Nu, já tedy více věřím Jimovi. A jestli je to skriptovaností a koridorovostí ještě horší než BC2, tak by mě z toho asi kleplo.
Diskuze
Bodkin: SP je dobrý, dal bych mu 80% a lepší jak loňský MoH
Takže singl je zase odporná sračka? :dobrá práce:
Chuck: proč? asi od 20h-2h a bylo vymalováno...
montana: asi máš na mysli limitku z GAMEu
montana: asi máš na mysli limitku z GAMEu
Co plasis, PS3 steelbooky se delaj naprosto standartne. Vyjimka je naopak velka krabicka u PS3 (Deus Ex Agumented) Jaka uspora materialu, proste Blu-ray krabicky jsou mensi.
Fg: Ty jsi to zfoukl za 2 dny? To jsi musel mít pod nohama kýbl, ne? :-)
Marty: není toho moc, jednou za čas, navíc jsou strašně lehké a krátké ;)
btw kampaň byla kratší než jsem myslel, řek bych tak 5h max, ale dobrých...
Slayer: no už jsou zvyklý a nepříjde jim to, pro tebe je to "šok", to je jasné, ale zas takovou drámu bych z toho nedělal
EA jsou dobří párci s tou absencí BF1943, kdyby to aspoň oznámili dopředu a ne, když už to všichni mají předobjednané
otázka na majitelé limitky ve steelbooku z xzonu: jakou máte velikost krabičky?(PC/X360) klasicky velkou formátu PC/X her? Já mám totiž malý formát, stejně velký jako PS3 krabičky, což je zajímavé, jelikož steelboxy bývají totožné ve všech verzích v těch větších krabičkách, ale příjde mi jako blbost dělat separátně pro PS3 verzi jiný rozměr plechaňky. Krabička byla poškrábaná hlavně na rozích je slouplá barva :/ to se moc xzouňáci nepochlapili
EDIT: aha, tak Arkham City má ten samý rozměr, škoda, že už nemám Collectorku Mafie 2, abych to porovnal, asi se fakt dělají tyhle menší pro úsporu materiálu v rozměru PS3 krabic
jinak je to snad první FPS, kde nejsou pistole(škoda, dal bych si nějakou stealth misi) a má nejhnusnější manuál ever :D
btw kampaň byla kratší než jsem myslel, řek bych tak 5h max, ale dobrých...
Slayer: no už jsou zvyklý a nepříjde jim to, pro tebe je to "šok", to je jasné, ale zas takovou drámu bych z toho nedělal
EA jsou dobří párci s tou absencí BF1943, kdyby to aspoň oznámili dopředu a ne, když už to všichni mají předobjednané
otázka na majitelé limitky ve steelbooku z xzonu: jakou máte velikost krabičky?(PC/X360) klasicky velkou formátu PC/X her? Já mám totiž malý formát, stejně velký jako PS3 krabičky, což je zajímavé, jelikož steelboxy bývají totožné ve všech verzích v těch větších krabičkách, ale příjde mi jako blbost dělat separátně pro PS3 verzi jiný rozměr plechaňky. Krabička byla poškrábaná hlavně na rozích je slouplá barva :/ to se moc xzouňáci nepochlapili
EDIT: aha, tak Arkham City má ten samý rozměr, škoda, že už nemám Collectorku Mafie 2, abych to porovnal, asi se fakt dělají tyhle menší pro úsporu materiálu v rozměru PS3 krabic
jinak je to snad první FPS, kde nejsou pistole(škoda, dal bych si nějakou stealth misi) a má nejhnusnější manuál ever :D
fg - však jsem psal, že už dávno tohle nehraju, jen jsem se zeptal jak se to líbí těm co hrajou, to je vše.
Díky Fg. Ještě kouknu na pár videí na youtube, ale nevypadá to špatně. Pamatuji si však na Fahrenheit a to byla hrůza. Tam byla půlka hry založená na QTE.
Jinak ty skripty - je to často zlo, ale tak co má člověk dělat, když si chce zahrát novou hru. Užívat si toho dobrého na hře a když mě budou štvát, tak jsou celé roky hracího času her z let minulých. Neuděláme nic.
