit pomalu. Docela by se hodila moznost automaticke stopky v pripade odhaleni pasti v nastaveni.
@pipboy (30.08.2023 01:23): S ji kuchnul jo? Ja taky, ve dvou instancich, ale pak jsem to vzdy reloadnul, protoze ten duvod byl vzdy hodne debilni. Nakonec jsem ale rad, persuasion jsem failnul, ale ona sama se rozhodla, ze na Shar sere. To me potesilo vic nez kdybych ji presvedcil ja.
@pipboy (30.08.2023 01:23): S ji kuchnul jo? Ja taky, ve dvou instancich, ale pak jsem to vzdy reloadnul, protoze ten duvod byl vzdy hodne debilni. Nakonec jsem ale rad, persuasion jsem failnul, ale ona sama se rozhodla, ze na Shar sere. To me potesilo vic nez kdybych ji presvedcil ja.
@pipboy (30.08.2023 01:32): Jojo. Když už mohou mluvit ti parťáci, tak kvůli těm triggerům ať mě to nechá přepínat. Jako po tom souboji s Ethel.
@Red (30.08.2023 01:21): asi pokud to není zrovna specifickej dialog, nebylo by od věci nechat mluvit toho, kdo se na to v danej moment zrovna hodí... Já to teda hraju s tím, že všechno odkecá MC, ale někdy prostě někdo jinej v partě šlápne do triggeru a to je trochu vopruz.
Což mi připomíná - nemůže bejt sakra takovej problém, aby postavy obcházely odhalenou past...
Což mi připomíná - nemůže bejt sakra takovej problém, aby postavy obcházely odhalenou past...
U Shadowheart mě celkem iritovalo všechno to pindání o Shar a justiciarech, respektive mi to přišlo těžce v kontrastu se zbytkem její osobnosti. No. Možná to byl nějakej klíčovej aspekt jejího příběhu, ale to už holt asi nezjistím. Respektive si o tom pak někdy přečtu na wiki >_>
@Jab (30.08.2023 00:48): Jak myslíš to překlikávání v dialozích? Jako abys ovládal odpovědi všech aktérů?
Tak tedy za mě Akt 3 nejlepší (ikdyž ho nemám ani zdaleka hotov, ale už teď jsem si tím jist). Už jen ta část v domě naděje byla 10/10. Vzpomínky na frustraci z toho stutteringu (nyní vyřešeného) kdy jsem naštvaně chtěl dát protestních 80 jsou vzdálenou minulostí :)
@Peach (29.08.2023 23:10): jojo, vím že to má být feature, ale v mém případě to byl bug. Reload to fixl.
@Jab (30.08.2023 00:48): Wyll mi připomíná Liama z Andromedy. Sice trochu méně cringe, ale furt dost cringe. Obecně ho beru jen když dělám něco co se ho týká. Jinak všechny ostatní postavy jsem si celkem oblíbil.
@Peach (29.08.2023 23:10): jojo, vím že to má být feature, ale v mém případě to byl bug. Reload to fixl.
@Jab (30.08.2023 00:48): Wyll mi připomíná Liama z Andromedy. Sice trochu méně cringe, ale furt dost cringe. Obecně ho beru jen když dělám něco co se ho týká. Jinak všechny ostatní postavy jsem si celkem oblíbil.
@Jab (30.08.2023 00:48): Jop, souhlasím, že Shadowheart má nejlepší a nejuspokojivější linku, a že Wyll víceméně tu nejnudnější a svým způsobem i nejhloupější. On je obecně asi i nejhloupější postavou v příběhu. Lae'zel mu nekrátkou dobu sekunduje v bludech a sebezapírání, ale u té se to aspoň dá odůvodnit vyrůstáním v dané kultuře.
Těším se, až se obnoví cut content a zpřístupní i vrchní část města a Karlach tak konečně bude mít i svou linku dokončenou.
Těším se, až se obnoví cut content a zpřístupní i vrchní část města a Karlach tak konečně bude mít i svou linku dokončenou.
