@Fritol (25.10.2024 18:14): Budu dost zvědav na srovnání. Zase ono to Unknown 9 má být jen cca 15 hodinový, takže i pokud nebude nic extra, tak se aspoň tak nezhnusí obřím natahováním. Já jsem dlouhodobým zastáncem toho že hry by měly být jen přesně tak dlouhé, jak moc je jejich autoři dokáží narvat unikátním a kvalitním obsahem.
Diskuze
@Paul (25.10.2024 18:06): Jo, ono to ze začátku dost evokuje Witchera 2. Akorát v tom Witcherovi mě bavil každý rozhovor, každá část mapy, každý detail. Na všem tam jde vidět, že to má své opodstatnění a všechno bylo dělané s láskou a péčí, kterou si to zasloužilo. Žádné zbytečnosti navíc. Tady je to úplný opak. Místo toho, aby tvůrci věnovali dostatek péče tomu důležitému, tak se imo hnali za herní dobou. Až jsem dostal chuť si ho projít znovu tou druhou cestou. :D
Ale zas vidíš, že recenze to mělo osmičkové, na DH hodnocení taky. Víš co, za týden ti napíšu, že Unknown 9 je osmičková hra a bylo to boží. :)
Ale zas vidíš, že recenze to mělo osmičkové, na DH hodnocení taky. Víš co, za týden ti napíšu, že Unknown 9 je osmičková hra a bylo to boží. :)
@Fritol (25.10.2024 18:03): no ale tady jsi to popsal dost důkladně, plus když napíšeš "level witcher to není ani zdaleka", tak ti věřím, koneckonců to nebyl ani Vampyr. Ale tam mě dost bavilo to zasazení, zatímco u Banishers ani zasazení nezní příliš lákavě.
@Paul (25.10.2024 18:01): Víš, že my dva se neshodnem a většinou nás baví jiné hry. Třeba je to hra pro tebe. @M.a.t.t. ti třeba řekne úplný opak toho, co já. :D
@Fritol (25.10.2024 17:47): překopči to do komentu ať to můžu oplusovat. Dost mi to sebralo enthusiasm to hrát, hlavně ta roztahanost, slabý sidequesty a nudný souboje. Takže si asi ušetřím peníze a čas, díky.
Konečně dohráno. Nechce se mi psát komentář, tak jen zkratkovitě:
Příběh sám o sobě je zajímavý, obsahující relativně originální love-story na herní poměry, stejně jako tematika, která je herně stále imo dost nevyužitá. Asi největší přednost celé hry. Hlavní dvojice postav je dobře napsaná, no to samé se nedá říct o vedlejších. Nikdo nevyčnívá, nikdo nemá nějakou zajímavou osobnost, všechno jen nudní panáci.
Vedlejší questy jsou zajímavé asi tak první tři, pak zjistíte, že je to furt dokola to samé. Někdo je posedlý, chvilku si hrajete na detektiva, pak jdete někam, někdy uděláte boss fight, pak jdete zpátky, uděláte rozhodnutí, co s těmi lidmi bude a hotovo. Furt dokola vesměs, minimální změny. Jakkoliv to zprvu vypadá, že si na nich dal někdo záležet, tak možná jo na poměry Ubisoft her, ale level Witcher to není ani zdaleka.
Svět má určitě fajn ponurou atmosféru, ale myslím, že se z toho dalo vytřískat víc. Ta tematika vyloženě vybízí k něčemu víc hororovému, temnějšímu. Jakkoliv se mi zprvu ty lesy a hory líbily, tak mi vlastně po nějakých 20 hodinách došlo, že si nepamatuju jedinou část mapy a všechno je to jen změť zelené, šedé a hnědé. Čest výjimce, kterou je zimní část mapy, ta je fakt hezká. Naopak do háje s celým nudným podzemím a jeskyněmi. Navíc nechápu, proč interiéry vypadají všude stejně. Nikde není nic zajímavého, crtlc ctrlv nábytek i veškeré předměty na něm. Všude se jen válí miliarda dopisů, a číst je mě taky přestalo bavit velmi brzy.
Souboje jsou vyloženě basic. Prvních pár hodin to nijak zvlášť nevadí, ale postupem času jich snad začne i přibývat a jsou na každém kroku. A je to furt dokola. Posledních 20 hodin jsem to shodil na easy abych to urychlil, ale jesus, něco tak ubíjejícího jsem už dlouho nehrál. Jestli někdo chce tvrdit, že grind v JRPG hrách je nesnesitelný, tak tohle je nesnesitelné dvakrát tolik.
