No, teď už jsem to nějak pochopil. Mi nedošlo, že Prophet, je Prorok z prvého dílu (české titulky dají mozku hodně zabrat). No, po shlédnutí těch prvních minut do toho jdu i při hraní ne extra mega nízké detaily, fakt to má grády, jen mi chybí džungle. Z města je až moc dnešních stříleček, takže tohle musí být mnohem jiné, aby to zaujmulo (což asi bude).
Diskuze
Ale s jednojadrovým procesorom s frekvenciou 2,5 ghz to asi aj tak nemám šancu rozbehnúť, pretože Crysis 1 som hrával na mojom ,,PC" bez problémov.
Pivo: Jo. A nakonec jsem si všiml, že ještě více detailněji je to rozepsáno ve zdejším popisku.
Jinak podle demoverze soudím (hrál jsem pod DX9), že skutečně je to o něco lépe optimalizované, než-li díl první, skoro mi to přišlo i plynulejší.
Jinak podle demoverze soudím (hrál jsem pod DX9), že skutečně je to o něco lépe optimalizované, než-li díl první, skoro mi to přišlo i plynulejší.
Kubulus: To byl ten černoch?
Jinak škoda mi spíše přijde být naboostovanej na tuhle hru roky a pak napsat, že jeho comp tuhle hru ani zdaleka nezahlédne. Já myslím, že bys to rozjet na nižší detaily mohl nebo možná i střední. Ono to prý bude dobře optimalizované a stejně náročné jako první díl.
Třeba kdyžtak zkusit demo či tu betu.
Jinak škoda mi spíše přijde být naboostovanej na tuhle hru roky a pak napsat, že jeho comp tuhle hru ani zdaleka nezahlédne. Já myslím, že bys to rozjet na nižší detaily mohl nebo možná i střední. Ono to prý bude dobře optimalizované a stejně náročné jako první díl.
Třeba kdyžtak zkusit demo či tu betu.
Pooky: Prorok spáchá na začátku sebevraždu.
Když je někdo naboostovanej na tuhle hru už roky a jeho computer tuhle hru ani zdaleka nezahlédne? Já jsem byl jen zvědavej na úvod a krom pár minut gameplay jsem se o nic nějak neochudil, spíš jen ujistil, že to bude opravdu řacha. Jen mě udivilo, že tu není Nomád, Psycho a pár známých z prvého dílu (ještě ten snědej velitel hlavní grupy, jak nakonci odletěl zpět na ostrov - už ani nevím jeho jméno), neví někdo, jestli budou zpět, nebo to byla prostě minulost a hraje se od znova?
Na ty videa "prvnich x minut" se nekdo diva? Neni skoda pripravit se takhle o uvod? :)
Tohle je nářez pánové - prvních 10 minut hraní Crysis 2.
kor oni by meli zapracovat na obsahu :) graficky orgasmus ala Crysis 1 s totalni prazdnotou neni zrovna vyhra...nazory nekterych analytiku, vyvojaru a PR manageru jsou zkratka k smichu :)
Nj tak zrovna Hines je profesionální lhář co se tím živí, takže mě tohle osočení nějak netrápí : ).
v tom pripade sme ale vsichni LHARI!!! :D
Aha, dík. No tak že grafika z velký části hry prodává souhlas, ale že je grafika vždy důležitá pravda není. Minecraft nikoho na obrázku neohromí a jak geniální dílo to je :). Ale vtipný že tohle říká zrovna Hines, jako kdyby byl Fallout3/NV nějakej grafickej powerhouse nebo co : ).
Fg- jakej žblebt?
montana - však jo, fullHD rozlišení, 60fps a vyšší detaily jsou jenom podřadný pitominky, no užívej si svojí konzolovou horší a dražší verzi, každému co jeho jest přece : ).
montana - však jo, fullHD rozlišení, 60fps a vyšší detaily jsou jenom podřadný pitominky, no užívej si svojí konzolovou horší a dražší verzi, každému co jeho jest přece : ).
