Diskuze
@PRIVATE MARTIN (05.05.2017 13:24): No vidis, to je zrovna hokej. Mozna bude ucast vseobecne slabsi.
@Kwoky (05.05.2017 12:38): Ja bych som to videl tak na 20:00. Vyhovuje, či neskôr/skôr?
@Crash (05.05.2017 12:13): Tak hlavně, když nebudeš střílet do svých :) To pro začátek stačí.
Ono i někdy to střílení do svých má smysl. Kolikrát se nám s kamarády stalo, že jsme se zabili nebo zranili navzájem. Buď jsme se nepochopili, nebo to byl záměr, protože střelec má tak dobrou pozici, že prostě musí střílet, i když tam má svého. Rozhodně neplatí, že když střelíš do svého, tak jsi vždycky automaticky ten špatný. Mnohdy jsem byl teamkillován právě proto, že jsem sám udělal nějakou chybu nebo nečekaný pohyb. V takovém případě jsem pak i mnohdy koupil v dalším kole zbraň tomu nešťastnému střelci, který kvůli mě přišel o peníze.
Ono i někdy to střílení do svých má smysl. Kolikrát se nám s kamarády stalo, že jsme se zabili nebo zranili navzájem. Buď jsme se nepochopili, nebo to byl záměr, protože střelec má tak dobrou pozici, že prostě musí střílet, i když tam má svého. Rozhodně neplatí, že když střelíš do svého, tak jsi vždycky automaticky ten špatný. Mnohdy jsem byl teamkillován právě proto, že jsem sám udělal nějakou chybu nebo nečekaný pohyb. V takovém případě jsem pak i mnohdy koupil v dalším kole zbraň tomu nešťastnému střelci, který kvůli mě přišel o peníze.
@Kwoky (05.05.2017 10:41): Tak to bych mohl zvládnout... možná.
@Kwoky (05.05.2017 10:41): Tak já předpokládám, že budu furt mrtvej, takže s nějakou bombou a položištěm se nehodlám zatěžovat. :)
@Steve (05.05.2017 10:47): Uvidíme večer. Já bych dal klidně competitive.
@Steve (05.05.2017 10:29): To se uvidi. Jestli budes hrat prd jako obvykle, tak to na nejakou dominanci nevidim. Jinak mozna prijdu, ale nic neslibuju.
@Kwoky (05.05.2017 10:41): Sakra to jsou nízký požadavky. Takže casual? :D
@Crash (05.05.2017 10:21): Kdo pozná, kde jsou položiště, a všimne si, že má bombu na zádech, tak je vítán s otevřenou náručí.
Ok, přijdu nastolit dominanci. Bude compet, nebo to lemplíci ještě nerozchodili? :( Btw teda ty omezení jsou pokud vím menší, pokud hraje plné lobby (5 lidí).
@Kwoky (05.05.2017 09:03): Experti co to hráli cca 1 hodinu i s přestávkou jsou také zváni??? :)
Dneska večer asi proběhne nějaký DH CS:GO mejdan. Tak se třeba stavte.
Prájvite, až budeš vědět čas, tak ho sem prosím pleskni.
Prájvite, až budeš vědět čas, tak ho sem prosím pleskni.
@Steve (01.05.2017 14:44): Myslím, že to vyjde ako bundle s HL3, ako to bolo kedysi s dvojkou a CSS. :D
@Gordon (01.05.2017 13:30): Tak v CSku si nemáš co oddychovat :D
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 14:05): To bude před nebo vydání HL3?
@Kwoky (01.05.2017 13:55): Tak já mám se starými taky nahráno řádku let a hned po změně to byl docela boj, ale zvykl jsem si a jsem teď zcela spokojen. Ono možná trochu pomohlo, že ty změny dávkovali postupně. Ty to máš teď vše naráz no :) Jinak Valve mají u změn map teď celkově snahu to víc otevírat a zesvětlovat, imho to hře prospívá.
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 14:05): To bude před nebo vydání HL3?
@Kwoky (01.05.2017 13:55): Tak já mám se starými taky nahráno řádku let a hned po změně to byl docela boj, ale zvykl jsem si a jsem teď zcela spokojen. Ono možná trochu pomohlo, že ty změny dávkovali postupně. Ty to máš teď vše naráz no :) Jinak Valve mají u změn map teď celkově snahu to víc otevírat a zesvětlovat, imho to hře prospívá.
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 14:05): ano, mělo by to být pak plynulejší.
