V tom ohledu si to účel splnilo.
Počin, kde hostují i legendy metalu, obsahuje hodně super vtipů a také skvělé "metal" momenty jak vystřižené z alb Megadeath a dalších.
Příběh, hlavně světa, je skutečně Metalový.
A soundtrack je i v různých momentech a scénách boží (pokud máte rádi metal).
Dokonce mě tolik nevadilo honit po mapě různé bonusy neboť k tomu ohulíte rádio ve vašem super bouráku a brázdíte krajinu (a super je, že neoblíbené písničky můžete z rádia vyřadit!).
Hru také provází trochu poťouchlý, ale typický Blackovský humor.
Některé vtipy člověk hned nechytne dokud není znalec i Metalu (např.: se podívejte koho namluvil plešatý Rob Halford).
Skvěle téma metalu doplňuje i jádro hry - stage battles jako hlavní způsob řešení konfliktu.
Kdy i nepřátelé jsou laděni do různých metalových "škol" nebo to jsou metaloví démoni (a vypadají super!).
Každému protivníkovi je potom třeba se uzpůsobit (kromě počátečních glamour metalistů, co jsou zdrcadloví k vašim).
Zvláštnost bitev je, že nejsou čistě real-time, ale jste jejich součástí a tedy tam můžete skákat a pomáhat.
Dokonce máte možnost se sdružit s někým z vašeho týmu a dělat brutálnější komba (např. hned na počátku si vezmete své head-bangery a uděláte mosh-pit).
Bohužel to bitvení mě nakonec bavilo nejméně.
Trochu mi to připomínalo věci jako starý Battlefield, avšak řízení jednotek a jejich vlastní inteligence byla dost nízká a občas frustrující.
Předpokládám, že hlavní důvod pro to byl konzolový původ, kde to o moc lépe udělat nešlo.
Je pravda, že tvůrci z tohoto režimu asi vykřesali to nejlepší a tedy můžete nad bojištěm létat v "command" módu.
V tom ohledu je super, že i ten je tématicky (ba příběhově) opodstatněný.
Po dohrání mi tedy hra zůstane na disku pro relax metal projížďky :)
Hra tedy stále zůstane hlavně jako kultovní pocta metalu i když bez toho by sama asi nebyla hodna takové pozornosti.
Herni vyzva 2024 - V záři reflektorů
Pro: METAL, humor, možnost projet mapu na konci a dohnat vše
Proti: konzolovka, některé UI prvky, bitvy