@Walome (11.08.2014 09:02): jakoze se tvuj skill zhorsuje? Ja to mam podobne jak Red, to co jsem nedal driv, ted nejak jde, nekdy skoro samo :-)
Diskuze
Tuto hru jsem dohrál už pětkrát. Obtížnost je tak akorát, stačí si najít správnou taktiku ;)
@Red (11.08.2014 00:23): Tak to seš dobrej, já to mám spíš naopak :D
Tak trochu na to sbírám odvahu, neřikám že ne. Mám svou čest a taky jsem zažil hry kde jsem jako dítě vytuhnul a ve znovuzahrání v dospělosti jsem je dal jak po másle.
@Red (08.08.2014 01:37): Pomerne nedavno jsem Commandos hral a celkem mi to slo, dotahl jsem to az k misi, kde bylo nutny zastřelit generala a zdrhnout, generala jsem sejmul ze strechy, ale misi z nejakyho duvodu dokoncit neslo, tak jsem se na to vybodl, stejne to uz bylo u konce hry. Není to az tak extremne tezky, casem ale clovek zjisti, ze v podstate jen opakuje stejny cinnosti na oblbnuti AI a uz to není takova legrace. Super hra je to ale porad, wtz. Grafika je nestarnouci.
No jedna z her kde mě baví víc sledovat než hrát., pro mě absolutně nádherná grafika a absolutně frustrující obtížnost:)
Mno tak jsem nakonec zabředl u tohoto strategického klenotu, stále vymazlené :-)
@90210 (10.11.2013 13:02): Aha, no já na tyhle lets play apod videa moc nekoukám, zvlášť když tam hráč furt umírá... tak jejich úroveň neznám. Já zkratky sem tam používal, možná si i nějaký pamatuju.
Jinak Robin Hood a Desperados, oboje dobré hry, ale gameplay se od Commandos velice liší.
Jinak Robin Hood a Desperados, oboje dobré hry, ale gameplay se od Commandos velice liší.
@Walome (10.11.2013 12:44): Me to tak strasny neprislo, v ramci retro letsplayu hrej.cz jsem uz videl MNOHEM horsi veci, ten typek co to hral navic o cely serii vedel dost, coz taky v ramci retro letsplayu hrej.cz neni bezna vec.
Treba ja jsem klavesovy zkratky pri prvnim dohrani pred lety nepouzioval vubec, ostatne klavesovy zkratky jsem nepouzival prakticky nikdy u zadny hry. Pouzivam je az ted pri soucasnym hranim a hodne me to ulehcujou, to je bez debat.
Desperados jsem nehral, ale nedavno jsem hral Robina Hooda, coz je co se tyce obtiznosti hra pro maly deti.
Treba ja jsem klavesovy zkratky pri prvnim dohrani pred lety nepouzioval vubec, ostatne klavesovy zkratky jsem nepouzival prakticky nikdy u zadny hry. Pouzivam je az ted pri soucasnym hranim a hodne me to ulehcujou, to je bez debat.
Desperados jsem nehral, ale nedavno jsem hral Robina Hooda, coz je co se tyce obtiznosti hra pro maly deti.
@90210 (10.11.2013 12:16): To určitě, ale tak nelezu na stream ne? Tohle mi na týhle kultuře vadí, že k tomu prostě někdo sedne a půl hodiny mu trvá jedna mise a ty na to máš jako koukat a bavit se u toho - to si to radši zahraju sám.
Na druhou stranu je dobré vidět, že tohle je hra u který je třeba trpělivosti.
PS: a nepoužívat zkratky je v téhle hře otázkou života a smrti :)
Na druhou stranu je dobré vidět, že tohle je hra u který je třeba trpělivosti.
PS: a nepoužívat zkratky je v téhle hře otázkou života a smrti :)
@Zero (10.11.2013 12:39): eh, Desperados mi vedle Commandos vzdycky prisly jako cajicek.
Já jsem si myslel, že Commandos je těžké, dokud jsem nezkusil Desperados. Tam mi přijde obtížnost hned od začátku o něco těžší než tady (a postupně se jenom zvyšuje).
@Walome (10.11.2013 11:01): Grafika je nestarnouci, narozdil od vsech tech 3D vyblitku, vydavanych na prelomu milenia.