@Steve (01.05.2017 13:22): Áno, keby. :D
A kdesi som čítal, žeby mali celú hru prerobiť do Source 2 Enginu.
A kdesi som čítal, žeby mali celú hru prerobiť do Source 2 Enginu.
@Steve (01.05.2017 13:22): Pamatuju si starý, protože jsem s nima hrál 4 roky :) Třeba P90 měla osobnost, teď zapadá v davu. Ale dost prskání, ještě tomu zkusím dát trochu času.
U toho inferna jsem si všiml čtyř předělaných míst a žádné mi nepřišlo upravené k lepšímu. Všechny ty předělávky jsou udělané tak, aby byl prostor otevřenější, světlejší a nedá se tam "zalézt". Hra je díky tomu určitě akčnější, ale pro mě to ztratilo část kouzla.
U toho inferna jsem si všiml čtyř předělaných míst a žádné mi nepřišlo upravené k lepšímu. Všechny ty předělávky jsou udělané tak, aby byl prostor otevřenější, světlejší a nedá se tam "zalézt". Hra je díky tomu určitě akčnější, ale pro mě to ztratilo část kouzla.
@Steve (01.05.2017 13:22): příliš otevřená, není tam místo kde by sis mohl bez obezřetnosti "oddechnout".
Tak já nevím jestli je lepší, aby noví hráči nějak přežili ty počáteční omezení (který nejsou kdovíjak hrozný), nebo aby bylo zase víc smurfů (což je rakovina).
@Kwoky (01.05.2017 09:47): Na zvuky si zvykneš rychle, zvlášť pokud jsi to dýl nehrál. Ostatně divím se, že si pamatuješ starý. Co se Inferna týče, nevím co myslíš tím "vykastrovaný"? Mě to přijde v mnoha věcech zlepšující to staré, rozšířené o nějaké drobnosti. A hlavně je tam odstraněna spousta debilních glitchujících míst. Dal bych tomu šanci ;)
@Gordon (01.05.2017 12:51): Nesouměrná jako ve smyslu příliš nevyvážená?
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 09:38): Jakmile se normálně zarankuješ, tak už jsi za vodou. A kdybys to udělal už dávno, tak si nemusíš teď stěžovat :D
@Kwoky (01.05.2017 09:47): Na zvuky si zvykneš rychle, zvlášť pokud jsi to dýl nehrál. Ostatně divím se, že si pamatuješ starý. Co se Inferna týče, nevím co myslíš tím "vykastrovaný"? Mě to přijde v mnoha věcech zlepšující to staré, rozšířené o nějaké drobnosti. A hlavně je tam odstraněna spousta debilních glitchujících míst. Dal bych tomu šanci ;)
@Gordon (01.05.2017 12:51): Nesouměrná jako ve smyslu příliš nevyvážená?
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 09:38): Jakmile se normálně zarankuješ, tak už jsi za vodou. A kdybys to udělal už dávno, tak si nemusíš teď stěžovat :D
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 09:38): Ano.
Jinak já nenávidím mirrage, ta mapa je strašně nesouměrná...
Jinak já nenávidím mirrage, ta mapa je strašně nesouměrná...
@Kwoky (01.05.2017 11:32): Jsem chtel napsat o zvyku :D A to jsou i ty mapy, vetsina lidi to nakonec hodnoti pozitivne.
@Garion (01.05.2017 11:05): Ok, díky. Úpravy Inferna se mi nelíbí, ale třeba u Cobblestone jsem rád za přidané schodiště. Ale ty zvuky mi zní všechny stejně.
@PRIVATE MARTIN (01.05.2017 09:38): Nemely by byt.
@Kwoky (01.05.2017 09:47): Nevim o tom. Ale vetsinou je to jen o zvuku. Jedine dve predelane mapy "z posledni doby" jsou Inferno a Nuke.
@Kwoky (01.05.2017 09:47): Nevim o tom. Ale vetsinou je to jen o zvuku. Jedine dve predelane mapy "z posledni doby" jsou Inferno a Nuke.
Je možné nějak do hry vrátit staré zvuky zbraní? Včera jsem po delší době zapnul hru a vůbec se mi to nelíbí.
A vykastrované inferno mě taky nepotěšilo. Bojím se zapnout jiné mapy.
A vykastrované inferno mě taky nepotěšilo. Bojím se zapnout jiné mapy.