@HolyMeatball (29.08.2023 23:59): Asi bych jej dal na druhé místo po Shadowheart a před Galea. Pak Lae’zel, Karlach a nakonec z mnou vyzkoušených Wyll.
Málem se mi při souboji s čarodějnicí btw zase stalo, že jsem přišel o ten bonus. Naštěstí Shadowheart hodila critical success. Že není možnoet v dialozích překlikávat mezi parťáky je asi největší chyba hry.
Málem se mi při souboji s čarodějnicí btw zase stalo, že jsem přišel o ten bonus. Naštěstí Shadowheart hodila critical success. Že není možnoet v dialozích překlikávat mezi parťáky je asi největší chyba hry.
@Jab (29.08.2023 23:47): To by byla škoda, má jednu z nejlepších linek ve hře, jen umocněnou tím, jak je zprvu protivnej. :)
Astarion si tedy s mojí paladinkou moc nerozumí. Nebýt to jediný zloděj, tak asi v téhle partě moc dlouho nevydrží. Dnes mě to zase bavilo o něco více. Těch frustrací kolem UI je ale kopa. Například další "maličkost", kdy mi při prodeji šly přesunout do truhly v kempu jen předměty u hlavní postavy. Obecně okolo kempu mělo fungovat lépe mnoho věcí.
@Paul (29.08.2023 21:14): Jakože byl ten silence na pořád? Nemoct s ním mluvit je feature.
Taky dobrej bug, zakouzlil jsem v souboji silence a po souboji nemůžu s nikým mluvit a jakkoliv interagovat. Tak pozor na to.
@pipboy (29.08.2023 01:36): Stalo se mi to samé. Loadla sem, odignorovala konverzaci a pak sem teprve potkala Raphaela. Snad se to srovnalo.
Uff... terazky mě Gale v táboře sprdnul za to, že jsem Rafaelovi kývnul na něco o koruně a kladivu. Akorát jsem teda Rafaela od krypty neviděl, takže zase nějakej bug. Doufám, že teď hra nebude trvat na tom, že jsem fakt něco udělal...
EDIT: ffs, to už po mě jede aji illithid?! Mám charisma 9 jesus fuck...
EDIT: ffs, to už po mě jede aji illithid?! Mám charisma 9 jesus fuck...
veverka
Je to sranda jak se ty dvě občas navzájem škádlí/popichují, tu Zelenou'čubu také občas musím krotit - držet na řetězu. Teď jsem měl problém s jednou magickou truhlou ale náhodou se mi to podařilo po několika minutách vyřešit bez návodu: je třeba přečíst ten papír s tou modlidbou blízko té bedny... - a ta Stínofrnda mě pak také začala mít ještě více ráda
Je to sranda jak se ty dvě občas navzájem škádlí/popichují, tu Zelenou'čubu také občas musím krotit - držet na řetězu. Teď jsem měl problém s jednou magickou truhlou ale náhodou se mi to podařilo po několika minutách vyřešit bez návodu: je třeba přečíst ten papír s tou modlidbou blízko té bedny... - a ta Stínofrnda mě pak také začala mít ještě více ráda
Tiež teda tú koridorovosť nijak nevnímam, v tomto mi to príde ako Tulreanovi, proste klasický starý izometrický štýl. Tu máte lokáciu, a choďte si tam, kam chcete a ako chcete, a nejak tam riešte, čo sa tam deje. Vlastne mi to prišlo mierne nelineárnejšie aj než stará dvojka.
Inak príde ešte podstatne výraznejší sci-fi moment než nautiloid (až než Irenicovo laboratórium), ale príde mi, že plne v duchu DnD, takže mi nijak nerušil imerziu.
Inak príde ešte podstatne výraznejší sci-fi moment než nautiloid (až než Irenicovo laboratórium), ale príde mi, že plne v duchu DnD, takže mi nijak nerušil imerziu.
@marwel (28.08.2023 08:41): K tej poslednej vete. Predpokladám, že narážaš na Nautiloid. Pre tých, čo ešte nehrali, to je tak prvá hodina hry.