Jinak ty skripty - je to často zlo, ale tak co má člověk dělat, když si chce zahrát novou hru. Užívat si toho dobrého na hře a když mě budou štvát, tak jsou celé roky hracího času her z let minulých. Neuděláme nic.
Ty kravo, skoro az je mi lito, jak DICE musi naprosto okate a nehorazne vykradat cely CoDko :)
Hydrogen: pozalockování počkej, až vypuští falešné cíle a pak vystřel raketu, ja aspoň jsem neměl problém
Marty: QE ty jsou jen v soubojích a některé jsou fakticky šmakózní :). Příběh je dobrý(miluji retrospektivu) a jelikož předchozí BF neměli SP je vše v cajku(pokud se ptáš na sérii Bad Company, tak propojené bohužel nejsou)
Slayer: no v dnešní době už ano, takž buď se tomu člověk podřídí nebo nehraje, asi tak...
Marty: QE ty jsou jen v soubojích a některé jsou fakticky šmakózní :). Příběh je dobrý(miluji retrospektivu) a jelikož předchozí BF neměli SP je vše v cajku(pokud se ptáš na sérii Bad Company, tak propojené bohužel nejsou)
Slayer: no v dnešní době už ano, takž buď se tomu člověk podřídí nebo nehraje, asi tak...
njn, když on neni standart jako standard.
Kurde já už asi 10min.honim tu druhou stíhačku...tj.jak u blbejch:-/. Co dělám špatně? Rakety dycky sestřelí a kulometem ho zaboha nemůžu trefit. Teda já myslim, že jo, ale on furt lítá.
Měl bych dvě otázky:
1)Jak špatné/dobré jsou tam quicktime eventy ?
2)Je tam nějaká příběhová návaznost (měl bych si zahrát třeba dvojku, nebo jiný díl z obří série) ?
1)Jak špatné/dobré jsou tam quicktime eventy ?
2)Je tam nějaká příběhová návaznost (měl bych si zahrát třeba dvojku, nebo jiný díl z obří série) ?
twl! a pořád budete držkovat! SP je obstojný na to, že hraje druhé housle a je to stále lepší než většina FPS konkurence, která si hraje na spektakulární SP kampaň
a kdo hraje soudobé FPS/TPS ví, že je to absolutní standart, lidi zaseklý 10let na Doomovi jsou k pousmání :)
a kdo hraje soudobé FPS/TPS ví, že je to absolutní standart, lidi zaseklý 10let na Doomovi jsou k pousmání :)
Haha komentář k singlu v diskusi na RPS:
"As a free game bundled with the multiplayer game of the year (i hope) this sounds just fine"
"As a free game bundled with the multiplayer game of the year (i hope) this sounds just fine"
sten - vůbec nemusíš litovat : ) Já nové hry nehraju, tady mě zajímala vyloženě technická stránka hry, a jelikož nejsem zasažen těmi novými hrami, tak se nestačim divit kam se to dostalo. Občas něco zkusim tak jednou za rok z těch všech her, ale většinou to jde pryč. Naštěstí jsou tu pořád ty starý hry, ale tak jen ze zvědavosti jsem chtěl vědět co na to hráči i když je to asi jasné když vidím ty prodeje těhlech interaktivních filmů, hráčům to přijde fajn, autoheal, autoaim, autoplay, co bude příště jsem sám zvědav...hlavně na ten moment kdy se řekne dost, jestli přijde. : )
Ještě před rokem slibovali minimálně 15 hodin dlouhou kampaň, takřka protiklad omezenému skriptovaného přístupu CoD. Když jsem se smál, schytal jsem nadávky. A jakpak to dopadlo? Ano, jsem frajer. Ano, kupuje se kvůli multiplayeru, tak nebyl důvod, proč singl tolik vyhypovat.
WTF Is BF3 (pozor trochu spoileroidní) - Ten více negaativní pohled na singl a jeho neuvěřitelnou skriptovanost. Jestli za těch 3 minut plně ovládá hru 3 minuty, je to hodně.
Můžete se hádat, můžete s tím nesouhlasit, ale mulťák BF3 je peckózní záležitost .)!