@Gordon (29.04.2017 23:25): Ak som dobre pochopil, po 10 výhrach už nebudú žiadne cooldowny?
Prvních 10 výher/proher jsou také nejduližitější na prvotní rank, a co jsem pochopil tak je to tak omezené na dvě výhry denně kvůli zařazení.
@PRIVATE MARTIN (29.04.2017 22:56): Muzes, ale ne competitive :)
@PRIVATE MARTIN (29.04.2017 22:56): Sranda je, že to prišlo až s updatami, pôvodný day-one-release si mohol hrať úplne neobmedzene.
Nanešťastie to zabili všeliaké rádioaktívne šváby typu Ruské deti, zakomplexovaní kokotkovia cheateri a podobný genetický odpad.
Nanešťastie to zabili všeliaké rádioaktívne šváby typu Ruské deti, zakomplexovaní kokotkovia cheateri a podobný genetický odpad.
@Garion (29.04.2017 22:46): Takže človek si kúpi hru, aby ju nemohol hrať kedy sa mu zachce. :D
@mazar1234 (29.04.2017 22:43): Jo jo, stejne jako Prime je snad od ranku 20, takze realne si muzes zahrat competitive proti normalnim lidem tak po 3 mesicich.
@Garion (29.04.2017 22:23): Tak to čumím, čo tam v priebehu rokov pridali za updaty... zlatý launch release, tam si mohol hrať bez ranku v teame s vysokými rankami, nekonečno (reálnych poctivých) výhier za deň...
Tí úbohí LOW-IQ kokotkovia čo to celé trollia to úplne rozbili. Namiesto hrania aby človek riešil všeliaké po rokoch pridané obmedzenia.
Už si vlastne spomínam, prečo som hral naposledy Competitive hru pred viac ako rokom.
Tí úbohí LOW-IQ kokotkovia čo to celé trollia to úplne rozbili. Namiesto hrania aby človek riešil všeliaké po rokoch pridané obmedzenia.
Už si vlastne spomínam, prečo som hral naposledy Competitive hru pred viac ako rokom.
@Garion (29.04.2017 22:23): No to je pekná kravina. To by sa v CoDku nestalo. :D
@PRIVATE MARTIN (29.04.2017 22:21): Jestli jsi to prave koupil/rozehral, tak ano. Je tam nejakej limit vyher za den. Opatreni proti smurfum.
Je normálne, keď mi po odohraní niekoľkých kompetitívov naskočil na 20 hodín Temporary Cooldown?
http://geforcecup.com/ cs go turnaj registrace
@Gordon (19.03.2017 15:00): Drtivou většinu her hraju tak 26-30 kol, tedy je to celkem vyrovnaný. Možná máš na mysli to, že v nějakých silver zápasech lidi absolutně netuší nic o ekonomice hry a od prvního prohranýho kola jsou odkázaní na pistole a smg a neví, že si mají dát prostě jedno eco-round :(
Dost se mi líbí že ty itemy a podobný srajdy mohu prodávat i když je chvíly používám, ten matchmaking mi přijde že je nějaký rozbitý, neboť v kompetu je výsledek jasný už od první prohry/výhry... :/ v 1.6 sice nebyly takové ranky atd, ale tam to prostě ten tým do pěti minut server plugin rozházel tak dokonale že každá hra byla naprosto s nejasným výsledkem... :/
Zkruvené AWP, že já to vůbec pouštěl!
@mazar1234 (19.03.2017 08:30): Kamarád má třeba jeden účet na "serious" hraní, kde se prostě zlepšuje a druhý, kde dělá hovadiny, když chlastá, takže se úspěšně drží o pár ranků níž no :) Sám jsem tohle nikdy nepochopil :( A pak jsou teda asi lidi co si to cíleně derankujou.
Obchodování s narankovanýma accountama je mi ale fakt záhadou. Mi řekněte jak musí být někdo zakomplexovaný, aby si musel koupit nějaký Eagle Master účet, i když je silver, jen aby pak půl roku trpěl a derankoval
Obchodování s narankovanýma accountama je mi ale fakt záhadou. Mi řekněte jak musí být někdo zakomplexovaný, aby si musel koupit nějaký Eagle Master účet, i když je silver, jen aby pak půl roku trpěl a derankoval
@mazar1234 (19.03.2017 08:30): Musel bych si to najit, ale * ucet mozna stoji stejne jako treba kalach. Takze asi koupis *, nasmurfujes na kalacha, prodas.