Jakkoliv to tu vedeme jako RPG a na Steamu to má ten tag taky, tak leda hovno. Je to obyčejná akční adventura se stromem dovedností a expy, které jsem ani nevnímal prakticky. Nechci se tu bavit o definici RPG (zase), ale to už je pocitově víc RPG ta Zelda fakt...
Design světa působí zprvu dobře, ale jak se začala odkrývat mapa, tak mi to přišlo jako naprosto neumětelsky udělaná metroidvania. Celé je to zbytečně roztahané, na designu každé cestičky je vidět, jak je samoúčelně navržená tak, aby zdržovala a natahovala herní dobu. Postava neumí skákat, ale všude musíte něco přeskakovat, po něčem šplhat, něco přelézat. Všechno jsou to ale jen animace, u kterých stisknete tlačítko. Dřív se to dělalo jako skrytý loading, ale tady? Dnes? Na konzolích s SSD? A vždycky, kdž je někde otevřenější prostor, tak 100% víte, že tam bude souboj. A při každém vstupu do domu musíte koukat na stupidní animaci průchodu dveří, což mě sralo víc a víc postupem hrou.
Hudba prakticky neexistuje. Teda pokud jsem se nezačal na ni soustředit, pak vlastně hraje furt. Horší a generičtější soundtrack jsem dlouho neslyšel.
A proč jsou všichni, krom hlavní dvojice, tak škaredí? To v 17. století neexistovali hezcí lidi nebo co? Buď si grafici prostě řekli fuck it, stejně jde jen o protagonisty a NPC si nikdo všímat nebude nebo prostě nesnáší hezké lidi.
Prostě tohle mohla být super intenzivní příběhová akce na 10-15 hodin, kdyby šlo o lineární hru. Ten příběh sám o sobě stejně na víc není, jen člověka zdržuje přebíhání sem a tam furt a milion soubojů. Místo toho je to hra na 50 hodin plná patosu a nejhoršího metroidvania designu co jsem kdy viděl. Celá ta roztahanost mi ve výsledku i dost pokazila dojem z jinak fajn příběhu a na konci jsem necítil ani špetku emocí. Možná lehce radost z toho, že už je konec. Škoda, že mě to relativně bavilo nějakých 20 hodin. Pak už mi bylo líto to nedohrát. Ach jo.
Jak mi bylo líto, že se Dontnod nedaří, tak už mi to je vlastně jedno. Life is Strange je teď v lepších rukou, Remember Me 2 Capcom nezaplatí a asi to nijak zvlášť dobří vývojáři nejsou. Nehrál jsem teda Vampyr, ale jestli je to stejně "RPG" jako tohle, tak ani nechci už. Snad mě ten Jusant bude bavit víc. A uvidíme, co Lost Records.
A teď koukám, že to je skoro komentář. Co už.
Příběh sám o sobě je zajímavý, obsahující relativně originální love-story na herní poměry, stejně jako tematika, která je herně stále imo dost nevyužitá. Asi největší přednost celé hry. Hlavní dvojice postav je dobře napsaná, no to samé se nedá říct o vedlejších. Nikdo nevyčnívá, nikdo nemá nějakou zajímavou osobnost, všechno jen nudní panáci.
Vedlejší questy jsou zajímavé asi tak první tři, pak zjistíte, že je to furt dokola to samé. Někdo je posedlý, chvilku si hrajete na detektiva, pak jdete někam, někdy uděláte boss fight, pak jdete zpátky, uděláte rozhodnutí, co s těmi lidmi bude a hotovo. Furt dokola vesměs, minimální změny. Jakkoliv to zprvu vypadá, že si na nich dal někdo záležet, tak možná jo na poměry Ubisoft her, ale level Witcher to není ani zdaleka.