Commandos je tezka hra (specialne datadisk je pekelnej) a chvili trva, nez ovladani prejde do ruky, v tomto pripade bych se letsplayisty zastal.
Commandos je tezka hra (specialne datadisk je pekelnej) a chvili trva, nez ovladani prejde do ruky, v tomto pripade bych se letsplayisty zastal.
Ale teda ten letsplayista je dost levej :)
edit: vzdávám, na to se nedá koukat :(
edit: vzdávám, na to se nedá koukat :(
@Walome (10.11.2013 11:01): Ovšemže mluví
@90210 (10.11.2013 01:03): Ta grafika je prostě neskutečná. I dneska vypadá parádně a to ze mě nemluví nostalgie. Poctivá práce.
http://www.youtube.com/watch?v=fz_vQkGuh6w
Povedenej Let`s Play na hrej.cz, kterej ukazuje jak je dulezity, kdyz tahle videa dela nekdo, kdo je skutecnym fandou serie a ma ji opravdu nahranou. Po zkouknuti jsem dostal chut si Commandos zahrat znovu, ted jsem uz v misi, kde mam unyst toho nemeckyho generala. Az pri tomto hrani si vsimam pribehu a historickyho zasazeni misi, to jsem tehdy pred cojavim 13 lety uplne ignoroval.:0)
Povedenej Let`s Play na hrej.cz, kterej ukazuje jak je dulezity, kdyz tahle videa dela nekdo, kdo je skutecnym fandou serie a ma ji opravdu nahranou. Po zkouknuti jsem dostal chut si Commandos zahrat znovu, ted jsem uz v misi, kde mam unyst toho nemeckyho generala. Az pri tomto hrani si vsimam pribehu a historickyho zasazeni misi, to jsem tehdy pred cojavim 13 lety uplne ignoroval.:0)
@Walome (17.01.2013 09:22): Díky za další podmět proč se tomu vyhnout!! :)
Commandos mělo zůstat u 2D a bylo by vše ok, ale spousta kritiků by poté křičela že je to furt to samé. Takže přišla inovace která fandy původních dvou dílů odradila.
Commandos mělo zůstat u 2D a bylo by vše ok, ale spousta kritiků by poté křičela že je to furt to samé. Takže přišla inovace která fandy původních dvou dílů odradila.
@joddy (17.01.2013 08:16): 3D střílení by nebylo tak děsný, kdyby tam nemizely mrtvoly - jakmile jsem to v demu zjistil, hra šla pryč z mého hledáčku a skoro i paměti - ačkoli akční pasáže byly docela cool - ale tak když člověk hraje Commandos, cool akce není to, co by vyhledával.
@rikuhahl (16.01.2013 18:59): Rád bych letos konečně dohrál třetí díl, tím bych měl základ série hotov. To 3D střílení mě ale neláká.
Existuje vůbec někdo, kdo dohrál všechny 3+1 díly, kromě mě a Jumase? Myslím, že existujou daleko těžší hry, než je tato série.
@marwel (16.01.2013 16:28): No neboj, chystám se to pokořit.
Trojku jsem zmáknul, ačkoli to nechápu, protože je fakt hnusná. Ale pamatuju, že mě bavila.
Trojku jsem zmáknul, ačkoli to nechápu, protože je fakt hnusná. Ale pamatuju, že mě bavila.
@Walome (16.01.2013 16:11): Pasak... Kvuli tomu, jak jsem si zvykl na ten pomaly stealth postum jsem se neprehoupl pred druhou misi ve trojce. :-) A to nizke rozliseni ve hre nakonec rozhodlo.
@marwel (16.01.2013 16:01): Wow, pašák. To já se bez cheatů dostal do sedmé mise.
Ale je fakt, že jsem to hrál dávno... ale i tak jsem lama :)
Ale je fakt, že jsem to hrál dávno... ale i tak jsem lama :)
Heh, cokl mozna vsechno usteka, ale pritomny je snad jen ve dvou misich, takze nakonec toho tolik neusteka. A jak uz jsem rekl, chce to hrat tak, jak vas to bavi. Ja samopal nikdy nepouzil (no dobra, jen v jedne misi, ale tam to jinak ani nejde) a vzdy jsem se v prvni rade snazil to odehrat s co nejmensim poctem omracenych a komplet bez zabijeni (to ale asi nikdy nejde, vzdy je potreba nekoho snipnout).