Bursoft: Sice ještě nevím, kdy, ale jsem rozhodnutý, že do nich půjdu. Jsem si totiž téměř jistý, že za těmi problémy, které jsem v poslední době při hraní měl, stojí právě XP. A vsadil bych všechno, že tím pádem i ta grafika se mi vrátí s tím, že je v pohodě.
A teď už si tu zase slintejte nad B3. :-)
A teď už si tu zase slintejte nad B3. :-)
Slayer: Docela tě lituju, protože s timhle přístupem ke hrám si toho už moc nezahraješ :-) Chápu co tě štve a mě to štve taky ale nic víc ti dnešní herní trh zdecimovanej konzolojdní společností nenabídne takže hraju. Nesmíš ale odsuzovat hru hned po prvních minutách (když nezkusíš to špatný jak poznáš to dobrý?) třeba hned druhá mise s F-18 je super ;-)
s HARD jsem se rozloučil hned v první misi, chtěl jsem si hru napoprvé vychutnat a ne pronervit, takže HARD na druhé kolo, ale je to příjemná změna, kdy dnes je HARD lehčí normal...
Přesně :D říkám si zlatá střední cesta a dávám si Normal .. ale ono to není nejjednodušší .. teď jsem zakysl na tom nadchodu u těžkého kulásku, jak mám bránit pozici. Vždy dostanu palici a jdu k zemi :D
ono je to celkem tuhé i na normal :D ovšem to míření mne mírně štve, tak jakoby divně "pluje" měním senzitivitu a ani to nepomáhá, v betě to bylo úplně jiné(lepší)
Chuck: Myslím, že běžný uživatel s adekvátním HW si s Win7 nepohorší :)
Počkej až je poprvý vyzkoušíš...
Ten smajlík mě bejt spíš ":)))))"
Ten smajlík mě bejt spíš ":)))))"
Hergot, já asi opravdu budu muset jít do těch sedmiček. :-/
Warez ? Ale kdeže, ještě jsem nehrál a rozehrávám jen teorii. Zahraji si tak dva týdny po vydání.
Ano na eurogameru jsem na to narazil. Takže konečně si procházím kampaň :) dojmy zatím boží
Žádný warez, jen to jsou US servery, takže né zrovna dobrý ping. Zde návod, jak na to http://www.battlefield-3.cz/forum/volna- ... hrejte-si-bf3-25-10/
Warez ftw..
Vy už to v pohodě hrajete ?
Mi dneska došla origoška z Xzone a po instalaci hry mi u ověřování dat vyskočila hláška, že hru není možné hrát před oficiálním datem vydání (28.10.2011 v 01:00) .. a nemohu tedy hrát :D je toto možné ?
Mi dneska došla origoška z Xzone a po instalaci hry mi u ověřování dat vyskočila hláška, že hru není možné hrát před oficiálním datem vydání (28.10.2011 v 01:00) .. a nemohu tedy hrát :D je toto možné ?
Nemyslím si, že by SP byl tahoun. Ale rád bych viděl kvalitní SP, protože MP odmítám hrát (a tak přicházím o MMORPG, mnoho her se zaměřením na MP a také hry kde se protěžuje co-op, já vím).
Jo, mě to taky všechno sere, proto hraji jen MP :) Jinak ten aimbot se dá na konzolích vypnout, ne?
Celkově, nechápu, jak to může někdo hrát na GP. Na toasterech bych spíš hrál hry jako je MGS, Tekken, atd..
Celkově, nechápu, jak to může někdo hrát na GP. Na toasterech bych spíš hrál hry jako je MGS, Tekken, atd..
Ano, a to je problém, ta samozřejmost, skutečně nikomu nepřijde naprosto šílené mít součástí obtížností asistenci míření? Nemít možnost uhnout z nadiktovaného směru i když tam možnost je a mise se skládají z neustálé postupu vpřed prakticky jednou dlouhou cestičkou? Mít možnost se sám uzdravovat jen tím, že člověk počká? Dokonce i munice a zbraně postrádají smysl, B3 člověku diktuje co použít a jak situaci řešit viz raketomet na snipera nebo nějakých 300 nábojů co jsem dostal hned od začátku mise.
