Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (12.01.2021 18:40): Jestli to chápu dobře, tak se ta katana vykresluje v jiné vrstvě než zbytek světa. Je to o něco méně náročný, než kdyby katana byla fyzicky součástí světa, hráč prakticky vidí jen animaci a ne 3D model. Nicméně to rozhodnutí taky moc nechápu. Mimochodem tohle je jeden z důvodu, proč ještě není a nějakou dobu nebude multiplayer, v tom světě je hodně podobných udělátek, které ale zatím nefungují jak v režimu 3rd personu tak ani v režimu více hráčů. Na tomhle budou muset ještě hodně zamakat.
@Guldy (11.01.2021 15:37): Tohle se nazývá (realtime) impostoring - objekt je nasnímán z X úhlů (projekce na X stranou kostku) a hráčovi vykreslí grafika ten úhel, ze kterého se na daný objekt dívá. Využívá se to pro lepší optimalizaci, ale zároveň by se měl místo každého impostoru načíst jeho 3D model (na to se zas používá funkce dithering). V CP77 se z nějakého důvodu rozhodli tohle vynechat. Jinak docela fajn dokument na to je třeba - zde.
@kristmeister (12.01.2021 10:10): Hej, toto keď sa mi stalo, tak to bol totálne WTF moment :D

A čo je zaujímavé, že ked teba ako hráča niečo zrazí, tak polícia po tom aute nejde, ale akonáhle ty niekho zrazíš, hneď máš jednu hviezdičku :)

Inak skúšal som sa aj postaviť na kapotu auta a nechať sa odviesť, a ono sa po pár stovkách metrov proste zastaví a dalej sa nepohne (zrejme tam, kde sa pôvodne plánovalo de-spawnovať).
Spíš na přechodech by mohli dávat zelenou. Bez charged jumpu mě každou chvíli něco sejme. Ale když mě sejme vlastní přivolaná motorka to je teprve topkek :D
To se děje pořád i v RDR2 - ukradnu dostavník, zajdu za roh, vrátím se, dostavník pryč.

Ale určitě, renderovat to co je původně spritové by tam mělo být určitě.
@AlieN (11.01.2021 15:49): Je to patrne i pri normalnim hrani. Uz jsem to tu zminoval, proste si padite po dalnici, proti vam kolona aut, ale jakmile se k nim priblizite, jsou pryc. Takze oprava - jen tolik aut v pozadi, kolik se jich pak da vyrenderovat a proste jakmile se priblizi, renderovat je normalne. Cyberpunk je snad jedina hra, ktera ma s timhle problem, nikdr jide jsem takovy problem nevidel. Pamatuji si, ze v nejakych starych gtackach mizely auta jakmile jste se otocili, coz bylo take hodne rusive, ale to uz je fakt dost davno.

@Wulfgar (11.01.2021 15:23): Pri prvnim pruchodu jsem neco v cool mel, ale protoze mi to prislo k nicemu, tak tam ted pri druhem nic nedavam. Stealth jedu ted jen vyjimecne, kdyz mam na to naladu nebo se to ode me v ramci ukolu vyzaduje.
Tak. Po 104 hodinách mi chybí pouze jeden cyberpsychouš, u kterého netuším kde by mohl být, tak snad na něj ještě narazím. Jinak, co jsem koukal, mám všechno komplet. Můžu se tedy vesele pustit do příběhu, kde jsem skončil tím jak mě vytáhli z té skládky... :)
Když je tady řeč o bugech... Taky se vám stává, že zbraň začne sama střílet a nejde zastavit? Dále jsem měl nezřídka rozbité grafické rozhraní. Vystoupím z auta a na obrazovce je stále rychloměr nebo schovám zbraň, ale zaměřování nezmizí. Kvůli některým bugům jsem musel načíst dřívější pozici nebo restartovat hru.
@SilentWolf (11.01.2021 15:23): Mě to připadá opravitelné hrozně snadno: zvětšit dohled aby nemizely blízko před tebou, upravit jejich množství adekvátně k lokaci aby nebyly kolony v poušti, a předělat level of detail tak aby počítal se zoomem - tyhle glitch videa vypadají srandovně, ale snad všechny co jsem viděl jsou z toho že ten člověk na maximum zazoomuje na zvlášť problémové místo, přitom při normálním hraní jsem si toho prakticky nevšiml.
@SilentWolf (11.01.2021 15:23): To se ve hrach pouziva bezne. Rika se tomu anim chars a je to jen pro efekt z dalky. Abys to videl, musely by tam byt naloadovany ty objekty a muselo by se to vykreslovat. To nedela nikdo. Nema to byt videt z blizkosti, pak je to bug. Treba v KCD to je v bitvach taky (v dalce vidis postavy nebo v poslednim dlc fake armadu, jak pleni Skalici).
@marwel (11.01.2021 14:23): Hele a máš nějaký body a perky v Cool Stealth stromu? Jako ty náhodný alarmy jsou voser, ale stalo se mi to za celou hru tak třikrát. Jinak si teda nevzpomínám že bych měl problém stealthovat dál po vyvolání poplachu..

