Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Chuck: Jo ta atmoška...cítil jsem se jako přímo v nějakém trilleru + docela originální děj, ty dnešní milionkrát okopírované klišé už mi nic neříkají. Se až divím, že jsem nedal vyšší hodnocení, něco mě tam asi naštvalo, to pak strhávám i desítky procent.
Chuck: je to sice WHITE, ale krabice cervena je :) snad to nedopadne jak tva dalsi perla Chameleon :P
ja muzu vychazet akorat z dema a to mi prislo hodne kvalitni, mozna jeste lepsi, nez jednicka. jenze ono se pul hodinka hrani tezko hodnoti. mit moznost, tak do dvojky bych urcite sel :).
Fg: No jo vlastně, máš pravdu, popletl jsem si barvy a navíc píšu z práce, takže se nemůžu kouknout do sbírky. :-) Neboj, s peprným komentem počítám. ;-)
Chuck: mam WHITE LABEL :D po dohrani 2jky k recenzi jedniccky pridam i dojmy z dvojky at z toho taky neco mas ;)
Kovi81: Z toho ale chápu, že jedničce se to asi moc nevyrovná, co?
Chuck: dvojka vubec neni spatna, ja sem hral demo u kamarada na konzoli a dost me bavilo :).
RNDr. G. P.: A Ty jedničku znáš? Nebo tak tvrdě odsuzuješ jen dvojku? Tu bohužel (možná bohudík, nevím) neznám a docela mě to mrzí. Takže pokud jsem o nic nepřišel, budu svým způsobem rád.

Fg: Já mám edici Red Label (nevím, jestli se to vlastně prodávalo v "čistokrevné" originální verzi) a ta bez placky nejde. A tu ikonu, o které se tu zmiňuješ, mi to hodilo taky, ale nějak jsem to obešel.

KRoman47: Atmosféra byla jedna z hlavních věcí, která mě u hry nejvíc držela.
Isair: uz je to ok, pak to po instalaci neslo spustit, ale i to uz sem vyresil...to sou lapalie :D snad to jede bez disku, je to naka Reloaded reedice, snad tam to DRM neni, aspon ze jede cestina

btw mi to hodilo ikonu nakeho popsaneho listu
Mně originálka funguje úplně v pořádku i na Win 7, avšak vlastním nějakou reedicii, čili je možné, že je o nějaké otravné DRM osekána.
sousloví "nejde nainstalovat" jsem slyšel naposledy na základní škole
Condemned odpad??? Někdo se udeřil do hlavy? Ne nic proti, ale mě osobně se líbil fakt hodně a hodně mě mrzí, že pokračování na PC není. Takovou atmosféru jsem zažil u málokteré hry a problém s instalací originálky ve Win7 jsem měl i s Fahrenheit a to kvůli ochraně DRM. Bylo třeba zkopírovat DVD na disk, upravit jeden soubor, nainstalovat, dát patch a crack (jinak to nejde). Něco podobné by mohlo být i tady, občas se stane, že DRM funguje opět hlavně proti majitelům originálních kopií.
Fg: A hlavně proč bys měl hrát takovou kravinu jako Condemned. Demo od konzolové dvojky mi na disku vydrželo sotva půl hodiny. To bylo něco strašnýho. Když už ses osmělil a chcels hrát něco na PC, nezanášej si disk takovýmhle odpadem z produkce Monolithu...
silne argumenty studovanej! :D a abych googlil navic kvuli kktine kterou neumi odladit? gimme a break ;)
Fg: Booo měsíc nešlo PSN, pak ať se někdo diví že nehraju online na PS3! Booo na PS3 se mě kousl net!! Booo na PS3 mě zamrzla hra (Resi3)!!! Asi takovéhleho charakteru jsou tvý výmluvy, Fgí. To umí každej, hezky se snaž a Googli! ;)

Jo a 30. září vychází Hard Reset. PC hra, se startovní cenou pětikilo, co nabídne stejnou zábavu, ne-li lepší jako podobná páčkařina, ovšem za dvojnásobek ceny (třeba Bodycount). Pay less&Play more!
Už to nebudem hrať ani raz. Rozhodne mi to za to nestojí. Jednoducho to neuspokojilo moje nároky a ten "príbeh" je v podstate urážkou hráčovej inteligencie a času, ktorý hre venoval. Vrnět je samozrejme "priasť". Ale to je pomerne OT od toho, čo som písal nižšie.
I tak si to zahraj ještě dvakrát jako já a uvidíš, jak si budeš vrnět. ;-) Ne že bych Tě chtěl podceňovat, ale teď fakt nevím, jestli si slovo "vrnět" dokážeš přeložit. :-) Jak se to vlastně řekne slovensky?
A práve preto sa na to nepozerám z hľadiska, koľko tomu človek dal a či sa mu to páčilo alebo nie, ale akú váhu dokáže do svojej "názorovej obhajoby" vložiť. Pretože názor môže mať naozaj každý hlupák, ale schopnosť a skúsenosť ten názor na základe niečoho logicky vypracovať a podporiť argumentami už len tak hocikto nedokáže.
Objektivita a názor sa pochopiteľne vylučujú už z princípu, miesto toho je dôležitá váha názoru, založená na skúsenostiach, intelekte a hlavne demonštrovaní prostredníctvom toho, ako ten názor dokáže vyjadriť. O nič viac a ani menej tam nejde.
Uznávám, že systém Tvého hodnocení komentářů je správný a i já se k němu snažím při hodnocení přihlížet. Nicméně velmi často ho převálcuje systém "souhlas - nesouhlas".