Opravdu to nikomu nevadí a nepovažuje to za těžkou degeneraci min. tohohle žánru?
edit - pokud jsem přecenil význam SP, tak se dají asi otázky ignorovat, ale pracuju s tím co jsem viděl, zda to je plnohodnotné nebo ne je asi předmětem spekulací. Jak někdo řekl, o peníze nejde a nemám čeho litovat, chtěl jsem vidět pouze grafiku, odehrál něco času a smazal, ale tyto věci mě zarazily.
Opravdu to nikomu nevadí a nepovažuje to za těžkou degeneraci min. tohohle žánru?
edit - pokud jsem přecenil význam SP, tak se dají asi otázky ignorovat, ale pracuju s tím co jsem viděl, zda to je plnohodnotné nebo ne je asi předmětem spekulací. Jak někdo řekl, o peníze nejde a nemám čeho litovat, chtěl jsem vidět pouze grafiku, odehrál něco času a smazal, ale tyto věci mě zarazily.
Slayer- Okrajová záležitost bych to až tak nenazýval, zní to pak jako nějaký 30 min. tutoriál, ale určitě to není primární záležitost. Hra jakou je BF3/MW3 si ani nemůže dovolit nevydat SP, to by jim nikdo neodpustil.
Scripty nevím, single nehraji, kritizuješ i CoD, ve kterém si to většina hráčů pochvaluje, to nechám jiným na řešení. A autoheal je dnes téměř samozřejmostí.
Scripty nevím, single nehraji, kritizuješ i CoD, ve kterém si to většina hráčů pochvaluje, to nechám jiným na řešení. A autoheal je dnes téměř samozřejmostí.
Slayer- Já s tebou souhlasím, mám pocit že na BF3 by mělo být dvojí hodnocení, a pak třetí které to zprůměruje.. SP BF3 prostě není žádný zázrak podle toho co tu píšeš a podle toho co se psalo v pár recenzích které nebyly zfanatizované hypem od EA. Ale prostě mě se na tom líbí to jak EA využilo oblíbenost značky BF a jistotu že díky MP dostane vysoká hodnocení pro to aby porazili značku CoD :).
Každopádně k tvé otázce- V případě BF3 vlastně je SP okrajová nutnost protože ho tak EA sami "uvedli" ač se to snaží skrývat a tvrdí že SP je tam plnohodnotné..:) Nicméně to neznamená že bychom měli ignorovat jeho chyby.Ba naopak, vzhledem k tomu jak EA SP prezentuje by se i na jeho vlastnosti mělo hledět ve výsledném hodnocení..
Každopádně k tvé otázce- V případě BF3 vlastně je SP okrajová nutnost protože ho tak EA sami "uvedli" ač se to snaží skrývat a tvrdí že SP je tam plnohodnotné..:) Nicméně to neznamená že bychom měli ignorovat jeho chyby.Ba naopak, vzhledem k tomu jak EA SP prezentuje by se i na jeho vlastnosti mělo hledět ve výsledném hodnocení..
(Incoming 95%)
Vy jste se zde chytli jen těch skriptů, ale ono je toho více co jsem napsal. Ještě jsem zapomněl na problém samouzdravování, který ale nepřinesl B3, to vím, ale i tak je to pro mě nepochopitelný fenomén novějších her.
Jsou skripty a skripty, pokud se s nimi umí pracovat, tak je to dobré, ale pokud je jejich smysl nepochopen, tak to nedopadá dobře a jako příklad je práve B3, CoD atd., to je můj osobní názor.
Ostatní aspekty hry jako grafika nebo zvuky či MP, na ty jsem se neptal, chápu, že jsou hodnoceny, ale mě zajímal pohled na ty věci co jsem zmínil a jsou dnes komunitou přijímány, nebo to mám chápat tak, že tato hra je primárně MP a Single je jen okrajová nutnost? Pak bych otázky nepoložil.
Jsou skripty a skripty, pokud se s nimi umí pracovat, tak je to dobré, ale pokud je jejich smysl nepochopen, tak to nedopadá dobře a jako příklad je práve B3, CoD atd., to je můj osobní názor.