@Garion (18.03.2017 23:40): Ináč ja nechápem, kde stále berú toľko accountov, to ako fakt 2-3 krát mesačne kupujú novú hru?
Kolega s jeho team-partou boli niekde na šerifskej hviezde a zo srandy (bola vtedy výpredajová akcia) si zakúpili nové hry a vytvorili Smurf steam účty. Že ako budú smurfovať, bude sranda.
Po nejakých max. 2 týždňoch už hrali proti dvojkalachom a podobným rankom, takže celý smurfing pre nich dávno skončil.
Kolega s jeho team-partou boli niekde na šerifskej hviezde a zo srandy (bola vtedy výpredajová akcia) si zakúpili nové hry a vytvorili Smurf steam účty. Že ako budú smurfovať, bude sranda.
Po nejakých max. 2 týždňoch už hrali proti dvojkalachom a podobným rankom, takže celý smurfing pre nich dávno skončil.
Jak vás tak čtu, tak to musím zase zahrát, nehrál jsem to už pomalu leta.
@Garion (19.03.2017 00:00): Je to tak no... Ale jako nepřijde mi, že by mě to teď potkávalo tak často jako kdysi... Jinak ono je to vždycky ošidné, skill není nějaká konstantní uchopitelná hodnota, někdy se daří, někdy ne, někdo umí líp aimovat a reagovat, někdo má lepši game sense a positioning. Já mám obecně pocit, že aim duely si kdovíjak nedávám (pokud se nenaspeeduju zeleným čajem, to je jiná :D), ale zato lidi často střílím do zad. Párkrát lidi přechčiješ něčím, cos viděl u profíků a pak ti taky nadávají do cheaterů a smurfů no
@Steve (18.03.2017 23:51): Ja proti prime smurfum hraju nekolikrat tydne. Ono je to pomerne snadno videt, skore treba 22:0:2 za * proti **** po 15 kolech.
@Garion (18.03.2017 23:40): Tak nadějný pokus byl ten systém prime accountů, ale už jsem viděl pár smurfů i s tím. Stejně si ale myslím, že nějaký efekt to mělo.
Nejvetsi problem jsou smurfove a s tim se asi neda nic delat.
@Gordon (18.03.2017 20:57): Upřímně mě serou lidi co hráli jeden match a mají jasno, jak je CSGO na pytel. Nehledě na to když vytáhnou srovnání s 1.6, to je pro mě jak rudej hadr. Mimochodem hrál jsi casual, nebo competitive?
Pokud se o to někdo více zajímá a sleduje competitive pro turnaje, tak ví, že je to na skvělé úrovni, lepší než to kdy bylo.
Řvoucí rusáci nejsou problém CSka, ale internetu. A ne, není jich většina.
@FildasCZ (18.03.2017 20:04): Hrát s někým o x ranků lepším a divit se, že to hra neumí perfektně vybalancovat, to se fakt můžeš rovnou střelit do hlavy.
Co se týče cheaterů, na pár opravdu jasných jsem už narazil, pár mi i potvrdil overwatch, že byli zabanovaní. Ale prosimvás, v matchmakingu je jich fakt minimum. Když už někdo cheatuje a má cheaty, který projdou přes VAC, tak s tím jde na FaceIt Pro League apod.
Pokud se o to někdo více zajímá a sleduje competitive pro turnaje, tak ví, že je to na skvělé úrovni, lepší než to kdy bylo.
Řvoucí rusáci nejsou problém CSka, ale internetu. A ne, není jich většina.
@FildasCZ (18.03.2017 20:04): Hrát s někým o x ranků lepším a divit se, že to hra neumí perfektně vybalancovat, to se fakt můžeš rovnou střelit do hlavy.
Co se týče cheaterů, na pár opravdu jasných jsem už narazil, pár mi i potvrdil overwatch, že byli zabanovaní. Ale prosimvás, v matchmakingu je jich fakt minimum. Když už někdo cheatuje a má cheaty, který projdou přes VAC, tak s tím jde na FaceIt Pro League apod.
@Shoggot (18.03.2017 21:38): Tak to nie je žiadna World-Global-Popular game.
Takže detská komunita to ignoruje.
Takže detská komunita to ignoruje.
@mazar1234 (18.03.2017 20:51): Já už takhle přes PBEM hraju Combat Mission: Battle for Normandy s pánem, kterýmu je asi 75 a tam právě tyhle problémy nejsou :))