Mne to paradoxne príde opačne. Lebo v dvojke si začínal v laborke, ktorá mala prístroje, ktoré buď ľudstvo nemalo ešte ani v Novoveku a nemá ani doteraz, tj. vyzeralo to ako Frankensteinovo laboratórium.
Inak to prirovnanie k Dragon Age: Origins - to asi evokuje hlavne vtedy keď hrá hráč na controlleri a a kameru má nazoomovanú čo najviac za chrbát postavy + to, že dialógy už majú vlastný pohľad ala moderné Bioware hry. Inak mi príde, že Dragon Age bol oproti tomuto extrémne koridorový a oveľa menej otvorený, čo do nelineárneho postupu. Tam som si jednoducho vybral lokáciu a išiel tou cestou jednou (s občasnými odbočkami) cestou, ktorá bola možná.
Takže vo výsledku mi to o dosť viac pripomína Baldur's Gate alebo Pillars of Eternity, kde sa hráč dostal do lokácie a mohol vlastne ísť viacerými smermi, hoci samozrejme k tomu istému. Prípadne viac alternatívnych vstupov do oblasti.
Mne to paradoxne príde opačne. Lebo v dvojke si začínal v laborke, ktorá mala prístroje, ktoré buď ľudstvo nemalo ešte ani v Novoveku a nemá ani doteraz, tj. vyzeralo to ako Frankensteinovo laboratórium.
Inak to prirovnanie k Dragon Age: Origins - to asi evokuje hlavne vtedy keď hrá hráč na controlleri a a kameru má nazoomovanú čo najviac za chrbát postavy + to, že dialógy už majú vlastný pohľad ala moderné Bioware hry. Inak mi príde, že Dragon Age bol oproti tomuto extrémne koridorový a oveľa menej otvorený, čo do nelineárneho postupu. Tam som si jednoducho vybral lokáciu a išiel tou cestou jednou (s občasnými odbočkami) cestou, ktorá bola možná.
Takže vo výsledku mi to o dosť viac pripomína Baldur's Gate alebo Pillars of Eternity, kde sa hráč dostal do lokácie a mohol vlastne ísť viacerými smermi, hoci samozrejme k tomu istému. Prípadne viac alternatívnych vstupov do oblasti.
Podle me nekde mezi Dragon Age, Original Sin a Baldur's Gate 2. Neni to tak simplified jako DA, moc to nestavi na kombinovani kouzel a efektu jako Original Sin (byt tam ta moznost je) a neni to co se tyce kouzel tak prekombinovane jako BG2 (tri prdele ochranych kouzel a tri prdele protikouzel, plus makra na ne). Alternativni postupy o kterych Jab mluvi jsou ciste optional. Balanced obtiznost je v pohode, muzete to hrat klidne jako BG2, neresit vertikalitu levelu, neresit postrkovani a poskakovani a stejne to celkem v pohode dohrajete (tedy soudim dle prvnich dvou aktu a faktu, ze to takhle na silu sam hraju). Co se tyce mych pocitu ze settingu, tak je to trochu vic sci-fied fantasy nez byla dvojka. Predevsim tedy ten uvod do hry no.
@Ria Kon (28.08.2023 07:30): To DA:O není vzhledem k těm koridorům a práci s lištou mimo. Další podobnosti by mě asi také napadly. Ale 50 % bych nedal. :)
@John Mirra (28.08.2023 03:01): Za mě 50% DOS a 50% DAO.
@John Mirra (28.08.2023 03:01): Více Original Sin. Sází to hodně na ty alternativní možnosti postupu v rámci jinak koridorů.
@John Mirra (28.08.2023 03:01): Dragon Age: Origins mixlej s The Temple of Elemental Evil.
Kdo uz jste v tom utopil par desitek hodin - je to vic Baldurs Gate, nebo Divinity? Nebo je to 50/50?
@Flowerpot (28.08.2023 00:05): Však to píšu. Já to btw ještě jednou nemám za nemožné. Ale překombinované.