Svět má určitě fajn ponurou atmosféru, ale myslím, že se z toho dalo vytřískat víc. Ta tematika vyloženě vybízí k něčemu víc hororovému, temnějšímu. Jakkoliv se mi zprvu ty lesy a hory líbily, tak mi vlastně po nějakých 20 hodinách došlo, že si nepamatuju jedinou část mapy a všechno je to jen změť zelené, šedé a hnědé. Čest výjimce, kterou je zimní část mapy, ta je fakt hezká. Naopak do háje s celým nudným podzemím a jeskyněmi. Navíc nechápu, proč interiéry vypadají všude stejně. Nikde není nic zajímavého, crtlc ctrlv nábytek i veškeré předměty na něm. Všude se jen válí miliarda dopisů, a číst je mě taky přestalo bavit velmi brzy.
Souboje jsou vyloženě basic. Prvních pár hodin to nijak zvlášť nevadí, ale postupem času jich snad začne i přibývat a jsou na každém kroku. A je to furt dokola. Posledních 20 hodin jsem to shodil na easy abych to urychlil, ale jesus, něco tak ubíjejícího jsem už dlouho nehrál. Jestli někdo chce tvrdit, že grind v JRPG hrách je nesnesitelný, tak tohle je nesnesitelné dvakrát tolik.
Jakkoliv to tu vedeme jako RPG a na Steamu to má ten tag taky, tak leda hovno. Je to obyčejná akční adventura se stromem dovedností a expy, které jsem ani nevnímal prakticky. Nechci se tu bavit o definici RPG (zase), ale to už je pocitově víc RPG ta Zelda fakt...
Design světa působí zprvu dobře, ale jak se začala odkrývat mapa, tak mi to přišlo jako naprosto neumětelsky udělaná metroidvania. Celé je to zbytečně roztahané, na designu každé cestičky je vidět, jak je samoúčelně navržená tak, aby zdržovala a natahovala herní dobu. Postava neumí skákat, ale všude musíte něco přeskakovat, po něčem šplhat, něco přelézat. Všechno jsou to ale jen animace, u kterých stisknete tlačítko. Dřív se to dělalo jako skrytý loading, ale tady? Dnes? Na konzolích s SSD? A vždycky, kdž je někde otevřenější prostor, tak 100% víte, že tam bude souboj. A při každém vstupu do domu musíte koukat na stupidní animaci průchodu dveří, což mě sralo víc a víc postupem hrou.
Hudba prakticky neexistuje. Teda pokud jsem se nezačal na ni soustředit, pak vlastně hraje furt. Horší a generičtější soundtrack jsem dlouho neslyšel.
A proč jsou všichni, krom hlavní dvojice, tak škaredí? To v 17. století neexistovali hezcí lidi nebo co? Buď si grafici prostě řekli fuck it, stejně jde jen o protagonisty a NPC si nikdo všímat nebude nebo prostě nesnáší hezké lidi.
Prostě tohle mohla být super intenzivní příběhová akce na 10-15 hodin, kdyby šlo o lineární hru. Ten příběh sám o sobě stejně na víc není, jen člověka zdržuje přebíhání sem a tam furt a milion soubojů. Místo toho je to hra na 50 hodin plná patosu a nejhoršího metroidvania designu co jsem kdy viděl. Celá ta roztahanost mi ve výsledku i dost pokazila dojem z jinak fajn příběhu a na konci jsem necítil ani špetku emocí. Možná lehce radost z toho, že už je konec. Škoda, že mě to relativně bavilo nějakých 20 hodin. Pak už mi bylo líto to nedohrát. Ach jo.
Jak mi bylo líto, že se Dontnod nedaří, tak už mi to je vlastně jedno. Life is Strange je teď v lepších rukou, Remember Me 2 Capcom nezaplatí a asi to nijak zvlášť dobří vývojáři nejsou. Nehrál jsem teda Vampyr, ale jestli je to stejně "RPG" jako tohle, tak ani nechci už. Snad mě ten Jusant bude bavit víc. A uvidíme, co Lost Records.
A teď koukám, že to je skoro komentář. Co už.
Já Banishers taky koupil v krabici a zrovna to hraju. Je to fajn, ale není to prostě hra pro masy. Děsně mi to připomíná Witchera 2. Akorát je to málo RPG a pro casualy zas málo akční, příliš ukecané a možná i zbytečně dlouhé. Mám v tom nějakých 15 hodin myslím a nejsem ani v polovině, přičemž mi minimálně souboje už přijdou lehce stereotypní. A ten roztahaný "metroidvania" level design taky není vždy ku prospěchu.