Tak pro me je grafika taky dulezita, ale vzhledem k tomu ze vicemene kazda dnesni AAA hra vypada dobre, tak nejaky podradny efekty a pitominky jdou uz fakt mimo me :)
Už jsme tu tu nedávno postoval: video
NL: kdesi byl srovnavaci screenshot a zadny velky rozdil to taky nebyl....
montana: vis jak, Paul si precetl moralisticky zblebt Bethesdy :)
montana: vis jak, Paul si precetl moralisticky zblebt Bethesdy :)
Mě by třeba zajímalo nějaké srovnávací video Cry Enginu 2 a 3... Něco na způsob tech prezentací prvního Crysis, tedy ukázky efektů v praxi, viz http://www.youtube.com/watch?v=Ns6sqtx7PPQ .
Ano, to ze na PC bude tamhle ostrejsi texturka a tamhle svitit svetylko skrz vetvicku je nezpochybnitelny :) Z toho uz jsem nastesti vyrost :)
Já jenom napodobuju tvůj "klasik rejpal" styl :P
To že to na konzolích bude oproti PC fuj je ale nezpochybnitelný :P
To že to na konzolích bude oproti PC fuj je ale nezpochybnitelný :P
No a ty jsi zase PC hysterka :))
Stejně hnusně možná .)
A to jsou zase jen hysterky. Vypada to na obou konzolich stejne. Stejne pekne.
tak na PS3 to neni takova hruza jak vsude pisi, jen to doskakovani textur neni zrovna idealni, ale hrat se to da...ake ja se taky na grafiku nikdy nezameroval
RNDr. Gunár Pavel: Limitovanú edíciu nemám. Nikde som ju nemohol zohnať. Ale časom som si ju určite kúpim, len škoda, že tá kniha sa nedá zohnať aj samostatne.
Pivo: To je fakt, hlavne aby bola dobrá hra. Zatiaľ vyzerá namakane. Škoda, že som nestihol skúsiť to MP demo na Xboxe. :(
Pivo: To je fakt, hlavne aby bola dobrá hra. Zatiaľ vyzerá namakane. Škoda, že som nestihol skúsiť to MP demo na Xboxe. :(
No já už to mám předobjednané, tak snad mě to chytne. Už se nemůžu dočkat :-)
Teď už jen doufat, že se fakt zaměřili na hru samotnou, když technologie už měli vpodst. vyvinuté.
Teď už jen doufat, že se fakt zaměřili na hru samotnou, když technologie už měli vpodst. vyvinuté.
A CíeJi máš Alana v tom knížkovém vydání?
To s tým Alanom Wakeom fakt posrali. Ale dnes už vychádzajú skoro samé multiplatformové tituly, pretože každému ide len o to, koľko hra zarobí, nie aká vôbec je. A ešte, podľa môjho názoru (neviem kedy sa to rozoberalo ale napadlo ma to) to, že Crysis 2 uniklo by predaje nemalo nejako zhoršiť, pokiaľ si tú hru chce niekto kúpiť, tak si počká.
NateLogan: Máš na mysli startovní čísla ze severní Ameriky za první týdny a ty se tomu divíš?? Jako prodat přes mega za první dva měsíce se tehdy, ani dnes nepoštěstí leckteré konzolové střílečce. Srovnávat Crysis s prodejností exkluzivních her masivně podporovaných výrobcema konzolí pak nemá smysl, kdyby ses o to chtěl pokoušet. Killzone 2 například se s bundlováním a reklamou v důsledku prodávalo hůře než Crysis a to šlo o druhý díl ze "zavedené" série.
Jediné v čem s tebou souhlasím je, že multiformát dneska vládne. Z ekonomického hlediska je to pochopitelné, ale ne nevyhnutelné, drtivá většina velkých her, by se bez zisků z konzolí obešla, kdyby se systém za poslední roky nenastavil ze strany MS a Sony tak, jak se nastavil. Vydávat na všechno, co jde byl vždycky ideál drtivé většiny vývojářů, ale až dnešní ustálení a vyjasnění konzolového trhu to umožnilo v nebývalém rozsahu.