@Jab (27.08.2023 23:51): No ale tak tí drowovia sú tam preto, že sú tam od Absolute - od toho istého kultu, čo vypálil tú dedinu. Takže sú tam naratívne logicky zviazaní, lebo to v prvom rade spôsobili. Nie je tam blízko žiadne drowie mesto. V tomto sú tam naratívne "navyše" fakt len tí Zhentarim, a tam sa líšime v dojme, kde mne príde naprosto logické, že tam sú.
Tak opäť, u toho Underdark nevidím problém, lebo bavíme sa o podsvetnom jaskynnom komplexe, ktorý je pod všetkým, nie o nejakej drowskej metropole.
Tak opäť, u toho Underdark nevidím problém, lebo bavíme sa o podsvetnom jaskynnom komplexe, ktorý je pod všetkým, nie o nejakej drowskej metropole.
@Flowerpot (27.08.2023 23:46): Jesus, když jsem na hotelu, tak klidně taky na výletě řeknu, že už se vracíme domů (myšleno na hotel). A to to můj domov není. Resp. dočasný. Stejně jako sídlo dočasné. Jak říkám, byla to jen zkratka
@Flowerpot (27.08.2023 23:51): Je tam to podzemí vedle té stodoly. Imho to je jeden komplex (však v té stodole byla ta dowry). Ti drowové tam útočili. Od Absoluta. S gobliny.
Mně dělá potíž Zentarim, Grand Duke, Drowové, Underdark, Flaming Fist na jednom místě. Pro mě je i tohle překombinované. Že tobě to přišlo až později je možné. Každý máme jinou míru.
@Flowerpot (27.08.2023 23:51): Je tam to podzemí vedle té stodoly. Imho to je jeden komplex (však v té stodole byla ta dowry). Ti drowové tam útočili. Od Absoluta. S gobliny.
Mně dělá potíž Zentarim, Grand Duke, Drowové, Underdark, Flaming Fist na jednom místě. Pro mě je i tohle překombinované. Že tobě to přišlo až později je možné. Každý máme jinou míru.
@Jab (27.08.2023 23:40): " Jojo. Každý svůj plac a prostor, kde se melou mezi sebou. "
Však tu je ten tajný úkryt tiež iná lokácia, než ten hostinec, asi podobne vzdialená, než tie tunely. A to už vôbec nehovorím o nejakých drowoch, ktorí tam v blízkosti proste nie sú, a bavíme sa čisto o podsvetných jaskyniach.
Každopádne s týmto " Správný dungeon master nedělá vše, co hráčům vidí na očích." súhlasím, akurát vôbec nechápem, ako sa to tu vzťahuje na čokoľvek, a je to už tak abstraktná úroveň kritiky, že ju potrebujem na niečo napojiť. A BG3 má momenty, kde presne toto je ten hlavný problém (a je to to, čo ma najviac nasieralo), proste debilná fanservice for fanservice's sake. Ale to predsa nie je to, že jedna organizácia má tajný úkryt blízko hostinca, kde prespala hliadka Flaming Fist, ffs.
Však tu je ten tajný úkryt tiež iná lokácia, než ten hostinec, asi podobne vzdialená, než tie tunely. A to už vôbec nehovorím o nejakých drowoch, ktorí tam v blízkosti proste nie sú, a bavíme sa čisto o podsvetných jaskyniach.
Každopádne s týmto " Správný dungeon master nedělá vše, co hráčům vidí na očích." súhlasím, akurát vôbec nechápem, ako sa to tu vzťahuje na čokoľvek, a je to už tak abstraktná úroveň kritiky, že ju potrebujem na niečo napojiť. A BG3 má momenty, kde presne toto je ten hlavný problém (a je to to, čo ma najviac nasieralo), proste debilná fanservice for fanservice's sake. Ale to predsa nie je to, že jedna organizácia má tajný úkryt blízko hostinca, kde prespala hliadka Flaming Fist, ffs.
@Jab (27.08.2023 23:35): " Já chápu, že žije v Baldurs Gate. Logicky. Sídlo jsem psal opravdu ve smyslu, že tam dlel."