Obtiznost prvniho dilu a datadisku je predevsim v dohledu nepratel. Cesta, kterou je potreba se vydat, se hleda kurevsky tezko (v pripade datadisku).
Obtiznost prvniho dilu a datadisku je predevsim v dohledu nepratel. Cesta, kterou je potreba se vydat, se hleda kurevsky tezko (v pripade datadisku).
@Walome (16.01.2013 15:32): @Jumas (16.01.2013 15:10): Navíc obtížnost datadisku místama až nelidská! Tedy i těch pár misí vydrží na dlouho!
@Jumas (16.01.2013 15:10): Mám všechno, ale je to děsně těžký :-D
@Walome (16.01.2013 15:02): Já vím, že jsme se nebavili o datadisku, jen říkám, že Natasha tu byla již před dvojkou. Já jedničku dohrál snad 3x, je to parádní hra. Navíc jsem teď zjistil, že má první originálka. Dvojka už nebyla taková, ale zklamanej jsem z ní určitě nebyl. Bylo to něco jinýho.
Jinak, když se ti tak líbila jednička, sežeň si ten datadisk, je fakt skvělej.
Jinak, když se ti tak líbila jednička, sežeň si ten datadisk, je fakt skvělej.
@Jumas (16.01.2013 14:50): Ale o datadisku tady nikdo nemluví :)
Ale tak to jsem nevěděl.
Já měl rád tu původní partu, u Commandos jsem strávil dost času (a nikdy to nedohrál) a dvojka byla takový první velký herní zklamání, teda jedno z prvních.
Ale tak to jsem nevěděl.
Já měl rád tu původní partu, u Commandos jsem strávil dost času (a nikdy to nedohrál) a dvojka byla takový první velký herní zklamání, teda jedno z prvních.
@Walome (16.01.2013 14:47): Nene, Natasha byla už v datadisku. Sice jen v jedné misi, ale byla. Máš ale pravdu, že Whiskey to hodně zjednodušuje. Nejen štěkáním, ale taky přenášením předmětů, mezi jednotlivými členy. Zas je k tomu ale přizpůsobené hraní.
@Jumas (16.01.2013 14:47): RTT(real time tactics) když už to mosí byt.
@Crash (16.01.2013 14:43): Určitě si ji zahraj, není to to samé, jako jednička, ale pořád jedna z mých nejoblíbenějších RTS.
@Jumas (16.01.2013 14:44): No, je tam navíc ta holka, zloděj a čokl - všechny zbytečný a pes z toho dělá vyloženě procházku růžovým sadem, protože všechny uštěká a zloděj je mezitim praští... ach, teď si vzpomínám, jak jsem nevěděl, že shiftem se svazuje... :)
@Walome (16.01.2013 14:32): Přesně, výsadou Commandos je jedinečnost každého člena, každý je nepostradatelný.
Ve dvojce zas není tak moc postav navíc (Lupin a Whiskey), ale jelikož umí samopal ovládat skoro každý, stejně tak, jako nosit mrtvoly atd., tak je o dost jednodušší. Oproti trojce ale pořád těžká.
Ve dvojce zas není tak moc postav navíc (Lupin a Whiskey), ale jelikož umí samopal ovládat skoro každý, stejně tak, jako nosit mrtvoly atd., tak je o dost jednodušší. Oproti trojce ale pořád těžká.
@Walome (16.01.2013 14:32): Dvojku jsem nehrál, a právě přemýšlím jestli vůbec budu...
@Crash (16.01.2013 14:29): "Znamená to, že jako dítě si to byl schopen hrát a teď už ne? Že by důsledek všeobecného herního zjednodušování... ;-)"
Opomeňme, že tam spojuješ a předpokládáš věci, které jsem vůbec neřekl ( i tenkrát to byl load fest), ale spíše bych to přeložil takhle: Jako děcko jsem byl ochoten strávit hodiny s kdejakou sračkou, protože jsem o nič lepším nevěděl a nic jiného ani v podstatě neměl. Jenže teď už vím a mám, proto můžu říci, že se mi commandos nelíbí, protože nesouhlasím s jeho designovou filosofií.
Rozhodně nechci tvrdit, že se to líbí jen lidem, kteří si do zadku strkají kaktusy, ale psal jsem to jako "vysvětlení" proč některé lidi Commandos bavit nemusí. Ono, hra o skupině vojáků v týlu nepřítele je kuul o tom žádná, ale tak jak to zpracovaly Faces of War či Men of War mi více vyhovuje a proto se mi i líbí.