Těším se na přechod na novou generaci, kdy zas vznikne řada exkluzivních "velkých" PC her, protože vývojáři to s novýma konzolema ještě nebudou umět. :)
Jediné v čem s tebou souhlasím je, že multiformát dneska vládne. Z ekonomického hlediska je to pochopitelné, ale ne nevyhnutelné, drtivá většina velkých her, by se bez zisků z konzolí obešla, kdyby se systém za poslední roky nenastavil ze strany MS a Sony tak, jak se nastavil. Vydávat na všechno, co jde byl vždycky ideál drtivé většiny vývojářů, ale až dnešní ustálení a vyjasnění konzolového trhu to umožnilo v nebývalém rozsahu.
Těším se na přechod na novou generaci, kdy zas vznikne řada exkluzivních "velkých" PC her, protože vývojáři to s novýma konzolema ještě nebudou umět. :)
Crysis ale bohužel nemělo startovní prodeje kdovíjak zázračné a většina lidí si to koupila až po slevě, nebo s novým kompem. Dalším faktorem je současná ekonomická situace. EA se moc nedaří, CryTek živí strašně moc lidí a CryEngine se zrovna moc zatím neprodává.
Uvedení hry i na konzole v podstatě ztrojnásobí možnou uživatelskou základnu, nehledě na vyšší ceny konzolových her (a tady jde o zisky, ne kusy). Rozhodnutí je to z ekonomického hlediska logické.
A taky asi chtěli konečně udělat dobrou hru, ne jen dobrý engine, který nikdo nechce (a podle mě je CryEngine 2 dodnes technologicky na špici).
Uvedení hry i na konzole v podstatě ztrojnásobí možnou uživatelskou základnu, nehledě na vyšší ceny konzolových her (a tady jde o zisky, ne kusy). Rozhodnutí je to z ekonomického hlediska logické.
A taky asi chtěli konečně udělat dobrou hru, ne jen dobrý engine, který nikdo nechce (a podle mě je CryEngine 2 dodnes technologicky na špici).
Ono to je vůbec vtipný, Crytek se z firmičky o desítce lidí vyšvihnul za 10 let na megafirmu s několika studii a šesti sty zaměstnanci, a všechno to financovali PC hráči. A Cevat brečí jak jsou piráti zlí a PC hráči nevděční.
CJ: A pověz mi teda, jak skončilo Crysis 1? Anebo ti připadají prodeje minimálně 4.5 mega i s Warheadem do r. jara 2010 jako špatný? (a to v tom není započtený EA download). Byl to úspěch, protože vzniklo pokračování a CryTek ze zisků z PC koupil krachující konzolový (haha) studio Free Radical.
CryTek proto zakrátko mírnil svůj výlev o slabých prodejích Crysis, protože se to ukázalo jako nepravdivé.
Je mi jasný jen to, že přízeň PC komunity a zákazníků může ochabnout, jestliže by CryTek začal dělat vše proto, aby hry ze série Crysis působily jako tuctový port. První krok už udělal, byť neúmyslně.
Mimochodem, když už máš toho Alana Wakeho v erbu, to je zrovna případ hry, kterou dokonale zazdilo její vydání jenom na konzoli ze zvůle Microsoftu :)
CryTek proto zakrátko mírnil svůj výlev o slabých prodejích Crysis, protože se to ukázalo jako nepravdivé.
Je mi jasný jen to, že přízeň PC komunity a zákazníků může ochabnout, jestliže by CryTek začal dělat vše proto, aby hry ze série Crysis působily jako tuctový port. První krok už udělal, byť neúmyslně.
Mimochodem, když už máš toho Alana Wakeho v erbu, to je zrovna případ hry, kterou dokonale zazdilo její vydání jenom na konzoli ze zvůle Microsoftu :)
A pokiaľ sa aj zamerajú viac na konzoly ako na PC dôvod je jasný. Videli ako skončilo Crysis 1, na konzolách budú mať určite väčšie zisky ako na PC. Ale to je hádam všetkým jasné.