Ale jako jinak mě to docela baví. Příběh táhne, postavy super, atmosféra výborná…
Možná kdyby to bylo intenzivnější a kratší, mohli z toho udělat úspěch jako Plague Tale. Vydavatele na to měli…
Tu jejich novou hru kupuju day one ale. Tak snad to nějak zvládnou, byla by jich škoda.
Ale jako jinak mě to docela baví. Příběh táhne, postavy super, atmosféra výborná…
Možná kdyby to bylo intenzivnější a kratší, mohli z toho udělat úspěch jako Plague Tale. Vydavatele na to měli…
Tu jejich novou hru kupuju day one ale. Tak snad to nějak zvládnou, byla by jich škoda.
@Paul (24.09.2024 20:40): Asi tenhle druh prodeje jim zlomí vaz nejsou schopni to prodat za cenu AAA her, a čekání na slevy a gamepassy je pro ně posledním hřebíčkem do rakve.
Já si teda jejich hru koupil na začátku roku v krabici abych je podpořil ale než se k ní dostanu to bude doba.
Já si teda jejich hru koupil na začátku roku v krabici abych je podpořil ale než se k ní dostanu to bude doba.
Jak jsem tu psal už v únoru, teď je to oficiální. Na Banishers a Jusantu spálili €24 mega, pozastavili vývoj dvou her a dvě zbylý refocusujou aby měli větší šanci na úspěch, whatever that means.
Každopádně já mám Banishers stále ve wishlistu, tak by to mohli třeba hodit do gamepassu pro pár chechtáků, chci si to zahrát.
Každopádně já mám Banishers stále ve wishlistu, tak by to mohli třeba hodit do gamepassu pro pár chechtáků, chci si to zahrát.
Ak by niekto chcel kúpiť PlayStation 5 verziu, ozvite sa mi do spravy. Ostal mi este jeden kluc na hru.
@HolyMeatball (komentář): aneb jak poznat, že je to hra od Dontnod, aniž by se člověk koukal do profilu :-)
Kdyby se o Banishers mluvilo jako o "God of War od Dontnodu", přilepšilo by jim to nebo naopak? Fantastická hra od začátku do konce. Enormní hra jak rozlohou tak herním obsahem (Steam mi ukazuje nahráno něco lehce přes 40 hodin). Zajímavé vedlejší úkoly až do posledních hodin hry. Líbilo se mi, jak to pracuje s rozhodováním a jak mě v průběhu hry dokázaly nové informace o fungování světa Banishers donutit popřemýšlet nad mém konání.
Achjo, fakt jsem si přála, aby se hře dařilo... Tohle jsou pro mě dost nemilé zprávy, u hry jsem se náramně dobře bavila a už dlouho mi žádné médium nenabídlo takhle silný zážitek.
@Hammond22 (17.02.2024 10:41): ok, chápu. Osobně mám rád oba styly, pokud jsou udělaný dobře (first person bez střihů má nejlíp zmáklej CDP v Cyberpunku, third person se střihama taky CDP a Rockstar).
@Paul (17.02.2024 00:30): Možná jsem to špatně napsal. Myslel jsem to tak, že v KCD máš pro dialogy s náhodnými NPC připravený kamery s jiným presetem grafiky a speciálním nasvícením. Režie tam je ve smyslu, že jsou tam záběry na oba protagonisty, takže to má střih. Já osobně bych si KCD užil mnohem víc, kdybych měl dialogy v ingame kameře a neměl záběry na Jindru.
Tak Dontnod je v problémech nehledě na neúspěch Banishers. A jak jsem psal, že Jusant je nejspíš úspěšný, tak není. No, tohle bude mít asi špatný vývoj…
@Hammond22 (16.02.2024 23:45): jako, nemít plnej backlog a nemít co hrát, tak už to mám koupený taky...takhle zatím nespěchám, ikdyž lákáš hezky.
Jen jsem nepochopil tu poznámku o KCD - tam při normálních dialozích (ne cutscénách) předpřipravený střihy nebyly, komponovalo se to dynamicky v závislosti na tom kde hráč a NPC zrovna byla...ale větší nedostatek tam byly slabší faciálky. Předpokládám že v Banishers se postavy nepohybujou dynamicky náhodně po mapě, takže dialog cutscény tam můžou mít předpřipravený s pěknou režií.