"Pravé RTS" samozřejmě 'tak' arkádové nejsou, ale u nich klik ve správném okamžiku není tak smrtelně důležitý a je jedno, o kolik jednotek při nich příjdeš.
Tudíž, ještě jednou, abys to nezkoušel ještě do třetice. Já si myslím, že Commandos nejsou špatná hra, protože odporují nějaké gamedesignerské bibli, já si myslím, že jsou Commandos špatnou hrou, protože je shledávám příliš plochou a limitovanou.
Opomeňme, že tam spojuješ a předpokládáš věci, které jsem vůbec neřekl ( i tenkrát to byl load fest), ale spíše bych to přeložil takhle: Jako děcko jsem byl ochoten strávit hodiny s kdejakou sračkou, protože jsem o nič lepším nevěděl a nic jiného ani v podstatě neměl. Jenže teď už vím a mám, proto můžu říci, že se mi commandos nelíbí, protože nesouhlasím s jeho designovou filosofií.
Rozhodně nechci tvrdit, že se to líbí jen lidem, kteří si do zadku strkají kaktusy, ale psal jsem to jako "vysvětlení" proč některé lidi Commandos bavit nemusí. Ono, hra o skupině vojáků v týlu nepřítele je kuul o tom žádná, ale tak jak to zpracovaly Faces of War či Men of War mi více vyhovuje a proto se mi i líbí.
"Pravé RTS" samozřejmě 'tak' arkádové nejsou, ale u nich klik ve správném okamžiku není tak smrtelně důležitý a je jedno, o kolik jednotek při nich příjdeš.
Tudíž, ještě jednou, abys to nezkoušel ještě do třetice. Já si myslím, že Commandos nejsou špatná hra, protože odporují nějaké gamedesignerské bibli, já si myslím, že jsou Commandos špatnou hrou, protože je shledávám příliš plochou a limitovanou.
@Crash (16.01.2013 14:29): Jojo, proto mě moc nebavila dvojka - každej umí všechno, takže se zelenym baretem můžeš splnit půlku misí a ostatní se nemusí ani hnout :) nebo s potapěčem, když je zrovna přítomen.
A ve dvoje je moc postav. Jednička je krásně skromná.
A ve dvoje je moc postav. Jednička je krásně skromná.
@Bodkin (16.01.2013 14:01): No ale podle mě je to přece tak vždy. Každá hra má nějaká pravidla a většinou jsou to právě tato pravidla, která určují její obtížnost. Můžeme se dohadovat zda to je pro většinu hráču obtížnost akceptovatelná nebo ne, ale trochu to tvoje stěžování nechápu. Příjde mi to, že si vlastně chtěl hrát nějakou úplně jinou hru (realistický sandbox, kde každá postava umí vše a pokud možno na tahy...), nějakou jak sám píšeš, kterou si můžeš "ohnout na svou stranu" a místo toho sis pustil Commandos.
To je ale prostě hra jiná. Pořád je to "realtime" takže i u C&C, Duny, Warcraftu a dalších realtimovek klikáš jak v arkádě a mnohem víc. Že mají jednotky nerealistické omezení, no a co? Pro mě je to právě to kouzlo té hry, kdyby každý mohl dělat vše, možnosti řešení misí by bylo nekonečně mnoho a asi by mě to nebavilo. Prostě přijít na tu taktiku jak to provést, abych splnil cíl a zároveň to bylo uklikatelné, to mě právě bavilo. A rozhodně proti klasickým realtimovkám je tady toho "arkádovýho" klikání mnohem méně. Ano loadingy tu jsou, rozhodně to není casual hříčka, nevím, možná jsem výjimka, u mě ten počet loadingů nijak nevybočoval z normálu jiných obtížných her.