Ostatní aspekty hry jako grafika nebo zvuky či MP, na ty jsem se neptal, chápu, že jsou hodnoceny, ale mě zajímal pohled na ty věci co jsem zmínil a jsou dnes komunitou přijímány, nebo to mám chápat tak, že tato hra je primárně MP a Single je jen okrajová nutnost? Pak bych otázky nepoložil.
Barney- Nehrál, vlastně jsem moc nehrál ani tu betu (jen na zkoušku) :D:D, ale věřím tomu že prostě bude lepší protože u předchozích dílů tomu tak prostě bylo.:)
Značka BF je založená na mp, pokud si Bf 3 vezme vše co měli předešlé díly a vylepší to (a že to vypadá že ano) tak to nemůže být šlápnutí vedle..
Značka BF je založená na mp, pokud si Bf 3 vezme vše co měli předešlé díly a vylepší to (a že to vypadá že ano) tak to nemůže být šlápnutí vedle..
Giovanni Antonio Kekelli: A ty jsi kromě bety multiplayer hrál?
Heh, singleplayer v BF3 je podle mého stejně jen proto aby EA mohlo po recenzích které budou jistě dávat vysoké známky (zatím to tak je)říkat že BF3 je v průměrném hodnocení lepší než CoDMW3 a že ho porazili.O což šlo EA především. Ale faktem je že BF3 bude ty vysoké známky dostávat řekl bych hlavně za ten MP který nemá v tomhle žánru konkurenci.:)
Marty McFly- Nemyslíš si snad, že hlavní tahoun u BF3 je SP? :))
Half Life ty skripty právě dokázal báječně zpracovat. A navíc to byla jedna z prvních her.
A jinak pokud je BF3 o multiplayeru, proč tam ten singleplayer je ? Aby se neřeklo snad ?
A jinak pokud je BF3 o multiplayeru, proč tam ten singleplayer je ? Aby se neřeklo snad ?
Souhlas, nikdy jsem o jedné z nejuznávanějších FPS všech dob (Half-Life) jako skriptfestu nepřemýšlel, ale přitom je to hra, která skriptfest vymyslela:) (i když jsou tam klidnější chvíle při řešení hádanek).
Slayer: BF je samozřejmě hlavně o MP, nicméně předpokládám, že sis hru nekupoval, takže vyhozené peníze tě trápit nemusí.
Slayer: BF je samozřejmě hlavně o MP, nicméně předpokládám, že sis hru nekupoval, takže vyhozené peníze tě trápit nemusí.
Slayer- Do hodnocení se vesměs počítá více aspektů, než jen ty, co uvádíš ty. Grafická a zvuková stránka, lvl. design, atd.. Třeba ty tvé výtky jsou ten jeden bodík, aby to dostalo 10/10 :)
A samozřejmě další věc, že drtivá většina je spíš zvědavá na MP, než na nějakou 10hod. nascriptovanou střílečku.
A samozřejmě další věc, že drtivá většina je spíš zvědavá na MP, než na nějakou 10hod. nascriptovanou střílečku.
Slayer: Zdegeneroval? Jako tím, že je FPS naskriptované? Pokud teda nepočítám ty historické záležitosti konče quakem, tak si nepamatuju, že by se FPS žánr někdy vyznačoval nějakou nelinearitou.
Hru jsem nainstaloval abych viděl grafiku, tou jsem ohromen nebyl i když něco málo je kvalitnější než konkurence a naopak něco vyloženě špatné, ale chtěl bych se zeptat na hraní samotné kdy jsem pochytil pár zajímavých postřehů.
Asistence při míření je přímo součástí obtížností vyjma nejtěžší, prostor na kterém se smí hráč pohybovat je přesně stanoven, netuše toho jsem zkusil projevit trochu iniciativy a zkoušel jít proti nepřátelům, krýt se za překážky a udělat to po svém a "hrát" si opravdu na nějakou akci, byl jsem téměř okamžitě zastaven neviditelnou bariérou s výstrahou se vrátit do předepsaného prostoru, který mi byl předurčen k postupu, nepřátelé také vylézají ze stejného místa dokud neni ukončen skript a splněn nějaký úkol. Hra je neskutečně závislá na skriptech, např. na začátku jsem odstranil RPG nepřátele hned ještě před ukončením přiřazení toho úkolu a ukončení toho skriptu a hře to trvalo asi minutu než to poznala a nepřátelé přestali najednou vybíhat. Osobně takovou závislost nepamatuji.