Ja neviem, keď si objednám miesto v hoteli, nazývam to prirodzeným jazykom svojím sídlom? A keď sa policajt v tridsiatych rokoch takto usídlil v hoteli, bolo nepresvedčivé, že o ulicu vedľa bol nelegálny salón? Ja sa to fakt snažím pochopiť, v čom je tá do oči bijúca nelogičnosť.
Ja neviem, keď si objednám miesto v hoteli, nazývam to prirodzeným jazykom svojím sídlom? A keď sa policajt v tridsiatych rokoch takto usídlil v hoteli, bolo nepresvedčivé, že o ulicu vedľa bol nelegálny salón? Ja sa to fakt snažím pochopiť, v čom je tá do oči bijúca nelogičnosť.
@Adieu (27.08.2023 23:35): Tak. Tahají z klobouku jednoho králíka za druhým. Pro postavy od lvl 1 už je to moc. A ten přebytek všeho nejvíce cool ze settingu mi přijde, že má jen maskovat jejich narativní nemohoucnost.
@Flowerpot (27.08.2023 23:40): Jojo. Každý svůj plac a prostor, kde se melou mezi sebou. To u mě fungovalo. Cmon. Vždyť je z toho cítit, jak se trojka podbízí. Správný dungeon master nedělá vše, co hráčům vidí na očích. :/
@Flowerpot (27.08.2023 23:40): Jojo. Každý svůj plac a prostor, kde se melou mezi sebou. To u mě fungovalo. Cmon. Vždyť je z toho cítit, jak se trojka podbízí. Správný dungeon master nedělá vše, co hráčům vidí na očích. :/
@Jab (27.08.2023 23:35): Bavíme sa o tom Baldur's Gate 2, kde mali asi päť metrov od seba vstup illithidi, beholderi, drowovia, strieborný drak a Kuo-Tua? Ale no tak.
Já jsem si taky připadal jak v nějaké matrjošce, tedy sdílím Jabův dojem, že na jednu lokalitu je tam nějak moc koinkidinků, je to prostě přehuštěná jednota místa a času, takový theme park.
@Flowerpot (27.08.2023 23:31): Já chápu, že žije v Baldurs Gate. Logicky. Sídlo jsem psal opravdu ve smyslu, že tam dlel.
Larian tu btw střílí jeden náboj světa za druhým. Vemte si BG2 a jeho fáze. Mind Flyers měli svou. Zhentarim svou. Upíři svou. Tu a onde byl drak. Můžeme mít jiné měřítko. Ale pro mě už lámou uvěřitelnosti tím, jak to cpou jedno za druhým.
Larian tu btw střílí jeden náboj světa za druhým. Vemte si BG2 a jeho fáze. Mind Flyers měli svou. Zhentarim svou. Upíři svou. Tu a onde byl drak. Můžeme mít jiné měřítko. Ale pro mě už lámou uvěřitelnosti tím, jak to cpou jedno za druhým.
@Jab (27.08.2023 23:17): Hele, zas buďme fér. Píšeš, že "pod sídlom [toho a toho]" je vlez do úkrytu. Čo proste nie je pravda, to nie je žiadne jeho sídlo, ale proste hostinec.
Rovnako nie je pravda (resp. je to mylný predčasný úsudok), čo píšeš o tom ďalšom vstupe. Nie je to žiaden vstup k drowom, je to proste vstup do podsvetných jaskýň, ktoré sú pod celým tým svetom.
Jako ja zďaleka nie som nekritický fanúšik tej hry, tých 90% je vyslovene na základe impresie, ktorý na mne zanechala. Je tam bambilión vecí, čo nefunguje, čo ide kritizovať, ale toto zrovna nie je jedna z nich.
(A teda tajný úkryt pod hostincom mi príde asi tak nepravdepodobný, ako nelegálne salóny počas prohibície.)
Rovnako nie je pravda (resp. je to mylný predčasný úsudok), čo píšeš o tom ďalšom vstupe. Nie je to žiaden vstup k drowom, je to proste vstup do podsvetných jaskýň, ktoré sú pod celým tým svetom.