Jo navíc mě ještě trochu překvapilo to tvoje tvrzení, že jako dítě jsi Commandos miloval, ale teď se to zvrhává v loading festival. Znamená to, že jako dítě si to byl schopen hrát a teď už ne? Že by důsledek všeobecného herního zjednodušování... ;-)
To je ale prostě hra jiná. Pořád je to "realtime" takže i u C&C, Duny, Warcraftu a dalších realtimovek klikáš jak v arkádě a mnohem víc. Že mají jednotky nerealistické omezení, no a co? Pro mě je to právě to kouzlo té hry, kdyby každý mohl dělat vše, možnosti řešení misí by bylo nekonečně mnoho a asi by mě to nebavilo. Prostě přijít na tu taktiku jak to provést, abych splnil cíl a zároveň to bylo uklikatelné, to mě právě bavilo. A rozhodně proti klasickým realtimovkám je tady toho "arkádovýho" klikání mnohem méně. Ano loadingy tu jsou, rozhodně to není casual hříčka, nevím, možná jsem výjimka, u mě ten počet loadingů nijak nevybočoval z normálu jiných obtížných her.
Jo navíc mě ještě trochu překvapilo to tvoje tvrzení, že jako dítě jsi Commandos miloval, ale teď se to zvrhává v loading festival. Znamená to, že jako dítě si to byl schopen hrát a teď už ne? Že by důsledek všeobecného herního zjednodušování... ;-)
@Crash (16.01.2013 13:51): No moment, jako nedodržování pravidel? Já tvrdím, že je schválně navrhli, tak aby hru udělali uměle těžší (což myslím potvrzuje i dvojka, kde některé věci řeší jinak, ale nevím, nehrál jsem). Člověk se s tím smířit musí, ale nadávat na to snad může.
To neustále loadování je spíše tím, že takovou 'důmyslnou a taktickou' hru musíš hrát jako nějakou arkádu a vystihovat strojově přesně dané intervaly, nemožno hru nějak zásadně ohnout na svou stranu. Ono to v podstatě vypadá jako sandbox, ale ve skutečnosti musíš zahrát své notičky naprosto přesně.
Takže ta hra není ani tak o taktice a důmyslnosti jako o získaném reflexu u problematického kousku.
To neustále loadování je spíše tím, že takovou 'důmyslnou a taktickou' hru musíš hrát jako nějakou arkádu a vystihovat strojově přesně dané intervaly, nemožno hru nějak zásadně ohnout na svou stranu. Ono to v podstatě vypadá jako sandbox, ale ve skutečnosti musíš zahrát své notičky naprosto přesně.
Takže ta hra není ani tak o taktice a důmyslnosti jako o získaném reflexu u problematického kousku.
@Bodkin (16.01.2013 13:31): Aha, no s přístupem: "Pravidla hry mě nezajímají, já to budu hrát takhle!" se ve většině případů dostaneš do fáze: "Jé vono to nefunguje!" LOAD a zároveň k mylnému závěru: "Je to blbě nadizajnovaný, protože já to chci hrát jinak..."
S tímto přístupem můžu zdrbnout jakoukoliv hru včetně PEXESA. (Já bych chtěl otáčet jen jeden obrázek, protože kde jsou dva to si nepamatuju. To nejde? Je to blbě nadizajnovaný!")
S tímto přístupem můžu zdrbnout jakoukoliv hru včetně PEXESA. (Já bych chtěl otáčet jen jeden obrázek, protože kde jsou dva to si nepamatuju. To nejde? Je to blbě nadizajnovaný!")
@Crash (16.01.2013 13:19): Jo, jako děcko jsem Commandos miloval a tak jsem ji onehda zkusil znova a... byl jsem překvapený.
Hlavně proto, že většina její "obtížnosti" je jen a pouze designových omezeních/rozhodnutích a ne na obtížnosti hry samotné. Ovládat zaráz několik lidí současně, kteří nejsou ani na stejné obrazovce, řídit umí jediný člověk, podřezávat dva a samopal zvládá taky jen jeden, atd a to vše se zvrhávalo v v takové quicksave/load žně, jaké jsem snad v žádné jiné hře neviděl, což podle mne není zrovna důkaz dokonalého návrhu.
Kdyby se C dali zapauzovat, pak každému nastavit kam přijít, jak dlouho počkat, koho pak zapíchnout nebo kde se zakopat a do toho ještě přidat, že jakožto trénovaní commandos umí všichni ovládat nůž i samopal a snad i auto a netrpět tolik na základním týmu ale použit (mou neoblíbenou) xcom metodu, tak by to bylo pro snad každého člověka milujícího taktické uvažování.