Jen jsem nepochopil tu poznámku o KCD - tam při normálních dialozích (ne cutscénách) předpřipravený střihy nebyly, komponovalo se to dynamicky v závislosti na tom kde hráč a NPC zrovna byla...ale větší nedostatek tam byly slabší faciálky. Předpokládám že v Banishers se postavy nepohybujou dynamicky náhodně po mapě, takže dialog cutscény tam můžou mít předpřipravený s pěknou režií.
@Paul (16.02.2024 22:38): btw on to v podstatě je takovej duchovní nástupce Vampyra. Kdyby místo Banishers dělali Vampyr 2, dost možná to dopadne takhle, akorát budeš vysávat krev :) Dělal na tom stejnej tým a moc se netajili tím, že navazujou na to, co se jim na Vampyrovi povedlo.
Je to skvělý. Líbí se mi, že krom animací/ovládání a trochu kostrbatějších faciálek je to asi vrchol toho, co zvládnou momentálně udělat – v dobrým slova smyslu. Je na tom strašně vidět, že to dělali dlouho a neuspěchali to. Pohyb je omezenej a občas se připomene, že to není AAA hra. Na druhou stranu to hlavní to dělá skvěle – lepší dialogy a styl psaní než naprostá většina AAA her. Vlastně krom trochu nevariabilního souboje to nemá žádný výrazný chyby a naopak vás překvapí míra propracovanosti řady věcí. Skvělá kamera při rozhovorech (a to nemám rád předpřipravený střihy, u KCD jsem trpěl), nádherný, zapamatovatelný a skvěle nasvícený postavy https://imgur.com/a/QL67wAn včetně třeba rukou, který má dost postav unikátní. Kapky deště a sníh na oblečení, nádherná mapa a UI obecně. Je to taková ta AA hra, od který chcete mít doma artbook a sběratelku :)
@Charllize (16.02.2024 21:42): povedlo se jim to jednou, a pak několikrát ne. Tak nevím jaká je pravděpodobnost že by si tím návratem k adventurám kdovíjak pomohli. Osobně bych spíš uvítal kdyby šli ještě víc hardcore do RPGček. Larianu i tomu CD Projektu to jde hezky. A Vampyr šel Dontnodu taky docela hezky.
@Paul (16.02.2024 21:19): Tak nevidím nic špatného na tom myslet si ze návrat k tomu co se jim povedlo nejlíp by jim prospěl. Koneckonců polaci to po pruseru z CP udělali taky. Už kuchtí Zaklinače :)
@Charllize (16.02.2024 20:23): Vampyr byl vcelku kvalitní a Banishers jsou dle hodnocení ještě kvalitnější. A žádnej díl Life is Strange už nebyl tak úspěšnej jako jednička, ani zdaleka. A jejich jiný adventury (Tell Me Why, Twin Mirror) taky nebyly žádný trháky, Twin Mirror byl dost propadák. Takže tahle notion že se musej vrátit k tomu v čem už stihli taky neuspět aby uspěli je roztomile debilní.
@Paul (16.02.2024 19:22): Spíš by měli udělat Life is Strange, ale to jim Squeenix asi už nedovolí. Snad to nějak zvládnou, Jusant byl asi podstatně levnější a relativně úspěšný.
@Paul (16.02.2024 20:19): Vampyr byl úspěšnější jen proto ze si to lidi koupili páč čekali kvalitou life is strange, teď už vědí ze ne a nekupuji banishers. Ne tudy cesta nevede. Remember me taky nebyl trhák ..
@Charllize (16.02.2024 19:44): Vampyr byl taky akčně pojatej a mnohem úspěšnější, tím to nebude.
Plus Banishers mají i výrazně lepší hodnocení jak na metacriticu, tak na steamu od hráčů, takže tím že by to neuměli dělat to taky nebude.
Plus Banishers mají i výrazně lepší hodnocení jak na metacriticu, tak na steamu od hráčů, takže tím že by to neuměli dělat to taky nebude.
@Paul (16.02.2024 19:22): No to se budou asi muset vzdát těch akčneji pojatých her a budou muset zpět k těm adventurám. To jim šlo.
Koukám na ty čísla a obávám se že tohle bude komerční propadák. 2700 concurrent peak při vydání (Vampyr měl 16K). Zatím jen 609 recenzí. Má to třikrát menší čísla než remaster 25 let starých Tomb Raiderů.
Snad se to ještě nějak zmátoří, nerad bych aby Dontnod měl problémy.
Možná měli udělat pokračování Vampyra..