Jako ja zďaleka nie som nekritický fanúšik tej hry, tých 90% je vyslovene na základe impresie, ktorý na mne zanechala. Je tam bambilión vecí, čo nefunguje, čo ide kritizovať, ale toto zrovna nie je jedna z nich.
(A teda tajný úkryt pod hostincom mi príde asi tak nepravdepodobný, ako nelegálne salóny počas prohibície.)
@Tulareanus (27.08.2023 23:22): Diskuzní zkratka. Však jsem to věděl, splnil jsem tam i ten dowry quest a zachránil tu radní, co mě poslala dál. Já ty dialogy čtu. Neměj péči.
Já nepsal, že to nejde. Já psal, že je to překombinované. To po mě chceš argumentaci k nějaké fantazii, kterou si mi přidělil.
Já nepsal, že to nejde. Já psal, že je to překombinované. To po mě chceš argumentaci k nějaké fantazii, kterou si mi přidělil.
@Flowerpot (27.08.2023 23:14): Však jasné a toto nie je prvá hra/kniha vo Forgotten realms, kde to tak je. Stačí si spomenúť napr. knihy o Drizztovi Do'Urdenovi.
@Jab (27.08.2023 23:17): Keby si si aspoň vedel priznať chybu v takej nepodstatnej veci pre život ako toto, ale evidentne nie. Napíšeš tam, že šlo o sídlo, ja a flowerpot ťa opravíme, ale budeš tvrdiť, že si vedel opak. Ale máš pravdu, takáto "diskusia" nemá zmysel. O to viac, že si nedal jediný argument, prečo by to nemohlo v tej hre byť tak, ako to je.
@Jab (27.08.2023 23:17): Keby si si aspoň vedel priznať chybu v takej nepodstatnej veci pre život ako toto, ale evidentne nie. Napíšeš tam, že šlo o sídlo, ja a flowerpot ťa opravíme, ale budeš tvrdiť, že si vedel opak. Ale máš pravdu, takáto "diskusia" nemá zmysel. O to viac, že si nedal jediný argument, prečo by to nemohlo v tej hre byť tak, ako to je.
@Flowerpot (27.08.2023 23:07): Ta kombinace je pro mě hrozná. Bral bych úkryt pod hospodou už jako na hranici uvěřitelnosti. Ale pak ten vstup dále. A nad tím se to mele zase v jiné kombinaci. Pro mě už je to překombinované.
@Tulareanus (27.08.2023 23:10): Ale poznal. S tebou už diskuze nemají vůbec smysl, anžto se vyjadřuješ primárně k jejich účastníkům.
@Tulareanus (27.08.2023 23:10): Ale poznal. S tebou už diskuze nemají vůbec smysl, anžto se vyjadřuješ primárně k jejich účastníkům.
@Tulareanus (27.08.2023 23:10): Citujem z Forgotten Realms Wiki: "The Underdark was the enormous system of subterranean caves, caverns, and tunnels located beneath the surface of Abeir-Toril."
Jako to, že keď sa z podzemných priestorov je tam tu a tam vstup, mi príde ako nejak najmenej zarážajúca vec ever.
Jako to, že keď sa z podzemných priestorov je tam tu a tam vstup, mi príde ako nejak najmenej zarážajúca vec ever.
@Jab (27.08.2023 23:00): Nemáš argumenty, ohánaš sa dojmami skôr, aby si vlastne vôbec rozoznal hospodu na ceste od sídla vojvodu Baldur's Gate. TO je úplne komické.
Sword coast je navyše predsa známy tým, že je tam dosť vchodov do Underdarku, ty si nevymysleli zrazu v Larian. A to, že má nejaká pašerácka organizácia tajný úkryt, žiadne megasídlo, pod hostincom na obchodnej ceste do najväčšieho mesta na Sword Coast, ktoré je ešte aj známe ako metropola obchodu - čo je na tom divné?
Sword coast je navyše predsa známy tým, že je tam dosť vchodov do Underdarku, ty si nevymysleli zrazu v Larian. A to, že má nejaká pašerácka organizácia tajný úkryt, žiadne megasídlo, pod hostincom na obchodnej ceste do najväčšieho mesta na Sword Coast, ktoré je ešte aj známe ako metropola obchodu - čo je na tom divné?