A to že se situace nevrátí do klidu je za mě velký plus, aspoň tě ta hra nutí improvizovat a zkoušet různý taktiky a postupy.
@marwel (11.01.2021 14:23): Jo, stealth je rozbitý. Potýkám se třeba s tím, že nevím, jestli můžu použít quickhack, protože nelze nijak poznat, jestli dotyčného okamžitě sejme, pokud není ultimátní. Když se tak totiž nestane, tak se bez prodlení vyvolá alarm. Nevyužívám Cool, a tak nevím, jak přesně to funguje při jiném postupu, ale předpokládám, že to bude obdobné, že prostě nevíš, jestli ten výstřel, hod nožem, sek katanou, úder baseballkou nebo již zmiňovaný quickhack nepřítele odpraví a zachovají stealth, nebo to celé půjde do prdele. Mělo by tam být nějaké časové okno, než zalarmuje ostatní. A taky mi chybí možnost odpravit nepřítele zepředu, když ho překvapíš, klidně by na to mohl být perk. Přijde mi, že CDPR tu udělali v rámci žánru několik kroků zpět.
@BUMTARATA (11.01.2021 14:09): Z meho pohledu by hlavne meli poresit celou tu vec kolem stealth. V podstate jakmile vyvolate nejake pozdvizeni nikdy se uz situace nevrati do uplneho klidu. Memory Wipe tak v podstate funguje jako ztrata line of sight v jinych hrach a ne jako restart situace jak bych to osobne ocekaval. Nehlede na to, ze ten rozruch se casto vyvola tak nejak uplne sam od sebe. Omracite osobu, ktera je v mistnosti uplne sama. Na druhem konci celeho komplexu dostane dalsi strazny pocit, ze je neco spatne a zacne vas hledat. Asi sesty smysl nebo co. Jakmile vas nekdo hleda, tak ten cas na zaznamenani vasi pritomnosti je zkracen na tak setinu toho, co je bezne a ve stealth uz je dale prakticky nemozne pokracovat. Sonic Shock (nebo jak se ten quickhack nazvyva) take nefunguje jak by mel. Na epicke urovni hacku by meli nepratele zasazenou postavu uplne ignorovat, ale to se nedeje. Atd. atp.

Nejvetsi problem hry je AI ve vsech aspektech hry, kde hraje nejakou roli. Od chovani NPCcek na ulicich, policie, stealth atd. Kdyby si dali praci s timhle, tak vyresi tak 80 procent vsech hlavnich problemu hry. Jako policii uz asi nespravi, na to bych si nevsadil, ale nejake upravy AI by do hry dat rozhodne mohli.
Tak mě třeba nedávno přiletěla motorka, ale to jsou takové ty bugy, kdy se vlastně zasměju a ve finále mě to spíš "potěší" :D
@SilentWolf (11.01.2021 13:50): On, když člověk trochu sleduje okolí, tak nemůže říct, že v tom bugy a nejrůznější nedodělky nejsou. My, co trávíme moře času ve fotomódu, který je také notně zabugovaný, o tom víme své. Všechno to špatně vykreslující se oblečení, reklamy, apod. Kdyby opravili tohle, tak mi to udělá větší radost než nějaká policie, na kterou při normálním hraní nenarazíš.
Jako 95% bugů v mém případě bylo trojího typu.

1. Chybějící věc v ruce.
2. Nadbývající věc v ruce.
3. Špatná věc v ruce.

A jó, největší opruz - vše jsem musel skenovat 2x abych zjistil info o osobě. Napoprvé to nevyplivlo nic. A totéž obchod. 2x jsem musel požádat obchodníka, aby mi ukázal inventář.
Bug, který jsem zaregistroval až po desítkách hodin hraní, je, že mi nepadají quickhacky z access pointů. Teď už je to ale jedno, vše potřebné jsem si vycraftil. Ale těch eddies, o který jsem přišel!
Já mám cca 12 hodin a musím říct že pecka .... Hezky se to rozjelo, jsem rád, že jsem počkal na novou grafárnu a rozjel znova ( Původně jsem hrál přes google Stadia ).
Zatím jsem nenarazil snad na žádný bug, asi mám štěstí :D
Mě už pomalu začíná chybět i ten Johnny. Ale dal jsem si závazek počkat alespoň do vydání PS5 verze.

Ale-je-to-těžkééé. :D
40 hodin ve hře (podle savu, takže počítám +2-4 hodiny v rámci loadů) a fakt musím přiznat, že mě ta hra baví víc a víc. Konečně se totiž pořádně rozjely side questy, především ty příběhovější, což je přesně to, proč mám CDPR rád. Stěžoval jsem si tu na obtížnost, že hard a normal je velký rozdíl, no, kousl jsem se a hard mi teď přijde celkem easy, takže potvrzuji, že začátek je sice trochu náročnější, ale stačí trochu lepší zbraň, kde nemusíte vysolit celý zásobník a už to je najednou jiná písnička :)
Představte si, že u FPS RPG v Americe, kde mezi sebou na dením pořádku válčí gangy a vy hrajete za žoldáka, není střílení primární aspekt hry.
@pajmič (09.01.2021 23:40): Mám li soudit podle Halo 1, tam feeling ze zbraní byl hodně zoufalý, všechny působily jako dětské hračky.
A nepřátelé ještě horší, půlka z nich jsou takoví prťaví goblini.
@Paul (09.01.2021 23:12): Já Halo 4 nehrál, stejně tak CB77, takže vycházim jen z předpokladu, že animace přebíjení u 8 let starý hry budou krapet zaostalejší :D

No jo, fear nebyla konzolovka, tak se moc technickejch kopromisů dělat nemuselo, tam ta fyzika a destrukce dělá hodně, ale ty animace přebíjení tam byly děsný :)