A jak píšeš o významu té křivdy a její subjektivnosti, tak v hodnocení her je slovo "objektivita" prakticky vyloučená, přestože si řada uživatelů myslí, že objektivní jsou. Nejsou! Ani ti, kteří se hrám věnují rádoby profesionálně. Proto já třeba recenze beru s velkou rezervou, jelikož je to opět jen jeden ze subjektivních pocitů hráče, který si jen naivně myslí, jak ohromně hrám rozumí. Vnímání her je jeden z nejsubjektvinějších pocitů, jaký může být. A nic na tom nezmění ani fakt, že 80% uživatelů řekne, že např. Deus Ex je geniální hra a se zbývajícími 20% ta hra ani nehne. Protože kdo z nich má pravdu? Z objektivního hlediska ani jeden.

Ale to už jsem se dostal do poněkud obecnější diskuze. :-)
No ale v každom konkrétnom prípade to korešponduje. :) Ja som ti napr. dal pri tejto hre plus nie preto, že by som súhlasil s tým čo o hre tvrdíš, či považoval to za pravdu, ale preto, že si dokázal vymenovať a popísať ako a prečo sa ti hra páčila, hoci sa názorovo nestotožňujem. To je v podstate najhlavnejšie kritérium môjho hodnotenia komentárov, či si človek vie odpovedať na otázku "prečo?" a je to odargumentované a nie, či tam ponúkne informácie o hre, ktoré by sa hodili do popisku (to tu niektorí robia), či sa môj názor zhoduje (to mi je v podstate ukradnuté) alebo čo fakt nemám rád, keď je komentár len onanovanie plné nič nehovoriacich superlatívov (to sa tu deje veľmi často, samozrejme najmä pri populárnych sériach typu Call of Duty a podobne).

Uvedomujem si, že každý hodnotí komentáre inak, ale sám kritérium za smerodajné práve kritérium, či komentár dáva formálne a autorsky obsahovo zmysel, bez ohľadu na môj vlastný názor. Napr. taký Adieu by za svoj komentár ku Condemned dostal plus, aj keby som tej hre navalil 90%, lebo je veľmi zrozumiteľne odargumentovaný každý bod toho, čo kritizuje.

Každopádne krivdenie hre, ktorú mám rád = nebola ohodnotená/okomentovaná dostatočne kladne. Čiže je to v zásade to, čo som pôvodne napísal. :) Nikdy som netvrdil, že každý má iný vkus (pravdou býva, že občas proste niekto vkus má a niekto nemá), ale i to samotné krivdenie je dosť subjektívna záležitosť na to, aby bolo samozrejmosťou, že nikdy sa nenájde vec, ktorú budú mať všetci (rovnako) radi.
Nemyslím si, že to tkví vysloveně v mojí oblíbenosti hry (nejsem fanatik jako Jo_Do), ale hlavně v důvodech, proč tu hru kritizuješ. A pokud mi připadá, že ji křivdíš, tak následuje příslušná reakce. To mi přijde jako vcelku standardní způsob hodnocení komentářů.
Ale ja nehovorím, ako to býva hodnotené vo všeobecnosti, ale ako si ty hodnotil moje komentáre.
Mne samotné negatívne oznámkovanie nevadí. Skôr ten princíp, že kde mám v komentári rád tú istú hru a opíšem ju pomerne kladne, tak mám plus a kde ju v komentári skritizujem, tam je mínus.
Ale no tak, vždyť je to "jen" třetí negativní oznámkování, což je vlastně úspěch. :-)
Pokud by to někoho zajímalo, překopal jsem komentář. Ten původní byl strašný.
Taky ty informace mám hlavně z loadingů, ale o vysílači jsem tam fakt neslyšel. Ale to už je jedno.
Jo, to tam je, snad v loadingu? Akorát si nepamatuji, že by tam měl být ten vysílač, ale ke konci jsem ten příběh už téměř nevnímal.
Však akože v tej budove to bolo a tamto je pochopiteľne metafora. Áno, hovorilo sa najprv o neznámom dôvode a potom sa tam písalo, že ide o neznámy signál na určitej frekvencii.
V závěru se ovšem mluví o zničení zdroje ďábla. Takže ten závěrečný boss měl v sobě zřejmě ukrytý vysílač. :-) A u těch ptáků se v průběhu hry mluvilo o neznámém důvodu, který jim způsobuje masívní krvácení do mozku a patrně ten samý důvod způsobuje u lidí zvýšenou agresivitu.
Ee, nebola to infekcia bolo to pre šírenie zvukov istej frekvencie, ktorá zabíjala vtákov a ľuďom menila správanie na to bezhlavo agresívne.
Kubulus: Ti ptáci umírali z důvodu neznámé infekce, která napadala jak je, tak i obyvatelstvo, kvůli čemuž mezi nimi vzrostla agresivita. Proto se Thomas musel tolik ohánět vodovodními trubkami a plaňkami se šrouby. :-)
Žádná novinka, Monolith posledních 10 let dělá příběhy bez hlavy a paty, bohužel.

BTW docela mi vadí, že to není na Steamu, mule rád bych za to těch "až" 10€ vyhodil, SEGA to ale asi nechce. Staré krabicovky na PC už zásadně nekupuji.
Kubulus: Nic ti neuniklo, ten příběh je celej nesmyslnej. Možná že s ním v pokračování ještě pracujou, ale stejnak by to bylo už jen žonglování s hovny.
Jako ve hře je sice neustále omíláno, že vzrůst kriminality je spojený s úhynem ptactva, ale více rozvinuto to již není. Ačkoliv očividně původně nejspíše mělo být (nebo by alespoň mohlo, páč takhle to působí značně idiotsky).