DX11 přináší v podstatě jen tesselaci, která na vizuálu nijak zvlášť nepřidá. Možná jen u velmi specifických scén a objektů, která ale v betonové džungli NY těžko budou.
Nicméně DX11 ale umí využívat vícejádrové grafiky a také umí pracovat s univerzálními shader jednotkami (na ne-grafické účely, tedy třeba akcelerace fyziky). Takže prostor pro optimalizaci tu je, ale velmi malý.
Nicméně DX11 ale umí využívat vícejádrové grafiky a také umí pracovat s univerzálními shader jednotkami (na ne-grafické účely, tedy třeba akcelerace fyziky). Takže prostor pro optimalizaci tu je, ale velmi malý.
Nebyl bych hned tak skeptický. V takovém Call of Juarez je například rozdíl mezi DX 9 a DX 10 značný.
Jediná věc,kterou dx 11 patch přidá je -15 fps. Stejně jako v Metru 2033 dx10 oproti dx9. A Rozdíl tam nebude skoro žádnej,né li uplně vůbec žádnej.
No pravda je že dneska vypadá každý tupý PC port z konzolí líp, než konzolová verze. Bylo by po těch letech taky smutný, kdyby ne. A Crysis 2 bych nikdy na konzoli nehrál a nejen kvůli grafice, stejně jako žádnou jinou hru, co je portovaná na PC apokud by to teda nebyl totální fuš, protože proč platit víc za horší.
Někdo z Epicu se o CryTeku vyjádřil, že to nemůžou stihnout (vydat všechny tři verze najednou). Stihli to, ale máme tu následky, já teda doufám v patch.
Někdo z Epicu se o CryTeku vyjádřil, že to nemůžou stihnout (vydat všechny tři verze najednou). Stihli to, ale máme tu následky, já teda doufám v patch.
CryEngine 3 je prý opavdu jen upravený Cryengine 2 tak aby běžel na konzolích. Jestli je to pravda nebo ne to netušim ale podle tohohle videa zde to tak opravdu vypadá. Mě to zas nijak nevadí. Má to dvě strany. Hardware dnes vydrží opravdu dost dlouho což je podle mě určitě lepší než utnost kupovat každej rok novou kartu. Na druhou stranu i když se dá z DX9 vyždímat lecos tak dramatický zlepšení kvality u DX10 nebo DX11 tedy nevidím. Spíš jen lepší efekty. Je ale fakt že nějakej dramatickej posun v grafice by nevadil.
sten: Stejná situace s těmi konzolemi byla i před 5-10 lety (PS2, Xbox). Jenže na PC tenkrát prorážely pokročilé shadery, bump-mapping a podobné vymoženosti. Dneska tu je maximálně tesselace a pár dalších techologií, která prostě vizuál nepopožene tak razantně kupředu (prakticky zatím jen v rámci tech-dem).
Já bych to řekl takhle: CryTek se vykašlal na vývoj nového hi-end enginu a rozhodl se vrazit veškerou svou sílu jednak do udělání hry snů (možná, uvidíme) a pak také pro optimalizaci pro konzole.
Já bych to řekl takhle: CryTek se vykašlal na vývoj nového hi-end enginu a rozhodl se vrazit veškerou svou sílu jednak do udělání hry snů (možná, uvidíme) a pak také pro optimalizaci pro konzole.
Upřímně si myslim, že CryEngine 3 je jenom "zkonzoloidněnej" Cryengine 2. Vemte si ten skok mězi CryEngineme 1 (FarCry) a CE2 (Crysis) a porovnejte CE2 (Crysis) CE3 (Crysis 2).
NateLogan: Technologie jdou stejně rychle dopředu jako před pěti lety (ne-li rychlejc) ale konzole chrlej mnohem víc peněz oproti PC než před pěti lety a tak se většina studií zaměřuje na konzole kde jsou technologicky značně omezeni.
NateLogan: Technologie jdou stejně rychle dopředu jako před pěti lety (ne-li rychlejc) ale konzole chrlej mnohem víc peněz oproti PC než před pěti lety a tak se většina studií zaměřuje na konzole kde jsou technologicky značně omezeni.