Otázka zní prostě, to lidi opravdu baví hrát takovou parodii na hru? Co si o tom myslíte, neni toto smutná ukázka degenerace minimálně tohoto žánru a tím i degenerace samotných hráčů, kteří to konzumují? Nemám zkušenosti s COD od druhého dílu, odehraných asi 10m Modern Warfare nepočítám, byl jsem řádně zhnusen a hru smazal. Jiné nové hry jsem nehrál, takže pro mě je to řádné překvapení kam se to dostalo a proto ta otázka, proč to hráči či recenzenti takto přijímají, hra tuším na tiscali dostalo 9/10.
Rozhodl jsem se to dál nehrát, je to něco příšerného, možná mě to šokovalo, protože zrovna hraju první a druhý díl Dooma s datadisky a tohle byla odbočka kvůli grafice. Nemohu se ale zbavit pocitu, že mám pravdu a minimálně tenhle žánr tragicky zdegeneroval a s tím i hráči vyjma těch kteří jiné hry třeba nepoznali takže nemají kam klesnout.
Asistence při míření je přímo součástí obtížností vyjma nejtěžší, prostor na kterém se smí hráč pohybovat je přesně stanoven, netuše toho jsem zkusil projevit trochu iniciativy a zkoušel jít proti nepřátelům, krýt se za překážky a udělat to po svém a "hrát" si opravdu na nějakou akci, byl jsem téměř okamžitě zastaven neviditelnou bariérou s výstrahou se vrátit do předepsaného prostoru, který mi byl předurčen k postupu, nepřátelé také vylézají ze stejného místa dokud neni ukončen skript a splněn nějaký úkol. Hra je neskutečně závislá na skriptech, např. na začátku jsem odstranil RPG nepřátele hned ještě před ukončením přiřazení toho úkolu a ukončení toho skriptu a hře to trvalo asi minutu než to poznala a nepřátelé přestali najednou vybíhat. Osobně takovou závislost nepamatuji.
Otázka zní prostě, to lidi opravdu baví hrát takovou parodii na hru? Co si o tom myslíte, neni toto smutná ukázka degenerace minimálně tohoto žánru a tím i degenerace samotných hráčů, kteří to konzumují? Nemám zkušenosti s COD od druhého dílu, odehraných asi 10m Modern Warfare nepočítám, byl jsem řádně zhnusen a hru smazal. Jiné nové hry jsem nehrál, takže pro mě je to řádné překvapení kam se to dostalo a proto ta otázka, proč to hráči či recenzenti takto přijímají, hra tuším na tiscali dostalo 9/10.
Rozhodl jsem se to dál nehrát, je to něco příšerného, možná mě to šokovalo, protože zrovna hraju první a druhý díl Dooma s datadisky a tohle byla odbočka kvůli grafice. Nemohu se ale zbavit pocitu, že mám pravdu a minimálně tenhle žánr tragicky zdegeneroval a s tím i hráči vyjma těch kteří jiné hry třeba nepoznali takže nemají kam klesnout.
Na jednu stranu je to komplet skriptfest, ale na druhou stranu (po odehraných 4 misích) mi to přijde o dost lepší, než kampaně Call of Duty. Není to tak šíleně přepáleně over the top a hraje se mi to líp.Všude čtu jak je ta první polovina kampaně hrozná, přitom mě dost baví a přijde mi velmi dobrá (když se smířím s tou ultralinearitou a skripty)..takže jsem zvědav na další mise. Rozhodně mi tahle kampaň zatím přijde zábavnější než ta v BC2, MW2..
Co se grafiky týče, přijde mi hodně realistická, je to díky ní fakt moc imersivní..a skvěle to běhá.
Co se grafiky týče, přijde mi hodně realistická, je to díky ní fakt moc imersivní..a skvěle to běhá.