Hlavně proto, že většina její "obtížnosti" je jen a pouze designových omezeních/rozhodnutích a ne na obtížnosti hry samotné. Ovládat zaráz několik lidí současně, kteří nejsou ani na stejné obrazovce, řídit umí jediný člověk, podřezávat dva a samopal zvládá taky jen jeden, atd a to vše se zvrhávalo v v takové quicksave/load žně, jaké jsem snad v žádné jiné hře neviděl, což podle mne není zrovna důkaz dokonalého návrhu.
Kdyby se C dali zapauzovat, pak každému nastavit kam přijít, jak dlouho počkat, koho pak zapíchnout nebo kde se zakopat a do toho ještě přidat, že jakožto trénovaní commandos umí všichni ovládat nůž i samopal a snad i auto a netrpět tolik na základním týmu ale použit (mou neoblíbenou) xcom metodu, tak by to bylo pro snad každého člověka milujícího taktické uvažování.
@mazar1234 (16.01.2013 11:19): Jojo chápu že tohle není každého krevní skupina, i když na konci 90. let bych něco takového nevypustil z huby a tvrdil, že Commandos musí prostě bavit každého... :-)
Ten loading fest podle mě taky souvisí s tím pozorováním a taktizováním, takže pokud tuhle hru člověk hraje metodou nějak to zkusím, tak samozřejmě loaduje jak blázen. Nicméně je to taktická strategie, takže ta hratelnost se schovává právě v objevení té správné taktiky (ne jediné), která vede k úspěšnému postupu. A pokud přistoupíš na princip hry, pochopíš schopnosti jednotlivých členů týmu, a vypozoruješ pohyb hlídek tak toho loadování zas tolik není. Troufnu si říct, že v mnoha FPSkách jsem loadoval víc...
Ten loading fest podle mě taky souvisí s tím pozorováním a taktizováním, takže pokud tuhle hru člověk hraje metodou nějak to zkusím, tak samozřejmě loaduje jak blázen. Nicméně je to taktická strategie, takže ta hratelnost se schovává právě v objevení té správné taktiky (ne jediné), která vede k úspěšnému postupu. A pokud přistoupíš na princip hry, pochopíš schopnosti jednotlivých členů týmu, a vypozoruješ pohyb hlídek tak toho loadování zas tolik není. Troufnu si říct, že v mnoha FPSkách jsem loadoval víc...
holt někteří hráči upřednostňují hotovou zábavu
@Crash (16.01.2013 08:08): "Dlouhé minuty jsem vydržel sledovat pohyb hlídek " no to j presne to co mna totalne nebavi. Ale viem ze spustu ludi Commandos bavilo (a bavi) no pre mna je to nezaujimava hra. A snad kazdy koho poznam uznava ze je to jeden z najvacsich "loading festov" v celej hernej historii. Stealth mka nikdy nebavil a Commandos nie je vynimkou, hoci som ho nikdy nehral, ale brat to hraval nejaky cas takze som videl gameplay viacerych misii nazivo. Ale hral som chvilu Desperados co je skoro to iste a to som po par misiach zrusil.
@Crash (16.01.2013 08:08): I já souhlasím, Commandos bylo tichou záškodnickou rezničinou nikoli Rambo akcí :)
@Crash (16.01.2013 08:08): naprostý souhlas!
@mazar1234 (15.01.2013 16:41): Jak je ta hratelnost subjektivní... Já zase Commandos ve své době považoval za hru naprosto dokonalou. Dlouhé minuty jsem vydržel sledovat pohyb hlídek a plánovat další postup a prožíval jsem velkou radost, když se pak vše zadařilo podle plánu. A že se často nezadařilo, tak frustrací jsem z toho rozhodně netrpěl. Většinou to mělo ten efekt: "Ahá, takhle to nepůjde, tak jinak..." a už mi to zase v hlavě šrotovalo. Rozhodně jsem u Commandos teda žádnou nudu neprožíval...
@JohnCZ (15.01.2013 19:42): Ach jo... jak málo člověku stačí k masturbační představě...
edit: jsem chtěl říct STAČILO!
edit: jsem chtěl říct STAČILO!
@Walome (15.01.2013 19:39): true true :) strašně rád ve hrách skáču a padám
@mazar1234 (15.01.2013 16:41): "strasne sa mi to paci na Risene, konecne nejaka hra kde mozem padat odhocikial"
přesně! To jsem si u hraní taky řikal - balsám na duši :-D
přesně! To jsem si u hraní taky řikal - balsám na duši :-D