Ano, jednička byla našlapaná spoustou opravdu pokročilých technologií, z nichž některé dodnes snad žádná jiná hra (ani Crysis 2? :) ) plně neimplementovala (složité, náročné a relativně podobný výsledek lze vytvořit i pomocí iluze a jiných efektů - podvodů).
Upřímně, kdo potřebuje DX 11, když to nic moc nového, co by mělo výrazný vliv na hratelnost neumí? Jsem naopak rád, že se hry pořád dělají pod DX 9, jako třeba Metro 2033, které vypadá fantasticky. U Crysis 2 mě překvapila skvělá optimalizace, na druhou stranu oproti jedničce je tady ta grafika taková "konzoloidní", je na ní prostě vidět, že využívá některá zadní vrátka a jakoby "podvádí". Nemůžu si pomoct, ale ta grafika není tak hmatatelná a bytelná, jako v jedničce.
Podle mě je to tak, že je jednoduše tlačí datum vydání a DX11 efekty nemají dodělané natolik, aby je mohli vydat včas. Navíc jsou to efekty dostupné jen pro jednu platformu - PS3 a X360 verze by v případě dodělávání DX11 efektů ležely někde ve skladu hotové.
Pokud vývojáři stáli před rozhodnutím odložit vydání, vydat hru samostatně na konzole a na PC (to by mělo ještě horší dopad, než jen odložení dodělání efektů na PC), nebo to vydat zabugované (pamatuje te DX:IW na PC měsíc po vydání?).
Toť můj tip.
Pokud vývojáři stáli před rozhodnutím odložit vydání, vydat hru samostatně na konzole a na PC (to by mělo ještě horší dopad, než jen odložení dodělání efektů na PC), nebo to vydat zabugované (pamatuje te DX:IW na PC měsíc po vydání?).
Toť můj tip.
Hlavně pokud to souběžně vyvíjí pro konzole, tak jsou limitovaní jejich výkonem. Proto si myslím, že pokud vydají nějaký DX11 patch tak až potom, co bude hra hotová a pak se teprve projeví rozdíl mezi PC a konzolovými verzemi. Tolik můj laický názor.
No ono zase vyrobit nový engine na špici všech technologií zároveň s rozsáhlou hrou, nebude zrovna jednoduchý úkon. Navíc náročnost tvorby enginu, grafiky a prostředí stoupá stále rychleji, jak se zlepšují technologie (tohle dokáží částečně vyřešit až nějaké pokročilé frameworky typu Euphoria, SpeedTree aspol.). A technologický vývoj už taky neletí tak hodně kupředu jako před 5 lety.
Práveže čo som počul ja tak hovorili, že hlavne sa zameriavajú na PC tak neviem.
Demo je povedený. Co mě ovšem dost mrzí je fakt, že hra je vyráběna primárně (autoři to nikdy nepřiznali) pro konzole a tim pádem se můžem rozloučit s ňákym technologickym posunem jako tomu bylo u jedničky. Hra na DX10 padá ale snad by se ve finální verzi měla objevit i tahle vvyrianta hr. Co je ale už teď jasné, že hra nebude podporovat DX11, autoři se vyjádřili v tom smyslu, že DX11 bude možná přidán později (patch). Když už od začátku neni hra tvoře s prvky DX11 nevim jestli má ňákej patch vůbec význam. Snad nám to kašlání na PC platformu vynahradí Battlefield 3 :-)
Taky jsem rozdíly nijak nepoznal, ani v rychlosti ani v grafice. Naštěstí se to dá hrát bez problémů.
Je to nastavení detailů. I když mě se ta hra škube furt stejně. A to mi beta jela v singlu dost plynule.
Tak jsem zkoušel demo a docela se mi to líbí. Jede mi to celkem v pohodě i na notebooku, ale pocitově by to chtělo trošku zrychlit. V nastavení můžu měnit tak akorát mezi Gamer, Advanced a Hardcore, nevíte někdo k čemu to slouží?