Snad se to ještě nějak zmátoří, nerad bych aby Dontnod měl problémy.
Možná měli udělat pokračování Vampyra..
@RNDr. Gunár Pavel (15.02.2024 09:19): To je rozhodně lepší. :D
@Fritol (14.02.2024 09:16): Zajímavé, ale dal jsem přednost Red Echoes. : )
Na Gamesplanet dostanete k objednávce The Surge zdarma + můžete s voucherem THANKYOU dostat ještě Victor Vran nebo s voucherem GHOSTS slevu navíc.
Tak dle metacritics hodnoceni trochu mensi nez jsem cekal. Obsah ale vetsinou hodnoceni moc neodpovida. V rade recenzi vesmes skoro vsechno chvali a pak tomu daji 7. Takze se zda, ze se to povedlo. Taky mi prijde vtipny, ze se casto kritizuji veci, ktery maji hry, kde se automaticky dava nejmin 9 (ano koukam na tebe God of Ware). Vypada to na takovou 8–9 hru, ktera je ale realne hodnocena na 7–8 :)
@Brasikona (12.02.2024 18:23): " Pohledná vizuální stránka, zpracování tváří a mimiky, dobře vystavený svět a jednotlivá prostředí, vzhled a fungování "duchařských grafických prvků"
Ve verdiktu mas "vypravování" coz je hovorove, prijde mi, ze se snazis spis o nejaky mene hovorovy styl, tam by byl lepsi tvar "vyprávění".
Text asi cist nebudu, jeste bys z toho nakonec byla nestastna :)
Ve verdiktu mas "vypravování" coz je hovorove, prijde mi, ze se snazis spis o nejaky mene hovorovy styl, tam by byl lepsi tvar "vyprávění".
Text asi cist nebudu, jeste bys z toho nakonec byla nestastna :)
@Garion (12.02.2024 18:22): Proboha... Díky za upozornění, hlavně že jsem tu recenzi během týdne četla milionkrát...
Každopádně kdo si vzpomíná na mé nadávání u Vampyra, musí mu být jasné, že z mého pohledu došlo od Vampyra k velkému zlepšení :D
Každopádně kdo si vzpomíná na mé nadávání u Vampyra, musí mu být jasné, že z mého pohledu došlo od Vampyra k velkému zlepšení :D
@Brasikona (12.02.2024 18:07): "Nedotažená hudba a nefunkční smyčky u řady skladem."
[neexistující příspěvek]: No, teď už můžu říct, že až teď... :D Což mě překvapilo, že to embargo nebylo dřív, abych byla upřímná. A už se těším, až se budu s někým moci pobavit o konci hry, heh.
https://www.vortex.cz/recenze-banishers-ghosts-of-new-eden/
https://www.vortex.cz/recenze-banishers-ghosts-of-new-eden/
Uvidíme... :))
Těším se na to. Skvělá atmosféra, už z ukázek mě postavy zajímají víc než ve většině AAA produkce. Duchovní nástupce Vampyra. Všechno kromě soubojů a animací/ovládání (to jim pořád nějak nejde) vypadá výborně. Jen nechápu ten přechod na UE5, když stejně nebude hra využívat nanite, lumen ani virtual shadow maps. zatím všem hrám přechod na UE5 v průběhu vývoje uškodil. Dělá na tom přímo Vampyr tým. Pokud na tom dělají cca odhadem od 2019 a s vyšším rozpočtem + se poučí z předchozích chyb, bude to skvělá hra. Uvidíme za pár dnů.
@Fritol (26.09.2023 18:44): Souhlas. Těšila jsem se na to, ale odklad mě potěšil, fakt to bude lepší, aspoň na to bude čas.
@Fritol (26.09.2023 18:44): teda, ani jsem nevěděl, že to už vychází. :D ano.. chytrý krok.
Ze strachu z podzimní konkurence odloženo na únor. Chytrý krok.
Nový gameplay. Sakra to vypadá zatraceně dobře, ta nová konzole začíná být nevyhnutelná.
Tak už mám konečně taky něco, nač se těšit v listopadu. Opatrně jsem se těšila, teď už dávám opatrnost stranou. Tak snad nebudu litovat... :))
https://www.vortex.cz/zahrali-jsme-si-banishers-ghosts-of-new-eden/
https://www.vortex.cz/zahrali-jsme-si-banishers-ghosts-of-new-eden/