@Jab (27.08.2023 23:04): Hele, tu fakt nechápem, pardon. Jakože nejaká organizácia nemôže mať tajné sídlo pod miestom, kde niekedy prespí nejaká hliadka Flaming Fist? WTF? :D
A vlez je do miesta, ktoré je proste pod tak nejak z podstaty pod celým Faerunom, tak mi príde logické, že do neho budú nejaké vlezy zo... miest, ktoré sú dole
A vlez je do miesta, ktoré je proste pod tak nejak z podstaty pod celým Faerunom, tak mi príde logické, že do neho budú nejaké vlezy zo... miest, ktoré sú dole
@Flowerpot (27.08.2023 23:03): A pod tím ten vlez do Underdarku... Vždyť je to komické. Už chybí akorát Bhaal.
@Jab (27.08.2023 22:56): Jak Irán, Irak, Waukeen's Rest a Baldur's Gate, nie? Ja úprimne fakt nerozumiem, prečo by nemali mať tajné sídlo pod hostincom, kde náhodou zrovna niekedy prespával nejaký prominent. Jako doslova nechápem, v čom je problém.
A tiež neviem, o akých drowoch sa bavíme?
A tiež neviem, o akých drowoch sa bavíme?
@Tulareanus (27.08.2023 22:58): Ale kulové. Je to překombinovaný cirkus. A mám argumenty. Tak se vyjadřuj k nim. Na jednom místě drowové, Underdark, Flaming fist a Zhentarim. A prý "Kdo chce psa bít..."
Pejsek a kočička vařili Baldurs Gate 3. :/
Pejsek a kočička vařili Baldurs Gate 3. :/
@Jab (27.08.2023 22:56): Kto chce psa biť, ten si nájde palicu.
@Flowerpot (27.08.2023 22:49):
@Tulareanus (27.08.2023 22:51):
Írán, Irák. Úplná kravina.
@Tulareanus (27.08.2023 22:51): Zhentarim byl Xzarca Montaron. Mají návaznost na Zhentil Keep. Red Wizards jsou Thay.
@Tulareanus (27.08.2023 22:51):
Írán, Irák. Úplná kravina.
@Tulareanus (27.08.2023 22:51): Zhentarim byl Xzarca Montaron. Mají návaznost na Zhentil Keep. Red Wizards jsou Thay.
@Jab (27.08.2023 22:42): No to, čo píšeš v spoileri, nie je pravda. Waukeen's rest je krčma na ceste do Baldur's Gate v ktorej sa Duke Ravengard nachádzal z nejakého dôvodu v dobe, keď bola napadnutá. Nie je to jeho sídlo. A sú tam zhentarimskí pašeráci, tj. sú z národu zhentarim, ale nie sú to red wizards ako bol Edwin.
@Jab (27.08.2023 22:42): Počkať, to nie je jeho sídlo, on tam bol len nejak prespával v hostinci, nie? Resp. jeho sídlo je z definície Baldur's Gate. Či čo je presne za problém?
A už jdu do žlutých čísel. Pod sídlem představitele Baldurs Gate, což je otec jednoho z družníků, je základna Zhentarim. A pod ní je Underdark. Larian cirkus zase...
@Flowerpot (27.08.2023 19:57): Ta hra mou shovívavost nedostane. Tu už vybral Original Sin 2.
@Flowerpot (27.08.2023 19:57): Ta hra mou shovívavost nedostane. Tu už vybral Original Sin 2.
@Flowerpot (27.08.2023 19:57): Hej, hej, výber nezobratého lootu pri opúštaní lokácie + spoločný inventár na väčšinu harabúrd a-lá PoE a P:WotR by sa mali stať štandartom, toto dúfam ešte pošéfujú.
Tie vychytávky, ktoré priniesli v Pathfinderovi mi prídu nedocenené.
Tie vychytávky, ktoré priniesli v Pathfinderovi mi prídu nedocenené.